Redni servisi naj bi bili opravljeni na najve? 20.000km oz. eno leto (tisto kar nastopi prej od teh dveh pogojev). Cena pri na?em najpogostej?em serviserju (Avto Pelko d.o.o.) je 110?, kar se mi zdi zelo ugodno. Pri tem je pomemben podatek tudi, da pozabi na menjavo jermena na 120.000 in 240.000km, saj imajo bencinske Mazde6 verigo in ne jermena.
Kar se ti?e cene gum, v kolikor ne misli? predimenzionirati zadev in si s tem (brez potrebe) pove?evati stro?kov (cene gum in potro?njo goriva, pa ?e kaj), potem si pa? poglej klasi?ne dimenzije; 195/65/15 in 205/55/16.
Potro?nja goriva pa ra?unaj nekje med 7 in 8 litri bencina na 100 prevo?enih km, stro?ek pa si lahko ?e zmanj?a? (kar precej bencinskih Mazd lastniki vozimo naokrog z LPG gorivom, ki stane od 0,72 pa do 0,78? na liter).
Ker je nastopil zadnji ?as za tale kleparsko li?arski podvig, sem se odlo?il, da bom vzel kar pri Silux-u in izkoristil ?e na? ?lanski popust (15%), pa ?e tako se mi zdi precej ugodno vse skupaj;
Upam, da ti tole uspe ?e pred zimo konkretno po?timat, druga?e spomladi zna ostati le ?e spomenik od avta.
Moja je 2003 letnik in ena redkih brez pikice rje, k temu verjamem, da je v zadnjih letih precej pripomogla naslednja zadeva in vam jo res priporo?am. Veliko Mazda?ev po nasvetu Pelka vozi svoje avte tja na za??ito;
Vidim, da si ravno iz Medvod. Oglasi se do Simona Pelka in skupaj naredita na?rt sanacije, kako in kaj. Verjamem, da ti bo dobro svetoval in ne bo prehudih stro?kov oz. najmanj?i mo?ni pri tej zadevi.
Seveda ne gre za mojo (na sre?o ?e nimam nobene rje na avtu, ker je sicer ?udno), pa? pa za kolegi?ino leto starej?o Mazdo6.
Ker je predolgo odla?ala s sanacijo zadnjih blatnikov, je sedaj mogo? le ?e izrez in monta?a novih. Material ji bom predlagal naj kupi pri Silux-u, kjer imate na?i ?lani ?e zajeten popust.
Potem pa bo potrebno najti dobrega in ne zlatarsko dragega mojstra, ki bo to zamenjal. Kasneje dobrih avtoli?arjev pa imamo kar precej na izbiro.
V tem smislu vas napro?am, da v tej temi napi?ete katerega AVTOKLEPARJA priporo?ate, da imate ?e izku?nje z njim in ste bili z njim seveda zadovoljni (tako z delom kot ? cekini, ki ste mu jih izro?ili za opravljeno delo). Idealno bi bilo iz regije 03 ali 01, ?e je res nek ekstra maher, lahko tudi od drugod.
Za morebitne uporabne informacije se vam vnaprej zahvaljujem (tudi v imenu Mazda kolegice).
V kolikor je le mo?no, se z avtom ne ve? vozit, dokler ga nek poznavalec podrobno ne pregleda, ker lahko da je ?e pravi ?as, da se prepre?i kak?ne ve?je okvare in stro?ke (dr?im pesti).
Eden najbolj?ih mojstrov za Mazda je na? prijatelj Simon Pelko, delavnico pa ima v bli?ini Medvod. Pri njem so vse stranke tretirane enako, pa najsi bo to ?enska lastnica "ki ne zna do pet ?tet" ali pa dedek, ki ne ve ali je z denarnice potegnil 5 ali 500? bankovec. Skratka po?ten mo?akar in odli?en mehanik, priporo?am!
Vidim, da so prete?no pozitivni komentarji za g. Majesa in njegov BTC Mazda servis. Pri tem velja omeniti, da imamo ?lani AMD Mazda kluba pri njih 10% popusta (na podlagi ustnega dogovora, zato popust med ugodnostmi ni nikjer omenjen in to velja le za poslovalnico BTC Acosmos).
Jah, to dalj?o izhodno pot je treba vkalkulirat pri vseh opravilih, ?e zlasti mi narobe hodi ko tamalo okrog preva?am in ne morem sovoznikovega sede?a do konca nazaj pomaknit, s tem pa si ?e precej ote?im vstop in izstop iz korete.
Valjda ti morejo to zamenjat.Kak?en potro?ni material neki.
Sam sem absolutno istega mnenja, ker po tovrstni logiki, mu gre naslednji dan po nakupu "k vragu" turbina in se jo lahko smatra pod potro?ni material. V tem primeru se vpra?am, V KATEREM PRIMERU BI PRI?LA V PO?TEV TA NJIHOVO GARANCIJA? Sami lopovi v tej na?i dr?avci.
Pred dvema dnevoma se mi je zgodila "sme?na" okvara in sicer sem tik pred njo ?e prestavil avto z enega parkiri??a na drugega (20m oddaljenega), potem pa ?elim ?e nekaj odlo?iti v avto in voznikova vrata se no?ejo ve? odpret. :ne vem:
Gledam kaj se dogaja, ?e parkrat poizkusim zaklenit in odklenit, pa ni bilo nobene razlike. Kasneje sva s kolegom (Mazda?em obvlada?em) potegnila dol tapeto voznikovih vrat (je kar konkretna muka, glede na to, da vrat nisva zmogla odpret), no pa nisva kaj dosti re?ila, tako da sedaj nadaljnje re?evanje te te?ave prepu??am dr. Pelku v prihajajo?em tednu.
Zaenkrat mi je ta okvara ?e dokaj zabavna, ker lezem v avto kot da imam volan na desni strani in me folk mal ?udno gleda. Pri tej nev?e?nosti mi rahlo pomagajo zatemnjena stekla, tako da se ne vidi ?e na 300m kako se z enega sede?a kobalim na drugega. :mi pijemoo:
Pelko je takoj rekel, da sumi strgano jeklenico (zajlo) za odpiranje voznikovih vrat, druga opcija pa je, da mi je zablokirala klju?avnica, ki je ostala v poziciji "zaprto".
?e bi moral nujno imeti eno okvaro na avtu in bi si lahko izbral katero, bi izbral to?no tak?no, no ampak v tem primeru naj bi mi zablokirala recimo sovoznikova vrata ali pa zadaj levo recimo. Ker voznikova so vseeno pomembnej?a.
Se vam je ?e zgodilo kdaj kaj podobnega kot tale moj primer?
Eto, berem direktno iz navodil za uporabo (mazda 6, 1.gen), za LF motor so specifikacije oz. oznake za v?igalne sve?ke iste kot za L3 (2.3 benz); LFG1 18 110 in odmik elektrode sve?ke 1,25 do 1,35 mm.
katere zadnje plo??ice mi priporo?ate za zadaj? Nisem jih ?e dal dol, mislim da so gor ?e original. Po spustu s Vr?i?a so za?ele konktretno ?kripat na levi strani..
Tud ?e so 3? ve?, samo da so dobre.
Sem kar dr. Pelka vpra?al po sms-u, pa je odgovoril Textar ali Brembo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Mihael, sem kar na?emu dr. Pelku v mail prilepil vse te tvoje podatke, ki si jih napisal in ko mi bo odgovoril, ti tule posredujem strokovni odgovor.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani