Recimo, ko bom zamenjal diske in ploščice s kakimi bolj zmogljivimi, si jih bom tudi sam nabavil, ker vem, da me bodo prišli ceneje stati kot pri "mojemu" mehaniku. On mi bo zamenjal in zaračunal samo delo. Pa še to bo morala bit zelo v redu cena.
Brane, dejstvo je, da tudi sam delam v vzdrževanju, nabavi rezervnih delov, montaži. Sicer je pri meni druga branža (hladilna tehnika, oprema trgovin, trgovskih centrov) in prav dobro vem, kako se tem stvarem streže oziroma kake marže so v igri.🤗
Tako je tudi z mehaničnimi delavnicami.
Recimo ta maček, h kateremu vozim vsa moja vozila, ima tri dvižne mize, edini na obali lahko točno premeri delovanje injektorjev, ima tudi vulkanizersko delavnico. Tako, da uradni mazda servis nima za burek proti njemu. In predvsem ima realne cene. Prav pred kratkim sem ga priporočil sodelavki za redni servis Peugeota. Zraven mu je dala še račune od uradnega servisa avtoplus kp, ki je sedaj uradni zastopnik za Peugeot, da vidi, kaj vse je bilo narejeno. Cena rednega servisa je bila neverjetnih 320€.S tem, da so ji dali neprimerno viskoznost olja.
Cena litra olja je pa pri njih 22,5€.😬 Sedaj je pri "mojem" mehaniku dala za redni servis (z motul oljem), servisom klime in premontažo gum (zimske-letne) in vsemi novimi filtri 220€.In to z vsemi računi in žigi. Pa me res zanima, kolikšen račun bi ji izstavili na avtoplusu za vse to. 😉
Aha, no bote poročali tisti ki ste menjali "sedaj" Sedaj bi naj pomenlo letos? Ali po zadnjem FL? Ali nič od tega 😕
Meni so tudi menjali oba z (naj bi bili) kovinskimi zobniki na FL. A ni problem v samih zobniki. Kot sem lahko ugotovil, je bolj problem v tem, da motorček nima dovolj moči, da premakne ogledalo do konca. Če recimo stisneš ročno odpiranje ogledala in mu pomagaš z roko, se bo vedno odprl do konca. Kot, da nekaj šteka(riba) in ga ne odpre vedno do konca. Ker sam motorček ima noter sklopko, da se vse skupaj ne polomi, če bi šlo na preveč na trdo. Zato pa potem ogledalo deluje normalno, ko pošpricaš z wd 40 in ni več toliko trenja. Mogoče bi bilo res boljše poizkusiti z teflonskim sprejem, da bi bilo še manj trenja. Zna biti, da je na osovimi, kjer se vrti ogledalo kako tesnilo proti vodi ali vlagi in tam os riba. Se mi pa to dogaja največkrat po pranju avta. Kot da res voda naredi neko sranje. 🤔
Hm ... blo bi fajn, da to doteramo in najdemo rešitev. Jst dokler ga bom imel v garanciji pač ne smem šarit po njem, ampak potem bi pa rad našel neko trajno rešitev (in prosim, da se ne predlaga, da naj pustim ogledala pač odprta )?
Če ne bo treba WD-40 zahtevat pri nakupu nove mazde gratis xD In ja WD rešitev se mi tut ne dopade, ker nekam more odtekat odvečna količina pa nase vlečt še več svinjarije.
Mislim, da je scania to nekako rešil. Bi bilo fajn, če napiše kakšna rešitev je za to.
@Brane zelo se strinjam, to sta dve veliki prednosti nakupa pri serviserju in prejetega računa. Seveda nič ni zastonj in morebitne komplikacije se nekoliko poznajo pri ceni storitve.
Pnevmatik iz tega razloga (slabih izkušenj, kljub računu) recimo sam nikoli več ne kupim preko spletne prodajalne, ampak samo še pri vulkanizerju.
Rezervoar za gorivo pa če je le možno, polnim v SLO. Bolje da 30€ vsakič pade v naš proračun, kot v proračun sosednjih držav. 🙂
Jaz sem že zavrnil pnevmatike, ker dot na zimskih gumah, ki sem jih naročil preko spleta v naši spletni prodajalni in mi jih je dostavil DPD, ni ustrezal temu, kar sva se s prodajalcem dogovorila.
Enostavno sem gume pregledal in zavrnil prevzem ter plačilo.
Prodajalec se je izgovarjal, da on v bistvu gum niti ne vidi ampak pridejo do kupca direktno iz skladišč Bartoga.
Drugič mi je poslal čisto sveže gume. Veliko ljudi ne ve, koliko pravic imamo v bistvu kupci.
Evo sem prevohal vse Slovenske dobavitelje- diski in ploščice pridejo cca 300eur ,približno enako je povsod. Pomeni da si dobil 15 % popusta, in boš dobil na ta račun zmontirane zavore.In vsi bodo zadovoljni-država,mehanik,ti in avto.
Možno. Iz nekaterih primerov lahko vidimo, da so nekateri tu na forumu bili tudi po dvakrat, ko so reklamirati na uradnem servisu zvite diske. In kaj se zgodi? Zopet ti vgradijo klump od oem diskov in čez par tisoč kilometrov se zgodba ponovi. Tako gre lahko v nedogled, kriv si pa ti kotb voznik, ker kao ne znaš pravilno voziti. 🙄
Ta saga se ponavadi konča, ko nabaviš sam res dobre aftermarket diske in jih zamenjaš. In imaš potem mir.
To da si sami nabavljate rezervne dele je v redu dokler se kaj ne zalomi.V primeru reklamacije pa se boste pod nosom obrisali.Mehanik bo reku da je materijal kriv,dobavitelj rezervnih delov bo kazal na mehanika.Živimo v Sloveniji in državno blagajno je treba filat Sloveniji in ne Nemčiji
Pošlješ nazaj in je stvar rešena. Tudi k privat mehanik pelješ nazaj, če ni kaj v redu narejeno oziroma nisi zadovoljen. Tukaj je govora o privat mehaniku, ki ima pogosto boljšo opremo in zaposlene mehanike z več znanja kot na uradnem servisu. To, da pušča cev od interkulerja na moji 6-ki je odkril "moj" mehanik in ne na uradnem servisu. Tudi zato,
da je odpadla zaščitna plastika spodaj so najverjetnejev zaslužni na uradnem servisu, kjer bi znali pozabiti dati nazaj vse štifte in vijake pri rednem servisu. Itak redne servise na uradnih servisih delajo ponavadi vajenci, ki se učijo za avtomehanike. Vsaj v Kp je tako.
pred 50 minutami je FuManchu napisal:
Jaz pa ravno elektriko raje ne tikam preveč. Ja če nimaš dovolj orodja je problem, ko se kaj zalomi. Včasih treba tudi veliko improvizirati seveda.
Jaz se je včasih lotim, če je kaj manjšega ker itak imam v službi opraviti z priklopi, zamenjavami stikal, napeljava mi novih vodnikov. Ne bi pa šel povezovati nove elektro omarice.
Ja na Autodocu pride material cca 170 €, nekaj je pa še dela (sam se tega ne bi spravil delat). Če bi vedel, da bo naslednjih 100.000 km mir, mi je okoli 300€ OK, če pa bo treslo že do naslednjega servisa, bi bilo pa tudi 100 € preveč. 😠
Me pa take zadeve zelo nervirajo (mečeš denar v prazno in ne veš koliko ga boš še zmetal), kot zelo verjetno tudi ostale. Zgrešenih diagnoz na uradnem Mazda servisu sedaj poznam že kar preveč, zadnja bi znanca skoraj koštala 1.500 €, pa je na srečo poiskal drugo mnenje in ugotovilo se je, da je bila težava čisto minimalna in rešitev skoraj zastonj.
Zato pa, če je le mogoče reši stvar drugje in ne na uradnem servisu. Kupi stvar sam in plačaj realno ceno za delo pri kakem privatniku.
Jaz bi ti predlagal, da kupiš zimmerman diske na Autodoc (jih ima že nekaj tu na forumu, sicer pa prvovgradnja v bmw-jih) in obdržiš te brembo ploščice,ki si jih kupil.
Jaz nisem opazil. Ima pa kolega na mercededu diske z kanalčki tam pa sem slisal ampak tako kot si napisal ni to cviljenje kot smo ga navajeni slisati od bremz
Ja, zna bit to problem bolj pri diskih z kanalčki.
Cene so zlatarske, 300€ je preveč. Na autodocu dobis zimmermanove diske z luknjicami po 70€ komad in zimmermanove ploscice za 35€ in eno uro ali uro in pol za menjavo (to kombinacijo imam jaz, originalne so mi tri krat menjali do 25000km so podn od podna, ko sem pa sam menjal z zimmermanovimi pa je mir, sedaj imam 70000km) ate diski te pridejo 50€ komad in ploscice 60€. Jaz bi vzel se enkrat zimmermanove z luknjicami ker ni taksna razlika v ceni in se dobre izkusnje imam.
Nekaj me zanima. Nekateri se pritožujejo nad navrtanimi diski in diski z kanalčki, da jim pri nizkih hitrostih in bremzanju rahko piskajo, ko gredo ploščice preko luknjic oziroma kanalčkov. To ni mišljeno kot standardno cviljenje bremz ampak bolj kot rahlo piskanje. A je pri tvojih diskih tudi kaj takega zaznati ali so tihi?
No mira nimaš, glede na to, da se pogovarjate katero olje kupiti, kdaj je regeneracija, kako je z regeneracijo, kaj je treba paziti... v vsaki drugi temi. O primerjavi 2,5l in dizla pa smo se že pogovarjali, tam tam sta, tko da če ti voziš raketo potem jo tudi jaz.
To je le izmenjava mnenj nas dizlelašev. Prav nekih resnih problemov pa nimamo. Kot, da bi opazil rahlo nejevoljo benzinarjev, ker se ne morejo vključiti v naše moške debate. 🤔
Tole prepiranje okrog olj me zelo spominja na prepiranje avdiofilov glede različnih zvočniških ali napajalnih kablov.
Pri kablih so razlike v električnih parametrih komaj izmerljive, tako da na slušne zaznave sploh ne morejo vplivati, "pravi" avdiofili pa te razlike zlahka slišijo.
Za Mazdo 6 je dovolj dobro vsako motorno olje, ki izpolnjuje zahtevane standarde. Če mene vprašate gre bolj za vprašanje izbire najbolj ustrezne viskoznosti, kot izbire blagovne znamke.
Včasih s temi olji nismo imeli težav - v štacuni si dobil le ene vrste olja, za v stoenko, katrco, fičota, ... 😄
O, pa smo zopet pri glasbi.
Malo teorije o tem, kako potuje "zvok" po bakrenih prevodnikih. Tudi tako imenovani srebrni kabli, pa zlati kabli so ponavadi le prevlečeni z enim ali drugim dobro prevodi kovino. Obstajajo pa tudi kabli, ki so res narejeni iz srebrnih žičk prepleteni v audio in zvočniški kabel. Tanjša kot je žica, večji je upor (Ohm) in manj je visokih tonov, ker visoki toni potujejo po obodu žice.
To se dobro opazi pri kitarskih kablih, kjer z dolžino samega kabla izgubljaš visoke tone, srednji se pojača jo. Zato lahko kombiniraš z različnimi kitarskimi magneti in samim lesom, kakšen ton bi rad imel oziroma z kablom kompenziraš pomanjkljivosti ali dodaš kaj, kar manjka. Zelo so iskani, pa tudi zelo dragi, so nevtralni oziroma kabli z nižjo upornostjo, ker je zvok izredno transparenten, jasen in prezenten. Tako da ja, kabel ima zelo velik vpliv na zvok.
pred 14 minutami je ignacij napisal:
Jaz bencinar se s tem ne ukvarjam, peljem na servis, nekaj mi notri natočijo in gasa do naslednjega servisa. Pri prejšnji M6 2.0. ni bilo problemov 13 let, tko da računam, da bo tako tudi na 2.5 motorju. Bistvo zgodbe, kupi bencinarja in ne razmišljal o olju in regeneraciji.
Ali pa, kupi dizelaša z velikooo navora in dajaj noter kvalitetno olje, ki stane mogoče 5€ več/liter. In imaš zopet mir pa še raketo imaš.😉
Ne, jaz bom dal Zvijezda olje sam zato, da ti kontriram. Tko 😛
Sej v bistvu je to tvoje jedilno olje skoraj cenejše kot to original mazdino. Imam občutek, da je mazdino olje neka varianta SB (s budget), podobno kot ima take low budget spar in Mercator. Lahko celo, da zanalašč dajajo noter tako olje smo zato, da mašine ribajo pa imajo potem biznis. 🤔
pred 2 urama je Jest napisal:
Zvijezda ali Zvezda? 😂
Jaz ga pa sploh ne bom dajal… za to poskrbijo na servisu
Ah, tole je najslabše. Tebi sigurno dajo noter kako poceni olivno olje. Za benzinarje je itak vsako (slabo) olje dovolj dobro. 🤪
Sam Alex ti to tko razlagaš kot, da avto za premikanje kur olje iz karterja in ne nafte iz tanka.
Količina olja, ki dejansko zgori in gre v izpust se meri v mogoče kakšnem deci ali dva na 15.000 km. Da bi količina žvepla v tistih par deci olja tolk vplivala na DPF se mi zdi skrajno nemogoče.
Kakorkoli, jaz bom dal noter dobro olje, vi pa mazdino. 🤗
Jaz bi se tu resno vprašal, ali je res samo olje krivo za tako spremembo intervala regeneracije znotraj oljnega servisa. Ravno normalno se mi ne zdi.
O je normalno je. Manj žvepla v olju, manj zabasan dpf filter=daljši intervali,poznejši problemi z dpf-jem. In če zraven zamenjate olje na 15Kkm ali bog ne daj na 20Kkm je to dober recept za poznejše težave. Sicer pa, vsak ve zase, kaj je dobro za njegov avto.
Kaj pa če ima kontaminirano olje večji vpliv na interval regeneracije kot znamka olja? Tako pri prejšnji Mazdi se do 170k km interval regeneracije ni nikoli skrajševal, kot tudi pri sedanji, ki ima 50k km in čez en mesec redni servis. V oba avta se je vedno vlivalo olje, ki ga ima na voljo servis v Btc-ju, nikoli nisem nosil olja s sabo. Je pa res, da imam tak način vožnje, da redko prekinem regeneracijo.
Pri originalnem Mazdinem olju mi je padla regeneracija proti koncu na vsakih 180 kilometrov.
@Aleks, na osnovi katerih dejstev si prepričan, da je Motul olje v redu, Mazda olje pa ne?
Ni, da ni mazdino v redu. Le, da je motul boljši, vsaj kar se tiče dpf filtra, ker ima manj žvepla in manj obremenjuje in s tem posledično maši dpf filter. Takoj, ko je bilo olje v mojem avtu zamenjano z Motulom, se je podaljšal interval regeneracije iz 200 kilometrov na vsakih 260. S časom, ko se je olje kontaminiralo z nafto pa je zopet regeneracija na nekje 200-220 kilometrov.
Jaz bi dal katerokoli 5W30 za avte z dpf filtri, pazi le da ni ponarejeno in da ne menjaš preko predvidenega servisnega intervala.
Če želiš biti sponzor, potem kupuj najdražje. (pred 12-timi leti so mi na Honda servisu računali Castrol po 28 evrov za liter, sami pa so ga nabavljali po 8 evrov, prodal jim ga je dobavitel, ki je zaslužil še nekaj evrov, ...tako to gre).
Nisem še videl objektivnega primerjalnega testa različnih olj. Na forumih kakšne koristne informacije ne boš dobil, enim je všeč to, drugim ono, vsa ta različna mnenja in okusi pa v glavnem brez osnove.
Hm, ne bi se strinjal. Preberi si malo na tem forumu, kjer je Aless lepo razložil dejansko razliko med posameznimi olji (koliko žvepla vsebuje vsako, pa koliko koristnih dodatkov ima posamezno olje, pa koliko nekoristnih dodatkov). Tako, da ni prav vsako olje, ki ga najdeš na polici tudi dobro za dpf filtre.😉
pred 35 minutami je Alenh napisal:
V redu bom dal 5w30 motul 8100x clean+.Zanimivo v knjižici piše da gre tud 0w30 pa mislim,da je tud zdaj notr bil..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Recimo, ko bom zamenjal diske in ploščice s kakimi bolj zmogljivimi, si jih bom tudi sam nabavil, ker vem, da me bodo prišli ceneje stati kot pri "mojemu" mehaniku. On mi bo zamenjal in zaračunal samo delo. Pa še to bo morala bit zelo v redu cena.
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani