@Falcon - ?e zdale? nisem strokovnjak za dizle, niti nisem njihov prevelik ljubitelj, ampak v tvojem primeru bi se oglasil na enem preventivnem obisku pri Pelku. ?e ne drugo, da ti bo odleglo in bo? prepri?an, da bo ma?inca ?e dolgo vdano slu?ila svojemu gospodarju.
Zanimivo, danes sem obiskal majstra Pelka, pa sva samo malo debatirala, voz je videl le od dale? (jo spet pohvalil kako potiho laufa ), pa se ga je zgleda Zmayda prestra?la in xenon mi za?uda spet sveti cca. TRIKRAT dlje kot predhodno.
Na? Kamni?an, g. Simon je zelo fajn mo?ak, ga poznam ?e vsaj 10 let in mi je vedno izredno ugodno zmontiral vse zadeve. Pred ?asom ko sem bil pri njem je rekel, da bo za ?lane MK poskusil ?e nekoliko ceneje naredit (nimamo pa podpisane pogodbe z njim, ker je rekel, da se mu ne zdi potrebno in sva stara znanca).
@Boss, ne da je ena vi?je kot druga, pa? pa da se vidi kako snop sveti "pravilno" kar pomeni, da se vidi, da desni ?aromet osvetljuje bolj oddaljen teren od levega (avtomobili za npr. Angle?ki, japonski ali avstralski trg pa imajo jasno ravno obratno).
Oba ?arometa skupaj pa imata premalo dosega oz. ne osvetljujeta zadost terena pred avtom, to je to (kot re?eno snop se on?a cca. 5m pred avtom, kar je prekleti ?vohizem).
Opa?am, da mi kot ka?e ob?asno nivelacija snopa xenonskih ?arometov ne obratuje kot bi morala, se pravi mi sveti komaj par metrov (max. eno dol?ino vozila) pred mano, kar ni okej in je potrebno slej ko prej vozit z dolgimi lu?mi. To se dogaja sem pa tja, nikakor ne ob vsakem zagonu glavnih lu?i.
V ?em je te?ava, ali so samo kak?ni kontakti oz. konektorji za s?istit al kaj, nimam pojma? Dejte mal napisat va?e ideje in spoznanja.
Kot ka?e bi bil res ?e ?as, da zamenjam enega nosilcev motorja pri moji 2.3 Zmaydi.
Pred ?asom sem prebral, da se jih da tudi obnovit (naredit na novo) in to iz neke gumiplastike, kar naj bi bilo bistveno bolj odporno kakor ?e ga kupim takega kot sem ga imel doslej?
Va?e mnenje in kaka info glede stro?ka take obnove oz. popravila?
Igra?a NI takovsemogo?a, rezervi progam je da se ne peje? ve? kot cca 80km/h oziroma 1500 rpm.
To je men smrdljiva Laguna II delala, ko ga je kr sama turirala na cca. 2.500 ali 2.700 obratov - 5.brzina na teh obratih pa je mela ravno cca. 90kmh na ?tevcu (posku?am pozabit grenke spomine), stopalka gasa pa je bila imuna na moje premike noge. SKRET od avta, naj ?ivi Mazdojka ?rnozmajska, slava ji.
Predlagam da ?e v ?tartu kontaktira? uporabnika TurboLumpi, ta je res obvlada? za BAF makine, bosta udarla kako kolegialno varjanto za tisto kar bo? rabil.
Bom kar uporabu tole tvojo temo, ker bom kot ka?e moral menjati ?e en nosilec in sicer na levi (voznikovi strani) na menjalniku (tako diagnostiko mi je postavil dr. Pelko).
Cena na uradnem servisu je "samo" 160?.
?e mi drugo okej ?tima, me bodo pa teli nosilci olupli ko konja.
EDIT; tole mi je kolega Giyamazdas pomagal najti in je cena le cca. 65?, Pelko pa mi je ?e potrdil da je pravi;
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Falcon - ?e zdale? nisem strokovnjak za dizle, niti nisem njihov prevelik ljubitelj, ampak v tvojem primeru bi se oglasil na enem preventivnem obisku pri Pelku. ?e ne drugo, da ti bo odleglo in bo? prepri?an, da bo ma?inca ?e dolgo vdano slu?ila svojemu gospodarju.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani