Skoči na vsebino
Vpoklici
Napisano

Se pravi je vpoklic tudi za gh modele. Morm poklicat Majesa jutri. Po po?ti nisem dobil ni?esar.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Aja moja je 3/2012 oz pomoje narejena 2011.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Aja, sam gh ni skyactive

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklici
Napisano

Aja, to. Jaz imam v mislih ta zadnji vpoklic. S ?eljustmi pa nisem imel (?e) te?av ne z 2. generacijo ?estice in ne s prvo. Je pa res, da doma vsak dan zategnem ro?no :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklici
Napisano

Zanimivo, se pravi se saje nabirajo... Hm. Bo za preveriti moja je 2012 letnik, kdaj je bila pa narejena pa ?e ne vem.

 

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Pri 50% ?esa? Raj?i glej pid ki ka?e g/l. Potem to ?e lahko pretvoris. Pri 2.0 motorju je okoli 200km regeneracija. Tako da 160km je soliden rezultat.

 

Jaz sem zaenkrat re?il z dodajanjem antigrippantal. Pa? testiram.

 

Pol nj pa ?e kdo re?e da je antigrippante placebo

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Sem na?el parametre,stare 2,5 let. Zanimivo, vidi? pm_gen je bil 1.19, pm_acc_dsd je bil 0.15.

post-5237-0-19280300-1542014002_thumb.png

post-5237-0-28761400-1542014007_thumb.png

 

 

Zadnje ?ase je pri 1.19 vrednosti pm_gen, pm_acc_dsd ?e skoraj 3g/l.

 

post-5237-0-83343600-1542014012_thumb.png

 

 

Stanje injektorjev v tem ?asu se ni bistveno spremenilo. Mogo?e malenkost, zaradi tega ne bi rekel, da je taka drasti?na razlika na ostalih komponentah motorja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Ja to s Powerboxom bi bilo vrednost mal preverit. Jaz sem lai?no mislil, da ?e je notri isti injektor kot ga ima 160konjska verzija oz 185, da bo pa? tudi ta pre?ivel z enim PBjem s katerim je mogo?e skupaj kaj vem slabih 150konjev , ali pa ?e celo manj.

 

Korekcijske vrednosti se mi zdijo ok, trenutno so okoli ni?le, edino eden ima -0,3 pomoje. Prej, brez aditiva je bila maksimalna korekcija -0.5.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Haha, se mi res dozdeva da je oz. bo nekaj na injektorjih. Sedaj sem spet dodal par dcl antigrippante, in zadeva se je ?ude?no umirila. Bom vidle sedajle sem na polovici tanka, kako bo , ko bo tank vedno bolj prazen. proti koncu ga bom ?e malo vlil za ?i??enje.

 

Po eni strani ko zlo?i? puzzle je simpl, ?e ga injektorji mal biksajo se ve? dimi, ve? saj nastane, posledi?no se zapaca egr, in hitreje se polni DPF. Ko uredi? vzrok, se vse umiri.

 

Sem pa (seveda ?e je to res) malo razo?aran, da so pri 135 tiso? km injektorji ?e potrebni obnove. Majstr je zadnji? rekel, da imajo tile Denso injektorji res tako mala odstopanja, da je hitro problem. To mi je ?udno, kaj a pri konkurenci pa ni??

 

Zaenkrat bom re?eval z antigrippante pa da vidim. To je ?e najceneje.

 

Sicer pa tisti ki uporabljate powerbox, a je mo?no da se zaradi tega kaj prej injektorji zjebejo??

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.