@Boss, ima? kak?nega lokalnega mojstra za svetovat?
V Logatcu je Avtoservis Gruden, ki po?tima tudi zavorni sistem - ne vem sicer kolk so dobri, ker sem pri njih samo vulkanizerske usluge koristil. Ampak vseeno se jaz ne bi vozil predale? naokoli z za?tekano bremzo, ker bo? skuril tako plo??ice kot disk pa ?e kak?no zavorno olje zna zavret.
Tole ne bo IMV ampak je verjetno ?ist elektri?ni problem... oziroma klju?avnica ne prepozna "magnetka" na klju?u in zato ne izklopi imobilizatorja. Probaj z rezervnim klju?em.
Po moje bo tole stvar za kak?nega avtoelektri?arja.
Ma to kr ne morem verjet... jaz pridem do obvoznice (cca 1,5km) pa je temperatura manj kot 25?C. Res pa da avto ni nikoli tako segret kot tvoj - bo? videl, da temne ?ajbe pomagajo konkretno.
Hja mamica, sej bedak itak ne ve, da je bedak in misli, da so vsi drugi bedaki. Mogo?e to velja zame, mogo?e pa tudi ne.
Ma sicer pa, sej mi je vseeno kaj po?nete sej so va?i avti... vem da temnenje preverjeno deluje in je v osnovi namenjeno hladnej?i notranjosti in ne ?efur stajlingu - ?e sta pa prepri?ana, da ne pa pa? ne - nikogar ne prepri?ujem v ni? samo uporabljam fizikalne zakone, ki baje ?e vedno delujejo.
Druga? pa imata polhn internet ter strica googla za pomo? in si dejansko lahko preverita kako in zakaj se zrak segreva, zakaj je svetlej?a notranjost avtomobilov hladnej?a od temne itd. Sonce je samo vir elektromagnetnega valovanja in nihanje tega valovanja spodbuja molekule v stvareh, da se za?nejo gibat ali vibrirat in posledi?no se zaradi gibanja segrejejo - in to segrevanje nato oddaja toploto v prostor. Zdaj pa manj kot spusti? son?nega elektromagnetnega valovanja v prostor manj se stvari segrejejo in oddajo manj toplote v prostor.
To je pa BS, da je va?no na kateri strani je folija saj naloga folije je odbijanje dolo?enega dela elektromagnetnega valovanja nazaj in ker samo steklo se skoraj ne segreva saj neovirano spu??a EM valovanja skozi. Se pravi ali je pred steklom ali za steklom folja dela enako nalogo - odbija del EM valovanja. Tudi sama vidna svetloba je del spektra EM valovanja in bolj ko ima? temno folijo bol jasno vidi? svoj odsev v njej kar pomeni, da je odbila ve? svetlobe in celotnega spektra em valovanja.
In ?e enkrat ne govorimo o prezra?evanju avtomobila (?eprav se da tudi tu s pravilno usmeritvijo pihanja narest zelo veliko) ampak o tem, da najprej zmanj?a? temperaturo v samem avtu in omogo?i klimi da lahko la?je opravi svoje delo in naloga klime ni, da piha direkt vate ampak da ohladi celoten prostor.
AJa ?e to pa neham: pri meni je ogromna razlika ?e samo v tem ali parkiram avto tako, da sonce sveti na zadnji s folijo zatemnjeni del ali da sveti skozi prvo nezatemnjeno steklo. Po ob?utku je razlika na vro? dan v avtu vsaj 10-15?C .
Zatemnitev mi prav ni? ne pomaga, to sem naredil v prej?nji petki - popolnoma NI?. v tem avtu je ?rna barva pa? fail, ker se vro? zrak nabira v zgornji komori, in se ga ne da shladiti, razmerje hladnega prostora 1/3 spredaj in toplega 2/3 zadaj se ne da izena?iti samo s ?obami spredaj.
Ahh no to pa ne bo dr?alo... ?e gola termodinamika in prehajanje toplote skozi snovi govori nasprotno. Notranjost avtomobila se segreva zaradi tega, ker sonce segreje predmete na katere sije in ?e to delno blokira? s folijo je temo primerno manj segrevanja materjala v notranjosti in ni?ja temperatura, ki jo lahko klima la?je obvlada. Po testih je kar nekaj stopinj ni?je.
Druga?e pa to sam najbolj ob?utim pri vo?nji slu?benih Passatov. - dva sta brez femnjenih stekel in sta bistveno bolj vro?a kot en, ki ima temnjena stekla.
Zanimiva jo, da ima temnjena stekla ravno tisti, ki je ?rn in ob istih pogojih (stojijo na istem parkiri??u pod enakimi pogoji - beri sonce sije na njih) najbolj prijeten in se tudi najhitreje shladi.
Vem, da ?ude?ev tonirana stekla sicer ne delajo ampak ?e nekaj stopinj je lahko popolnoma dovolj, da klima lahko ali pa ne zmore opraviti svojega posla.
A te lahko neki vpra?a Jures? Zakaj se loti? zadev po te?ji poti? Za tvoj problem bo dovolj, da zatemni? zadnja vsa stekla od B stebri?ka dalje na max kolikor dovoljuje homolomo. Verjemi, da bo to dovolj, da bo? brez te?av ohranjal ustrezno temperaturo v celem avtu.
Temnenje stekel za moje pojme ni neka fensi ?mekerija al pa "mafia wannbe feeling" ampak ima dejansko ?ist prakti?no funkcijo in to je hlajenje avtomobila.
aja a tale noggle je zajebancija in internetni hoax, ker tole ne more bit resna zadeva?
V soboto sva s kolegom neki ?ekirala napake na njegovi KIA-i pa je recimo v prostem teku motor kazal cca 24% obremenjenosti, ko pa se je vklopila klima je pa posko?ilo na 36% in ja tudi tukaj se je ?utilo, da je motor spremenil glas. Jebat ga... o?itno bi rabu 300KM+, da se ga ne bi ?utilo
merilec pretoka zraka ti ne deluje pravilno ali pa sploh ne... probaj s kak?nim od druge Honde, ki ne cuka
Nekaj podobnega sem rihtal na bratovem Hyundaiu, kjer je merilec dobesedno padel ven iz ohi?ja in prosto bingljal na kablu, avto pa je cukal, ko je bil segret.
Ne vem, ker si ga nikoli nisem lastil... sem pa pred tremi leti izbiral med Premacyem in kapelcami (Picasso) pa so bili vsi trije Premacy-ji, ki sem jih ?el gledat rjavi tam okoli (en kar konkretno) medtem, ko pa kapelce so bile pa cele zato je bil tudi en od razlogov, da sem kljub druga?nemu prepri?anji vzel francoza.
lohk, da so druga?ne zdaj... ?eprav pri meni je bilo na za?etku tudi ?isto vse usrano od prahu, po menjavi zdaj pa je malo manj ampak ?e vedno ne zdr?im par dni, da bi ostale feltne dokaj ?iste.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V Logatcu je Avtoservis Gruden, ki po?tima tudi zavorni sistem - ne vem sicer kolk so dobri, ker sem pri njih samo vulkanizerske usluge koristil. Ampak vseeno se jaz ne bi vozil predale? naokoli z za?tekano bremzo, ker bo? skuril tako plo??ice kot disk pa ?e kak?no zavorno olje zna zavret.
http://avtoservis-gruden.vulco.si/branch
Povezava za deljenje
Deli na druge strani