Sam imam podobno dilemo pri CX-5. Pri prejšnjih avtih sem vedno vozil samo z enimi platišči in pač menjal pnevmatike. Itak je dobro, da se scentrirajo, več kot sezono ali dve pa pri meni tudi ne zdržijo. Pri CX-5 sem dobil letne na 19 palčnih, zaradi udobja pa bi mogoče rajši imel 17 palčne. Je pa res, da to s seboj prinese dodatne stroške (nakup dodatnih platišč), pa malo več prostora za skladiščenje ...
Koliko se vam zdijo 17 palčne bolj udobne? Udobje je meni precej pomembnejše od videza.
Ste me prepričali, da zamenjam te podložke. Menda res niso več bakrene, pa tudi malo bolj so zategnjene sedaj - kolikor sem razumel pogovore po tujih forumih. Mogoče sta to razloga, da sedaj na servisih tega ne "priporočajo več".
Koliko pa je stroškov s temi podložkami (same so menda poceni, koliko pa je dela)?
Kaj pa strošek menjave oljnega sita? Se pri tem verjetno olje zamenja? To sprašujem zato, ker sem ravno po servisu, pa verjetno tudi ni preveč smiselno.
Vidim 😉
Imam namen to urediti, samo preverjam, ker sem nov pri Mazdah.
Po naravi za avto skrbim in marsikaj (smiselnega) zamenjam tudi preventivno. Torej tudi, če proizvajalec tega nima predpisanega - prejšnji teden recimo olje v avtomatskem menjalniku.
Pa tudi sicer imam rad, da v avtu res vse funkcionira in ni niti škripanja. Za razliko od kakšnega kolega, ki ima hišo in okolico urejeno v nulo, avta pa se loti, ko pride do konkretne težave. Vsako tele ima svoje veselje.
Torej - če naredimo povzetek - pri dizlih svetujete menjavo podložk, sita in verige oljne črpalke?
Ne drži. Kdor hoče svojemu dizel motorju dobro, bo to naredil sam, če mu tega nočejo narediti na servisu. Na servisu ti niti verige preventivno ne zamenjajo!!!
Verjetno več zaslužijo z menjavo komplet motorja (ali generalnim popravilom) kot z menjavo štirih bakrenih podložk za par deset €.
To je moje mnenje.
Nisem strojnik ali mehanik in zato raje vprašam.
Eden (od dveh) je omenil, da se bi prižgala lučka, če bi prišlo do "puščanja".
Glede verige pa mi je bilo rečeno, da se bo naslednjič splačalo zamenjati verigo oljne črpalke. Je to to?
Omenjali ste še oljno sito. Se to menja hkrati z verigo oljne črpalke?
Sicer bom vprašal še kolega, ki mi sicer servisira rakete.
Aja, mogoče smo malo zašli.
pred 37 minutami je Deeyan napisal:
Mi je zal, da nism mojih sliku, bi se na lastne oci prepricu a je treba al ne 🙂
Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.
Morda kdo ve - kako pooblaščenci odgovorijo, ko jih vprašaš, ali se držijo Mazdinih napotkov za servisiranje avtomatskih menjalnikov? Po eni strani ti morajo odgovoriti, da v normalnih delovnih pogojih ni potrebna menjava olja. Po drugi strani verjetno vedo, da menjava olja ne škodi, hkrati pa jim na mizo polagaš denar 😁
Me prav zanima, jih naslednji teden povprašam.
Moram malo pogledati tale Torque. Prejle sem nastavil nekaj stvari, pa se jih kakšna polovica ni prikazovala (mislim, da recimo temperatura olja). Se bom bolj sistematično lotil.
Poskusil sem uporabiti PIDe, ki jih je napisal Aless na začetku.
Pa mi vrag ne deluje. Imam sicer brezplačno verzijo Torque, ki sicer omogoča dodajanje PIDov. Za razliko od prikazanega pa nimam tistih spodnjih vrstic (recimo Header je povsod omenjen).
Kaj za vraga gre narobe?
Sicer se Torque poveže in ostali (njegovi) prikazi delujejo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam imam podobno dilemo pri CX-5. Pri prejšnjih avtih sem vedno vozil samo z enimi platišči in pač menjal pnevmatike. Itak je dobro, da se scentrirajo, več kot sezono ali dve pa pri meni tudi ne zdržijo. Pri CX-5 sem dobil letne na 19 palčnih, zaradi udobja pa bi mogoče rajši imel 17 palčne. Je pa res, da to s seboj prinese dodatne stroške (nakup dodatnih platišč), pa malo več prostora za skladiščenje ...
Koliko se vam zdijo 17 palčne bolj udobne? Udobje je meni precej pomembnejše od videza.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani