@MBoki in @Brane odkrito povejta, kateri varjanti bolj vrjameta? Meni je iz fizikalnih razlogov bolj smotrno in logično deluje to suho obdelovanje (satovje ven, pečt, spihat) ker preko extra tekočin in spiranja, mora to vse še vseeno odtečt iz teh kanalov, in gleda na to, da satovja lih ne vzameš ven (vsaj ne pri teh opisih, ki so bli navedeni) in ne pereš direktno ampak čez zaprt sistem ... mi to nekak ne potegne.
Hm ... blo bi fajn, da to doteramo in najdemo rešitev. Jst dokler ga bom imel v garanciji pač ne smem šarit po njem, ampak potem bi pa rad našel neko trajno rešitev (in prosim, da se ne predlaga, da naj pustim ogledala pač odprta )?
Če ne bo treba WD-40 zahtevat pri nakupu nove mazde gratis xD In ja WD rešitev se mi tut ne dopade, ker nekam more odtekat odvečna količina pa nase vlečt še več svinjarije.
Kaj sm se jst hvalu, da nej dela kak dolgo misli tole odpiranje/zapiranje. No po še ne celih dveh letih, je levi že začel protestirat, malo ja pa malo ne
Še počakam kašn mesec, potem pa na garancijo ni druge
Torej neke trajnostne rešitve tle še nismo našli ne, ali pač?
Ja pod 500 stopinj ne bo izgorevalo, tako sem jst opazoval takrat na svoji, ko sem jo še imel. Zdej, da bi pa ta aditiv izpušne pline tolk "ogreval" pa močno dvomim, je pa to enostavno probat. Kot Spektr pravi, gledat tista, dva parametra oz. PM_GEN, če bo ta začel lezit dol in bojo stopinje v izpuhu v rangu 500 stopinj, potem zadeva dela
Bo kdo probal v soboto na poraba testu?
Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje
Meni so pri tej napaki menjali senzor tlaka na turbini. A se ti slucajno kdaj zgodi, da nima avto moci do 3000 o bratov kot da turbina nebi delala?
Ja, to sm čakal, da še nekdo s tem pride. A zato ker je nakupna cena avta dražja, to pomeni, da moraš met pa tudi REDNO vzdrževanje 2x dražje zanj, kljub temu, da se na tem servisu ne nardi čisto nič drugače kot za kakšen "cenejši" avto? In to potem pomeni, da če kupiš staro limuzino, da boš mel vzdrževanje primerno nabavni ceni, nebi reku. Ne vem ... men pride tale politika razmišljanja čist mim ... seveda pa ima vsak svoje mnenje, hvala bogu.
Ko imaš svoje in original Mazdino olje si brez skrbi,ker je po vsakem njihovem pregledu OK in garancija velja! Meni niso ničesar zaračunali tako ,da sem pač malo manj plačal servis. Moje olje 7€,njihovo 18€.Notri gre 4,2 litra in tu je razlika za 5 min časa v trgovini.
Pa poglejmo drugače, recimo, da ti začne lezt gorivo in kako drugo sranje izpod ventilov v mašino, olje se kontaminira. V mašini nekaj crkne, na računu piše da je stranka prinesla olje, aha gremo delat analizo olja, olje je zanič (logično ker je notri šel razni drek), kdo je kriv? ja stranka, ker je prinesla svoje olje, olje je pa uničeno Ciao garancija
To so meni isto rekli., dokler je bil avto v garanciji. In sem jim prinesel original Mazdino olje. Kaj pa v takem primeru?
Ne boš mogel uveljavljati garancije pri okvari motorja, če dokažejo, da je vzrok napake olje. Pa nima veze ktero olje si prinesel.
In omenjeni pooblaščeni serviser očitno ve kaj govori, ker pri odgovoru ni bilo oklevanja in nerodnega izogibanja odovoru. Ko sem vprašal, je bilo naravnost povedano, da ne, ker distributer olja v tem primeru ni mazda, ampak stranka.
Evo zdaj pa še sveže informacije v navezi: "garancija vs. svoje olje".
Pooblaščeni serviser pravi, da v primeru, da prineseš svoje olje, garancija ostaja ne glede na to katero olje prineseš. Vendar, v kolikor pride do okvare motorja, in je dokazano, da je za to krivo olje, se garancija v tem primeru ne more uveljavljati, ker olje ni bilo dobavljeno od uradnega mazdinega distributerja. Na servisnem izpisku, pa bo lepo pisalo, da je bilo uporabljeno olje pri servisu dobavljeno s strani stranke.
To bi sedaj moralo razbliniti kakršnekoli vprašanja kako je z svojim oljem in garancijo. In jst sm zdej dejansko v dvomih in po mojem tekom garancije, ne bom silil s svojim oljem.
Ma tele sesalne ventile bi se dalo z endoskopsko kamero fajn pogledat,. Nekje smo se že to menl. Tam takoj vidiš, al je zapacan al ni
Definitvno pa kar je napisal scania daje dokaj smisel. se sam nekako strinjam. Za samo olje v bencinarju. Pa upam, da bomo vedeli povedati kaj več čez kakšen mesec. Se z @Aless pripravljava na analize, upam da boma ob teh slo ukrepih uspela to izvest
@Aless niso vsi na forumu ... da bi vedli zakaj se gre. Ti z "novimi" skyactiv motorji s foruma, pa se mogoče tolažijo s tem, da bi naj po FL to bilo odpravljeno in jih malo razumem. Če se o tem ve na globalni ravni, bi bilo pričakovati, da mazda tudi kaj ukrene
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
@MBoki in @Brane odkrito povejta, kateri varjanti bolj vrjameta? Meni je iz fizikalnih razlogov bolj smotrno in logično deluje to suho obdelovanje (satovje ven, pečt, spihat) ker preko extra tekočin in spiranja, mora to vse še vseeno odtečt iz teh kanalov, in gleda na to, da satovja lih ne vzameš ven (vsaj ne pri teh opisih, ki so bli navedeni) in ne pereš direktno ampak čez zaprt sistem ... mi to nekak ne potegne.
Popravljeno od 50kedaPovezava za deljenje
Deli na druge strani