Tole pomoje ne drzi... vsaj ne za par let stara vozila... Renault in Citroen sta imela v najnizjih paketih opreme samo dnevne luci brez senzorja za samodejno delovanje luci ... V tunelih najveckrat vidim ravno razne Cliote in Megane, ki imajo prizgane samo dnevne luci... Lahko da so v zadnjih letih to anomalijo odpravili... vseeno pa je na cesti se ogromno vozil iz tistega casa ...
Točno tako je kot si napisal, tudi Citrončki so imeli tako in si moral na roke prižgat, če si to sploh vedel... zato pa je v tunelih in zvečer v mestih toliko takih, ki nimajo prižganih zadnjih luči! To bi moralo biti že serijsko, da so prednje in zadnje prižgane hkrati sa ne porabijo skoraj nič energije. 😊😉
Mene bolj motijo tisti, ki nimajo avtomatskih luči in imajo dnevne luči, potem pa v tunelih niso zadaj osvetljeni, ravno tako ne v megli in hudem nalivu...
Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳
Glej to olje toči tudi moja nekdanja 3ka,ki je enaka kot tvoja in pri 50kkm je začela malo piti... Nič hudega, na 13kkm, ko je leto naokoli pride na šipki 1/3 nad min. kar je cc 0.7 L... 😉
Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč.
danes me je sodelavec napsihiral okrog menjave verige v motorju. Imam mazdo 2.0 bencinarja, letnik 2009 in trenutno imam okrog 270 000km. Ali bi bilo res potrebno (preventivno) menjati verigo, preden bo prepozno?
Ne vem, jaz bi Pelkotu ali pooblaščenemu servisu, kar se tega vprašanja tiče, kar zaupal. Je pa res, da je recimo pri dizlih Mazdin interval menjave olja 20.000 km, menda predolg in ga je priporočljivo menjati na 10-15.000 km, kot to predpisuje Mazda za nekatere druge trge.
Par let nazaj mi je pri Selmarju pokazal mehanik dve dizlarke cx5 in M6 z uničenim motorjem zaradi verižic pri 170 in 190kkm.....
Jaz bi jo pred temi km menjal ali pa delal velik servis in jo vozim brez skrbi... 😊
Ja, če si @scania. 😃 Večinoma pa tudi po mojem ni potrebe in je metanje denarja stran.
Ja, kupiš avto za naslednjih 150.000 km, pa bo res tako? Tudi sam sem pred leti kupil Mazdo CD175 za naslednjih 150.000 km. Pa sem jo po prevoženih 30.000 km prodal - mi ni sedla. Lahko bi mi sedla, pa bi jo recimo razbil. A ni škoda nekaj menjati na rezervo, sploh pa, ker vsako šraufanje tudi krajša življenjsko dobo (lahko se zgodijo tudi napake).
Kar je treba je treba, jaz nikoli ne čakam do konca in zato mirneje spim... 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V novih Mazdah tudi nimajo več... 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani