Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):
Priporo?ljiva motorna olja:
BENZIN:
API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Tip motorja L8, LF: 4,3L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L
Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L
DIESEL:
API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia
API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia
API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Vsi tipi motorjev: 5L
Razlika min - max na merilni pali?ici: 1,2L
Kako misli? tole zadnje ,koli?ina v motorju 5l. vsi tipi..?
Dela? na servisu ? Tam namre? vedno zara?unajo 5 litrov, pa ?eprav ga nalijejo not manj.
Oziroma toliko ,kot si vi?je napisal, da ga gre v posamezni model..
In pri njihovi ceni driskelie za liter , se to kar lepo pozna..
No jaz imam pa pozitivno negativno izkusnjo z DelnoPokvarjenimFiltrom. Prizgal se mi je v rovinju (lucka) in na servisu v Puli so zamenjali lambda sondo (1,5 leta nazaj, od takrat vse ok...z istim filtrom..)
tip je takoj vedel zakaj gre, idi na kavu i dođi za pola sata........pod garancijo sevede...
Oni to re?ujejo brez kompliciranja.. drat od lambade precvikat, pa je mir..
Jaja okej ,vem da to ne gre tako..potem bi ?ele bil lajt?ov na armaturi..
Ampak res..kaj pa je naredill ? In zakaj to na?i servisi ne znajo ?
Teb pa teli citati ne gred ba? od rok, dej malo bolj po?asi pa glej kaj bri?e?, ker je pol nepregledno do amena.
Reno ima to narejeno, v bistvu zelo primitivno, ko za?ne regeneracijo to napi?e na display in ti potem napi?e koliko ?asa e mora? ?e peljat, ali pa imet dolo?ene vrtljaje motorja ali pa dolo?eno hitrost. Teh dveh podtakov ne vem to?no koliko RPM in ali kak?na mora biti hitrost. ?e to upo?teva?(seveda ni niujno) ne naraste olje v karterju in lu?ka-opozorilo se ne pri?iga.
ja soooori no , glede citatov...se je kar samo dodalo v prej?nje pisanje, kwamorem
ampak si razumel ,ne ? to je ?teje..
Alora .torej ma reno tako kot smo ?e tele modrovali ...da bi bilo fajn, ?e bi tud mazda to imela,
da te obvesti kdaj se dela regeneracija..
Nevem zakaj bi to bilo primitivno..edino pravilno ,?e ?e ne znajo sistema dodelat ,
V prostem teku motor porablja cca 0,6 do 0,9 litra na uro. ?tevec pa ti ka?e na sliki cca 5km/h. Se pravi, ?e bi se takole premikal eno uro bi naredil 5km. Za 100km bi toraj rabil 20 ur.
20h x 0,6-09l/h= 12-18litrov/100km
Odli?no si tole razdelal
In s tem pravzaprav razjasnil, zakaj BC v mazdah ne ka?ejo prav nata?nih podatkov o porabi..
[ Hitro lahko ugotovi? kaj dela? narobe al pa da te strezni podatek, da je recimo vo?nja pri 130km/h bistveno var?nej?a kot pri 160km/h. (Dirka?i pa v jok)
Abej? bej?..pravi dirka?i se ne sekirajo za porabo in ne zadr?ujejo diha ob o,5 litra ve?ji porabi od pri?akovane..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Oh,v stari 6ki tisti senzor res ka?e kr neki ,tako,mau za hec..
Sem se razpisal o tem ?e pred ?asom tu nekje..
V novi pa zgleda da dela v redu, nimam ob?utka ,
da bi kazal temp. navzkri? z zdravo pametjo..
Kon?no..
Ex......... M6 136 diesel , l.02
Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08
Forever.. MX5 1.6 , l.99
Povezava za deljenje
Deli na druge strani