Danes sem se peljal z bencinsko Mazdo 3 G100 letnik 2018 z 224.000 prevoženimi km. Do sedaj le redni servisi + 1 x menjane zavorne ploščice in zadnji diski.
Da. Po nekaj minutah se temperatura motorja dvigne.
2019 letnik, 2.2 dizel, 150 KM. Klima vedno vklopljena, da se zrak suši.
Ne pričakujem, da se bo po 5-10 min segrel na 100%. Vem, da to ni realno. Ampak se mi ne segreje niti toliko, da bi se mi začelo odmrzovati
Jutranja pot zgleda tako, da najprej peljem avto cca 5 min, potem ga pustim prižganega na mestu za dodatnih 5-10 min nato pa še 10-15 min vožnje. Šele, ko končam vožnjo lahko rečem, da se je temperatura zraka bistveno dvignila. Ni pa na max. V primeru, da uberem drugo pot, kjer je povprečna hitrost poti do službe 70-90 km/h, lahko rečem, da se zrak segreje na visoko temperaturo.
V primerjavi z drugim avtom (Citroen 1.6 dizel) je občutna razlika. Zrak je po 5-10 min že dovolj segret, da npr. začne ogrevati/odmrzovati vetrobtansko steklo.
Ne vem kako je pri 6tkah🤔,moja cx30 ima spredaj pri hladilniku avtom.lopute,ki so pri hladnem motorju zaprte in se tako v mrzlem vremenu že po 3km motor zagreje in posledično tudi kabina. 😊Poglej če imaš lopute in če delujejo, mogoče pa je to krivo....
Pri novejsih je bolje reseno (vsaj ori CX-60… pa se mimzdi, da tudi CX-30,..) … da lahko rocno prizges dolge tudi, ko deluje avtomatika in ni potrebe po premikanju iz AUTO polozaja…
Res je tudi cx30 ima tako👍. Vseeno pa bi bilo bolje,da bi avtomatika preklopila pri 30km/h,ker pri teh naših lokalnih cestah je res tista prava hitrost ravno nekje med 35 in 40.....
Tole pomoje ne drzi... vsaj ne za par let stara vozila... Renault in Citroen sta imela v najnizjih paketih opreme samo dnevne luci brez senzorja za samodejno delovanje luci ... V tunelih najveckrat vidim ravno razne Cliote in Megane, ki imajo prizgane samo dnevne luci... Lahko da so v zadnjih letih to anomalijo odpravili... vseeno pa je na cesti se ogromno vozil iz tistega casa ...
Točno tako je kot si napisal, tudi Citrončki so imeli tako in si moral na roke prižgat, če si to sploh vedel... zato pa je v tunelih in zvečer v mestih toliko takih, ki nimajo prižganih zadnjih luči! To bi moralo biti že serijsko, da so prednje in zadnje prižgane hkrati sa ne porabijo skoraj nič energije. 😊😉
Mene bolj motijo tisti, ki nimajo avtomatskih luči in imajo dnevne luči, potem pa v tunelih niso zadaj osvetljeni, ravno tako ne v megli in hudem nalivu...
Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳
Glej to olje toči tudi moja nekdanja 3ka,ki je enaka kot tvoja in pri 50kkm je začela malo piti... Nič hudega, na 13kkm, ko je leto naokoli pride na šipki 1/3 nad min. kar je cc 0.7 L... 😉
Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kupi 4....👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani