Odgovorim samo na tole zgoraj ... Verjetno je bila temperatura nizja kot 5 stopinj (mislim, da se pri tej zacne vklapljati webasto) in si imel krajso voznjo da se motor se ni ogrel in je posledicno webasto pokuril se preostanek goriva v dovodnih ceveh... To je normalno ...
Nekaj podobnih tem novih lastnikov sestic pozimi :
?e ugasne? avto hitro - ko voda ?e ni na 70C webasto ?e dela in se potem pravilno ugasne sam - dela ?e kako minuto dve po ugasnjenem avtu - kontrolira se sam, nima? vpliva nanj.
Ne se ustra?iti tudi dima ob prvi desni gumi, ker ima auspuh. Zato se ti avto segreje v nekaj minutah tudi ko bo fajn minus
Mislim da tudi na druge to?ke s tvojim avtom ni ni? narobe, ko je mrzel se sli?i kaka ?oba in pa pumpa za olje nam (je) vsem ropota...
Glede porabe - sedajle to ni nikak fenomen, vpra?anje pa ali ima? dosti razdalj? vsaj 20km v enem kosu na dan, ker ima avto DPF in vsakih 250 dela regeneracijo - med regeneracijo ob?utno ve? pije, in ?e je ne dokon?a (prekratka vo?nja) ti lahko stalno to dela.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
zanimivo, jaz sem pri svoji opazil samo batek sklopke. Jaz sem zgornje razbral vse kot 'neutral safety clutch switch' - ki ga imajo nove da mora? stisniti sklopko za v?ig.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr
Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
update mojo mazda se zdaj stoji, bla pri dveh elektricarih niso naj?li ni?,.avto bi po vseh pravilih mogo letet ko sulica,...ampak ne, gospod se je odlo?o da enostavno ne bo ve? sel,..res ve? nih?e nima nobene ideje?!
Visokorlacna pumpa bi znala biti tole. Ker ti vedno vzge (za to skrbi nizko tlacna) potem pa bi morala visokotlacna skrbet za dovod goriva - takrat pa ti crkne
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
nevem ce cuka ker ne zdrzi tolko dolgo da bi lahko pelo, avto vzge nazaj takoj ampak tudi crkne po par sekundah, ampak predn crkne vgasnejo vse lu?ke na armaturki kot da zmanjka elektrike,..
A ste kdaj probal v?gati avto na kable iz drugega vira, oz menjati aku? Ta je mogo?e butalska ampak je za probat, ?e bi na drug vir lavfal dlje, je mo?no da je ?el alternator. To te ni? ne stane da proba?, je pa majhna verjetnost ker bi te?ko v?igal...
Druga mo?nost pa je kot je rekel Boss - visokotla?na, ker z nizkotla?no v?ge, potem pa visokotla?na skrbi za dovod goriva - tukaj je velikokrat odpovedal 'zgolj' rele ?rpalke
tretji guess pa je na elektronki (elektrika, cpu)
Vse je seveda guess
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Svetlobne pol nisi mel zavarvane?
Je to ful polomljeno? Anze ima varilca plastike drugace za vsa taka popravila
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani