Avto mora imeti dimenzioniran alternator da med vo?njo pokrije vse porabnike plus ?e polni akumulator. Lcd-ji in telefoni niso noben porabniki, kak?no gretje je ?ele omembe vreden porabnik. ?e mora? aku imeti preko no?i priklopljen na polnilec je to zato, da se nasledni dan zapele? do ?tacune da kupi? novega, ne pa da bo zdr?al ?e kak mesec. Neko? sem imel celo no? aku na polnilcu, pa je bil zjutraj po celono?nem polnjenju slab?i kot prej?nji ve?er - ?e "klik" na ?tarterju ni bil sposoben ve? naredit. Potem sem ga napolnil s kaloriferjem (segrel aku na ene 60?), toliko da je v?gal do ?tacune.
Dandana?nji "var?evanje" goriva z raznimi i-eglupi pla?a? z akumulatorji.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ker pri prvi sestki (sva imela podoben letnik) sem dobil pisma ene 2krat al 3 krat, se ne spomnim koliko vpoklicev je bilo..prvi je bil enkrat ze 2003/2004 potem 2006 al neki takega...
Od tega pri katerem poobla??enem prodajalcu v Slo je bil avto kupljen nikakor nebi smelo biti razlog. Moja je bila v Gami v BTC-ju in potem tudi redno servisirana tam. Ugavnem, tudi nekaj denarja sem pu?nil ko sem napako odpravljal na svoje stro?ke.
Mazda res ni imela nekega odnosa do svojih strank.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
A zdaj so ?e za?eli obve??ati po po?ti? V dobrih 13 letih lastni?tva Mazde ki sem jo kupil in servisiral v BTC-ju niti enega pisemca o vpoklicu. Pa ne da na Mazdi nebi imeli mojega doma?ega naslova, ker razne brezvezne reklame so pa hodile po po?ti ve?krat letno. Tudi na rednih servisih so vpoklice zamol?ali.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Je pa Mazda ena redkih firm, pri kateri ta re?itev deluje. Npr, pri avtih VAG skupine taka re?itev menda ne deluje, zato morajo uporabiti dodatno majhno elektronsko vezje ( lahko tudi s timerjem 555 )
LP
Pri moji ?ehinji s TDI 184 kojnskim motorjem je serviser stvar izklopil softversko. Seveda na "neuradnem servisu"
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
A si prepri?an, da je pametno imeti vseskozi stisnjeno tipko? Nekateri so zadevo re?ili s preprostim vezjem s timerjem 555 ki nekaj sekund po v?igu za trenutek simulira pritisk na tipko za izklop: https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=47127
S/S ekolo?ki prav zagotovo ni. ?e uspe zni?ati porabo (pri mojem avtu je preizku?eno ni), potem prav neekolo?ko pove?a porabo akumulatorjev, ?tarterjev, ojni?nih le?ajev... .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zanimivo da ima 2WD za 2l manj?o posodo napram 4WD. Jaz nebi preve? verjel v te podatke. Najbolje da v praksi sproba? koliko gre resni?no goriva not kadar porabi? do konca.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ni ?tos v metal plo??icah, ?tos je v osnonem nivoju opreme oz. v deore diskih ki so navaden slabo ?tancan pleh in ne bru?eni. Mi je ?al da se nisem stegnil jurja vi?e bi dobil bolj?e zavore. Ampak je ?e tako je bil bajk 3 jurje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Imam eno majhen problem glede sedezev ce temu tako recemo.
Mazda 3 letnik 2018 revolution,...
Namrec zelo me motijo tisti sivi ki grejo po sredini bocnega oprijema sedeza.Nekako ni udobne voznjeDoakj debeli sivi,....zacne me zivcirat samo na levi nogi.Podoben obcutek dobis, ce se usedes na en droben kabel.Le da v mojem primeru tisci bocni oprijem siva na levo nogo. Nadlezno za vozit do te mere, da si morem krpo polozit pod nogo.
Da? delat prevleke.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Za 1generacijo 6ke zagotovo lahko trdim. Dokler je bila v garanciji sem itak imel rezervirane redne mese?ne termine na servisu v BTC-ju
Imel renolda 5ko, yugota, fi?ota. Vse brez problemov (ok fi?ota sem bolj malo vozil). Ko pa sem presedlal na Swifta in po njem na 6ko, sem s tema dvema avtoma pre?ivel 630 000 kilometrov tresenja pri zaviranju. Tudi Swifta sem takrat kupil novega in enako kot pri 6ki se tresenja ni dalo odpravit.
?e bi bil vzrok zvito pesto ali gume ali kaj podobnega, potem bi moralo tresti takoj po zamenjavi diskov, ne pa da je bilo z novimi do ene 1000km dobro, potem pa jovo na novo.
Pa da se ne bo sedaj kdo na?el z globoko mislijo: "bohve kaj si delal z avti, le kako si jih vozil". ?e vnaprej odgovarjam da to?no tako kot vse ostale kjer ni problemov.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e do?ivel, da je aku kao crknil, pa potem za?el spet povsem normalno delat. Je bil pa to v avtu moje najdra?je, tako da raje nisem tvegal da bi moral poslu?at o?itke da nisem odreagiral, bi bilo preve? adrenalinsko. Takoj sem kupil novega.
Boss, vozi kot da bo aku 100 let trajal in bodi pripravljen da jutri zjutraj ne v?ge.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Teorija 1: ker se je pripravljalo oz ?e za?elo neurje, je nekdo zelo na hitro zapustil avto in pozabil pri?gane lu?i.
Teorija 2: ko za?ne voda zalivat vse ?ivo, se iz lukenj prika?ejo mi?ke -?e videl kako so na suho nosile mladi?ke. Ker je bil avto oz motorni prostor nad vodo, je bilo tisti trenutek najbolj priro?no pribe?ali??e, potem je bilo pa mal dolcajt in so grickale izolacijo na ?icah...
Teorija 3: Kaj pa ?e je v nevihti strela zadela akumulator, ionizirala zrak med plusom in minusom in tako ustvarila prevodni kanal (ioniziran zrak ima nizko upornost) po katerem se je potem akumulator spraznil.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
in glej ga zlomka, v vseh ?tirih je bil 2,4 bare, toliko kot sem jih napumpal, ko sem dobil avto... ?e v ?tirih letih ni padlo niti za desetinko, ne vem zakaj bi rabil sistem z neperkinjeno kontrolo...
V ?tirih letih bi moral pasti za ve?. A si preveril da ti niso prodali kak?ne kitajske plastike namesto gum?
Glede na to da ene dvakrat letno povozim ?ebelj, spax, kos plasti?ne palice... mi je ?isto prav da obstaja TPMS na ABS - zelo to?no poka?e katera guma. Zarad ekologije pa tega res ne rabim senzorjev, ker to?no vem da imam zadost napumpane gume, ne spustijo v par mescih toliko da bi se poznalo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ABS varianta deluje prfektno, To?no zazna s katero gumo si povozil ?ebelj, pri ?kodilaku ?e pri 0,3 bare razlike.
Ventil?ki so nazaj zaradi butastih voznikov ki ne vedo da je gume treba v?asih tudi malo napolnit. Takim ne pomaga ni?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani