Hmh, po tem epcju bi mogle pasat tudi 225/45/18. Samo jih mam trenutno gor in se mi ne da dol montirat pa probavat.
Woofer pa pride v notranjost felne, felna se obrne s zunanjo stranjo navzdol in notr woofer, za 17tke se dobil info da gre tak 100%, edino stiropor pod ono podlogo v prtljezniku je treba obrezat ali pa novga kupit.
To ma? stoposto neki z stikali na voznikovih vratih narobe, kupi na odpadu druge pa bi moglo ?pilat. ali pa kakemu elektroniku nesi da premeri in pregleda ?e jebe stik v stikalih.
Si probal pomagat z roko vle?t steklo dol medtem ko dr?i? tipko?
Lahko proba? malo razmigat stikala, ?e jih dolgo nisi uporabljal, kolega je tak re?il na Hyundaiu, je malo s wdjem nasprical stikala pa zmigal pa je delalo, sam pr njem so bila problem ostala ki se niso uporabljala, edino voznikovo mu je delalo.
Za vodila ?eljusti bi se naj uporabljala silikonska mast, pri ostalih masteh zna pridt do raz?iranja gumic. nale?ne povr?ine kjer se giblje plo??ica sem in tja pa se ma?e z bakreno mastjo.
Zdaj ?e ni preve? zabasano lahko das loputo dol pa ??isti? tko skozi. ?e pa je zelo zabasano bi pa jst vzel sesalni kolektor dol pa ga konkretno prepucal.
Aja, pa glede na to da pravi? da je kr zapacano, bi blo dobro vzet tudi hladilnik izpu?nih plinov ki pride na egr ventil, verjetno je tudi ta zapacan.
Jst bi probal menjat tudi oljni filter z originalnim, to vem ?e iz ?asa Honde da so znale bit te?ave s pritiskom olja ?e je bil kak?en ?ungalunga oljni filter
Jest sem pri prvi generaciji menjal sprednje vzmeti s KYB in nimam pripomb . Amortizerji so bili pa OEM.
Aless sepravi KYB ali bilstein vzmeti in pa eibachi amortizerji, ce ne zelis nizati. Se da dobiti eibachi vzmeti z oem visino ali samo sportne (znizane) prodajajo. Zej ce se ne motim je imela prva generacija KYB vzmeti ze serijsko notri (prva vgradnja). Kar se pa tice amortizerjev je pa Bilstein prva vgradnja pri nekaterih BMWjih
P.S. A nebi bilo bolj smiselno vzeti komplet vzmeti in amortizerje od ene firme ? Recimo vse Bilstein?
?e ne ?ili? ni?ati menja? samo amortizerje KYB ali Bilstein, Eibach dela samo fedre ne dela amortizerjev, kolikor se spomnim pa sodelujejo z Bilstein.
Eibache se dobi samo ?portne variante (zni?ane), mislim da je najmanj 3cm, samo za mojo M6 mi tudi to ne pride v po?tev ker se nas ve?krat 5ljudi vozi v avtu.
Ja japonci imajo dostikrat KYB amortizerje prvovgradnjo, razen moja biv?a Honda Accord je imela Showa amortizerje. BMW pa ima pa ponavadi Bilstein ali pa Sachs.
Smiselno je kupit komplet vse od ene firme, pod pogojem da dobi? vredu ceno za komplet in da ti ustreza tak komplet, vi?ina, trdota.... kot pa sem napisal sem pa bil s H&R gewindami razo?aran to je nastavljiv amortizer z fedro.
Z vmetenjem ti mogo?e lahko mal pomagam, ker sem ?e dost stvari sprobal na razli?nih avtih.
Z kombinacijo bilstein/eibach sem imel odli?ne izku?nje je pa bilo to na audiju. no tudi s kybna original fedrih je ok, se fotr se zdaj vozi. glede amortizerjev bilokatere od teh 2 vzame? ne bo? razo?aran.
Glede fedr pa Eibach je top roba, jst samo ?e Eibach kupim, pa sem mel Apex, H&R, Eibach, OEM Honda Sport suspension, Buddyclub gewinde, H&R gewinde (nastavljivo)...
Pri Mazdi ?e naro?i? original ?portno podvozje, dobi? Eibach fedre ki so pobarvani v modro in jih ni treba homologirat, druga?e Eibach pridejo ?rni do 3cm ni?ji, ali rde?i do 5cm ni?ji.
Zame je Eibach ?e nekak najbolj?i kompromis med udobnostjo in zni?anjem, H&R fedre so tr?e, ?e bolj pa sem bil razo?aran z H&R gewinde, za 1500? bi pri?akoval ve?, ampak so za normalno vo?njo pretrdi, nastavljanje vi?ine je bedno, ker mora? cel amortizer spet ven vzet in ga zunaj nastavit...aja Apex so ble mehke samo so se nenormalno posedale in si nakoncu imel 5cm ni?ji avto namesto 3, nvm ?e se ?e sploh dobijo ker to je blo pred kakimi 15leti. Trenutno mam na M3ki Eibache z oem amortizerji od tega ?e ene 60kkm prevo?enih in je ?e vedno vse kot mora bit, in avto ni skor ni? tr?i kot original, bolj se ob?uti razlika 15col vs 17col.
No pa ?e nasvet glede obnove in tr?anjem, POZABI!, dale? najslab?a varijanta kar sem jo vozil, vozil sem jo malo ?asa na Civicu in je bilo nevzdr?no, Obnova in tr?anje za 25% je bilo narejeno v N.Gorici, ne spomnim se zdaj ve? majstra, takrat sta bila samo 2 v Slo ki sta to delala, 1v LJ in 1v NG, in ta v NG je bil kao priznan iz SLo Rally scene, ampak me njegovo delo ni prepri?alo. Avto je bil trd ko kamen, ok, v ovinkih se je dr?al ko klop, vendar pri normalni vo?nji na avtocesti si ?util vsako grbino na hrbtenici. Zato so po slabem mescu dni letele ven.
Tak da vzemi nove KYB/Bilstein z Eibachi in je to to, ?e ?e ho?e? ni?at.
Jap, na generali ga samo tko pogledajo ce ni kaj razbit, adriaticslovenica pa pregleda se mal bolj tud glede toce pod nadstreskom k je taka polsencna svetloba. Vsaj moje izkusnje.
Jst zaenkrat na 2generaciji nimam te?av z diski, prvi oem so zdr?ali 258kkm brez tresenja, so pa bli ?e mal tanki, zdaj mam zimmerman, po prevo?enih cca2000km ?e tudi ok. je pa res da ne hodim z vor?imi diski v avtopralnico.
Jst uporabljam OBDLink MX bt, v bistvu ga mam skoz prklopljenega v avtu da mi lepo ka?e podatke na android radiju preko torque.
Drga? pa je vredu ker je 100kompatibilen z forscanom ima, je kao najhitrejsi bt obd adapter in podpira skor vse protokole, hscan, mscan...aja pa superca je to da ce ga imas vedno prillopljenega v avtu, se da nastavit da ti gre avtomatsko v sleepmode ko ni v uporabi in ne porablja akumulatorja za brezveze.
3 GS1F67890A (W/O AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)
4 GS1G67890A (W/AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)
In da je popolnoma avtomatsko, je potrebno imeti rele GS1E67890A
Ali se s tem strinja ... saj se bo ta modul montiral brez te?av DRL v navodilih bo deloval tako, da bo po vklopu vzvoda v ustrezen polo?aj deloval takole:
1) OFF - vse je popolnoma izklju?eno
2) Samodejno - somorni senzor vklopi DRL ali XENONY (to je tisto, kar gremo vsak dan)
3) POSTOJOWE - pri?gejo se samo parkirne lu?i brez motenj senzorja sen?enja
4) LU?I - samo XENONY sije ne glede na signal senzorja sen?enja
Prosim, povejte mi, kako je to povezano z realnostjoProsim, povej mi, kako je v resnici
dejwid je napisal / a:
Naro?il sem, da je set iz aliexpressa brez releja, toda releje stanejo 10 zeta. Osebno bi se rad priklju?il tako, da se lu?ke DRL prika?ejo le, ?e je ro?aj obrnjen v polo?aj AUTO. Na OFF, bi rad, da se vse izklju?i. Sprememba iz DRL svetil na ksenon, tako da se ne zgodi, dokler svetlobni senzor ne odlo?i, da je pretemna in da osvetli ksenon.
katere nastavitve ste naro?ili?
kaj potrebujete v svojem avtomobilu, da delate tako, kot ste napisali ... Razumem, da ustrezen rele GS1E67890A in to je to? bo nekaj ?e treba kombinirati?
To sem dal v google prevajalnik en post ki bi naj razlagali kaj potrebujemo.
Kolikor zastopim bi naj rabil modul za lu?i GS1E67890A ??
da bo delalo tak kot bi jst rad. Rocica na auto vklopi drl, svetlobni senzor pa vklopi xenonke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, ?e dobro da mam zimske 17tke
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani