No mira nimaš, glede na to, da se pogovarjate katero olje kupiti, kdaj je regeneracija, kako je z regeneracijo, kaj je treba paziti... v vsaki drugi temi. O primerjavi 2,5l in dizla pa smo se že pogovarjali, tam tam sta, tko da če ti voziš raketo potem jo tudi jaz.
To je le izmenjava mnenj nas dizlelašev. Prav nekih resnih problemov pa nimamo. Kot, da bi opazil rahlo nejevoljo benzinarjev, ker se ne morejo vključiti v naše moške debate. 🤔
Tole prepiranje okrog olj me zelo spominja na prepiranje avdiofilov glede različnih zvočniških ali napajalnih kablov.
Pri kablih so razlike v električnih parametrih komaj izmerljive, tako da na slušne zaznave sploh ne morejo vplivati, "pravi" avdiofili pa te razlike zlahka slišijo.
Za Mazdo 6 je dovolj dobro vsako motorno olje, ki izpolnjuje zahtevane standarde. Če mene vprašate gre bolj za vprašanje izbire najbolj ustrezne viskoznosti, kot izbire blagovne znamke.
Včasih s temi olji nismo imeli težav - v štacuni si dobil le ene vrste olja, za v stoenko, katrco, fičota, ... 😄
O, pa smo zopet pri glasbi.
Malo teorije o tem, kako potuje "zvok" po bakrenih prevodnikih. Tudi tako imenovani srebrni kabli, pa zlati kabli so ponavadi le prevlečeni z enim ali drugim dobro prevodi kovino. Obstajajo pa tudi kabli, ki so res narejeni iz srebrnih žičk prepleteni v audio in zvočniški kabel. Tanjša kot je žica, večji je upor (Ohm) in manj je visokih tonov, ker visoki toni potujejo po obodu žice.
To se dobro opazi pri kitarskih kablih, kjer z dolžino samega kabla izgubljaš visoke tone, srednji se pojača jo. Zato lahko kombiniraš z različnimi kitarskimi magneti in samim lesom, kakšen ton bi rad imel oziroma z kablom kompenziraš pomanjkljivosti ali dodaš kaj, kar manjka. Zelo so iskani, pa tudi zelo dragi, so nevtralni oziroma kabli z nižjo upornostjo, ker je zvok izredno transparenten, jasen in prezenten. Tako da ja, kabel ima zelo velik vpliv na zvok.
pred 14 minutami je ignacij napisal:
Jaz bencinar se s tem ne ukvarjam, peljem na servis, nekaj mi notri natočijo in gasa do naslednjega servisa. Pri prejšnji M6 2.0. ni bilo problemov 13 let, tko da računam, da bo tako tudi na 2.5 motorju. Bistvo zgodbe, kupi bencinarja in ne razmišljal o olju in regeneraciji.
Ali pa, kupi dizelaša z velikooo navora in dajaj noter kvalitetno olje, ki stane mogoče 5€ več/liter. In imaš zopet mir pa še raketo imaš.😉
Ne, jaz bom dal Zvijezda olje sam zato, da ti kontriram. Tko 😛
Sej v bistvu je to tvoje jedilno olje skoraj cenejše kot to original mazdino. Imam občutek, da je mazdino olje neka varianta SB (s budget), podobno kot ima take low budget spar in Mercator. Lahko celo, da zanalašč dajajo noter tako olje smo zato, da mašine ribajo pa imajo potem biznis. 🤔
pred 2 urama je Jest napisal:
Zvijezda ali Zvezda? 😂
Jaz ga pa sploh ne bom dajal… za to poskrbijo na servisu
Ah, tole je najslabše. Tebi sigurno dajo noter kako poceni olivno olje. Za benzinarje je itak vsako (slabo) olje dovolj dobro. 🤪
Sam Alex ti to tko razlagaš kot, da avto za premikanje kur olje iz karterja in ne nafte iz tanka.
Količina olja, ki dejansko zgori in gre v izpust se meri v mogoče kakšnem deci ali dva na 15.000 km. Da bi količina žvepla v tistih par deci olja tolk vplivala na DPF se mi zdi skrajno nemogoče.
Kakorkoli, jaz bom dal noter dobro olje, vi pa mazdino. 🤗
Jaz bi se tu resno vprašal, ali je res samo olje krivo za tako spremembo intervala regeneracije znotraj oljnega servisa. Ravno normalno se mi ne zdi.
O je normalno je. Manj žvepla v olju, manj zabasan dpf filter=daljši intervali,poznejši problemi z dpf-jem. In če zraven zamenjate olje na 15Kkm ali bog ne daj na 20Kkm je to dober recept za poznejše težave. Sicer pa, vsak ve zase, kaj je dobro za njegov avto.
Kaj pa če ima kontaminirano olje večji vpliv na interval regeneracije kot znamka olja? Tako pri prejšnji Mazdi se do 170k km interval regeneracije ni nikoli skrajševal, kot tudi pri sedanji, ki ima 50k km in čez en mesec redni servis. V oba avta se je vedno vlivalo olje, ki ga ima na voljo servis v Btc-ju, nikoli nisem nosil olja s sabo. Je pa res, da imam tak način vožnje, da redko prekinem regeneracijo.
Pri originalnem Mazdinem olju mi je padla regeneracija proti koncu na vsakih 180 kilometrov.
@Aleks, na osnovi katerih dejstev si prepričan, da je Motul olje v redu, Mazda olje pa ne?
Ni, da ni mazdino v redu. Le, da je motul boljši, vsaj kar se tiče dpf filtra, ker ima manj žvepla in manj obremenjuje in s tem posledično maši dpf filter. Takoj, ko je bilo olje v mojem avtu zamenjano z Motulom, se je podaljšal interval regeneracije iz 200 kilometrov na vsakih 260. S časom, ko se je olje kontaminiralo z nafto pa je zopet regeneracija na nekje 200-220 kilometrov.
Jaz bi dal katerokoli 5W30 za avte z dpf filtri, pazi le da ni ponarejeno in da ne menjaš preko predvidenega servisnega intervala.
Če želiš biti sponzor, potem kupuj najdražje. (pred 12-timi leti so mi na Honda servisu računali Castrol po 28 evrov za liter, sami pa so ga nabavljali po 8 evrov, prodal jim ga je dobavitel, ki je zaslužil še nekaj evrov, ...tako to gre).
Nisem še videl objektivnega primerjalnega testa različnih olj. Na forumih kakšne koristne informacije ne boš dobil, enim je všeč to, drugim ono, vsa ta različna mnenja in okusi pa v glavnem brez osnove.
Hm, ne bi se strinjal. Preberi si malo na tem forumu, kjer je Aless lepo razložil dejansko razliko med posameznimi olji (koliko žvepla vsebuje vsako, pa koliko koristnih dodatkov ima posamezno olje, pa koliko nekoristnih dodatkov). Tako, da ni prav vsako olje, ki ga najdeš na polici tudi dobro za dpf filtre.😉
pred 35 minutami je Alenh napisal:
V redu bom dal 5w30 motul 8100x clean+.Zanimivo v knjižici piše da gre tud 0w30 pa mislim,da je tud zdaj notr bil..
Ne vem še zagotovo. Nekaj cincam med brembo im ebc zavornimi ploščicami. Prav tako med ebc naluknjanimi diski in zimmerman diski. To pride na vrsto enkrat v juniju, juliju, ko bom delal redni servis. Ebc je edina opcija Anglija, ostalo je najboljša cena na Autodoc-u.
Hvala za nasvet, bom preveril in po potrebi očistim kot si opisal.
Plastična parabola? A to je spreaj "zunanja transparentna plastika"?
Ja. Zunanja transparentna plastika. Na, aliexpress jo dobiš za kakih 20€. Je pa kar nekaj dela za jo zamenjati. Moraš vzeti sprednji odbijač dol, odklopiti luč, jo sneti in potem se šele lotiš razstavljanja. Če si ročen in spreten jo boš brez problema. Seveda pa potrebuješ za jo sestaviti nazaj tudi posebno lepilo za montažo . Če ne narediš prav se ti lahko pojavlja vlaga v luči. 😉
Žarometi svetijo katastrofalno. ŽArnice sem zamenjal z novimi D2S, Osram Nightbreaker a ni očitne izboljšave. Balasti po moje delajo, ker luči užgejo normalno.
Prosim za nasvet - saj je baje žaromet hudičevo težko zamenjat preko zavarovalnice.
Lep pozdrav,
Mare
A so leče na pogled bele, mlečne barve? Če ja, jih moraš očistiti z notranje strani. To storiš tako, da vzameš kolesa dol, plastične koloteke tudi.
Nato odviješ žarnico in jo vzameš ven. Sedaj imaš dokaj prosto pot do leče.Z dolgo žico, na katero naviješ malo čiste krpe namočene v čisti alkohol se potrudiš in dobro očistiš lečo, dokler ni prozorna. Najbolje, da je kdo s teboj, da gleda s sprednje strani lečo, kje si očistil in kje ne. Nato je naslednja stvar,da kupiš novo plastično parabolo pri kitajcih, ki je nameščena na luči. S tem se ti bo pove"ala, svetilnost. Jaz sem tako naredil na, moji stari 6-ki in so sedaj luči kot nove.
Kako pa to zgleda k grizejo... a dela njam njam njam, ko bremzaš?
OK to je bolj v šali , ampak resno, kako ugotoviš, da recimo ene ploščice bolj primejo? Itak je pri vseh enak maksimum, ko se oglasi ABS. Več od tega nobene bremze ne zmorejo saj ne glede kere ploščice maš gor vse imajo enak maksimum in to takrat, ko guma ne zdrži več in jo hoče zaradirat.
Kako bi ti to opisal🤔To najbolje čutiš, ko probaš. Čutiš, da bremze takoj zagrabijo, pedal je takoj trd, ni tak gumijast občutek. Tudi pojemek je bolj hipen, v bremze imaš več zaupanja.
Recimo prideš pred ovinek dokaj hitro, pohodiš bremzo, zmanjšaš na hitro hitrost in greš lepo in varno v oster ovinek. Nekaj takega. 🤗
Mislim, da so meni na servisu dali gor Brembo (nadomestile so izrabljene prve), potem so se v roku 7.000 km zvili sprednji še original diski. Ni se pa veliko in močno bremzalo, zato mi vse skupaj ni jasno ...
Na uradnem servisu ali privat? Ker na uradnem servisu nimajo niti B od brembota.
Danes sem moral bolj po moško stopiti na bremzo, ker je en model cincal ali bi zavil desno ali ne. In sem ugotovil, da je naslednji projekt na avtu menjava vsaj ploščic, če ne kar vse komplet z diski vred.
Te trw ploščice so kr neki. Bremze na stari 6-ki, kjer imam spredaj brembo vse in zadaj brembo + ferodo ploščice so neprimerljivo boljše. Kar zagrizejo, ko zabremzaš.
Jap... In olje v motorju vsakih 35000 kilometrov. S tem, da se potem motor na takem avtu menja pri vsakih 180- 200000 km. 😊
pred 24 minutami je Damijani napisal:
Neka čudežna olja
Res ni nujno, da je olje črno. Po določenem času ne služi več namenu, ker zaradi večkratnih toplotnih (pre)obremenitev izgubi svoje mazalne sposobnosti. Ni pa nikakršen strošek olje za ročni menjalnik, da bi to pomenilo bankrot. Kako pivo ali 2 manj in to je to. Pa menjalnik bo lepše tekel in voznik bo brez skrbi.
Se popolna strinjam. Ni potrebe varčevati tam, kjer je to najmanj potrebno. Jaz sem menjal olje v ročnem menjalniku pri 60000 kilometrih. In mi ni žal. Pri 120000 bom ponovil vajo.
Za tistih 30-40€ se pa res ne bom sekiral. Olje bo pa vedno sveže. 🤗
Ja pod 500 stopinj ne bo izgorevalo, tako sem jst opazoval takrat na svoji, ko sem jo še imel. Zdej, da bi pa ta aditiv izpušne pline tolk "ogreval" pa močno dvomim, je pa to enostavno probat. Kot Spektr pravi, gledat tista, dva parametra oz. PM_GEN, če bo ta začel lezit dol in bojo stopinje v izpuhu v rangu 500 stopinj, potem zadeva dela
Bo kdo probal v soboto na poraba testu?
Kako? A če je že kdo nabavil to žaubo? Jaz sem jo naročil pred kratkim v Angliji a bog ve, kdaj jo dobim.
Seveda da obstaja. Nekatere znamke so imele to, ne vem če še imajo, ker mora biti posledično tudi filter oz cel sistem nekak prilagojen temu. Zdej, z normalno vožnjo tega ne moreš doseči. Eventuelno, če bi teral tam okoli 200, nikoli nisem toliko dolgo časa vozil tako hitro, da bi to dejansko potrdil, sem pa na temperaturi izpuha oz teh 2 senzorjev, ki jih dobim ven, videl, da bi znalo bit to dovolj.
Jaz sem videl edinole pri vleki prikolice, in še to zgolj po AC in še to zgolj v kakšen daljši klanec, ko se temperaturej povzpnejo tam nekje okoli 500 stopinj, takrat se pa začne zmanjševat % napolnjenosti filtra.
Zdej fora teh aditivov je pa (tako piše) da tebi pri nižji temperaturi omogoča to žganje saj. Tega nisem še preveril, ali to drži ali ne .
Jaz bom vseeno nabavil to čudo dpf cleaning. Ja, naj bi delovalo tako, da se regeneracija začne izvajati pri precej nižji temperaturi in tudi prej naj bi se končala. Kot jaz razumem je to stvar, ki pospeši "gorenje" saj in naj bi bolj spucalo dpf. Seveda ga moraš začeti uporabljati preden se vse skupaj zabije. Pa še takrat nekateri zatrjujejo, da se lučka za dpf ugasne in naj bi avto zopet normalno deloval. Bomo videli.
Eno vprašanje... vsi govorijo o pasivni in aktivni regeneraciji. OK, aktivno vemo kaj je, kaj pa pasivna? Kolk dejansko moraš terat po AC, da ta poteka sama od sebe oziroma na kakih obratih mora motor laufat, da se zamašenost DPF-ja niža med samo vožnjo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam kaj, ko one o tem ne vedo nič. 🤪
Povezava za deljenje
Deli na druge strani