Avto nima webastota ... kadi zadaj oz ne znam tocno dolocit izvora dima mer je v trenutku oblak za cca 3x prostornino avtomobila ...
avto ima webasto grelec za pomo? ogrevanju vode v motorju... ti pa? nima? name??ene ure ali daljinca in ?rpalke, da bi lahko webasto grelec uporabljal v mirovanju vozila...
bel dim iz webasta se pojavi pogosto, ko z avtom dela? veliko kratkih relacij, ali pa ?e si avto parkrat pri zelo mrzlem vremenu v zelo kratkem ?asu pri?gal in ugasil...
mazda 3 diesel, letnik 2007, so se pojavile tri te?ave.
avto ob?asno izgubi mo?, po ponovnem zagonu nekaj ?asa dela v redu (v?asih dlje, v?asih manj, v?asih 300 km, v?lasih 300 m). Verjetno naftni filter, glede na to, da je bil filter trih delcev o?i??en? Tester je ok, egr dela ok, bojda.
Druge te?ava. Avto ni grel. pogledam antifriz, posoda skoraj prazna, dolijem, avto greje. 500 km kaseneje spet ne greje, spet gledam, spet prazno. Merilec temperature dela ok. ker je itak vse mokr ne vidim na tleh. ?e spu??a. Motor je videt suh - je pa res, da je lahko posu?il, ko se peljem. kak?en predlog?
hvala stokrat?
to da avto ni grel, je seveda posledica manjka hladilne teko?ine, preveriti je potrebno ?e, ?e odpira termostatski ventil, sistem pa obvezno preveriti na tesnost - lahko da spu??a pe?ka za gretje, preveri, ali je v kabinskem prostoru mokro, spredaj pri nogah voznika/sovoznika...
pri izginjanju hladilne teko?ine je sicer ogromno mest, kje lahko izteka, netesna posoda, netesen hladilnik, netesna glava motorja, pri prvih dveh bi morale biti vidne sledi iztekanja, pri slednjem pa para v izpuhu...
sam bo? diagnozo te?ko postavil, obisk kakega mehanika je priporo?ljiv
Scheint nur ab 12/2002 bzw. 01/2003 zu funktionieren, fr?here Radio-Versionen k?nnen nicht ausgeschaltet werden. Feststellungen am besten ?ber Herstellungsmonat der Sicherheitsgurte (Schildchen unten am Gurt) kontrollieren. Gurte "12/02" = Umstellung funktioniert.
Z?ndung an
Taste "SEEK/APC" nach unten (APC-Teil der Kombitaste) dr?cken & gedr?ckthalten und dann gleichzeitig die Taste "5" gedr?ckthalten bis es beep macht.
Kurzes Beep = Signal-Ton aus.
Langes Beep = Signal-Ton an.
Signalton f?r:
Lenkradfernbedienung
Tastenwahl 1-6
Druckkn?pfe
Ausser:
Klima/Luft-Regelung, dieser Beepton bleibt bestehen.
RADIO-SIGNALST?RKENANZEIGE (S-METER)
Mazda-Audio-Anlage auf Radiobetrieb umstellen, gew?nschten Sender einstellen.
"POWER"-Taste dr?cken und gedr?ckt halten und dann Taste "2" einmal dr?cken. Oben in der Anzeige des Bordcomputers erscheint jetzt "S-Meter" und eine Zahl. M?gliche angezeigte Werte sind "0-9". "9" = beste Empfangsqualit?t.
Diese Funktion kann zur ?berpr?fung genutzt werden, wenn z. B. Kurzstab-Austausch-Antennen montiert werden und die Empfangsqualit?t schlechter wird (gegen?ber der Original-Antenne). Hier wurden im Forum diverse Antennenprodukte bereits ausprobiert.
LENKRAD-RADIO-FERNBEDIENUNGSTASTEN UMBELEGEN
Bei ab Herbst 2003 ausgelieferte Mazda6 kann eine Funktion der Lenkradbedienung f?rs Radio umgestellt werden:
Die Taste "Pfeil-nach-unten" / "Preset"-Taste ist dadurch variabel.
1. Mazda-Audioanlage ausschalten
2. "POWER"-Taste dr?cken und gedr?ckt halten
3. Taste "4" dr?cken und ebenfalls gedr?ckt halten
4. Warten bis Anzeige umschaltet auf Auswahl alt/neu
5. Beide Tasten loslassen und mit Taste "5" den Modus wechseln
6. "POWER"-Taste dr?cken und gedr?ckt halten und dann Taste "4" dr?cken und gedr?ckt halten bis es piept
7. Anlage schaltet sich dann ab
8. Umstellung erfolgt
Die "Preset"-Taste kann dann auch Titel/Radiosender ZUR?CK gehen!
BORDCOMPUTER-VERBRAUCHSANZEIGE ANPASSEN
um den vom Bordcomputer angezeigten Durchschnittsverbrauch in l/100 km dem tats?chlichen Verbrauch anzupassen geht man folgendermaßen vor:
1) Die R?ckstelltaste am Tachoelement dr?cken und gedr?ckt halten und dann die Z?ndung einschalten
2) Die R?ckstelltaste solange gedr?ckt halten bis "lese" angezeigt wird, dann sofort loslassen
3) Mit der R?ckstelltaste durch die einzelnen Punkte des BC gehen
4) Bei Punkt "50" ist der %-Wert f?r den Durchschnittsverbrauch erreicht
5) mit der "INFO"-Taste kann man dann den angezeigten Wert ver?ndern
6) Einstellwerte in %: -15, -10, -5, 0, 5, 10, 15
7) Wenn der gew?nschte Wert eingestellt ist, die "INFO"-Taste l?nger gedr?ckt halten bis ein kurzes Quittiersignal ert?nt. Dann Z?ndung ausschalten.
Mazdica je pa 2.0 dizel, 136k, letnik 2003 - redno jo servisiram, sicer ne na poobla??enem servisu.
Me pa zanima ?e, ?e kdo ve, kaj so slabe strani tega motorja? Zasledil sem, da se veliko pi?e o obveznem ?i??enju karterja in bakrenih podlo?kah.
glede na izku?nje serviserjev in nekaterih uporabnikov, priporo?eno je vsaj vsake dve leti odmontirat pokrov karterja, ter preverit ?istost sita, po katerem ?rpalka vle?e olje,
?e je sito zabasano, je olja dovolj, motor pa lahko kljub temu ribne...
podlo?ke so minimalni stro?ek z veliko vrednostjo Menjaj ?e ?e nisi...
problem je ponavadi v konektorju izmenjevalca na radio... enoti sta modularno sestavljeni, v?asih pomaga demonta?a radio sistema, ter razstavitev modulov, ?i??enje kontaktov in ponovna sestavitev... ?as dela.. 2-3 ure ?e ?e nisi nikoli po?el...
na MP3 tega problema ni, ker ga priklopi? na zunanji konektor za CD-Changer... (npr. Xcarlink, ipd.)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
qwa ti ro?lja ?
od kod pa zdaj to?
nisi vajen dizla, in sli?i? vse kar ni treba?
jaz po novem vse ?ume vsake luknje in jamice na cesti sli?im, ker ni traktorskega zvoka...
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani