?e je kdo brusil v bli?ini avta je dovolj da so iskre padale na avto (nekaj metrov stran). Ti opilki kasneje za?nejo rjaveti. Samo to ne more biti raztroseno po celem avtu ampak samo na delu avta.
?e je zadeva kovinskega izvora je mo?no tudi marsikaj drugega - naprimer ?i??enje kovinske konstrukcije nekje, kjer je bil avto parkiran. Spomnim se, da je ?ena imela tudi na R5 neke rjaste povr?inke pike, vendar izvora nismo nikoli ugotovili. Samo grdo je bilo.
Se zgodi, da kaj ponagaja tudi pri novih avtih. Ampak dokler je v garanciji se ti ni treba preve? sekirat, ?eprav je ob?utek slab. Ne vem sicer, kaj sploh tako dolgo odla?a? z obiskom servisa. Tako samo podalj?uje? agonijo in sama sebe jezi? po nepotrebnem z nepotrebnimi zadevami.
Ko ti bodo popravili avto, pa le povej kaj ga je mu?ilo.
Sicer ne vem kako bo? to izvedel, ampak v?asih smo, ?e je motor delal na tri cilindre endostavno izvlekli kabel iz sve?ke. ?e si zdrl napa?nega, je ziher motor ugasnil. ?e pa ni, je bilo na tem cilindru nekaj narobe.
Tole je samo kondenz, tko da zato ne bo? dobil novih lu?i, ?e pa bi bla notri dejansko voda, je pa to sigurno razlog za reklamacijo. druga? je pa kondenzacija normalen pojav.
Tale bo bolj bosa . Jaz ?e v nobeni normalni lu?i nisem videl kondeca.
Do sedaj imam izku?nje, da bo?nih po?kodb ni dobro popravljati.
Najbr? je odvisno tudi od po?kodbe pla??a. Eden od vulkanizerjev mi je neko? rekel da ?e mi popravi gumo, ki je imela po?kodbo na boku, pa mi kasneje po?i (pa razsujem avto, sebe in ?e drugega) bi se lahko spomnil in rekel, da jo je on slabo popravil, pa ?e kaj zraven...
?e protikorozijske za??ite niso naredili dobro v fabriki, je zdaj ?e malo kasno. Na slabo za??itenem plehu ob spojih ?eleznega odbija?a je ?e sedaj nakazana rja, pa je letnik 2008.
Pridno nabiranje ?tampiljk v servisni je, kukr bi se reklo, mazdina protikorozijska za??ita
Aja z rednimi servisi za nagrado dobi? popravilo rjastega pleha
Preden sem si kupil novo trojko sem marsikaj pre?nofal okoli Mazd, edina stvar ki sem jo dregnil pa je bila rja na zadnjih blatnikih, katero sem celo opazil na eni trojki. Ko sem na enem servisu,tukaj (na forumu) cenjenem sevisu vpra?al v ?em je problem rje na zadnjih blatnikih mi je sam presvetli odgovoril, da Mazde ne rjavijo.
Lahko sem se "nevedne?" samo obrnil in ?el.
No, na enem drugem servisu pa so mi vse lepo razlo?ili v ?em je problem. Pa sem tam tudi avto kupil.
Mogo?e sem se nerodno izrazil. Piskanje se gotovo pojavi ?e ima? zadaj priklenjeno prikolico in jo rine? vzratno. Poleg tega je samoumevno, da so park senzorji zadaj vedno prikju?eni na vzratno.
Odlo?il sem se za vgradnjo priklopa za prikolico. Ko je mehanik demontiral zadnji kovinski odbija?, se je na delu, kjer je bil spoj prikazala rja. Presene?en, saj pri dobro letu starem avtu tega res nisem pri?akoval. 12 letna garancija na prerjavenje- najbr? po teh letih odbija? dol pade. Mehanik me je potola?il z novico, da imajo 5 in 6 enake probleme
Ker se nimam ?asa ukvarjati s "takimi malenkostmi" sva rjo sanirala za??itila pred nadaljnim rjavenjem.
Zgleda da zopet prihajajo ?asi, ko bi nov avto moral pelajti avtoli?arju, da avto dodatno izolira.
Jaz sem tudi na eni trojki videl rjo na zadnjem blatniku, pa so se mi na enem baje dobrem Mazdinem servisu smejali, ko sem jih vpra?al, kako je s to lisico. Mazda pa ?e nima rje, sem dobil odgovor od samega ?efa . Vem da ni bila razbita, mogla pa je biti ena od prvih letnikov.
Lahko ti povem da so ti oni senzorji pri nas namotirani crknili, najbolj nevarno v tem primeru pa je to da ne bo? kam tre??il preden ti jih na servisu zamenjajo.
Koliko senzorjev je crknilo je pa drugo vpra?anje. Meni sta kar dva naenkrat in kar nisem mogel verjeti. Potem sem pa ?e odbija? pritisnil na eno ?tango (to?no na sredo senzorja), k sre?i bres posledic .
Ko sem si vzel ?as sem ju odklopil, da sta vsaj izpravna delala. Nato so na servisu menjali komlet in sedaj ?e piska samo takrat ko je potrebno.
Problem re?en. Vzrok je bil v muhastem delovanju dveh senzorjev. Pa? zjutraj nista bila take volje da bi se jima ljubilo delati. Na servisu so se potrudili in zamenjali vse ?tiri. Sedaj zopet delajo tako kot je treba.
meni osebno pa se vedno ni jasno zakaj za vraga rabis park senzorje,se mi zdi ze kot ena modna muha,vsak avto se da parkirat brez problema,malo pa te ze mores pogledat kam vozis ne pa se samo na tehniko zanasat ce ze res ne vidis samo vrata odperes pa ven pogledas in parkiras na mm ce treba
Ja saj ?e nima? park senzorjev pa? odpre? vrata in gleda? nazaj . Na koncu pa ?e re?e? ?eni, da naj pogleda ?e je razdalja ustrezna. Ali pa 100 parkira? 101. pa se nasadi? na en priklop.
Seveda bi pa glih tako pre?ivel brez park senzorjev. Tehnika je pa? tako, ko dela je fajn, ko pa ne dela ve? je pa sranje.
Zagotovo pa jih ne bi dodatno kupoval, ?e ne bi bili vklju?eni v ceno avta.
V avtu imam vgrajene park senzorje. Slaba dva meseca so delovali odli?no, neko jutro pa me je presenetilo piskanje in izpis na displeju 0.3 m, ?eprav zadaj ni bilo nobene ovire. Ker se nisem imel ?asa ukvarjati z njimi sem se odpeljal v slu?bo in se odlo?il, da popoldne to razi??em. Ko sem se popoldan vsedel v avto in ga prestavil v vzratno, so senzorji zopet normalno delali. Doma sem jih preskusil, pa so vsi delali tako kot morajo. Pa? muha, si mislim.
Ampak naslednje jutro in vsako naslednje ponovno te?no piskanje. Ko se je pojavil izpis 0.3 m, sem jih ?el preskusit in nobeden ni delal. To pa je ?e bilo malce zaskrbljujo?e. ?ez dan pa lepo delajo.
Nov je drag, rabljen pa je sigurno predrag, razen ?e ti prodajalec prilo?i ra?un, da ga je kupil, pred dvema letoma. ?e kupi? novega ima? nekaj garancije, stari pa tak ve? kak?en je. lahko ti bo dr?al dolgo ?asa, lahko pa tudi ne.
Iz izku?enj ti lahko povem, da deli ki na avtu po dolo?enem, ?asu radi crkenjo, razni prodajalci predrago prodajajo. Meni se je to zgodilio na prej?njem avtu, ko mi je nek rabljen del ena faca kao ugodno prodal po polovi?ni ceni, pa mislim da ni dr?al niti dve leti. Avto je bil takrat star 10 let, "novi" rezervni del pa najbr? kak?no leto manj. Potem sem kupil novega in vem da je bil zadnja leta mir z njim. pa ?e sedaj je.
Najve?ji problem pri aluminijastih hladilnikih je da ti ponavadi spusti tam, kjer sta stisnjena skupaj plastika in hladilni sistem s tesnilom. Ko to tesnilo popusti, ti ga ?iv bog ve? ne popravi. Torej ?e ne ve? da je rabljen hladilnik bolj kot ne nov, raje stisni zobe in kupi novega, razen ?e avta ne misli? ve? imeti dolgo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e je kdo brusil v bli?ini avta je dovolj da so iskre padale na avto (nekaj metrov stran). Ti opilki kasneje za?nejo rjaveti. Samo to ne more biti raztroseno po celem avtu ampak samo na delu avta.
?e je zadeva kovinskega izvora je mo?no tudi marsikaj drugega - naprimer ?i??enje kovinske konstrukcije nekje, kjer je bil avto parkiran. Spomnim se, da je ?ena imela tudi na R5 neke rjaste povr?inke pike, vendar izvora nismo nikoli ugotovili. Samo grdo je bilo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani