Pa si prvi lastnik ali si kupil rabljenega. Namre? jaz sem kupil rabljeno od 1l - slovenski avto, lepo urejeno servisiran pri avto ?erbinek MB,110.000km. Jaoooo zdaj ko poslu?ak to okrog turbin mi je ?e ?al da sem kupil Mazdo 5, je pa tudi letnik 2006, dizel 110km . lp.
?e bere? samo slabe stvari je zelo ?alostno, ?e pa bolje prebere? kaj se dogaja z vsemi mazdinimi dizlaki in kako prepre?it to potem ni vse tako ?rno, sploh pa ne drago.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri V6 motorjih je tako da ?e sname? kabel z kateregakoli tipala temeprature, ker jih ima ve?, se ventilator avtomatsko vklopi. Zgleda da ima? kak kabel prekinjen ali pa kako tipalo enostavno ne dela.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Meni se je na mazdi 6 pojavila tudi li?ka za opozorilo napaka na motorju. Po priklopu na ra?unalnik so ugotovili , da je napaka na ERG ventilu. Po temeljitem pregledu ventila so ugotovili da je napaka ne na ventilu ampak na cevkah, ki so priklopljene na ventil. Ker je v teh ceveh vakum in je po tolikih letih cevka preparela je v cevko pri?el zrak, kar je pomenilo nepravilno delovanje ventila, posledi?no pa v?ig lu?ke NAPAKA NA MOTORJU. Po zamanjavi cevke mi ?e cca. 1 leto dala OK.
Upam da sem ti kaj pomagal.
Lep pozdrav Uro?.
PS: Moja mazda je tudi letnik 2004.
Ti ima? dizla ?
Ventil je EGR !
Ja sai... Sem iz okolice Mb.
Ne avto mi ne crkuje, samo lu?ka gori.
Ja ko sem peljala prvi? mi je rekel, da je javilo nekak?no nepravilno delovanje zra?nega filtra oziroma nekai podobnega. Sem pa sli?ala tudi, da je lahko napaka v sistemu za ?i??enje izpu?nih plinov. Ne vem...
Predvidevam da ima? bencinarja. :ne vem:
Sistem za ?i??enje izpu?nih plinov-katalizator.
Treba je po vrsti Senzor prretoka zraka, lambda 1, lambda 2 in potem se bo videlo kaj ga matra.
Tester in se peljat en al pa dva kroga pa se bo takoj pokazalo kje si ga zajec na roke ?vrka in po katerih kablih mu ?prica.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
poraba npr., men porabi za 100-130km nafte na vsak tank...
Nemogo?e, ker porabi pri polni mo?i(ima dve stopnji) 0,5-0,6 l/h.
Razen ?e ima? fure po max 5km, pol pa tud ?e ga ugasne? ne bo kake razlike.
Si preveril ?e ti dela termostat na motorju, tudi zaradi tega lahko ve? pokuri? ker se motor nikakor ne more segreti, zato ti tudi webasto ve? laufa, se pa vseeno dela ?koda na motorju.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imam eno te?avo. Pri moji Mazdi 3, letniku 2004 mi je za?ela "goreti" opozorilna lu?ka motorja in no?e vgasniti. Avto sem vozila ?e tudi, da so mi ga priklopili na ra?unalnik. Takrat so napako odpravli, ampak se vedno znova ?ez ?as spet pojavi. Tja sem vozila ?e 2x, ampak vedno znova isto. Zanima me kaj bi bilo narobe? Zakaj javlja napako?
Pelji nekomu ki zna odpravit napako in ne samo narest reseta na ra?unalniku !
S kje si ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Saj imajo 10W40 tudi,sam cena se mi zdi ful smesna,saj ga na servisu prodajajo po 23? l.Vem da imajo velike mar?e in da ?e jamrajo .Sem pa mal preklicu po servisih,pa ve?inoma dajejo 5W30 olje v bencinske motorje
In kje je tukaj problam, ?e je tako olje predpisano ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Majstori, turbina NE dela na ?alter, dela lahko vedno samo ne daj dovolj pritiska, ni nujno da je to, lahko je samo kako tipalo za tempraturo ki po?ilja napa?ne podatke in potem ra?unalnik ne deuje optimalno, ker ima napa?ne podatke, lahko ne dela pedalo za gas, lahko ne dela elektri?na loputa, lahko pa je samo problem v kak?ni cevki.
?e se ne kadi modro pol ni panike za turbino.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zakaj bi pa nekdo preverjal nivo olja, med delovanjem motorja?
Zakaj pa nekateri tankajo avto pri v?ganem motorju, pa to NI dovoljeno.
Normalno je da je tam kjer je pal?ka za merjenje olja vakuum, lahko da je zama?en oddu?ek iz glave motorja, ker normalno se tam ven kadi samo pri zelo vro?em ugasnjenem motorju.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lahko pa je kak del elektri?nega mehanizma za nastavljenje kem ti piha, probaj ga prestavlljat in preverit ?e ti sploh dela. Drugi test pa naredi in ga daj v recim samo na spredno ?ajbo, al pa samo v noge in potem bo? sli?al ?e je kaj razlike. Potem probaj na?gat temperaturo(ventilator daj samo na 1. stopnjo) do konca in bo? videl ?e je kaj efekta.Podobno "te?avo" sem imal cca 5 let nazaj v xedos-u, kjer je po?rlo zobnik od nastavljanja kam piha in v srednji legi(?ajba-noge) je skozi nekaj ?kripalo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ko sem sedaj prestavljala avto, sem ?e preverila nivo olja med delovanjem motorja in ko sem potegnila ?ibko za olje, se kadi tudi iz te cevi. hm le kaj je to? ali je to normalno?
NI normalno, lahko da je tudi tebi po?il bat, se da enostavno preverit, samo treba je imet orodje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani