Mazde ne vozim na original servis, tako da se bom tega lotil sam. Zdaj me zanima ?e ima kdo kak predlog kako to naredit u?inkovito. Kupil sem ?e neko kav?ukovo maso za za??ito podvozja v spreju. Verjetno zdaj samo z izvija?em ostrgam rjo in na?pricam za??ito. ?e prej pa polepim okolico z za??itnim trakom. Ali bi bilo bolje prej pobarvat in potem za??ito gor? Imam tudi tisti lak reparatur kit sestavljen iz barve in laka.
YavarYe: kje na vratih naj bi ?e bila ta rja?
Med tesnili na zadnji strani(tam kjer je zaklep), ne spodaj in ne spredaj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lej najprej zamenjaj podlo?ke, stro?ek minimalen, ?e kadi belo je lahko tudi samo tesnilo v turbini(ki se ga ne da zamenjat in se menja komplet turbina), lahko potem demontira? turbino in jo da? testirat, stro?ek spet minimalen, ptredno jo demontira? preveri kompresijo, ?e je ql, pol ne pipaj motorja, razen cedila v karterju in cevke po kateri te?e olje na turbino.
Lepo pojdi po vrsti, na kocu se bo? smejal in ne jokal ko bo? videl kolk lahko prihrani?.
PS. Kako vem ? Zato ker je pri kolegu blo zelo podobno, in na kocu so mu nardil celo sranje, ker niso ?li lepo po vrsti.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V?eraj in danes sem nekaj experimentiral v eni CX-7 2.2 navor, in BT razume "skoraj" vse, razen ?tevilke pa so tema, potem ni hotel prikazat imen in ne ?tevilke, skratka gumbov cel kup ampak upravlja? pa jih lahko samo z glasom, nelogi?no.
Muzika s telefona pa seka u 0.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sem menjal zimske gume za letne in sem opazil: Na notranjem robu zadnjih blatnikov - tam ko prideta skupaj prag in blatnik so se pojavile pikice od rje. O?itno so kamen?ki s koles natolkli barvo. Zdaj ?elim to popravit, da ne bo ?ez par let luknje. S ?im se lotit? A morda kdo ve, ali je ?e kje drugje za pogledat, ?e se kaj za?enja?
Vrata preveri, druga?e so to "odpravljali" na servisu ?e je bil avto redno servisiran na poobla??enem servisu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ma ne komplicirajte, najprej probaj zamenjat samo olje z drugo znamko pa bo mogo?e bolje.
Da ti pokadi ko se nekaj ?asa pelje? brez gasa(da motor zavira) ni ni? takega, ?e ti ni treba dolivat olja pa sploh ni panike, samo teraj in BTK za dim.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imam Mazdo 3 CD110 (l. 2004) in za?el sem razmi?ljati, da bi dal blindirati EGR.
?e dalj ?asa mi zadeva nagaja in ko je res grozno, je potrebno avto odpeljat na servis, kjer zadevo s?istijo in pobri?ejo napake iz ra?unalnika.
Navadno je potem nekaj ?asa ok, ampak te?ave se v praksi za?nejo precej hitro spet kazati...
Ker bo verjetno potrebna menjava ventila razmi?ljam, da bi naro?il spotoma ?e blindiranje. Baje s tem pridobim cca. 5 KM in malo obremenim naravo. Ali bi se moral poleg omenjenih zadev zavedati ?e ?esa (npr. potencialni zapleti pri tehni?nem pregledu, ve?ja poraba goriva, ...)?
Upam, da ni ?e kje na forumu to?no ista stvar obdelana v nulo. ?e slu?ajno je, jaz je nisem zasledil in se opravi?ujem...
?e se ti ne mudi mam js ?ez 14 dni ?as pa lahko vse porihtava, tud napake pobri?eva.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja,ta hidravli?ni je drag maderfaker,je pa fajn da se ga zamenja ker ?e ne lahko povzro?i preskok zobatega jermena ali nekaj takega koliko mi je znano.
lp.
kje to najdem na svojem avtu ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Benz pa tudi stara nima zobatega jermena.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani