Sej jaz če bi stavil bi dal standard diske in ne luknjaste,..samo trenutno tehtam kaj se splača,.. par let nazaj bi rekel ATE samo zdaj sem malo pregledal pa pravijo, da niso to več kar so bili. Se pravi iščem druge opcije.
Kaj pa kaj v tem stilu EBC + Green stuff ploščice.
Ni pesto... to smo mel več ali manj vsi na prvi in drugi generaciji M6. Dokler nismo menjali za kvalitetne aftermarket diske smo zgodbo s tresenjem ponavljali. Jaz osebno sem šel na ATE diske in ploščice, od te menjave pa je bila naslednja šele čez kakih 120.000km, ko sem diske spet menjal zaradi obrabe. Iz osebnih izkušenj ti povem, da ATE so dobri diski niso pa najcenejši, kar je tudi res... Ampak tistih 50 EUR, kot so dražji ni omembe vredno, da maš naslednjih 5 let mir.
Res je. To je znana zgodba. Jaz sem takrat kupil brembo diske in ferodo racing ploščice. Še sedaj so gor na avtu pri 250Kkm in nič ne trese. Ugotovili smo, da diski in trde ploščice niso neka zgodba za uspeh. Če ni črnega prahu na feltnah ni uspešnega bremzanja.
S trdimi ploščicami preveč segreješ diske, zapelješ v kakšno lužo in je problem tu.
Razlika med navadnim in AGM/EFB akumulatorjem je 70-80€, ki jih z Mazdinim neuporabnim i-ELOOP start-stop nikoli ne prineseš nazaj. Ustavim se na semaforju, avto ugasne, po 30 sec se prižge in potem še 30-40 sec čakam s prižganim motorjem do zelene . S 70-80€ prevoziš več kot 1000 km. Poleg tega so ti akumulatorji bolj občutljivi na vročino - bolj je vroče prej crkne. In glede na vse ostale škodljive učinke start-stop sistema na motor ga je najbolje trajno 'izklopit'.
Ampak takšne akumulatorje vgrajujejo sedaj vse znamke. To ni samo zaradi start-stop. V modernih avtih je en kup porabnikov in zato so zahteve po teh akumulatorjih. Imajo pa EFB akumulatorji kar nekaj prednosti pred navadnimi.
- Do 270.000 zagonov motorja- V primerjavi z navadnimi avtomobilskimi akumulatorji: - izboljšana zmožnost dinamičnega polnjenja za 170% - izboljšana vzdržljivost za ciklično uporabo za 100%
, Vedel sem, da je EFB yuasa. Nisem pa vedel, da je original 80Ah. . Ok, jaz imam 95 pa malo rezerve ne škodi. 🤗
Super, tnx za podrobno razlago. Bom pa zaradi tega še bolj zmeden katero olje vzet. 🤣
V glavnem, po moje je vseeno bolje motor čuvat, kot pa DPF, če se ne da obojega hkrati... ampak verjetno razlike pridejo do izraza po več sto tisoč prevoženih kilometrih, tako da glih za sekirat se ni.
Kaj pa razni aditivi tipa Metabond, ki omogočajo, da ostanejo kovinski deli podmazani tud, ko avto stoji nekaj časa? Men je bil to odličen dodatek, saj je avto zjutraj kresnil kot bi bil ravnokar ugasnjen, segret in podmazan. Sicer piše, da ne bi vplivalo na DPF ampak...
Če boš dal noter original olje mazda, bo z motorjem in pdf-jem najbrž vse v redu. Imaš pa tudi boljša olja, seveda. So pa dražja.
Mater sta vidva z Alexom dober tandem in če se ne bi podpirala med sabo bi obadva vsak na svoj konec padla. 🤪
To kar je Alex napisal oziroma slišal od avtoelektričarja je točno to kar razlagam. Rezime, če hočeš lahko vgradiš močnejši aku, če je plac in maš nekaj rezerve, kar pa se tiče dolgoživosti akumulatorja pa navadno ob enaki uporabi zdržita nekje 4 do 5 let. Tu verjetno res ni neke bistvene razlike oziroma da bi človek pričakoval, da bo večji zdržal še kaki dve leti več. Seveda imaš pa pri večjem nekaj rezerve več v kapaciteti. Zakaj boš rezervo ponucal je pač drugoten problem, al pa tud če je nikoli ne boš.
Teža večjega akuja je mogoče par kilogramov in to ni hud minus saj je to en promil teže celega avta. Se pravi govort o vplivu na porabo je nesmiselno. Strošek pa kot sem rekel - kupi dober akumulator z dobrim zagonskim tokom in tudi, če je dražji bo nekje odtehtal zadevo.
Ampak bistvo je v tem, da kupiš lahko od proizvajalca priporočljiv aku, lahko pa tudi močnejšega. Zdaj, a se ti to splača al ne je drugo, ni pa nobenega omembe vrednega minusa, če je močnejši oziroma, da bi to celo škodilo akumulatorju. In na tem dejstvu smo sploh začeli to debato.
Važno je, da smo po aktivni debati prišli do nekega skupnega zaključka, ki je sprejemljiv za vse.🤗
Boss, tudi ti prav lepo deluješ v eni drugi temi v sozvočju z gregcom in Markotom. 🤗 Pravi uglašeni tercet.
Ravno prej sem se pogovarjal z avto električarjem (glede montaže dodatnih visokotoncev v zadnja vrata). Njegov pogled na to temo je tak, da je vsaka baterija, ki je vgrajena original v avto ravno pravšnja za ta avto. Lahko vgradimo tudi močnejšo, če imamo mesto. A sama močnejša baterija zato ne bo trajala nič več kot originalna manjša. Važen je zagonski tok, ki se meri pri 0°C in mora zdržati verglanje 30 sekund, brez da se akumulator izprazni.
Ja, akumulatorji ne marajo preveč mraza (zato jih nekatere znamke montirajo zadaj v kabino), ker so pri nižjih temperaturah manj efikasne (tudi popolnoma nove baterije).
Prav tako AMG akumulatorji ne marajo previsokih temperatur (problem z pregrevanjem) Zato pa pravi, da največ baterij zamenja prav novembra, decembra. Ko pade voltaža pod 10,4V lahko takšno baterijo samo na odpad pelješ. Večinoma on vgrajuje močnejše baterije, ko ima kdo res močno avtoakustiko in jo lahko posluša model več časa pri ugasnjenem avtu in kakšen webasto.
Je pa večja baterija seveda tudi bolj težka (večja poraba). Tako, da načeloma je najbolje montirati originalno predpisano vrednost zagonskega toka in moč baterije. Če nimaš dodatno vgrajenega webasta, seveda
Oba imata po svoje prav. Pri večjem bi bila recimo večja verjetnost, da bi bil tak akumulator sčasoma več časa oz dalj časa na nekje kaj vem 70% napolnjenosti. Se pravi primer...avto stoji 2 tedna doma, kto je bilo pri meni pred časom. Baterija pade iz cca 90-95% na 65%.
In potem če nimam nekih dolgih fur, bo valda trajalo dalj časa da bo večji akumulator prišel spet na 90 kot manjši. Logično. Je pa res kot je rekel boss, ima pred tem večji več rezerve.. Jaz mislim,da se oba napolnita dokaj hitro tudi z vožnjami po par kilometrov, vsaj tako je bilo pri meni.
Ne smemo pozabiti tudi tega, da imamo rekuperacijo, ko spustimo gas in se takrat akumulator tudi fila.
@Aless hvala za razlago in tudi razumem zakaj morajo biti ustrezna olja in nikjer nisem predlagal, da bi se dajalo notri klasično olje. Ampak da pa ustrezno olje za DPF sisteme menjaš za neko drugo olje, ki ima isto ustrezne specifikacije in se ti pri tem podaljšajo intervali čiščenja DPF mi pa pač ni jasno. Samo v to sem podvomil.
Hja... meni tudi ni bilo nekoč jasno, kaj ima gorivo veze z dometom vozila. Dokler nisem začel tankat OMV dizla. 🤗
V glavnem, za tako stvar je ročni menjalnik zakon.
V Ameriki imajo enaki avti a z ročnim menjalnikom približno 30% višje cene. To velja še posebej za športne avtomobile. V zadnjem času so postali pravi hit in zelo iskani.
Oba sta prava. A dolžina obeh je samo 278mm. Ne vem, če ne bo opletal, ker je ležišče dolgo 300mm.Jaz sem dal noter 95Ah, ki je dolg nekje 302 mm. In paše točno v luknjo pa še moči ima več kot preveč. Ne pozabit, naši avti so dizli s ful porabnikov.
Tole razlago bi pa tud jaz rad slišal. DPF nima direktne povezave z oljem, razen če ti avto kuri olje.
Preberi si razlago Aless-a malo više. Govora je o tem, kolikoima posamezno olje VMP (sulfatnegapepela). Manj kot ga ima, manj bo obremenjen DPF filter. To se je tudi pri meni poznalo, ko sem vlil noter Motul olje, ki ima tega "pepela" manj.
Hm, to bi znal Aless bolje razložiti. Že pri mojem Motul so se časi med regeneracijami podaljšali. Na začetku, dokler je bilo olje še novo, celo za 40-50 km.
Ravenol v avtu, prvi občutki, slišat je kot Golf 😂
Ne sej ne, lepo teče, prej je lepo teklo, sedaj isto, zanima me če se bo regeneracija kaj podaljšala, pa bolj mirno bom spal vedoč da mam res dobro olje v avtomobilu
Poročaj o regeneracijah. Me prav zanima, če bo kaj drugače. Sicer bom pa tudi sam dal ob naslednjem servisu to olje not.
Avto je uvožen iz Italije in je sam 2 leti garancije neka taka fora pa še to gre pa pa ko avto uvoziš.
Ne bo držalo. Vsaka mazda ima najmanj tri leta garancije.Pri nas je 3+2.Garancijo lahko uveljavljaš v vseh državah evropske unije. Moja je tudi uvožena iz Nemčije pa sem trikrat uveljavljal garancijo pri nas brez problema. Prav tako pri stari, ki sem jo uvozil 2006 leta prav iz Italije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa kaj v tem stilu EBC + Green stuff ploščice.
EBC 297mm Standard Turbo Grooved Front Discs for MAZDA 6 2.5 (GJ) 2015- GD1912
Povezava za deljenje
Deli na druge strani