Brat je kupil novo turbino pred dvema letoma in je bila 1.600€ original Mazda. Menjali so jo na nepooblascenem servisu. Padla je pa samo loputa noter in ni bilo poskodb na turbinah a je vseeno niso mogli obnoviti.
Rabljene ne kupuj, lahko obnovljeno z garancijo Originalne so pa žal takšne cene vsekakor pa kupi novejšo verzijo, ki ima ojačano vpetje lopute za malo turbino
@Sirius Zgleda da tvoja kritika leti na mene. Čeprav jaz Metabond aditiva nikoli nisem omenjal🤔
Če si pazljivo prebral to temo sem že na začetku napisal da analiza olja na podlagi kapljičnega vzorca ni prava analiza olja in poda le grobo oceno, npr. vsebnost vode, goriva, nečistoč.
Vedno sem napisal da je za pravo detajlno sliko stanja olja potrebno poslat 100ml olja v laboratorij, kjer se vidijo vse viskoznosti, vsebnost nečistoč po elementih, vsebnost aditivov...
Vse moje analize rabljenega olja ki sem jih dal delat na moji M6, sem delal za sebe, porabil sem svoj denar zato, brez pričakovanja da kaj zaslužim!
Pri vseh mojih analizah nikoli nisem enostransko navijal za bilokatero olje, ker nimam nič od tega!
Sem pa vedno povedal katero olje se je boljše obneslo v moji M6 in mojih pogojih!
Pravtako sem vedno obrazložil kaj je pri katerem olju boljše in nikoli nisem navijal za bilokatero olje, sem samo podal svoje "znanje" o oljih!
Zadnji test aditiva Ar... na moji M6 sem pa naredil glih iz tega razloga da se sam na svojem avtu prepričam, če res deluje ali je samo marketing.
To da sem objavil moje testiranje za katerega sem porabil svoj denar in ne dobim od nikogar niti centa zato.
Sem pač mislil da bo ljudi zanimalo da nekaj dejansko deluje in je dokazljivo na podlagi mojih laboratorijskih analiz rabljenega olja.
Nvm kaj je tu spornega??
Če napišem da je nek aditiv dokazano zmanjšal obrabo mojega motorja, kaj je s tem narobe???
Pa nimam nič z firmo Archoil ali Motul, ali bilokatero firmo.
Meni je vseeno za bilokatero firmo z olji ali aditivi, delam v državni službi in nimam prav nobene potrebe da bi navijal za bilokatero oljno firmo.
Vse kar sem napisal so osebne izkušnje in znanje o oljih.
Za razliko od tebe ki vsiljuješ vaš Metabond produkt kot oh in sploh, in to čist brez nekega dokaznega gradiva.
Imaš sploh podatke kaj ta vaš aditiv vsebuje??
Če si tako prepričan v vaš aditiv, pa naredite še vi kak test v avtu oz motorju!
Od zdaj naprej ne bom več objavil nobene laboratorijske analize, nobene zanimivosti iz sveta olj in nobenega nasveta glede izbire olja.
Ker pol očitno nekomu ni prav!
Bom pač samo še občasni tihi bralec, Lp
Aless, ne se vznemirjat, Sirius ni verjetno prebral vseh tvoji postov in prispevkov. predlagam pa da ti Sirius pošlje on metabond za tvoj avto in boš naslednjo menjavo testiral še Metabon izdelek in podal mnenje in rezultate Analize, ki pa verjamem, da je opravljena strokovno.
Če je pa bil odvzem opravljen pod istimi pogoji potem so tudi rezultati lahko pravilno berljivi.
Jaz imam accord 2008 2.2 dizel ze 13 let, servis na 20kkm, za dpf sploh nisem slisal do zdaj... sej zdej tudi naj nebi mel tezav z tem,usaj upam da bom. 👌😁
Sem bil nazadnje zraven na servisu in so zamenjali komplet motorček z novimi, ki je identičen kakor je bil prej noter. Mehanik je rekel, da bi ga lahko zamenjal že z zaprtimi očmi, toliko jih menjujejo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A je avto na plin?
Najtezje je odkriti napako, potem pa sledi menjava dela, ki je v okvari.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani