Skoči na vsebino
Moment privitja vijakov
Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

To zadnje je pa res, pri nas ima kar na 140,ker baje ne škodi... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moment privitja vijakov
Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Jaz bi rekel modri Loctite gor in srednje močno zategni.

 

Zelo malo uradnih mojstroj sem videl delat z momentom, razen na mašini.

.... in kolesih.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

 

Tole pomoje ne drzi... vsaj ne za par let stara vozila... Renault in Citroen sta imela v najnizjih paketih opreme samo dnevne luci brez senzorja za samodejno delovanje luci ... V tunelih najveckrat vidim ravno razne Cliote in Megane, ki imajo prizgane samo dnevne luci... Lahko da so v zadnjih letih to anomalijo odpravili... vseeno pa je na cesti se ogromno vozil iz tistega casa :) ... 

Točno tako je kot si napisal, tudi Citrončki so imeli tako in si moral na roke prižgat, če si to sploh vedel... :nevem:zato pa je v tunelih in zvečer v mestih toliko takih, ki nimajo prižganih zadnjih luči! To bi moralo biti že serijsko, da so prednje in zadnje prižgane hkrati sa ne porabijo skoraj nič energije. 😊😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳

 

image.png

Glej to olje toči tudi moja nekdanja 3ka,ki je enaka kot tvoja in pri 50kkm je začela malo piti... :nevem: Nič hudega, na 13kkm, ko je leto naokoli pride na šipki 1/3 nad min. kar je cc 0.7 L... 😉

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Bomba, zdaj še samo čakam in to brez skrbi... 😊😉

pred 9 minutami je Liuch napisal:

Tudi potem. Očitno so priznali velik feler in jih bodo menjavali ne glede na garancijo. 

A je to tudi kje napisano.... 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Kaj bi pa profitiral z 5W40 v primerjavi z 5W30?

Je za večje temperature, se manj žge. 😊Ker pravi, da se mu temperatura zelo dvigne. Športni avti imajo 50tko vsaj včasih je bilo tako.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 puščanje hladilne tekočine
Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

To sem na brzino nasel en link je pa tega kar nekaj: (v opisu je tudi mazda 6)

CAR-RECALLS.CO.UK

MAZDA CX-5 (26/01/2012 - 21/01/2016) RECALL: The vacuum pump may wear prematurely...

 

Drugace pa se da vpoklice tudi tukaj preverit:

https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

Najbolje poklicat na servis pa malo vprasa

Vpoklici tukaj niso zanesljivi,ker jih večkrat sploh ni pa bi morali biti kot naprimer moj na cx30...🥴

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i-stop sistem
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Meni je pa ravno danes zjutraj javil, da so gume napumpane spredaj 2,2,zadaj pa samo 2,1. Zanimivo, še v"eraj ni bilo alarma. Mogoče je pa krivo to, da je bilo zjutraj samo 7°C? Kakorkoli, meni je stvar všeč. 

Sigurno je kriva razlika v temperaturi... 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GH menjava verige?
Napisano
pred 11 urami je Freak napisal:

Pozdravljeni,

danes me je sodelavec napsihiral okrog menjave verige v motorju. Imam mazdo 2.0 bencinarja, letnik 2009 in trenutno imam okrog 270 000km. Ali bi bilo res potrebno (preventivno) menjati verigo, preden bo prepozno?

P.s. sodelavec ne vozi mazde :)

Ni za skrbet, če jo ne slišiš. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 2.2D - kje narediti "veliki" servis
Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

 

Ne vem, jaz bi Pelkotu ali pooblaščenemu servisu, kar se tega vprašanja tiče, kar zaupal. Je pa res, da je recimo pri dizlih Mazdin interval menjave olja 20.000 km, menda predolg in ga je priporočljivo menjati na 10-15.000 km, kot to predpisuje Mazda za nekatere druge trge.

Par let nazaj mi je pri Selmarju pokazal mehanik dve dizlarke cx5 in M6 z uničenim motorjem zaradi verižic pri 170 in 190kkm....:nevem:.

Jaz bi jo pred temi km menjal ali pa delal velik servis in jo vozim brez skrbi... 😊

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 2.2D - kje narediti "veliki" servis
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja, če si @scania. 😃 Večinoma pa tudi po mojem ni potrebe in je metanje denarja stran.

 

Ja, kupiš avto za naslednjih 150.000 km, pa bo res tako? Tudi sam sem pred leti kupil Mazdo CD175 za naslednjih 150.000 km. Pa sem jo po prevoženih 30.000 km prodal - mi ni sedla. Lahko bi mi sedla, pa bi jo recimo razbil.  A ni škoda nekaj menjati na rezervo, sploh pa, ker vsako šraufanje tudi krajša življenjsko dobo (lahko se zgodijo tudi napake). 

Kar je treba je treba, jaz nikoli ne čakam do konca in zato mirneje spim... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.