Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 20 minutami je Tine1966 napisal:

Katero olje priporočate za mojo Mazda 6 letnik 2015 CD 150?

 

Jaz sem po par probanih oljih pri kilometrini, zelo podobni tvoji, bil še najbolj zadovoljen s tole "formulo":

OLJE-DG.SI

Mobil 1 ESP Formula 5W-30 je sintetično motorno olje, ki skrbi za podaljšano življenjsko dobo in vzdrževanje učinkovitosti sistemov za...

 

Sicer ti pa priporočam, da skrajšaš interval menjave olja na vsaj 15.000 km ... Tudi "čez palec" nasvet mehanikov je, da se avtomobilom, ki imajo 200.000+ km prepolovi interval menjave olja, sploh dizlom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 15 minutami je scania napisal:

Prejsna generacija mazde 6 ima 75w90?

Ne vem.

 

A tudi če ima 75W-80, je verjetno ta Red Line (naj)boljša izbira?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Ojej, sožalje. To pa je smola.

 

Ja, pri teh velikih okvarah je tako, da je res ne sme odpravljati "amater", ampak servis(er) z izkušnjami. Sicer se mimogrede kaj pozabi, spregleda, "sploh ne ve, da je treba popraviti" itd.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Zakaj bi jo pa spoh delal? A kar tako ? Odsvetujem, oz če že, jo naredi tik pred menjavo olja.

 

Točno tako, če že misliš narediti prisilno regeneracijo, jo naredi tik pred servisom, ker precej uniči olje ...

Aja, pa 2.2 dizel in veliko kratkih voženj res nista posrečena kombinacija ... #sampovem

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj sploh je "ugodna cena" rednega servisa?

 

5 litrov olja čez palec stane 50€

oljni filter, podložka, zračni in klima filter tudi stanejo nekje 30-50€

 

Roke mehanika so vredne koliko? Odvisno od servisa, a dvomim, da en redni servis, ki mehaniku vzame 30 minut, delodajalec plača kaj več kot 20-30 evrov ...

 

Ostalo ostane servisu ... Za elektriko, ogrevanje, kavice, pranje ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2018
Napisano

Meni je danes radar rešil pleh ...

 

Je ena gospodična nonšalantno zapeljala direkt vame (z desne na levi pas). In je avto samo zapiskal BRAKE ter pohodil zavoro do konca (da so ječale zimske gume) in to še preden bi sam odreagiral. Sem bil pa vesel tudi dejstva, da tisti za mano ni bil ravno za ritjo in ni naletel vame ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano

Od onih "italijanskih problemov" je verjetno le št. 2 povezan z avtomatskim menjalnikom, pa še to ne s samim menjalnikom, temveč senzorjem položaja ročice. Ki original stane tam cca. 50 evrov + delo. Lahko pa se ga z nekaj iznajdljivosti popravi tudi v lastni režiji, saj se sčasoma izrabi plastični del in tako vedno ne zazna položaja P - oziroma ga, če malce bolj v levo porineš ročico. Imate videe na YouTube, kako se to zamenja ozr. sanira. Ni noben bav-bav, če se komu od vas to pripeti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano

Tile Skyactiv-D bodo vsi postali tempirane bombe, če ne bo ravno od ljubitelja, ki je bolj pogosto menjal olje.

Ali pa poiskati takega, ki je imel pretežno AC vožnjo, čeprav ima nekaj več kilometrov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tlak v gumah
Napisano

Jaz sem na svojih celoletnih na trojki enostavno sprobal tlak. Ob nakupu so bile na 2,3 in so v mokrem solidno držale. Potem sem postopoma višal, na 2,5 bara in se je že poznalo. Sem dal za foro potem še 2,9 bar in se po prvi vožnji po mokrem premislil - ker je bil občutek ob zdrsu preprosto strašljiv, je še nos kar po svoje. Zdaj so nazaj na 2,5 bara in je to to. Vsaj zame ... Zimske bom pa dal gor čez dva tedna, pa poročam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.