Hmh. Nekaj sem prebral da bi moral menjat modul za vklop luci, samo sene znajdem s prevodom kteri modul bi rabil zato. Ker obstajajo 4 razlicni moduli.
Ja samo zgleda da ni tak problem tega narest ce majo skor vsi poljaki ze to ustimano. Samo kaj ko ne razumem polski.
Na netu sem naletel na kombinirane led zarnice, za ?migavce in dnevne lu?i, in bi si ?elel to nekak zmontirat v svojo M6.
Original imam zdaj tko da se avtomatsko vklopi xenon ko dam kontakt, pono?i pa se samo preklopi na no?no osvetlitev v notranjosti, pa ?e niti izklopit jih ne more?, to se mi ne zdi idealno in bi rad da se recimo avtomatsko vklopijo te kombinirane led ?arnice, pono?i pa bi se preklopile na xenon.
Ima kdo mogo?e kaj izku?enj s tem ali se spozna malo bolj na avtoelektriko kako to izpelat?
Sicer sem nekaj na?el na enem polskem forumu, samo ne zastopim niti besedice, googl prevajalnik pa je tud tak smotan prevod da mi ni najbolj jasno?!
Tukaj mas eno temo glede Asbuilt(cca100strani): www.mazda3revolution.com/forums/2014-2017-mazda-3-skyactiv-audio-electronics/169393-change-configuration-explore-different-functions-asbuilt-2.html
Z forscanom bi se moglo dat. Kolikor sem bral se za v forscanu spreminjat Asbuilt konfiguracije in se ponovno zapi?ejo v spomin modula. Samo nisem ?e nic probal.
Od v?eraj imam en problem in sicer mi prekinja zvok tko kot bi bil recimo slab signal na radiju, to dela ob?asno po naklju?nem ?asu nekaj sekund je ok, pol malo prekine, vendar mi to dela pri vseh zvrsteh radio, mp3, video.
Imam android radio in bose ozvo?enje, rad bi ugotovil ali je problem v radiju ali bose oja?evalcu??
Jst sem na m3 ?e tudi menjaval te ?arnice za osvetlitev klime, so navadne majhne ?arnice noter pa rde?a guma ?ez. So mi v teh letih ?e 2 crknile, nazadnje sem kar dal kar vse ?arnice nove, da ne razdiram 100x.
Kaj to vam prav ?krta menjalnik ali kako, pri meni zaenkrat nic ne ?krta, se pa ob?asno zatakne iz 1. V 2.?e so obrati nizki in ?e ho?em na hitrco prestavit se za?uti odpor, ?e potegnem po?asi ali pa ?e so obrati nad 2500 pol gre lahko. Je pa olje bilo menjano na vsakih 100kkm.
Ima mogo?e kdo PID-e za Torque za originalne senzorje za nadzor tlaka v gumah. Nekaj sem na?el na netu vendar mi nobeden ne dela. V Forscanu mi sicer poka?e pritisk, temperaturo in napolnjenost baterije senzorja v vsaki gumi, vendar bi rad da mi prikazuje v Torque ker mam na radiju pol vklopljen prikaz vseh podatkov avta.
?e ima kdo mo?nost sprobat pri sebi, so tu podatki PID za Mazdo 3 L.2010-2013. Na moji Mazdi 6 L.2008 ne deluje, ?eprav so senzorji verjetno enaki.
Pritisk v gumah
Name: Wheel 1 pressure
Short Name: W1 Press
PID: 222A05
Equation: ((A*1373)/1000)/100
Min: 0.0
Max: 3.5
Units: bar
Header: 720
Note: za vsako naslednjo gumo so podatki enaki razen podatka PID: 222A06 (guma 2), 222A07 (guma 3), 222A08 (guma 4)
Temperatura gume
Name: Wheel 1 Temperature
Short Name: W1 Temp
PID: 222A0A
Equation: A-50
Min: -50
Max: 205
Units: ?C
Header: 720
Note: vsi podatki so enaki razen podatka PID: 222A0B (guma 2), 222A0C (guma 3), 222A0D (guma 4)
Ja smo pogruntal da na 6tkah je to tako da ima pa? mal ve?ji notranji rob. ?udno mi je ker na 3ki, ki je kao ni?ji klas avta pa plo??ice pridejo skor po celi povr?ini, ?lovek bi pri?akoval glih obratno.
Ja, vodila o?i??ena in namazana, vse sestavljeno kot mora biti. Ne gre se za monta?o gre se za zgleda slab dizajn zavor na teh Mazdah 6 GH, prej nisem bil pozoren na to, zdaj ko sem menjal diske pa mi je padlo v oko.
Gre se pa zato da zavorne plo??ice ne nalegajo na disk po celi povr?ini diska, do notranjega roba diska je ?e cca 1,5cm neizkori??enega materiala diska. ?e bi bilo ?e to izkori??eno bi lahko verjetno zavore bile bolj u?inkovite.
Prilagam sliko starega original Mazda diska in plo??ic.
V?eraj sem menjal sprednje diske in plo??ice in sem opazil da plo??ice ne nalegajo ?ez celo povr?ino diska, pogledal sem tudi star disk in plo??ice in je bilo isto, a to imajo vse Mazde 6 GH (2008-2012) tak ?e?ko??
Prej so bili original mazdini diski in plo??ice, zdaj zimmerman, so pa vse mere enake. Na Mazdi 3 BK nalegajo po??ice skor ?ez celo povr?ino diskov.
Saj ventil?ke imam na letnih, na zimskih pa mi je preve? ? za tako bedarijo. In ker vem da tudi letni ne bodo ve?no, bi jih raje odklopil in dal navadne. Sem mislil ?e se da z servisnim ra?unalnikov izklopit, ker tega sranja nimajo vse Mazde 6.
okol 30? za pregled ?ob preko ra?unalnika in nastavitev ?
?e je res sam tak mal pol bom kr pelal sam dvomim da je Selmar Celje tak pocen
Saj sem napisal da tocne cene nevem, pac se mi zdi da ne bi smelo biti vec kot 30? glede na to da je 5min dela. Jst ti lahk naredim za 1pir, samo mores pridt v MS.
Kolikor se spomnim so nekateri resili to cukanje z kalibracijo sob. To je 5min dela z testerjem, lahko si tudi sam naredis z obd adapterjem in racunalnikom z aplikacijo forscan. Je pa se ena opcija z brikanjem konektorja pri motorju. To ti lahko pozneje napisem postopek, ker trenutno ne morem.
Drgac kolk pa servis kasira pa nevem verjetno kakih 30?.
Jsm mam 2.0dizla in sem pr svojem mal preveril maf vrednosti, ?e ti je kaj v pomo?.
pod prostim tekom imam 4,7g/s (topel motor), med vo?njo pa so vrednosti do 55g/s (lagana vo?nja do 2200rpm).
lahko ti pa po?ljem cvs datoteko iz forscana in si jo ogleda? na svojem, samo sem mel ?e druge pide prikazane, injektorji....k me je zanimalo ?e so se kaj raz?telali
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmh. Nekaj sem prebral da bi moral menjat modul za vklop luci, samo sene znajdem s prevodom kteri modul bi rabil zato. Ker obstajajo 4 razlicni moduli.
Ja samo zgleda da ni tak problem tega narest ce majo skor vsi poljaki ze to ustimano. Samo kaj ko ne razumem polski.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani