Skoči na vsebino
Kako popraviti praskice rje?
Napisano

Pa fino je to sprot delat, ?e preden za?ne rjaveti. Glede na kvaliteto barve pri mazdi je kit za popravilo del obvezne opreme. 

Mazda (in ?e nekatere druge znamke) so mi iz tega stali??a prav zanimivi. Kot, da skozi vsa leta prav nala?? no?ejo re?iti te?av z barvo. ?koda, da glede na celotno kvaliteto tukaj pu??ajo tak?no luknjo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kako popraviti praskice rje?
Napisano

Ko sem kupil mojo M6, mi je prej?nji lastnik dal zraven en original Mazdin kit, za popravilo manj?ih prask. Vsebina paketa za belo perlo sta 2 barvi plus lak.

Podobne stvari, kot ma? ti sem s tem zrihtal in je kar ok. Edino te?ava je da je kit ?e precej star in je barva malo pregosta.

Pa tudi ?opi?, ki je prilo?en, ni uporaben. Bistveno prevelik.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To?a
Napisano

Meni so nazadnje kar pri hi?nem servisu od Triglava zrihali in to ve? kot spodobno.

Super, jaz sem bil pri Savi in mi je cenilec rekel da lahko grem na Mazdo A-Cosmos, tako da bom najverjetneje kar tja pelal. Baje imajo enega (zunanjega?) samo za to?o.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To?a
Napisano

Evo, danes me je dobila to?a..

Glede na orehe, je ?kode minimalno. Nekaj vdolbinic. Glede na to, da imam zavarovanje bom ziher dal popravljat. A ima kdo kak?ne izku?nje, kam peljat? A naj peljem direkt na originalnega (LJ) ali priporo?ate kaj drugega?

 

Hvala za nasvete

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Daljinsko zaklepanje
Napisano

Preko telefona sem govoril z znancem, ki tudi dela na Mazda servisu. Je rekel, da so me konkretno nategnili: S testerjem sploh ni mogo?e nastaviti daljinskega, ampak samo kodo v klju?u. ?ez nekaj tednom se vidim z njim v ?ivo in bom poskusil izvohati postopek. Sporo?im!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Daljinsko zaklepanje
Napisano

Seveda so te napizdili... Majes v BTC-ju mi je to naredil v 30 sekundah samo z odpiranjem in zapiranjem vrat po tistem postopku.

Boss, pri tistem postopku pi?e, da v drugem koraku pri odprtih vratih odklene? in zaklene? vrata. A si videl posnetek? Pri odprtih vratih ne morem zaklenit in odklenit vozila, niti premaknit gumba, razen ?e ga zlomim.

Verjamem pa, da obstaja druga?en postopek, ki mi ga so na servisu zamol?ali.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Daljinsko zaklepanje
Napisano

Torej zglasil sem se na Mazda servisu (Interclass, LJ), avto so dali na tester in na novo sprogramirali klju?e, sedaj deluje. Sem povpra?al glede programiranja in ima (baje) Mazda 6 GH, 2008, mo?nost programiranja samo s testerjem. Upam, da je to res in me niso napizdili....

Pla?al 43? in sedaj spet vse dela kot mora.

 

Hvala vsem za trud pri odpravi napake.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Daljinsko zaklepanje
Napisano

ja ampak lock and unlock, pomeni odpres gumb (da se vidi rdeca glavica) in zapres gumb (stanje kot imas na sliki) - to ne pomeni da se ti morajo vrata zaklent :)

Prej sem imel 626-ko in je delalo to?no tako, kot opisuje?. Gumb preklopi? in avto zaklene in odklene.

Pri sedanji M6 ?al ne gre. 

Prilagam video: https://youtu.be/rUUipGY2vEM

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Daljinsko zaklepanje
Napisano

Ok, o?itno sem nekaj naredil narobe. 

 

Torej, ?e prevedem zgornja navodila:

 

Step 1: Odpri voznikova vrata in jih pusti odprta 

Step 2: Zakleni in odkleni voznikova vrata z uporabo klju?avnice na vratih.
Step 3: Vstavi klju? v starter
Step 4: Obrni klju? v pozicijo ON in potem nazaj v OFF pozicijo. (Pomembno: klju? mora? obrniti v ON pozicijo in ne v ACC pozicijo). To stori 3x v najve? 10 sekundah. Pusti klju? v starterju. 
Step 5: Zapri in odpri voznikova vrata 3 X (po tem koraku morajo vrata ostati odprta) 
Step 6: ECU bi se sedaj moral odvzati z zaklepanjem in odklepanjem vrat..
Step 7: Pritisni katerikoli gumb na prvem daljincu 2x. ECU se bo odzval z zaklepanjem in odklepanjem vrat.
Step 8: 
Pritisni katerikoli gumb na drugem daljincu 2x. ECU se bo odzval z zaklepanjem in odklepanjem vrat.

Step 9: Odstrani klju? iz starterja in ECU se bo ?e zadnji? odzval z zaklepanjem in odklepanjem vrat. To je to!

 

Ok, meni se ?e vedno zalomi pri drugem koraku. Namre? pri odprtih vratih ne morem zakleniti vrat s stikalom pri kljuki. Sem preveril v navodilih in pi?e: da centralno zaklepanje s tem gumbom ni mogo?e pri odprtih vrati. Prilagam sliko tega gumba:

stikalo.jpg

 

?e enkrat hvala za pomo?!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda M6 - pok v podvozju vozila
Napisano

Imam Mazdo M6 (GH) letnik 2008, prevo?enih 65300 km in zadnje ?ase sli?im nek pok na desnem delu podvozja. Predvsem se to zasli?i, ko grem npr. ven iz gara?ne hi?e (npr. Mercator v ?i?ki), ko se za?enja klanec za ven. Ko vozim po ravnem ne poka ni?. Zanima me kaj je narobe.

No, tudi jaz imam ?ele ne 1 mesec M6 GH, 2008, 84k km, in sem tudi to opazil. Sem bil na originalnem servisu, ni? najdli. Zaniivo je da, ?e se z avtom peljem vse super, ?e pa pride na tak?no jamo, da avto ?po?epne? pa po?i, se mi zdi da desno spredaj (spredaj zagotovo).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Daljinsko zaklepanje
Napisano

Probaj tole:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

Step 2: Lock and unlock the driver?s door using the power door lock switch on the door.

Step 3: Insert key into the ignition.

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

Step 5: Open and close the driver?s door 3 times. (Door should be left open after this step). 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Vir: http://forum.mazda6club.com/newbie-section/218218-car-remote-not-working-unlock-lock-trunk-panic.html

Hvala za trud!

Sem poskusil a ?al neuspe?no. Sem pa ugotovil, da prlja?nik lahko odperem med tem ko na odklep/zaklep ni odziva. Baterije so ziher ok, sem ?e preveril.

 

Druga?e, zgoraj navedeni koraki pri moji mazdi niso mogo?i, ker nimam stikala power loock oz. za zaklepanje in odklepanje. Sem pa na?el drugi video (youtube), ki poka?e da bi naj delovalo brez tega koraka a ?al ne gre. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Daljinsko zaklepanje
Napisano

Pozdravljeni,

 

V mazdi 6 (2008 2.0I) sem pomotoma pustil pri?gano lu? v kabini in seveda popolnoma izpraznil akumulator. S kolegom sva avto pri?gala s kabli, vendar mi sedaj ne dela ve? daliinako centralno zaklepanje, s klju?em pa normalno odklene. A ima kdo kak?no idejo kaj lahko naredim?

Hvala

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Antena na mazdi 626 2000
Napisano

Pozdravljeni!

 

pravkar se mi je nekaj pokvarila elektri?na pomi?na antena na mazdi 626 letnik 2000. Ali kdo ve kako se to smotano anteno ˝od?raufa˝iz avta? Moram vse tapete v prtlja?niku ven vzeti ali se iz zunanje strani da?

 

Hvala za odgovor in lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Antena na mazdi 626 2000
Napisano

Pozdravljeni!

 

pravkar se mi je nekaj pokvarila elektri?na pomi?na antena na mazdi 626 letnik 2000. Ali kdo ve kako se to smotano anteno ˝od?raufa˝iz avta? Moram vse tapete v prtlja?niku ven vzeti ali se iz zunanje strani da?

 

Hvala za odgovor in lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Privijanje vijakov - moment
Napisano

Kdaj si to kupu pr Hoferju pa kolk je bla cena? Sm zadn? najdu enga od Uniorja pa me je na rt vrgl k sm ceno vidu.

 

Lp, S

 

Cena je ?e bla 18? (+- 1 ?). Kupil sem pred 1 tednom. V avstriji, kjer nabavljajo ve?je koli?ine kto v slo jih ?e 100 % imajo. V sloveniji pa se po moje ?e tudi da dobit.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Privijanje vijakov - moment
Napisano

Ti klju?i od Hoferja so kar solidni, kenede ;)

 

 

 

 

Hehe, to?ni pri Hoferju sem ga kupil in moram re?t da sploh ni slab! Sploh pa za tak?no ceno je za doma?o uporabo ve? kot super!

 

Sem pogledal, koliko sem prej zategoval vijake. Pa moram re?t, da kar precej tam...cca 140 Nm

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Privijanje vijakov - moment
Napisano

Zanima me ali kdo ve, kako mo?no je treba priviti plati??a na avtomobilu? Prijatelj mi je rekel, da bi naj pisalo v servisni knji?ici a nisem nikjer zasledil.

In sicer imam mazdo 626 2.0 (2000 letnik), na kateri imam 16 colske alu in pozimi 15 col navadne felne. Velikost vijakov za alu je 19....za zimske se pa ne spomnim.

Ker sem pravkar kupil moment klju?, bi ga tudi rad izkoristil kot je treba zato prosim vse, ki se spoznate na to za nasvet.

 

Hvala,

Marko

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Malo pozno pi?em kako sem re?il problem.

 

Skratka na Mazdi sem imel polno alternatorjev in ni? ni delalo. Nakar mi je Mazdi mehanik povedal, da imajo mazda 626 od leta 2000 naprej ?e nek dodatni regler v ra?unalniku in bo delalo, le ?e bom imel originalni-mitsubishijev alternator. In res, ko sem dal originalni - popravljen alternator je spet vse delalo in ?e dela!

pogovarjal sem se z razli?nimi mehaniki (va?kimi) in vsi so prvi? sli?ali za tak?en ˝fenomen˝. A v mojem primeru je bilo res tako.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?e mene pra?a? je edino razlog da bi ti lahka zaj.... alternator je to akomulator,da ti pokuri diode ?e pride v stik itd.

Mislim da je problem tukej ampera?a,?e ima? alternator ki fila samo s 50A rabi? pa alternator ki fila 80 je tu vzrok za pregrevanje! ker enostavno ?vohnej?i nima dovol da bi dofilaval akomulator in pa vzdr?eval vse porabnike (moje mi?lenje)

Preveri kable da so vsi ok

 

Vredu, hvala za nasvet. Bom poskusil in sporo?im kaj bo novega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Saj v tem je ravno problem, da mi je en ?u?mar zamenjal nekje v avstriji originalni alternator za tega....za katerega ne poznam ne firme, niti ni navedena ampera?a.

Eno vpra?anje. Recimo, da kupim (rabljen ali novi) originalni alternator. Je mo?no, da bi bilo kaj drugega narobe z avtom in bi mi avto uni?il alternator? Namre? bojim, se da ne gre za kak?no drugo napako ki bi mi kurla alternatorje. In da se mi nebi zgodilo, da bi mi uni?lo no alternator.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivo,kot avtoelektri?ar ?e nisem pri?el na tak primer(imel res ?e vse ?ivo alternatorjev,tudi vodno hlajene)Ampak do sedaj smo ?e vse uspeli po?timati!

A ima? morda ?e vedno star alternator pri sebi??

S katerega konca SLO pa si?

Drga?e je pa te?ko na pamet karkoli re?i,kaj bi lahko bilo.Je pa ve?ina alternatorjev michibushijev,hitachijev,bosch-ejev al kakorkol se ?e napi?e :)

 

Napak za pri?gano lu?ko je pa lahko veliko,naj bo slab stik,naj bojo prekratke krta?ke,skurjena dioda,regulator,....

lp

 

?al starega nimam ve?, ker sem ga zamenjal za tega xxx. Bom pa poskusil nazaj dobit, ker ta itak ne deluje. (?eprav bo verjetno zelo te?ko)

Nikakor mi ni jasno, zakaj se ta tako hudo segreje. Je to normalno? Po 15 min je bil vro? tako mo?no, da bi se opekel na njem. Je pa en kolega, ki se kolko tolko spozna na avte (ni pa poklicno v tem) pogledal in mi povedal da sam alternator ne izklopi lu?ke ko je v zagonu. Zares hudo ?udno.

Druga?e sem iz okolice Gornje Radgone. Sem pa pripravljen prit z avtom v kateri koli ?tajerski konec ali prekmurski, samo da re?im te?avo. (dlje pa ?al ne morem, ker se lahko vozim le z vga?jenimi lu?mi)

 

Aja nevem koliko je to mogo?e, ampak sumim, da sem dobil ta obnovljen alternator pokvarjen....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.