Skoči na vsebino
Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Sej jaz če bi stavil bi dal standard diske in ne luknjaste,..samo trenutno tehtam kaj se splača,.. par let nazaj bi rekel ATE samo zdaj sem malo pregledal pa pravijo, da niso to več kar so bili. Se pravi iščem druge opcije.

Kaj pa kaj v tem stilu EBC + Green stuff ploščice. 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

EBC Turbo Groove Brake Discs. EBCs Turbo...

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Ni pesto... to smo mel več ali manj vsi na prvi in drugi generaciji M6. Dokler nismo menjali za kvalitetne aftermarket diske smo zgodbo s tresenjem ponavljali. Jaz osebno sem šel na ATE diske in ploščice, od te menjave pa je bila naslednja šele čez kakih 120.000km, ko sem diske spet menjal zaradi obrabe. Iz osebnih izkušenj ti povem, da ATE so dobri diski niso pa najcenejši, kar je tudi res... Ampak tistih 50 EUR, kot so dražji ni omembe vredno, da maš naslednjih 5 let mir.

Res je. To je znana zgodba. Jaz sem takrat kupil brembo diske in ferodo racing ploščice. Še sedaj so gor na avtu pri 250Kkm in nič ne trese. Ugotovili smo, da diski in trde ploščice niso neka zgodba za uspeh. Če ni črnega prahu na feltnah ni uspešnega bremzanja. 

S trdimi ploščicami preveč segreješ diske, zapelješ v kakšno lužo in je problem tu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano
pred 5 minutami je Sishi napisal:

Razlika med navadnim in AGM/EFB akumulatorjem je 70-80€, ki jih z Mazdinim neuporabnim i-ELOOP start-stop nikoli ne prineseš nazaj. Ustavim se na semaforju, avto ugasne, po 30 sec se prižge in potem še 30-40 sec čakam s prižganim motorjem do zelene :vskalo:. S 70-80€ prevoziš več kot 1000 km. Poleg tega so ti akumulatorji bolj občutljivi na vročino - bolj je vroče prej crkne. In glede na vse ostale škodljive učinke start-stop sistema na motor ga je najbolje trajno 'izklopit'.

Ampak takšne akumulatorje vgrajujejo sedaj vse znamke. To ni samo zaradi start-stop. V modernih avtih je en kup porabnikov in zato so zahteve po teh akumulatorjih. Imajo pa EFB akumulatorji kar nekaj prednosti pred navadnimi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano
pred 1 uro je Hixxy napisal:

Evo odkril sem "original" mazdino baterijo:

ybx7335.jpeg
YUASA.CARPRO.SI

- Do 270.000 zagonov motorja- V primerjavi z navadnimi avtomobilskimi akumulatorji:  - izboljšana zmožnost dinamičnega polnjenja za 170%  - izboljšana vzdržljivost za ciklično uporabo za 100%

 

, Vedel sem, da je EFB yuasa. Nisem pa vedel, da je original 80Ah. . Ok, jaz imam 95 pa malo rezerve ne škodi. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

Super, tnx za podrobno razlago. Bom pa zaradi tega še bolj zmeden katero olje vzet. 🤣

 

V glavnem, po moje je vseeno bolje motor čuvat, kot pa DPF, če se ne da obojega hkrati...  ampak verjetno razlike pridejo do izraza po več sto tisoč prevoženih kilometrih, tako da glih za sekirat se ni.

 

Kaj pa razni aditivi tipa Metabond, ki omogočajo, da ostanejo kovinski deli podmazani tud, ko avto stoji nekaj časa? Men je bil to odličen dodatek, saj je avto zjutraj kresnil kot bi bil ravnokar ugasnjen, segret in podmazan. Sicer piše, da ne bi vplivalo na DPF ampak...

Če boš dal noter original olje mazda, bo z motorjem in pdf-jem najbrž vse  v redu. Imaš pa tudi boljša olja, seveda. So pa dražja. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Ja v eni temi, ne pa v vsaki, tako da včasih ne vem a sta vidva res dva al je en nick mogoče kopriva?  :hudicek:

 

Ej zajebavam, da ne boš preveč resno vzel... 😜

Nikoli ne veš, nikoli ne veš. 🤗

Sicer je pa znano, da se Primorci in Štajerci zelo dobro ujamemo. Samo pivo ali vino damo na mizo. In je žur tu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

 

Mater sta vidva z Alexom dober tandem in če se ne bi podpirala med sabo bi obadva vsak na svoj konec padla. 🤪

 

To kar je Alex napisal oziroma slišal od avtoelektričarja je točno to kar razlagam. Rezime, če hočeš lahko vgradiš močnejši aku, če je plac in maš nekaj rezerve, kar pa se tiče dolgoživosti akumulatorja pa navadno ob enaki uporabi zdržita nekje 4 do 5 let. Tu verjetno res ni neke bistvene razlike oziroma da bi človek pričakoval, da bo večji zdržal še kaki dve leti več. Seveda imaš pa pri večjem nekaj rezerve več v kapaciteti. Zakaj boš rezervo ponucal je pač drugoten problem, al pa tud če je nikoli ne boš.

 

Teža večjega akuja je mogoče par kilogramov in to ni hud minus saj je to en promil teže celega avta. Se pravi govort o vplivu na porabo je nesmiselno. Strošek pa kot sem rekel - kupi dober akumulator z dobrim zagonskim tokom in tudi, če je dražji bo nekje odtehtal zadevo.

 

Ampak bistvo je v tem, da kupiš lahko od proizvajalca priporočljiv aku, lahko pa tudi močnejšega. Zdaj, a se ti to splača al ne je drugo, ni pa nobenega omembe vrednega minusa, če je močnejši oziroma, da bi to celo škodilo akumulatorju. In na tem dejstvu smo sploh začeli to debato.

Važno je, da smo po aktivni debati  prišli do nekega skupnega zaključka, ki je sprejemljiv za vse.🤗

Boss, tudi ti prav lepo deluješ v eni drugi temi v sozvočju  z gregcom in Markotom. 🤗 Pravi uglašeni tercet. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano (urejeno)

Ravno prej sem se pogovarjal z avto električarjem (glede montaže dodatnih visokotoncev v zadnja vrata). Njegov pogled na to temo  je tak, da je vsaka baterija, ki je vgrajena original v avto ravno pravšnja za ta avto. Lahko vgradimo tudi močnejšo, če imamo mesto. A sama močnejša  baterija zato ne bo trajala nič več kot originalna manjša. Važen je zagonski tok, ki se meri pri 0°C in mora zdržati verglanje 30 sekund, brez da se akumulator izprazni. 

Ja, akumulatorji ne marajo preveč mraza (zato jih nekatere znamke montirajo zadaj v kabino), ker so pri nižjih temperaturah manj efikasne (tudi popolnoma nove baterije).

Prav tako AMG akumulatorji ne marajo previsokih temperatur (problem z pregrevanjem) Zato pa pravi, da največ baterij zamenja prav novembra, decembra. Ko pade voltaža pod 10,4V lahko takšno baterijo samo na odpad pelješ. Večinoma on vgrajuje močnejše baterije, ko ima kdo res močno avtoakustiko in jo lahko posluša model več časa pri ugasnjenem avtu in kakšen webasto. 

Je pa večja baterija seveda tudi bolj težka (večja poraba). Tako, da načeloma je najbolje  montirati originalno predpisano vrednost zagonskega toka in moč baterije. Če nimaš dodatno vgrajenega webasta, seveda 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano
pred 19 minutami je SpEkTr napisal:

Oba imata po svoje prav. Pri večjem bi bila recimo večja verjetnost, da bi bil tak akumulator sčasoma več časa oz dalj časa na nekje kaj vem 70% napolnjenosti. Se pravi primer...avto stoji 2 tedna doma, kto je bilo pri meni pred časom. Baterija pade iz cca 90-95% na 65%.

 

In potem če nimam nekih dolgih fur, bo valda trajalo dalj časa da bo večji akumulator prišel spet na 90 kot manjši. Logično. Je pa res kot je rekel boss, ima pred tem večji več rezerve.. Jaz mislim,da se oba napolnita dokaj hitro tudi z vožnjami po par kilometrov, vsaj tako je bilo pri meni.

Ne smemo pozabiti tudi tega, da imamo rekuperacijo, ko spustimo gas in se takrat akumulator tudi  fila. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

@Aless hvala za razlago in tudi razumem zakaj morajo biti ustrezna olja in nikjer nisem predlagal, da bi se dajalo notri klasično olje. Ampak da pa ustrezno olje za DPF sisteme menjaš za neko drugo olje, ki ima isto ustrezne specifikacije in se ti pri tem podaljšajo intervali čiščenja DPF mi pa pač ni jasno. Samo v to sem podvomil.

Hja... meni tudi ni bilo nekoč  jasno, kaj ima gorivo veze z dometom vozila. Dokler nisem začel tankat OMV dizla. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano
pred 35 minutami je TiEn napisal:

sto ljudi sto čudi,.. jaz sem prav trpel ko sm mel ročni menjalnik v nadomestnem vozilu prejšni teden,.. pa je mazda moj prvi avtomatik

O, verjamem. Kakor verjamem tudi, da tisti, ki si kupi električno kolo, navadnega več ne pogleda. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Bo držalo kot praviš. 

V glavnem, za tako stvar je ročni menjalnik zakon. 

V Ameriki imajo enaki avti a z ročnim menjalnikom približno 30% višje cene. To velja še posebej za športne avtomobile. V zadnjem času so postali pravi hit in zelo iskani. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Nikoli ni preveč...

V dieselu imam 100A aku... 

Pravilno. Jaz sem vedno dajal  95Ah v dizel mazdo. Tudi v stari imam tako baterijo. Seveda brez start-stopa. 😁

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano
pred 25 minutami je Hixxy napisal:

Ah ja se opravičujem, seveda start-stop itak, nisem bil pozoren.

 

Ok pole je to to:

image.ashx?id=A1%2013%20070&size=400&fil
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah VARTA AGM je kvaliteten nemški proizvod. V prvi vgradnji pri vodilnih proizvajalcih avtomobilov ...

 

oziroma 
 

image.ashx?id=A1%2013%20070%20E&size=400
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah EFB Varta je baterija z najvišjimi startnimi sposobnostmi. Tudi ciklične lastnosti. Pri zamenjavi akumulatorja v ...

 

ali pa
 

 

Oba sta prava. A dolžina obeh je samo 278mm. Ne vem, če ne bo opletal, ker je ležišče dolgo 300mm.Jaz sem dal noter 95Ah, ki je dolg nekje 302 mm. In paše točno v luknjo pa še moči ima več kot preveč. Ne pozabit, naši avti so dizli s ful porabnikov. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Tole razlago bi pa tud jaz rad slišal. DPF  nima direktne povezave z oljem, razen če ti avto kuri olje.

Preberi si razlago Aless-a malo više. Govora je o tem, koliko ima  posamezno  olje VMP ( sulfatnega pepela). Manj kot ga ima, manj bo obremenjen DPF filter. To se je tudi pri meni poznalo, ko sem vlil noter Motul olje, ki ima tega "pepela" manj.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Zakaj bi pa to vplivalo na regeneracijo?

Hm, to bi znal Aless bolje razložiti. Že pri mojem Motul so se časi med regeneracijami podaljšali. Na začetku, dokler je bilo olje še novo, celo za 40-50 km. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano
pred 12 minutami je Brane napisal:

Ta akumulator je navaden,brez start-stop, poglej kaj imaš notri- saj piše na vrhu akumulatorja

Mora bit start-stop obvezno. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano
pred 14 minutami je Hixxy napisal:

Daš linke :D res ne bi rad zajebal pri naročilu :D 

 

pole praviš 70 je tudi ok? 

Hvala že vnaprej :)

Mere akumulatorja za 6-ko dizel , če bo kdo potreboval, so:

D 300 x Š 170 x V 190.Mora pa bit EFB ali AGM. Original je v Mazdi  EFB akumulator. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
Pravkar je Hixxy napisal:

Ravenol v avtu, prvi občutki, slišat je kot Golf 😂

 

Ne sej ne, lepo teče, prej je lepo teklo, sedaj isto, zanima me če se bo regeneracija kaj podaljšala, pa bolj mirno bom spal vedoč da mam res dobro olje v avtomobilu :D

Poročaj o regeneracijah. Me prav zanima, če bo kaj drugače. Sicer bom pa tudi sam  dal ob naslednjem servisu to olje not. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Gregster napisal:

Lahko tudi greš na kakšen avtoodpad. Poznam nekoga, ki občasno hodi v Italijo in pripelje vso mogočo robo za avte, tako, da tam se vse dobi.

Hm. V Italiji je zelo malo Mazd, tako da bo bolj težka dobiti kaj pametnega tam na odpadu. A se res ne prodaja kak tak avto po delih pri nas? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklici
Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

Ali pa tam-tam nekje. 😋

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklici
Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Turbo luknja je velika ker gre u limp mode in sklopi turbino :D

 

Sm že klical na servis v KOPER bodo al reprogremirali tisti sezor oz zamenjali z novim

Kdaj imaš naročen servis? Javi, da kako rečemo v živo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

PODIRANJE SEDEZEV TEZAVA!!!
Napisano
pred 22 minutami je Hixxy napisal:

Avto je uvožen iz Italije in je sam 2 leti garancije neka taka fora pa še to gre pa pa ko avto uvoziš.

Ne bo držalo. Vsaka mazda ima najmanj tri leta garancije.Pri nas je 3+2.Garancijo lahko uveljavljaš v vseh državah evropske unije. Moja je tudi uvožena iz Nemčije pa sem trikrat uveljavljal garancijo pri nas brez problema. Prav tako pri stari, ki sem jo uvozil 2006 leta prav iz Italije. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.