Na prvi Mazdi sem imel kovinske feltne in radkape pa ni bil nikoli problem sneg pod radkapo ampak je bil problem, da se je nabral na notranjem delu feltne s tem delno stopil in nato pomrznil, da je treslo kot pri norcih.
To je najve?ji problem, da ta 1.6 dizel dejansko ni japonski ampak je razvit v skupini PSA/Ford. Tako, da ima ta Mazda ?al iste pomanjkljivosti kot jih imajo ostali iz te grupe (Peugeot, Citroen, Ford).
Ni? ne odte?e, ker nima kam samo po?asi vi?a nivo olja. Zato je treba res redno menjavat olje, da ga ima? spet pravilno koli?ino in da ni preve? razred?eno. Se pa nivo najbolj dviga tistim, ki pogosto prekinjajo cikel regeneracije (se pravi ugasnejo motor med regeneracijo) - recimo meni na interval menjave (20.000KM) zraste "olje" za cca dober cm na pal?ki, ki ima od oznake F do oznake X pribli?no 5 cm.
Tole z nara??anjem olja je NORMALNO. Namre? to je posledica delovanja regeneracije DPF filtra. Tekom regeneracije gre za druga?en na?in vbrizga nafte, ki je namenjena dvigovanju temperature v DPF filtru in s tem se?igom tam nabranih saj. Posledica pa je, da del nezgorene nafte zdrsne iz cilindra v karter in posledi?no dviguje nivo olja.
Pazit mora? le da na pal?ki ne pres?e? oznako X, medtem, ko je oznaka F namenjena le ob menjavi olja, da se ve ali je prava koli?ina olja notri. A ja pa ?e to, glede da se olje me?a z nafto ne pozabit redno menjavat olja, ker ?e se olje preve? razred?i z nafto izgubi mazalne sposobnosti pol pa bo ?ele ?tala in stro?ki.
Hvala Ajvar, sem mislil, da se ?e men blede, ker mi je bila 2.0 benz druge generacije poraz, ve?ina jih pa tukaj trdi, da ni tako. Si celo upam trditi, da je 1.8 s 120KM prve generacije (imamo eno tako doma) bolj ?iva kot 2.0 s 147KM** druge.
**155KM FL ?al nisem imel prilo?nosti sprobat tako, da ne bom ni? rekel - mogo?e jih je pamet sre?ala pa so odpravili lenobnost.
Primerjava med mazdo 5 diesel in mazdo 6 2.0 bencin... Relacija do Biograda, pa na Pa?man in nazaj...?li na morje, polno nalo?eni, na strehi kov?ek, na priklopu 4 kolesa...Z petico poraba 6,3, s ?estico pa 7,8...cca 800km...12 litrov ve? porabil...ajd, 20? dra?ja pot...se pa smejim, ko servis delam...
Pa ?e to...da do cilja pride?, ni motor pomemben...
Zgolj za info - Z enakim motorjem je poraba pri petici zaradi manj aerodinami?ne oblike za cca pol litra vi?ja kot v ?estici (vir: spritmonitor.de).
p.s. a ti servise dela? na vsakih 800km? Ra?unat mora? na servisni interval 20.000, kjer je razlike v porabljenem gorivu za cca 600? - Ne vem ?e glih odtehta 100? ni?ji servis pri bencinarju, ?e si glih pri stro?kih obstal. Se pa strinjam, da manj kot je kilometrov (recimo 10.000/leto) potem je seveda tudi razlika pol ni?ja.
Kaj naj potem vzame 1,8? ?e kupuje avto za dirkanje, naj vzame 200+KW, ?e pa potrebuje dru?inski avto za vo?njo od to?ke A do to?ke B, je pa 2,0 motor na mazdi idealna re?itev glede porabe in mo?i, ki jo nudi. Tudi z 1,8 motorjem so do sedaj vsi na cilj pri?li... Tole je idealni nakup...
Ahhh lepo te prosim - a se ti ne zdi tole malo otro?je, da povezuje? veliko mo?i z dirkanjem. Tudi dru?inski avto mora biti varen in dodatno varnost ti omogo?a tudi zaloga mo?i. Pa ne govorimo o tem, da rabi? 200+kW, ker jih dejansko ne in tudi 140KM ter 360Nm navora ti omogo?i, da poln avto brez te?av v 6 prestavi pospe?uje po klancu navzgor. Sej vem da to ni bistven podatek ampak le pove, da ti omogo?i pri ni?jih prestavah, da si lahko hitro mimo po?asnega kamiona ali avtobusa in da lahko nadaljuje? pot s svojim tempom in ne vsiljenim s strani nekekega me?ka?a.
Sicer vem, da bo marsikomu, ki gleda samo tehni?ne podatke iz razpredelnic to zdelo sme?no saj 147KM pri bencinarju je pa ja veliko ve? kot 140 KM pri dizlu sam ko enkrat sproba? oba ve? kak?na je razlika - pa ne gledat pospe?ka od 0-100km/h, ker to je najbolj brezvezen podatek saj ga v normalnem prometnem dogajanju nikoli ne izvaja? ampak veliko bolj je pomemben medpospe?ek, ki je ?al v testih vse preve? omejen na suhoparni podatek kolk v zadnji prestavi rabi, da recimo pospe?i iz 80-120km/h. Veliko bolje bi bilo, da bi preverili z razli?nimi prestavami kolk je dejansko mo?en najbolj?i rezultat v katerikoli prestavi in tam se dejansko ?ele lahko vidi kaj kateri avto zmore in tudi koliko nasmeha ti pri?ara na obraz, ko lahko potegne? brez skrbi mimo in se ti zraven ne rabi vklopit ?e adrenalin ali bo zneslo ali ne.
aja sorry, ker smo se odaljili od teme: zakaj sem predlagal 2.5 bencinarja, ker je stro?ek vzdr?evanja skoraj enak 2.0 ... enake cene servisov, rezervnih delov, enako zavarovanje, enako nadomestilo za uporabo cest, edino poraba je cca slabe pol litra ve?ja pri 2.5 motorju, kar je dokaj zanemarljivo pri tem, da je ob?utek v vo?nji dosti bolj prepri?ljiv.
Boss je o?itno divjak ali pa se ho?e izstrelit ?e na samem ?tartu. Sem prepri?an, da bo tudi v pospe?evanju 2.0 in cca. 150KS ve? kot enakovredna dosedanji Octaviji (kdor ne verjame, naj pogleda kak?no preglednico karakteristik, ?e le ni bila Octavia kak?na nafrizirana verzija). Skratka zadeva se solidno pelje, NIMA pa turbine, ki je niti ne rabi.
Nekih napak z bencinskimi motorji ni bilo, pa tudi kupovanje bencinca je za laika precej enostavnej?e kot dizla, saj se pri dizlu la?je "naserje?".
Si probal? :ne vem: Ne vem zakaj lahko tako z lahkoto trdi?, ?e nisi vozil obeh. Prva generacija ?estke z 2.0 motorjem je bila mnogo bolj ?ivahna od druge generacije. Avto je kot ka?e namenoma zadu?en in naravnan na udobno dru?insko vo?njo, motor naj bi bil vzdr?ljiv, poraba na nivoju tolk velikih motorjev se pravi pod 8 ga je v ve?ini nemogo?e spravit.
Druga?e je pa ravno v ?tartu ?e najbolj prepri?ljiv in ni nekih zamer, se pa problem manjka mo?i/navora pojavi pri vi?jih hitrostih in obremenjenosti avtomobila. Druga?e pa ne vem zakaj bi ?lovek moral biti divjak, ?e rad varno in brez stresa prehiti v okviru omejitev. ?al so na?e ceste preve? ovinkaste z zelo malo ravnin tako, da je potrebno zelo hitro sko?iti mimo, ?e avto to zmore ali pa raje sploh ne posku?at in trpet po?asno vo?njo Lojza pred sabo - ?e je ?asa na pretek to ni problem ampak ?al je tempo danes prehud in ve?ina od nas si sanjanja in jadranja po cesti pa? ne more privo??iti.
Boss jaz sem zadnji? dobil nadomestni avto ravno to bencinarko. Pa sem bil presene?en. Ok pustimo to, da sem ve?krat mislil da je avto crknil :-). Ampak takoj od jurja naprej je lepo povlekel, potem si pa pa? navajen da turbina prime tukaj pa tega ni bilo :-). Ampak, bi se pomoje dal pre?ivet. Je pa res, da se nisem po ac vozil.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Za mestno vo?njo, nizke hitrosti in nenalo?en avto je dovolj... ko pa pride? na AC, bohnedaj, da je poln avto je pa pa? ?alost napram dizela?u, ?e glih tole primerjamo. Tudi v 6. prestavi v Vrhni?ki klanec na AC ne gre pa sem bil sam notri. Ok prestavlja? ni?je sam tam je pa pol pa? hrup. O prehitevanju na regionalki pri 80km/h pa raje ne bi, ker me je bilo dejansko strah in sem to izvedel samo enkrat pol pa raje ne - ker ?e prehiteva? idiota in ti ta ravno takrat potegne si mrzel. Pri dizlu so mi to posku?ali ?e nekateri ampak je zaloga navora toliko ve?ja, da ?e se pametno spravi? prehitevat te nih?e ne more nategnit (OK, ja nekdo z 250+KM, ampak ok to je ?e druga zgodba).
Sej ne vem a bi ti povedal al raje ne, da te ne bi preve? prepla?il glede nakupa. 2.0 bencinar je stra?no anemi?en in ?isto ni? ?ivahen tako, da v kolikor ho?e?, da bo vsaj malo dal od sebe ima? le dve re?itvi ali 2.5 bencinarja ali pa dizla. Je pa ta anemi?nost verjetno rezultata var?evanja z gorivom, ki dobesedno prepre?uje, da bi motor dal kaj ve? od sebe kot podpovpre?ne zmogljivosti.
Glede, da ima? probleme v vseh obratih tole ne bo IMV ventil ampak nekaj drugega in ?isto mo?no, da si kak?no gnojnico notr vliv sploh, ?e si na kaki zakotni pumpi tankal.
A gori tud takrat, ko je avto brez klju?ev v klju?avnici in zaklenjen?
po moje tole ne bi smelo biti ampak po drugi strani je p azadnje ?ase tolk enga ?paranja, da je ?ist mo?no, da ni ve? stikala za izklop, ko so vrata zaprta.
Vem da je kod oktavije kateru sem vozio par dni po Sloveniji, ?e stane na semaforju, pomera se na blagom nagibu, dokler mazda ne. Morda sem ja nor ker to prime?ujem.
Nisi nor, dejansko bi moralo biti tako in moja Mazda se za?ne sama takoj premikat, ?e ni ?isto vodoravna podlaga.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na prvi Mazdi sem imel kovinske feltne in radkape pa ni bil nikoli problem sneg pod radkapo ampak je bil problem, da se je nabral na notranjem delu feltne s tem delno stopil in nato pomrznil, da je treslo kot pri norcih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani