Zdravo mene zanima kaj bi bilo narobe avto v 1 in 3 prestavi ob konastntem gasu cuka...In še to občasno ko ga prižgem nabije štang na 2k za približno 10sek in pol je ok.....
Govorim o:
Mazda 6 2.2 cd 150 2016.
To, da nabije obrate, ko je temperatura nad 12°C je povsem normalno. Meni je tudi enkrat tako cukalo a je samo od sebe minilo. 🤔
Po moje tudi. In, ko ti dajo kao "popust" si še vedno vse skupaj krepko preplačal. Ravno danes sem klical mojega mehanika za servis na avtu sodelavke, na Peugeotu 1,6 dizel. Pokazala mi je račun od zadnjega servisa na avtoplusu kp (uradni servis za peugeot). Plačala je 305€ s tem, da so ji dali noter olje 0-30.
In rekli so ji tudi, da lahko brez problema menja olje vsakih 25000 km, kolikor je tudi naredila v enem letu. 😬
Po prebranem v tej temi sem prišel do zaključka, da na servis A-Cosmos BTC lahko prineseš svoj material (verjetno je pogoj originalen - Mazda - material?), ti pa znajo dvignit ure dela.
To v 2021 še drži?
Za zadnja 2 servisa (2019 in 2020) sem plačal 2h za vsakega. Bojo sedaj delal počasneje in računal 3h? 🤔
Meni so že tako računali. Ker sem prinesel svoje olje (original mazdinega) so komplicirani nekaj z garancijo bla, bla, bla in mi upalili višjo urno postavko dela. Še dobro, da nimam več avta v garanciji in sem pri mojem mehaniku plačal redni servis ravno pol cene njihovega. 🤗
@Alexma ja take konstrukcijske kikse najdeš pri vseh znamkah, pač vsi proizvajalci neki šparajo in dajajo neke plastik fantastik dele namesto alu ali kovine🙄
Btw. : če imaš namen dat večji intercooler ga daj pred čipanjem, ker se ponavadi z večjim intercoolerjem zgubi na boostu (pritisku zraka ki gre v motor). Z čipanjem pa lahko pol to izkoristiš in prilagodiš mapo da dobiš še več moči.
Ja, vem, da bi ga moral prej zamenjati. Je pa zanimivo, da že samo z večjim inerkulerjem baje dobiš nekaj konjev več.
Plastika in cev interkulerja rešena. Je pa zanimivo, kako je privijačena ta cev oziroma, kako je konstrukcijsko slabo izvedena ta prirobnica. Mi je mehanik pokazal v čem je problem "puščanja" Niti ne toliko v samem O-ringu v cevi kot v tem, da so navojni strojni vijaki kar vliti v plastično ohišje. Sčasoma se od vibracij lahko razrahlja v plastiki kar posledično pomeni, da železna prirobnica sede na železno cev in ne dihta več prav. Sedaj bom malo opazoval situacijo in če se bo ponovilo, bo treba nabaviti nov interkuler.Obstaja pa za naše Mazde "pojačan", večji in bolj zmogljiv interkuler.🙂
Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust.
Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust.
Da dodam še mojo izkušnjo pri tej tematiki. Pri 110.000+ km so mi začele cviliti zadnje zavore. Do sedaj ni bilo potrebo servisirati sprednje niti zadnje zavore. Na Interclassu so mi zamenjai zadnje diske in ploščice, čez 20.000 pa bo bojda potrebno še sprednje. Strošek se mi zdi sicer visok (nekaj pod 400 EUR) ampak ker so zdržale dolgo časa nisem kompliciral.
Dolgo so ti zdržale. Kaj pa so ti vgradili? Če so oem je cena res malo zasoljena.
Ja ne bo konc sveta če ne bo kontakotv spredaj ne,..važno samo, da mi pošljejo prave da ne bo tko kot pri olju ><
Ja. Ker imaš potem dodatne stroške in porabiš več cajta. Po moje je najboljše, da kontaktiraš prodajalca in da ti potrdi ali predlaga, kaj je v redu in kaj paše za tvoj avto. Ugotovil sem, da naše original oem diske in ploščice izdelujejo na Češkem.
Sej ni opozorila prek računalnika/elektronsko ampak na ploščici sami pride kovinska palčka, ko se ploščica obrabi le ta začne praskat po disku in ta začne civlit/piskat, tako potem veš da je ploščica obrabljena
Na zadnjih ploščicah vem, da je to ker mi je že cvililo in ko sem jih menjal je bila kovinska palčka gor,.. sprednjih nisem tikal od nakupa in nevem ali to obstaja ali ne,.. vsaj pri tistih od zimmermanna jih zgleda ni
Po moje to ni glih nek pripomoček, na katerega bi se sam zanesel. Vsakokrat, ko zamenjam letne-zimske in obratno pregledam optično, koliko "mesa" imajo še ploščice +diski. Pri mojih sem ugotovil, da so diski ok ploščice pa bodo počasi za zamenjati. Itak pa pridejo novi bolj športni diski+ploščice, ko bo več konjev. press. 😎
Evo, da delim najnovejše ugotovitve 😊 opravil sem vpoklic za airbage, zraven pa še opravil redni servis in potožil okrog zavor. No na servisu so se potrudili in malce raziskali, kaj se dogaja in na koncu ugotovili, da imam zvito pesto.
Tako, da me čaka menjava pesta, ležaja ter diskov in ploščic.
Bi pa pohvalil interclass, res super izkušnja 👍
To je dokaz, da niso vedno krivi diski za tresenje.
Super cena,ampak saj že veš,da so ponaredki vedno malo cenejši😲
Ni ponaredek. Dobil sem ga direktno iz ravenol. si. 😊
pred 11 minutami je Hixxy napisal:
Kje si naročil? Direkt na ravenol ?
Ja. Tip, šef je faca in ker je imel zadnjo ročko tega olja v skladišču mi je naredil popust. Pravi pa, da ima zadnje čase problem z dobavo iz Nemčije. Se splača naročat pri njemu.
Jaz sem tudi danes dobil "the" olje. In zanimivo, s poštnino me je prišlo manj, kot je pisalo na njihovi strani. Strošek olje+ poštnina =(46€/5litrov). Mislim, da je cena za to olje kar ugodna. 😊
Trenutno imam prevoženih okoli 10Kkm pa je kar pravi čas, da vlijemo noter čisto olje.
Danes sem šel dvigniti to zlatarsko plastiko. Sproti mi je še "uradni" mehanik na mazda servisu potrdil našo ugotovitev, da je potrebno zamenjati O-ring na cevi. Kar pogosta težavica je pritrdil.
Evo, dolili smo olje v menjalnik(kolikor ga je manjkalo). In ugotovili, od česa je mastna plastika. Bo potrebno zamenjati O-ring na cevi interkulerja (kjer je privijačena cev z prirobnico). V bistvu nič kritičnega a bom vseeno to rešil, ko dobim nadomestno plastično dno. Sem slikal, če se bo kaj videlo, da boste vedeli, kje pogledati, če se vam pojavi mastno. Kjer je označeno s puščico je treba odvijačiti prirobnico. Noter na cevi je v kanalčku O-ring. Ta ne tesni prav.
Jest sem na prvi generaciji tudi imel zelo trdo pedalo za sklopko dokler enkrat ni sklopka notri ostala in se ni vec nazaj vrnila. Baje je bila zato kriva neka gumijasta cev nad cilindrom. Sem potem kar komplet s sklopko vred menjal, ker je bila ze mal boga in od takrat naprej je bilo pedalo mehko, kot puter :). Ko sem avto prodal pri 360k km je bilo pedalo se vedno enako mehko. Sklopko sem pa menjal pri 240k km se mi zdi. Je bil pa 1.8 bencinar.
Tudi pri moji je bilo enako.
Žena je vedno bentila nad trdo sklopko. Dokler ni pedal enkrat ostal v podnu. Takrat mislim, da smo zamenjali cilinder in od takrat je kot praviš pedal mehek kot putrček. Tudi jaz sem mislil, da je sklopka na koncu a smo naredili od takrat že 80Kkm in je še vedno pri 250Kkm v redu.
ja kaj pa pravijo po forumih, kaj naj bi to puščalo? S ej neke hude izbire najbrž ni, hladilna najbrž.
Ja, večina pravi, da so zategnili objemke na ceveh hladilne tekočine in so rešili zadevo. Drugim je malo puščalo olje iz menjalnika (na čepu) in pa na filtru olja(popusti, se malo odvije). Je pa to bolj zadaj pod motorjem , tako, da ne verjamem da bi bilo lahko to. V ponedeljek pogledamo pa javim točno. 🤗
Ja,res. Bomo ugotovili v ponedeljek pri mehaniku. Sem malo prečekiral razne forume in zanimivo, da je tega puščanja ful. Ampak, ker skoraj nihče ne sname ta male, prve plastike dol, tega ne opaziš. Od zgoraj skozi motor se ne vidi nič.
Zanimivo, ker tam ni ničesar razen cevi zgoraj. To je v bistvu spredaj, pred motorjem. 🤔
A to govorimo o zaščitni plastiki za motor ? Ponavadi jo serviserji slabo pricvrstijo in potem v najboljsem primeru izgubis par vijakov. Sicer nevem kako ima mk3, ampak pri mk1 in mk2 je privijacena z gedoram. A se motim in je govora o plastiki, katera je tocno pod hladilnikom oz. pred zascitno plastiko motorja
Spredaj ima dva plastična jezička, ki ju za takneš v prvo, manjšo zaščitno plastiko in ostalo je pritrjeno z zatči, ki jih samo porineš v luknje. Pri strani sta dve pločevinci, skozi kateri se privijači skupaj malo sprednjo in to, ta veliko zaščito. Pri meni je počila plastika ravno pri teh vijaki, tako, da so držali samo za tiči. In izgleda, da to ni dovolj. 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jo zamenjaš, ko je čas in je mir. Ketnica gor ali dol. A nimajo tudi novi bmw- ji ketnice? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani