Razširi@Alex ene stvari imaš dobro naštudirane 👍
Nisva pa še končala glede olja v ročnem menjalniku M6 ... praviš, da je drugo (verjetno viskoznejše) olje izboljšalo gladkost prestavljanja. Tukaj me zanima, kako gre iz druge v prvo pri zimskih temperaturah pod lediščem? Če OK, potem se sprašujem, kako da tega ni pogruntala Mazda sama - ali se v glavnem ukvarja samo še z lepoto (barva, oblika,...)?
![]()
Kar se tiče samega menjalnika. V začetku je meni šlo res težje v peto brzino. Po menjavi olja in ročice menjalnica (dal sem težjo, 260 gramsko namesto originalne, ki ima le 105 g.) se je prestavljanje drastično spremenilo. Tukaj tudi meni ni jasno, zakaj so šli v tako lahko ročko, saj je bila že na mazdah 1. gen. in tudi 2. gen ročka težka preko 250 g.🤔 Vemo pa, da težja kot je ročka menjalnika, lažje je prestavljanje. V glavnem, odkar sem zamenjal olje v menjalniku je prestavljanje v vse prestave tekoče, tudi ko je zunaj zelo mraz.
Zakaj mazda ni dala tega olja v menjalnik? Ker je precej drago in pri masi vozil bi bil to nepotreben strošek za tovarno. Pač dajo noter neko v redu olje, ki pa ni višek tehnologije olj.Saj tudi motorji tovarniško niso prav točno nastavljeni, vsako vozilo posebej, ampak serijsko. Zato pa ti, ko greš na čipiranje(k pravemu mojstru, seveda ) nastavijo motor, da deluje optimalno. In s tem imaš ponavadi tudi manjšo porabo pri večji moči motorja.
Popravljeno od Alex
Saj lahko pogledaš z notranje strani blatnika. Tam se ne da skriti, ali je bilo zavarjeno šli ne. Ponavadi se zbrusi vare samo zunaj.
RazširiTo mi je vse jasno. Ličar mi je"dal prijateljski" predračun + 500€ za popolnoma novi obrobi in še nekaj zadev porihtati.
Danes po 10ih dneh dobim ti dve fotki v smislu "delamo".
Neki čuden občutek imam glede tega.🤔🤔🤔
Kaj pa, če bi šel osebno do njega, da zadevo preveriš iz prve roke? Takrat boš lahko točno videl, ali je bilo kaj zares zamenano ali ne. Če ni bilo, nemudoma vžgi avto in se odpelji k drugemu kleparju.
Samo zbrušeno do kovine.
Razširi
+ 120€ veriga. Pa primerjajte cene z uradnim servisom. In tam ti zopet vgradijo originalno, ki je polom od verige. 🤪
Že samo verigo se da dobiti skoraj pol ceneje. Pa zna bit, da je še boljša kot original.
https://www.autodoc.si/swag/10286990
RazširiJermen se menja v kompletu z napenjalci, vijaki in vodno črpalko če jo ima gnano na zobat jermen ali če je nameščena pod zobati jermen.Prvič pa čujem se menja preventivno samo ležaje in napenjalce brez jermena, to lahko delaš sebi drugim pa bog ne daj
Itak. Jermen pride ves zlizan in obrabljen. Lahko, da ne bo počil dolgo, lahko pa se zgodi,da takrat, ko je najmanj treba. 😬
RazširiTo je to fantje,ne se igrat s ketnicami na dizlaših,da boste lahko prišli na srečanje 15.5.2021....
Drugače pa se zobati jermeni menjajo na novih avtih pri cc180-200k km,odvisno od znamke. To je potem isto kot ketnca,žal pa ne moremo vplivati na to za kar se tovarna odloči......😁
Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔
RazširiTem novim zvanim ketnam se reče verižica. Drugače pa bencinar skyactiv G nima problemov z verižico ker tudi navora nima nič v primerjavi z dizlom. Saj če boš dizla vozil ko po jajcih in nikoli pohodil na polno, olje menjaval na max 10000km bo tudi mir z verižico samo potem brezveze dizla kupit. Dizla kupiš da imaš nekaj od navora ki ga ponuja. Drugače pa jutri peljem mazdo na barvanje so mi na zadnjih levih vratih naredili globok ris dolg 15cm in ga peljem k autocommercu na barvanje. Dobim pa nadomestnega mercedes GLB da vidim kako gre. Za primerjavo Mercedes GLB ima bencinski motor H5H oziroma OM282 ki so ga razvili mercedes nissan in mercedes 1,3 tce 160KM. Ta mercedes glb pride okoli 40000€ renault z enakim motorjem npr megan pa 22000€. Kdo je zdaj tu nor, ajde rečem da imaš mercedesov motor ne pa neko mešanico po moje se še kaki del od tatre najde not. kam smo prišli, težko najdeš čistokrvni avto znamke.
Pri kolkih kilometrih pa je pametno zamenjati to ketnico? 🤔
RazširiOdlocam se za nakup mazde 6 2.2 2014 avtomatik 71000 km. Brskal sem po forum pa so razlicne informacije o teh motorjih. Trenutno imam passat b7. Prva registracija je 03.2014 je mozno da je se to motor ki ima probleme z odmicnimi gredmi?
Tej so bili še problematični motorji. Raje poglej kakega po letniku 2015.
Jo zamenjaš, ko je čas in je mir. Ketnica gor ali dol. A nimajo tudi novi bmw- ji ketnice? 🤔
RazširiZdravo mene zanima kaj bi bilo narobe avto v 1 in 3 prestavi ob konastntem gasu cuka...In še to občasno ko ga prižgem nabije štang na 2k za približno 10sek in pol je ok.....
Govorim o:
Mazda 6 2.2 cd 150 2016.
To, da nabije obrate, ko je temperatura nad 12°C je povsem normalno. Meni je tudi enkrat tako cukalo a je samo od sebe minilo. 🤔
RazširiPovsod je isti smorn. Razen na neurandem
Po moje tudi. In, ko ti dajo kao "popust" si še vedno vse skupaj krepko preplačal. Ravno danes sem klical mojega mehanika za servis na avtu sodelavke, na Peugeotu 1,6 dizel. Pokazala mi je račun od zadnjega servisa na avtoplusu kp (uradni servis za peugeot). Plačala je 305€ s tem, da so ji dali noter olje 0-30.
In rekli so ji tudi, da lahko brez problema menja olje vsakih 25000 km, kolikor je tudi naredila v enem letu. 😬
RazširiPo prebranem v tej temi sem prišel do zaključka, da na servis A-Cosmos BTC lahko prineseš svoj material (verjetno je pogoj originalen - Mazda - material?), ti pa znajo dvignit ure dela.
To v 2021 še drži?
Za zadnja 2 servisa (2019 in 2020) sem plačal 2h za vsakega. Bojo sedaj delal počasneje in računal 3h? 🤔
Meni so že tako računali. Ker sem prinesel svoje olje (original mazdinega) so komplicirani nekaj z garancijo bla, bla, bla in mi upalili višjo urno postavko dela. Še dobro, da nimam več avta v garanciji in sem pri mojem mehaniku plačal redni servis ravno pol cene njihovega. 🤗
Razširi@Alexma ja take konstrukcijske kikse najdeš pri vseh znamkah, pač vsi proizvajalci neki šparajo in dajajo neke plastik fantastik dele namesto alu ali kovine🙄
Btw. : če imaš namen dat večji intercooler ga daj pred čipanjem, ker se ponavadi z večjim intercoolerjem zgubi na boostu (pritisku zraka ki gre v motor). Z čipanjem pa lahko pol to izkoristiš in prilagodiš mapo da dobiš še več moči.
Ja, vem, da bi ga moral prej zamenjati. Je pa zanimivo, da že samo z večjim inerkulerjem baje dobiš nekaj konjev več.
Plastika in cev interkulerja rešena. Je pa zanimivo, kako je privijačena ta cev oziroma, kako je konstrukcijsko slabo izvedena ta prirobnica. Mi je mehanik pokazal v čem je problem "puščanja" Niti ne toliko v samem O-ringu v cevi kot v tem, da so navojni strojni vijaki kar vliti v plastično ohišje. Sčasoma se od vibracij lahko razrahlja v plastiki kar posledično pomeni, da železna prirobnica sede na železno cev in ne dihta več prav. Sedaj bom malo opazoval situacijo in če se bo ponovilo, bo treba nabaviti nov interkuler.Obstaja pa za naše Mazde "pojačan", večji in bolj zmogljiv interkuler.🙂
Popravljeno od Alex
Napisano
Pri meni je vse do potankosti enako, le da imam povprečno porabo 7,2l/100.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani