sej tut za Alfo 159 ni bla lih pocen, ko sem jo kupoval, pa čeprav je sam mal čez mejo
Ampak sem opazil, da se mi nekatere stvari ponavljajo na več avtih. Taka plastika mi je že na dveh avtih padla dol.🤔
Nazadnje na pežoju na Sardegni. Tam mislim, da sem zaružil, ko sem šel dol z trajekta. Tudi ta plastika od mazde je bila kar lepo poružena- spiljena na par mestih. Mazda je že original zelooo nizka. Nisem se mogel spraviti nikakor pod njo, da bi odstranil sredinski zatič. 😬
Mislim, da se da tud neoriginalno dobit za stotaka manj. Po drugi strani boš vsaj mel japonsko plastiko gor in ne nek ponaredek narejen v vietnamu.
Glej, če še ta originalna lahko poči bi verjetno kitajska počila že, ko bi jo šraufal gor. Ne bi si pa želel, da se mi to zgodi ponovno v kakem tunelu ponoči. Kak hrup to povzroča. 🤪
Kaka servo tekočina?,..kolkr ma mazda 6 natrpano noter pri motorju res težko rečeš
Itak sem v ponedeljek naročen pri mojem mehaniku pa bo pogledal. Sem že tudi naročil novo plastiko, štifte in vijake za plastiko. Stara je totalno uničena in spiljena. 😳
Mi je na servisu mojster rekel, da so že imeli par primerov, ko plastika pri luknjah štiftov in vijakov poči in pade spredaj, kjer je samo zataknjena na sprednjo plastiko, dol. Tako, da če bo kdo slišal čudne zvoke spodaj je to ta plastika.
"Halo Bing, koliko je nova" ? Bing: "Sitnica", samo 171,50€ ".
Šalo na stran, na uradnem servisu pride plastika,5 novih zatičev, 2 pločevince in 2 vijaka res toliko. Ni kaj, zlatarske cene. Je pa plastika" made in japan. Tudi to šteje 🤗
Prej, ko sem se vračal domov, sem na hitri cesti slišal spredaj nekaj kot pok in nato, kot da spušča zrak. Ustavil sem se takoj, ker sem najprej pomislil na gumo. Pogledam gume, vse ok. Odprem havbo, vse izgleda ok. Nato slučajno pogledam pod avto in vidim, da mi je padlo plastično dno (spredaj) na tla in je ružilo po asfaltu. 😳
Kako je to mogoče? Spredaj so bili plastični klipsi, ki držijo to plastiko gor strgani. Kako je to mogoče, da ni enega vijaka gor ampak je vse kar na plastičnih štiftih? 🤔
Ko sem vse skupaj snel dol, tudi sprednjo plastiko, sem opazil na desni strani , da je kar mastno od olja spodaj. Videti je samo neke cevi zgoraj nad tem. WTF? Kaj se nahaja sploh tam? Tudi plastika je z zgornje strani mastna od olja. 🤔
Prižgala se ni nobena lučka, olje je višina v redu. Podobno mastno sem imel na stari 6-ki, ko mi je puščal intercooler. Samo mislim, da ga na tej strani ni. 🤔
Zelo dober komplet. Kaj podobnega bom tudi sam vzel. Edino mogoče luknjasti diski.
pred 2 urama je Bini napisal:
To pomeni,da premze porihtaš in si na 1.mestu,samo ni mi jasno,da so te bremze taka zagonetka saj obični citroen nižjega razreda nima teh problemov......
Je kaj znano kako je pa na 3kah,so tudi enaki problemi,ker še nisem zasledil debate o njih?
Zaenkrat nimam pripomb,ampak toliko,da vem in se pripravim na tisto kar me še čaka.....😁
Točno to sem hotel tudi sam napisati. Pa kaj v vseh teh letih niso mogli pri Mazdi najti boljšega dobavitelja za bremze? Kak ate, zimmerman?
Upam,da na moji 3jki ne bo teh problemov kot jih opisujete!🤔
Sem do sedaj že vozil sve i svašta od vseh različnih znamk in menjali smo diske doma pa nikoli nobenih problemov! Je pa res da večino Ate.👍
Ravno pred nekaj dnevi menjali na servisu pri 120k km prednje diske in tudi prve ploščice kar se mi še ni zgodilo! Po navadi so diski zdržali cc 200k km in trojne ploščice. Tako,da so bili ful mehki,ampak so drugače bp.😃
Saj tudi boljše firme svetujejo menjavo na nekje 100Kkm in vmes eno menjavo ploščic. Z zelo športno in agresivno vožnjo se naj bi to prepolovilo. Tako pravijo. 🤔
Jaz sem na moji 6ki v garanciji do 20000km zamenjal tri komplete potem sem si pa nabavil zimmermanove z luknjicami in od takrat je mir avto pa ima sedaj 68000km.
To je to. Podobno sem bral na bmw forumu. Oni tudi ful šimfajo čez original diske, zato na veliko montirajo luknjičaste zimmerman diske + ponavadi kake Ebc Green ali akimoto keramične ploščice.
Meni so zamenjali že en kup zavornih dislov na različnih, tudi športnih avtih, pa nikoli nisem imel nobenih problemov z njimi. Pa ne verjamem, da so vsi merili to z uricami in dosti komplicirali. Stari disk dol, novi gor, gumo gor in gasa naprej. Podobno se dogaja v kitarskem svetu med temi mladimi. Pred štiridesetimi leti smo si sami izdelovali ojačevalce, kitare in smo igrali v živo po špilih do onemoglosti. Vse je štimalo. Današnji mladci pa imajo vsi neke butične feršterkerje za par jurjev, kitare prav tako, pa stalno menjavajo neke lampice, pa potenziometre, pa magnete na kitarah.. A večinoma igrajo le v svojih sobah in nič jim ne štima.🤔
Hočem povedati, da so stvari veliko enostavnejše kot si jih slikamo dan-danes.
To je en skyactive glitch zaradi katerega pač mazda ne dosega tako rekordne porabe kot vw. 🙂 Pač prioriteta je čimprej segreti katalizator, da je onesneževanje zraka pač manjše..
Niti mazda ne goljufa toliko kot vag grupa glede porabe. 😋
Tri mesece nazaj je bila na avtu obnovljena turbina. Do sedaj brez težav in vsega.
Problem pa se je začel pojavlat kak teden nazaj in sicer, ko zaženem avto (hladen) nabije 2800 obratov ( konstantno) za mogoče kakih 30s do 1 minute in nato odneha in gre motor nazaj v normalen tek. Je že imel kdo tak problem?
Imam pa še eno vprašanje, avto ima trenutno 154000km in razen tistih rednih servisov ni bilo še drugega.
Zanima me, če mi priporočate veliki servis ( in kaj je najboljše da se vse zamena, preventivno) in katere majstre kaj priporočate.
Lep pozdrav
To z obrati je čisto normalno in se dogaja nekje, ko je temperatura zraka zunaj nad 11/12°C.To ni problem. Tako so pač zasnovani tej skayactiv motorji. Samo vozi. 😉
Izkušnje s Textar in Ate imam jaz zelo dobre. Sem pa razmišljal če bi na šestico lahko dal kake večje diske gor, oz kaj vse bi moral menjat za to?
Po moje so že te originalni diski več kot dovolj veliki za naše avte. Sem ravno zadnjič gledal, ko sem barval čeljusti, kaj je gor original. Diski in ploščice so od twr.
Dovolj je, da to zamenjaš z kako vrhunsko znamko, seveda kako preverjeno in bo vse skupaj še boljše.
jaz bi sigurno prodal avto. Pa se naj kdo drug zaj****a s tem. To ni normalno za moje pojme.
Ma ne. Prvič moraš kupit prave diske in ploščice in imaš mir. Saj zato smo tu, da kaj pametnega svetujemo. Mehaniki pa, če delajo na svojo roko brez dogovora, ponavadi vržejo gor kaj cenjenega in je potem hudič.
Ja da ne plačam poštnine pa drugič spet ponovim oz tisti liter majn naročim,.. oz pri tej ceni bo 6l dovolj
To olje imam trenutno jaz. Je v redu, na začetk, ko je bilo novo so bili krajši intervali regeneracije. Ne pije ga nič. Za letos sem že naročil Ravenoil. 😊
Jaz bom šel najbrž na EBC, ko bo ura za zamenjati diske in ploščice. Sem same pohvale slišal do sedaj o njih. Edino Greenstuff znajo včasih malo zapiskati, ko so še hladne.
Green stuff pa kolker mi je znano je misljeno bolj za ekstrem, in se morejo najprej segret predno sploh zacnejo gtabit tak kot je treba
Red so ekstreme, ker so keramične. Mislim, da gre takole-Green, yellow-red po ektremnosti. Green so mišljene za navadno cestno vožnjo, rahle dirkice, kak švoh reli.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Obe plastiki, to in sprednjo sem moral sneti že na cesti. Ni pa pametno voziti brez te zaščite več časa. 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani