Evo, še po nasvetu od kolega s Poljske kateri mi je pomagu z inštalacijo na daljavo mi je priporočil olje 5w40, ki je bolj primerno za višje obrate, tak da sm se na koncu odloču za Motula
@Deeyanja je videt da je olje v dobrem stanju, vsaj vizuelno, bi pa bilo zanimivo videt v kakem stanju je v laboratoriju. 🤔
Če je olje original zapakirano ojrani svoje lastnosti kljub starosti.
Pri tebi je sicer malo rabljeno in vprašanje kolk je izgubilo svoje lastnosti, če še nudi ustrezno zaščito pred oksidacijo, mazalnih lastnosti...
Sem pa šel zdaj malo pregledat Motul katalog za 10w30 olja in nisem našel nobenega ustreznega, imajo sicer v ponudbi ene par motorističnih olj in eno avto olje ampak ni ustreznih spec.
Mogoče so ga že nehali delat.
ravno to me zanima, če še lahko s tem oljem nardim teh 1000km za utekavanje motorja, al boljše, da dam not novega pa ga spet po 1000km zamenjam.
Ko sm poskusu dat kapljični vzorec na papir se je komaj da pojavla kapljica, se kr zadržuje na šipki
Ja mislim, da so ga nehal delat, sm tut sam neki iskal, pa nism nasu. Mislim pa da je bla oznaka 8100 x-cess.
@dvorjangovorimo ostarem motorju ki rabi full saps, se pravi polno aditivirano olje.
Zato jaz niti slučajno ne bi ekperimentiral z eko naravnanimi olji!
Pri nekaterih starejših motorjih (oldtimerji), je ob uporabi novejšega olja dobesedno požrlo odmične, zato se je moralo uporabit ali ustrezno olje z ustrezno količino zddp aditivov, ali pa olju dolit zddp.
@Deeyanmed temi Ravenol olji jaz ne bi izbral nobeno, LSG odpade ker niti nima registrirane nobene ACEA specifikacije, ampak je razvito prav po Opelovih spec za njihove motorje.
HLS in WIV III pa sta low saps olja prilagojena tudi dizlom, kar posledično pomeni manj aditivov zaradi DPFa, zato nudijo spet manj zaščite kot full saps A3 olje.
Ostaneta ti HCL in HPS ki bi ustrezala, če bi že vstrajal da izberem Ravenol bi izbral HCL prav zaradi kvalitete osnovnega olja in dostopnih podatkov o lastnosti ja.
Za HCL imam tudi podatke o sestavi in paket aditivov je povprečen.
Zato moje priporočilo še vedno gre zgoraj omenjenim Shell in Valvoline, moja prva izbira bi definitivno bil Shell Helix Ultra 5w30 😎
Vidim, da je teh Shellovih 5W30 kr nekaj, katero je pravo?
@Deeyan Glede na to imaš predpisano 10W30 API SJ, ACEA A2, ki je že predpotopnih specifikacij.
Bi ti jaz priporočal kako fulllsaps 5w30 A3 olje, ki nudi najboljšo zaščito in je po viskoznosti dost blizu 10w30.
ACEA A3 specifikacija pa prekaša A2 po vseh lastnostih, tak da ni panike glede tega.
Priporočam kak Shell Helix Ultra 5w30, ali pa Shell HX8 5w30, Valvoline Max Life 5w30.
Aja, ACEA A5 olj ne bi vlival v starejši motor ker imajo A5 olja znižano HTHS viskoznost (kao bolj eko, manjsa poraba goriva...) in s tem slabšo zaščito.
🔝🔝🔝 Tako Shell Helix ultra sm js daju v Alfo 159 1.9 Jtdm in mi je bil res 🔝 olje.
Okeej, sepravi 5W30 A5... to je ok, ker pri zgornjem merjenju olja ostane faktor 30, namesto 10 pa očitno lahko dajo 5ko, mrzlega motorja pa itak neboš tiščal. Če hočeš bit ziher, vzami Castrol Magnatec (brez stop start). Ta magnatec ima neke molekule ekstra, da kao pri mrzlem zagonu ne pride do težav predno olje dodobra segreješ. To olje sem točil v mojo Aurisko in sem bil super zadovoljen.
Če pa nočeš Castrol pa glej torej 5W30 A5 specifikacijo. Točno temu ustreza originalno mazda olje za trenutne bencinarke!!!!
Ne, tudi viskoznost mora biti ustrezna po specifikaciji - če ni, moraš vprašat nekoga, ki se na to spozna. Manjšo škodo boš naredil, če uliješ 10W30 A3 namesto A2 kot pa 15W40 v predviden 10W30.
Daj tukaj notri vnesi specifikacije, kaj ti castrol predlaga
Ne bom ti solil pameti, ampak ker si linkal to olje, bi ti razložil vidik specifikacij za to olje, moraš biti pozoren na obe:
1. ACEA A2 moraš nujno vzet olje, ki ustreza A2 in nič drugega, ker tako dela ACEA standard
2. API SJ pa pomeni, da rabiš olje, ki ustreza najmanj SJ specifikaciji.... SF, SG, SH, SJ, SL, SM, SN,... vrsti red gre po abecedi. Torej vzameš lahko katerega koli modernejšega od SJ naprej, nikakor pa ne nazaj!! Polinkano RAVENOL olje ima oznako SF, torej je neustrezno.
Motorno olje za motor KLDE (2.5 V6), ne spomnem se točno katero olje sm takrat daju not, našu sm pa specifikacije 10W30 API SJ, ACEA A2. Je pa olje teh specifikacij že zelo težko dobit... tole Ravenol kej velja?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Mazda 323c 1.5i (1996):
- menjava zadnjih stabilizator štangic (strošek 30€, delal sam)
Mazda 323F V6 GT (1997):
- menjava sprednjih stabilizator štangic (strošek 25€ delal sam)
- menjava sprednjega kolesnega ležaja (strošek 60€ z delom vred)
- menjava fartajlerja (strošek 120€)
- menjava sklopke, dejansko jo je razpolovilo čez pol (prehod na športno 6 peresno (strošek 300€ z delom vred)
- ob obnovi karoserije zamenjani vsi deli podvozja iz preventive, ta strošek pa itak ne šteje
Mazda 3 1.6 CD110 (2006):
- menjava zadnjih zavornih ploščic in diskov (60€, delal sam)
- menjava egr ventila (100€, delal sam)
- menjava podložk na injektorjih (10€ delal sam)
- čiščenje sesalnega kolektorja in ventil dekla, menjava tesnil (strošek 30€, delal sam)
- čiščenje sita pod karterjem (0€, delal sam)
Mazda Demio 1.3i (1999)
- popravilo pragov zaradi rjavenja (strošek 200€)
Mazda 323F 1.5i (1995)
- popravilo zadnjih obrob na blatnikih zaradi rjavenja (stroše 40€, delal sam)
Mazda 6 CD175 skyactiv awd
- čiščenje sesalnega kolektorja + vse ostalo kar spada zraven (strošek 12€, delal sam)
- menjava podložk na injektorjih + 1 tesnila injektorja (strošek 40€, delal sam)
- menjava cedila pod karterjem (strošek 60€ + 90€ delo lokalnega mehanika z menjavo olja vred)
- menjava sprednjih ploščic in diskov (160€ + 40€ delo lokalnega mehanika)
- oblačenje volana v umetno usnje (strošek 10€, delal sam)
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani