Verjetno misli? vijaki, malo ga na?pricaj z kakim odvija?em al pa WD40 pa malo odvij in privij(pol obrata naprej in nazaj) in se bo ziher odvil brez te?av.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
tiste aftermarket, ti pol ene funkcije ne bojo delale (trip info)
drugace pa je bil original za mp3
XcarLink in Any car link NIMATA nobene veze z ostalim, trip in poraba in nevemakaj.
Komande delajo tako kot je treba, komad naprej-naza, glasnost mute.
?e gre? pa v extrem in gre? zamenjat original radio z drugim potem pa je lahko jeba, razen ?e bi vgradil dodatno v zgornji predal touchscreen in ra?unalnik(se dobi prav za mazdo 6 in ga celo en ali ve? foruma?ev ima) in ga potem priklopil na original radio.
sem ?akal in je enako, tega prej ni delalo. Punca je ?la v?eraj iz slu?be pa se je to pojavilo. Tastu bom naro?il naj zmeri kolk alternator polni in kak?na napetost je na aku pri ugasnjenem motorju.
A mi lahko kdo pove kaj zares pomeni lu?ka na levi strani?
Hvala in lp
To je lu?ka za opozorilo ?e je prve? vode v filtru nafte. ?e je preve? vode pol skozi sveti, pri kontaktu posveti samo za kontrolo, da ve? da ti dela.
Vodo pa spusti? tako da na filtru nafte spodaj malo odvije? za ta namen vgrajeno pipico.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tudi pravijo, da se jo te?ko vari, ker je debelina te plasike v mm.
Mazda ima 5 vrat, brez pranja ?arometov ...
Glede univerzalne pa te?ko, ker je name??ena pred prednjo sovoznikovo gumo, glede na obliko tam notri ...
Od spodaj se poka ne vidi (bi moral odstraniti plastiko pri gumi), vendar se opazi ko teko?ino napolnim do vrha ... je kak?en vodi? kje, kako se plastiko odstrani?
Mam eno vi?ka, ?e te zanima sporo?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ker sem nabavil ?e skoraj vse, kar sem hotel dokupit za svojo ?estico, me zanima ?e, ?e je pri nas obstajal tudi radio na mp3, ki ima mp3 changer?
lp
Ne, na ?alost.
Razmisli o XcarLink-u, al pa AncarLink-u.
Sem imel in ?e imam oboje in dela odli?no, pa ?e cd-jev ni treba ?gat, enostavno usb klju? ali pa SD kartico, kjer lahko bri?e? in dodaja? komade za tren oka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mal sem brskal po forumu in nisem nikjer zalsedil nobenega podobnega problema.
Danes semu gotovil, da se nobeden od telefonov no?e povezati z avtom (original BT in?talacija ki jo ima oprema TX Plus). Ko sem hotel z govornim ukazom spremeniti povezavo na drug telefon, mi je od za?etka, ko je "tetka" prebrala vse telefone in mi dala mo?nost izbire, najprej kr ven metalo in se je spet oglasil radio. Potem sem spet pritisnil tisti gumb za govor, se sploh ni odzivalo-kak?nih 2x-3x.
Ko sem ga kon?no spravil k sebi mi je spet ven metalo kr nekje na sredini oz. je za?el kr igrat radio...
Kon?no sem po ve?kratnih poskusih pri?el da sem lahko izbral drug telefon je bila potem ti?ina in na ekranu je pisalo "selecting phone"...
Odklopil sem tudi akumulator in dr?al zavoro, priklopil nazaj in ni blo kaj bolj?e.
Ko sem na telefonu preko BT na?el napravo "mazda" in pritisnil da se pove?eta, mi je telfon javil da je naprava vidna, vendar se ne more povezati z njo... Moja dva telefona sta se povezala brez problemov.
Koda za povezavo 0000-se je tu kaj spremenilo v avtu ali telefonu...
Ne najdem ve? ideje kaj storit . Sem jaz kaj zaj.... ali gre za kaj drugega. Telefona sta SE in LG-prej od za?etka delovala normalno.
Avto: M3, 2010, 1.6 TX Plus
Kolk stane tale super duper BT ?
Js uporabljam Papagaja(parrot) in dela da gate trga, je pa res da je pol ?e en displej?ek treba met, samo dela pa tik tak.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ajoj, pa ker je to servis? ?e bi bil EGR odve? ga sploh ne bi vgrajevali - mah kr neki
Vgradili so ga zaradi ekologije, da je "manj" ?kodljivih izpustov, ?e ?e za drugam ne je vsaj zato da dobi fabrka dovoljenje za pordajo - opravi homologacijo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Cvetka zaradi katere bi jim pa delavnico zakuril pa je da mi ne dela en cilinder, da je elektrika, kao..
sem sedaj prevzel avto pa opazil da je zvok druga?en in da je snet kabel i 3. cilindra! pol se pa neumne delajo da niso opazli, me prav zanima ce bi me ocolal sam za 200? al 500?.....
Pri tem modeli mazde je bil problem v v?igalnih tuljavah, poglej ?e je kak kabel snet.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mojster poglej cev povratnega voda, ker ta je ?e vsem spustila, morali bi jo na srvisu amenjat ko je bilo vozilo ?e v garanciji.
Samo pogleda? jo z vrha(za, kjer je pokrov hladilnika vode) in spodaj(pritrjena je na most) bo? videl alumijasto cev in ?e je aluminijasta, potem jo takoj zamenjaj, ker nova je iz ?eleza in plastificirana; vzem na servisu najmanj jebanja)
Aluminijasta spusti pri objemki na mostu, enaostavno oksidira dokler ne rata porozna, potem pa po?asi spu??a.
Pri nas doma je spustila fotru na dizlu, in tud pri meni pri prej?nji bencianrki)
Je pa fajn pokrov pod motorjem in se vse olja vjame vanj oziroma ga "popije" izolacija, in tako ni nobene lu?e pod avtom.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jah to pa ?e ne.Pa tud ga ?e ni nobeden omenjal! Tko al tko mam ?e 1000 do vel. servisa. Morm mehanika poklicat, pa ga bom ?e to vpra?al. Pa ?e od v?eri mi sveti lu?ka KEY ko dam kontakt. Morm vpra?at kaj se dogaja!
Verjetno ima? keyless - Baterija v kartici je slaba, pa tud v navodilih pi?e kaj katera lu?ka pomeni.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Odvije? najprej veliko "matico" ki je na cevi ki gre v EGR, potem pa ?e dve matici ki dr?ita EGR na glavi motorja, samo jih ne sme? odviti do konca ampa samotolk da popustita in potem da? gor ?e eno matico in jo "kontra" zategne? tako da odvije? ven kompleten vijak, ker druga?e ne bo? dobil ventila dol.
Lahko prosim izklju?i? "CapsLock" ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
NO comment!
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani