Kot ka?e je pri 160kkm po?asi tudi meni odpoveduje en od prednjih le?ajev. Sicer je zvok ?e ne mote? in komaj zaznavno sli?en ampak verjetno bo ?edalje huje.
Ve?ina nas ima za zimske ravno 16" feltne in so taprave velikosti. Mo?no pa dvomim, da ima 163KM druga?no velikost diskov in da bi to bil problem... kaj ti pa pi?e v homologaciji?
A ti samo gori ali mogo?e utripa. ?e utripa se da iz ?tevila utripov dolo?iti katero ?tevilko ti javi in temu primerno ve? ker AB ima slab kontakt. Bi pa najprej za?el iskat na kontaktih, ki so pod obema sede?oma.
kaj pa novi skyactiv diesel, a ta tudi toliko manj pije?
hmmm... relacijsko dejansko ni prihranka oziroma ni razlike med Skyactive motorjem in predhodnikom, kar sva z Juresom na primerjalnem testu tudi dejansko sprobala
mestno vo?njo pa nisva testirala ampak tam bi pa znalo bii zaradi i-Stop in i-Eloop systemov nekaj prihranka.
verjetno se kaj dosti na tem podro?ju ne da ve? storiti brez uporabe hibridnih sistemov ampak to je pa ?e druga zgodba...
Dejansko ni potreben modni downsizing motorja, da se ob?utno zmanj?a poraba. Le kdo bo ostalim povedal, da za var?evanje dejansko ni treba kupcem turit tro ali celo dvovaljnih mlin?kov s prostornino maj?o od dveh fla? pira.
Se pa dejansko ?e postavlja vpra?anje ali se sploh ?e spla?a dizel, ker dejansko ni ve? tiste razlike dveh litrov kot je bila pri prej?njih razli?icah v prid dizla. To sva z Juresom tudi zadnji? sproblala v "poraba testu" in sva dizla komaj spravila na 5,5. Ok verjetno bi ?lo ?e kak?en liter dol, ?e ne bi bila toliko vo?nje po ridah, ob?asno te?ke noge in mo?nega naliva na AC ampak to bi bil pa verjetno maksimum, kar bi se dalo dose?i v normalnih pogojih uporabe.
sem ?el pogledat na poraba.com in sem imel lansko poletje od maja do novembra na 225/45 R18 porabo 6,41
prej?njo zimo od decembra do aprila pa na 205/60 R16 6,24
Sej vem, da je te?ko primerjat letno al pa zimsko gumo samo neke blazne razlike pa spet ni... poleti v pove?anje porabe doprina?a klima, pozimi pa mraz, sneg, mokre ceste ipd.
Avto je normalno delal. No, zato sem omenil da lu?ka sveti in ne utripa. Zaskrbljujo?a je tudi razdalja med regeneracijami, ta je okrog 120km. Res da je vo?nja ve?inoma mestna, ampak vseeno prepogosta. Na AC nisem spremljal kdaj je v regeneraciji.
Zakaj prepogosta? Sej jo vozi? po mestu. Jaz sem ve?ino na AC in relaciji pa sem nekje na 160-200km za regeneracijo. Ja ko je bil pa avto nov se je pa regeneracija izvajala nekej med 220-250km. Tako, da po mojem je pri tebi podobno in ko bo? ?el na eno relacijo bo? verjetno nekje na teh kilometrih kot sem trenutno sam.
aja.. huh pol me je pa un vulkanizer zavedel, da naj bi bolj?i kompresorji bolj pravilno sortiral molekule zraka in da se zato guma manj greje, ker so molekule bolje zlo?ene... pizda mu materna mu ?e povem svoje. zdej sem pa jezen
Pust ti Deeyana... on je itak jezen in razo?aran, ker je skos mislil, da je on Alfa samec... pol so mu ?ele povedali, da kljub temu, da je samec in da ?e ma Mazdo dizel in ne Alfe ne more biti nikoli Alfa samec pa mu kot ka?e ?e dons ni ?ist jasen zakaj to ne gre skupi. :ne vem:
Druga? je pa res to, da Ajvar, kot glavni in edini alfa samec tu gor je v bistvu najhitrej?i in ostali ga lahko prehitimo le, ?e mu Alfa odpove pa ?aka ob cesti na vle?no slu?bo. To je sicer kar pogosto zato je zdaj ?e dobil en tihi vzdevek Queen of emergency line (oziroma kraljica odstavnega pasu po na?e).
Ampak pazi to, zadnji? je ?el ?e mal drag-at s parimi nadebudne?i in seveda gladko zmagal. V znak slave in ?asti so mu potem dodali spredaj pred ta vzdevek ?e Drag in je zdaj Drag Queen of Emergency line oziroma skraj?ano le Drag Queen - sicer ne vem kaj to pomeni sam ziher je cool
No pole pa kr veselo na delo .. jst bom pa kr pri zastarelem sistemu ostal ... ce ne drugega je pa vsaj vecen
Jaz mam to ?e narejen - trenutno sem na 170KM pri dizlu, brez, da bi posegal v mapo in nastavitve turbine. Ko se lotim ?e tega bom za?el Ajvarja po poljanski dolini preganjat.
V?asih napako zazna kar tako in zaradi varnosti vr?e v zasilni program delovanja motorja. Takrat ugasni motor po?akaj nekaj sekund in ga ponovno v?gi. ?e ni ni? kriti?nega bo avto deloval normalno in cca po petem v?igu bi morala tudi zginit opozorilna lu?ka.
Hahaa ti kr krajsi ocitno ti ostaja dnar .. kdo ti jo bo pa balanceru???
Ce ze bi delu tak projekt bi dal kovane not in mas mir.. ne pa neki tm tra la la ...
Mah kake kovane neki... to je ?e zastarel sistem. Druga?e pa z uravnote?enjem sploh ni te?av saj se to enostavno naredi na motorni gredi nekako tako kot pri centriranju koles pri vulkanizerju. Samo dolo?ene ute?i se pritrdijo gor oziroma zbrusi tam, ki je vi?ek.
Ja sej, a ti ?e nima? skraja?nih ojnic? A tud na Nubiri nisi tega naredil? :ne vem: ?e ho?e? izbolj?ati performance in zni?ati nepotrebne izgube zaradi prete?kih in predolgih ojnic je to edina re?itev in seveda zamenjava same glave bata s tako iz kakih lahkih zlitin ali pa recimo titana.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poznam te?avo ... kadarkoli karkoli napi?e? tujcem te ne jebejo pet posto, ker smo iz Slo. Kurc jih gleda.
Sladki in prijazni so samo tkarat, ko se zanim? za nakup.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani