En kolega je mel Yugota 45 in je bil prepri?an, da je hiter ko srela. Jaz sem takrat vozil Reno 5-ko, ki pa ni bla ve? pri najbolj?ih mo?eh.
No kolega je htel sprobat, ?e njegov ?tevec dobro ka?e in bi se naj enkrat pelala en za drugim. ?e pred tem sem ga opozoril, da mi 5-ka ne gre ve? ko 130 na uro.
Pa je naneslo, da sva se enkrat zjutraj tak dobla in ga ?gema na delo in, ko sva prispela, on so?i iz avta, pa mi pravi kaj se mu la?em, da mi avto gre samo 130 in mu povem da je tak in, da mi ne gre ve?, pa ga vpra?am kolko je njemu kazalo in pravi da 180 km/h-jev. No jaz sem mu pa povedal, da se nisma pelala ve? ko 110 na uro.
Tu ?e moremo upo?tevat, da tudi 5-kin ?tevec malo ve? ka?e, kot pa je v resnici.
Nisem niti gledal kaj je za ena firma, samo da sem ga dobil.
Moja je ?la v trgovino, pa domov ve? ni mogla, ker je akumolator crkno. Baje da se to pogosto pri dizlih dogaja, spolh poleti. Pozimi opazi? pe?anje akumolatora, poleti pa to ni tak opazno.
Ko prebiram tele va?e izku?nje in mnenja ipd... me je za?elo kr malo skrbet! Imam 6-ko dizla letnik 2004, imam ga dobre pol leta uvo?en iz Italije, prevo?enih 85 000 in kolikor ?asa ga imam sem zelo zadovoljen z njim. Nivo olja ve?krat kontroliram in do sedaj nisem opazil da bi se nivo olja pove?al ali obratno.
Uporabljam druga?e motorno olje CASTROL 5w30.
Ko berem va?e poste tuki omenjate nekega "ZLATKOTA". Je to kak?en dodatek olju, ki dodatno ??iti dele motorja pred obrabo in pove?uje tesnenje?
No to me res zanima kaj je s tem ker bi tudi jas dal v svojo mazdo tega "zlatkota" pa ?eprav ?e nimam zaenkrat teh te?av. Saj veste bolje preventiva kot kuretiva.
?e mi lahko kdo lahko kaj ve? pove okrog tega "zlatkota" bi bil vesel!
Tudi to kje se ga da dobit oz. naro?it in koliko kaj stane in tudi ali je to primerno za vse vrste dizelskih turbo motorjev da nebi naredili ve? ?kode kot koristi
Lep pozdrav!
Pri tvoji ?e ni DPF-a, vgajevat so ga za?eli pri FL od sredine 2005 naprej. Kar se pa "zlatkota" ti?e, pa ti verjetno ne bo ?kodil.
Kolega je zadnji? dal nek novi program, ki naj bi bil bolj?i za turbino. Mam m6 136 km in pri teh bi naj crkovale turbine, s tem novim programom pa bi se to naj izbolj?alo.
Takrat mi je tud tester gor priklopo, pa je tester pokazal, da je napaka pri IMV ventilu. Znak za to je tudi, da mi avto naenkrat vgasne (pri menjavanu, ko obrati padejo). To se mi je dogajalo ponavadi samo pozimi, zdaj pa ?e poleti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako pa to ?istilo deluje na zlatkota, ker ?e ga ?e ma? notri, ga pri naslednji menjavi olja doda? samo pol.
Ga ta ?istilec ne spere dol?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani