Saj vidis, da se je spet spravil na enega in provocira…
Pa kdo koga provocira? Pa kaj vam je? A ste vsi postali tako občutljivi, da bo morala priti moja mama zaradi nagajanje na govorilne ure k Jestu? 🤔 Pa saj nobenemu nič nočem. Z Janezom se v veliko stvareh prav v redu razumemo in ima tudi smisel za humor. Dejte no, čim se kdo z vami v vsem ne strinja, takoj neka zamera, pa pihanje. A sem se kdaj jaz pritožil tebi Jest, ko kdo piše kake neumnosti? 🤔
pred 48 minutami je Janez007 napisal:
Ampak @Alex, pred menjavo je bil notri isti tip olja ... 🤪
Saj vem, zato pa sem ti tako odgovoril. Če bi bilo to res, kar si napisal, bi bilo zelo slabo za tvoj dpf filter in njegovo zamašenost. 😉
Po menjavi olja (Dexelia 5W30) se mi povprečni interval med regeneracijami (neto interval) iz okoli 200km skrajšal, tako da so zadnji trije intervali med regeneracijami trajali: 135 km, 115 km in 154 km. 😲
Aha, in svizec ti je naredil ta servis, Alan Ford pa opral avto na koncu.
Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉
Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.
Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎
Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.
Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.
Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.
Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska.
To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.
Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske.
Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪
Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?
No, tukaj pa pridem na tvoj levi breg z belo zastavo. Tudi meni je pozimi, ko so turobni dnevi, ko je večino dneva tema, pa dežuje, pa piha burja, pa zopet dežuje, pa pada sneg, pa megla, čisto vseeno, ali imam 19" ali 17".V bistvu so 17" zimske še bolj posrečene, ker so ožje in bolj mehke boke imajo. Pa za vožnjo v snegu jih še malo izprazneš in so super kombinacija. Kar se tiče kroma je sedaj, ko ga ni več gor veliko manj blendanja nasproti vozečih voznikov, ker jih ne slepi toliko kot prej. Sanke pa ostanejo gor, ker mi je avto z njimi nekako sedaj, ko so črno/srebrne kombinacije, vedno bolj všeč.
Haha, kake fore. Men je pa fino, da so 17 možne, da dam zimske škornje gor. Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.
Mi še nikol ni zmanjkal denarja za gume, ker vidim da si mene tagal. Si pa zelo pristranski, saj marsikdo ne more nov avto kupit in kupuje rabljene in verjetno se mu pozna tud ta razlika. Ker če ne, ne bi tukaj v temi konstantno poslužal debato o iskanju najboljše price/performance gume ampak bi šli vsi kupit najbolj renomiranega proizvajalca, zmagovalca testov pa ne glede kolk guma stane.
Mišljeno je bilo, da bi bila na voljo izbira različnih velikosti zavornih diskov. Za normalno vožnjo z možnostjo montirati 17" bi bili tej majhni 297 mm, za močnejše izvedbe pa 320mm ,kake brembo ali kaj podobnega in bi človek lahko izbiral. Recimo na uradni strani zavornih komponent ebc je lepo napisano, da se green stuff ploščice ne priporočajo za vozila z več kot 200 konji.
Se pravi, da je res nekaj na tem. 🤔
pred 1 minuto je Boss napisal:
Pa čak mal... ok šala, amapk a zdej praviš, da jo ne boš ustavil s temi diski. Uff tale je pa huda. Ja, če boš kot poblaznel dol teral iz Vršiča in vsak ovinek bremzal na polno bo mogoče res v nekem momentu ratala razlika ampak, da bi pa bilo zdaj smiselno met zato 320mm ali več diske pa res ni potrebno. Diski niso poddimenzionirani ampak kaj boš pa rekel, da so še nedolgo nazaj tudi prve Mazde 6 al pa Passati al pa Mondeoti mel diske velikosti dobrih 280mm in 16 colske feltne? A tisto je blo pa pol smrtna obsodba?
No, jaz bom po operaciji avta definitivno zamenjal diske in ploščice, ne za večje, ampak take, ki ob močnejših bremzanjih samo še bolje primejo. Ni vse v velikosti. Je pa fino. 😉
No c'mon govoriš kot da je 194 KM pri najmočnejši Mazdi 6 res neka moč kjer boš rabil ogromne diske za ustavit? MPS-ka je imela recimo 320mm ampak tud 265KM-jev. Pa še to je mela večjke disk zato, ker so vedeli, da jo bo folk še dodatno natunal in divjal po dirkališčih.
Kaj pa, če naturiraš dizelco in rata tudi ta raketa? S čim ali kom jo boš zaustavil, ko bo nujno? 🤪
Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.
300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.
Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.
Moje mišljenje je, da bi morali za ta švohne benzinarke, ki imajo 17" montiratii obstoječe diske, za močnejše z 19" pa večje, tam nekje 320 mm. In bi bila koza sita, volk pa cel.
Tale tvoj mehanik pa fejst nabija in je očitno poln BS-ja. Velikost avta nima nobene veze, edino masa bi spadala v to kategorijo. Mazda 6 ima maso nekje tone in pol in ne dve toni, da bi rabila večje diske, tako da tudi ta argument odpade.
To, da je pa dal ATE diske in ploščice gor in mu je treslo po 1000km je pa tudi tipična reakcija folka, ki je celo življenje v fohu in je prepričan da vse ve. Potem mu pa prideš ti pa predlagaš nekaj, kar ni niti pomislil. Potem pa najde zgodbico, da zakrije svoje pomanjkljivo znanje. Ta problem so lepo opisali v knjigah o psihologiji, ker je to opisano, kot tipičen primer obrambnega mehanizma v opravičevanju svoje strokovnosti.
Res je. Večina mehanikov prisega na svoje znamke in o drugih imajo ponavadi same grde besede. Najbrž dobijo dele zelo ugodno in na zihr, da jim ni potrebno iskati kakih boljših delov, ki so težje dobavljivi.
Kar se tiče pa same velikosti diskov pa bi bili lahko večji, ne rečem, a tudi tej opravijo svoje delo v redu, seveda z dobrimi komponentami. Vedno je možnost izboljšave. 🤗
To jaz že ves čas trdim, da ima Mazda v primerjavi s konkurenčnimi avtomobili poddimenzionirane diske.
V bistvu za normalno vožnjo do kar dovolj. Saj premer 297mm na Mazdi 6 niti ni toliko malo. Problem je, da so prvovgradni diski in ploščice zelo povprečni,če že ne zelo slabi. Že, če bi vgrajevanje ate, kot vgrajujejo v nove 3-ke,bi bilo znatno bolje. Za kaj malo bolj resnega je treba pogledati k boljšim znamkam, ki so namenjene za malo bolj agresivno vožnjo, mogoče že občasnim vožnjam po dirkalnih stezah.
2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.
Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc , ker je bila tudi cena precej drugačna . Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.
Mi je pa povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav.
Čudno mi je to s tem tresenjem. Nisem imel še na nobenem avtu problema s tem, da bi se mi diski zvili.
Imel sem probleme z zadnjimi zavorami na Mazdi 6 mk1, na rdečki je tudi treslo, a sem na koncu sam ugotovil, da so bile krive gume. Namreč, če kdaj močneje udari guma v kak rob luknje na cesti, nastane na kotalni površini, na notranji strukturi gume, rob. Tega na zunaj ne opaziš, ne moreš pa nikakor balansirati gume. Jaz sem obiskal več vulkanizerjev, a ni in ni bilo boljše. Pri zaviranju mi je "bobnelo" in vibriralo in sem pomislil, evo, tudi meni trese.😬 Na srečo sem se poglobil v problem in ugotovil sem, ob zelo natančnem pregledu in kotaljenju gume, v čem je problem. Potem sem itak zamenjal feltne in gume in je bil mir. Možno je, da je velikokrat vzrok kje drugje in ne v samih zavora in diskih.
Še bolj se pritisne na prodajalca/garanta s Tržno inšpekcijo, ker je Zveza potrošnikov SLO brezzobi tiger. Vendar v tem konkretnem primeru varnostnih pasov menim, da ni nobene osnove, ker Mazda Slovenija ni garant niti prodajalec! Edino varianto vidim v uveljavljanju stvarne napake pri prodajalcu.
To so pasti kupovanja rabljenih vozil iz tujine 🥴
Ah, tudi pri avtomobilih kupljenih pri nas ni velike razlike. Koliko je bilo samo tukaj gor problemov z razno raznimi stvarmi (recimo zavore) pa jim ne prideš do konca.
Ali pa z navigacijami je milo kar nekaj problemov. Tako da je v bistvu čisto vseeno, kje je avto bil kupljen. Če servisi vedo za to napako, in je bil vpoklic zaradi tega, nimajo pardona.
Hvala vsem za odgovore, tudi za sposbudo, da se ne pustim servisu, ter poucitev kako je z garancijo za v Sloveniji kupljeno blago.
Smatram, da je varnostni pas eden izmed najbolj pomembnih features na avtu, saj skrbi za varnost voznikov in sovoznikom, da je absurdno, da se pokvari po 4 letih in da je popravilo 500€, pa ne glede kje v EU je bil kupjen. Se vecji absurd pa je, da je ta tezava po celem svetu in da jo eni resujejo s podaljsanjem garancije, drugi pa z delitvijo stroskov popravila.
Odlocila sem se, da pisem direktno na EHQ in jim obrazlozim situacijo, ter prijazen odnos nasiega predstavnistva. V kopijo seveda Mazda FR in Slo.
Naslednji korak, ce nic ne dosesem, pa bo zelo (ne) prijazen dopis mami, ter kak clanek o tem v kaki nemski avtomobilski reviji, predvsem poudarek o tem, da po 4 ali manj letih crkne zivljensko pomembna stvar
Le hrabro. Več kot bo takih dopisov in vztrajanja, prej se bo premaknilo z mrtve točke.
Mogoče bi bilo dobro pisati tudi na vip revijo. Imajo zelo dobre pravnike, kar se tiče kupčevih pravic in prodajalčevih dolžnosti. Meni so že dvakrat pomagali, ko so pritisnili na prodajalca, s katerim smo bili v sporu oziroma na bojni nogi.
5 let garancije je samo v sloveniji,tle je garancija pretekla .Edino vpoklic jo reši.
Res je. Tudi moja iz Nemčije je imela le tri leta garancije. Kot pravi brane, bi morali vseeno upoštevati vpoklic, če se je bilo kdaj izvajal, bilo kje na svetu. In ne glede na potek garancije je to brezplačno. Včasih je vpoic tudi na deset let starih avtih.
Jaz bi vztrajal in se ne bi pustil odgnati z nekim pojasnilom kar nekega modela na servisu.
Cilj uradnih servisov je, da imajo čim manj garancijskih popravil ali drugače povedano, poizkusi čim več ljudi prepričati, da četudi se pojavljajo znane napake, to naprti lastniku avta, ki ne zna pravilno rokovati z njim. 😉
Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.
zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞
To ne bo pilo vode. Vsak avto kupljen v EU lahko servisiraš in uveljavljaš v bilo kateri članici EU. Smatra se, kot bi bil kupljen v Slo. Tako, da še en dokaz, da bi morala Mazda Slovenija malo prevetriti te svoje servise in odnos do strank. Ne pravim zastonj, da, dokler kupuješ avto so vsi sladki, potem se pa ta sladkor ponavadi spremeni v kisle kumarice. Definitivno veliko strank izgubijo zaradi takega odnosa. 😡
Je možno, da je bil avto udeležen v prometni nesreči in so pasovi zadaj uničeni in ne zamenjani?
Ne. To izgleda, da je tovarniška napaka. En kup zapisov o podobnem problemu. In v vseh državah se na, servisih delajo Francoze. Jaz bi pritisnil na mazda Slovenija , ker je to znana in pogosta napaka.
Nisem bil pri mojem mehaniku za premontažo, ker sem hotel na hitro to rešiti. Sem se izgleda malo zafrknil. Tudi tale mojster, pri katerem sem bil je imel prej dobre cene, saj sem velikokrat kupoval gume pri njemu. Od sedaj naprej nič več.
Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.
Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.
Kaksen nasvet?
Zelo neodgovorno od uradnega servisa. Jaz bi na tvojem mestu najprej pisal zastopniku za Mazdo v Sloveniji in jim razložil, da naj bi bil vpoklic v nekaterih državah. Če je to res, ti morajo to popraviti ne glede na to, ali je avto še vedno v garanciji ali ne. (kako to, da nimaš pet letne garancije?).Če ne bo zaleglo bi jaz poiskal kakega dobrega ne uradnega mehanika, da ti ugotovi, ali se res ne da tega nekako popraviti. Ker na uradnem servisu so zelo hitri za menjavanje delov, tudi če obstaja možnost popravila. V večini primerov itak popraviti ne znajo. 😉
Luči so na auto, ker to sem takoj preveril. Opazil sem pa potem zvečer ob desetih, ko sem šel iz službe in prižgem avto in mi je vse svetlo na polno da me je kr zableščalo.
Pelji avto nazaj na isti servis dokler je še sveže in naj ti oni to poštimajo, ker so ti oni tudi "razštimali". Upam, da bodo znali.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa kdo koga provocira? Pa kaj vam je? A ste vsi postali tako občutljivi, da bo morala priti moja mama zaradi nagajanje na govorilne ure k Jestu? 🤔 Pa saj nobenemu nič nočem. Z Janezom se v veliko stvareh prav v redu razumemo in ima tudi smisel za humor. Dejte no, čim se kdo z vami v vsem ne strinja, takoj neka zamera, pa pihanje. A sem se kdaj jaz pritožil tebi Jest, ko kdo piše kake neumnosti? 🤔
Saj vem, zato pa sem ti tako odgovoril. Če bi bilo to res, kar si napisal, bi bilo zelo slabo za tvoj dpf filter in njegovo zamašenost. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani