RazširiOk, malo kot zanimivost, včeraj sem bil na enem izobraževanju oz. seminarju, kjer se je debatiralo o avtomatskih menjalnikih in prišlo je tudi do pogovora o Aisinovem menjalniku (ki ga uporablja tudi mazda FW6a-el). Namreč pri skyactive x motorjih (baje samo pri prvih motorjih x180) z avtomatskem menjalniku se je na nekaj primerih pojavila povečana obraba oziroma na magnetu v karterju se je pojavila večja količina kovinskega materiala (obraba). Zanimivo je bilo zakaj glih pri skyactive x, baje bi naj imeli drugačen program kot na G in novejših x motorjih. V glavnem če se olje ne menjuje redno se počasi obrabljen material nabere na obe razdelilni tlačni stikali, ki več ne dovajata olja pod pravilnim tlakom in posledično pride do drsenja in še povečane obrabe. Kaj se priporoča? da se krmilna plošča odstrani in preveri razdelilni tlačni stikali, če sta polni z usedlinami se menjata, menjalnik se spere in menja se oljni filter. Jaz osebno če že imaš krmilno ploščo veni bi preveril še vse elektromagnetne ventile in jim počistil sitice.
V glavnem menjalnik ima filter in šipko za nivo olja, torej olje se menja obveznooo, doživotnega olja ni. Bolje dat 200€ pa menjat olje na vsakih 60000km (brez spiranja) pa si miren. Drugih težav koliko je bilo rečeno ni, ob rednem vzdrževanju je ta menjalnik večen.
A so na servisih dovolj usposobljeni za te menjave na AT menjalnikih? Ali imaš koga boljšega (baje je pri vas eden strokovnjak za AT samo ne vem kateri tip AT menjalnikv obvlada).
Grega pa ko boš dobil od pošte Slovenije čim več reši online, drugače ni samo 2,5 €, ampak so še njihovi neki drugi stroški.
to sem imel jaz
Spoštovani/-a Kristijan Pipan,
uspešno ste dopolnili podatke za izvedbo carinskih postopkov za prispelo pošiljko s sprejemno številko: RX115919441JP.
- sem fizična oseba
- POENOSTAVLJN POSTOPEK
- Neposredno zastopanje
Stroški pošiljanja: 7,01 EUR
Opis blaga: Stikalo vrat prtljažnika za Mazdo 6
HS tarifa: Stikalo vrat prtljažnika za Mazdo 6
Vrednost blaga: 15,63 EUR
Po opravljenem postopku bo pošiljka dostavljena na vaš domači naslov. V kolikor poslana dokumentacija ne zadošča oz. bomo potrebovali še kaj vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte.
Komentar: Stikalo je kupljeno na spodnjem linkuhttps://www.amayama.com/en/part/mazda/gs1m568dxc
Priloženi dokumenti
- Posnetek zaslona 2021-10-18 185140.png
- Posnetek zaslona 2021-10-18 185053.png
Zahvaljujemo se vam za zaupanje.
To je avtomatsko sporočilo. Prosimo, ne odgovarjajte nanj.
Tak je bilo pa se od pošte potem
Na Amayama sem tudi sam naročal in cena precej nižja od Ferka
A je avto na plin?
Najtezje je odkriti napako, potem pa sledi menjava dela, ki je v okvari.
Jaz tudi
Brat je kupil novo turbino pred dvema letoma in je bila 1.600€ original Mazda. Menjali so jo na nepooblascenem servisu. Padla je pa samo loputa noter in ni bilo poskodb na turbinah a je vseeno niso mogli obnoviti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
To je po moje zatič na loputi za mali turbo ampak to je bila napaka modelov pred faceliftom?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rabljene ne kupuj, lahko obnovljeno z garancijo
Originalne so pa žal takšne cene vsekakor pa kupi novejšo verzijo, ki ima ojačano vpetje lopute za malo turbino
Sent from my iPhone using Tapatalk
Poišči kje je vgrajen piskač oz škatlica od park senzorja tam imaš že ta signal.
Razširi@Sirius Zgleda da tvoja kritika leti na mene. Čeprav jaz Metabond aditiva nikoli nisem omenjal🤔
Če si pazljivo prebral to temo sem že na začetku napisal da analiza olja na podlagi kapljičnega vzorca ni prava analiza olja in poda le grobo oceno, npr. vsebnost vode, goriva, nečistoč.
Vedno sem napisal da je za pravo detajlno sliko stanja olja potrebno poslat 100ml olja v laboratorij, kjer se vidijo vse viskoznosti, vsebnost nečistoč po elementih, vsebnost aditivov...
Vse moje analize rabljenega olja ki sem jih dal delat na moji M6, sem delal za sebe, porabil sem svoj denar zato, brez pričakovanja da kaj zaslužim!
Pri vseh mojih analizah nikoli nisem enostransko navijal za bilokatero olje, ker nimam nič od tega!
Sem pa vedno povedal katero olje se je boljše obneslo v moji M6 in mojih pogojih!
Pravtako sem vedno obrazložil kaj je pri katerem olju boljše in nikoli nisem navijal za bilokatero olje, sem samo podal svoje "znanje" o oljih!
Zadnji test aditiva Ar... na moji M6 sem pa naredil glih iz tega razloga da se sam na svojem avtu prepričam, če res deluje ali je samo marketing.
To da sem objavil moje testiranje za katerega sem porabil svoj denar in ne dobim od nikogar niti centa zato.
Sem pač mislil da bo ljudi zanimalo da nekaj dejansko deluje in je dokazljivo na podlagi mojih laboratorijskih analiz rabljenega olja.
Nvm kaj je tu spornega??
Če napišem da je nek aditiv dokazano zmanjšal obrabo mojega motorja, kaj je s tem narobe???
Pa nimam nič z firmo Archoil ali Motul, ali bilokatero firmo.
Meni je vseeno za bilokatero firmo z olji ali aditivi, delam v državni službi in nimam prav nobene potrebe da bi navijal za bilokatero oljno firmo.
Vse kar sem napisal so osebne izkušnje in znanje o oljih.
Za razliko od tebe ki vsiljuješ vaš Metabond produkt kot oh in sploh, in to čist brez nekega dokaznega gradiva.
Imaš sploh podatke kaj ta vaš aditiv vsebuje??
Če si tako prepričan v vaš aditiv, pa naredite še vi kak test v avtu oz motorju!
Od zdaj naprej ne bom več objavil nobene laboratorijske analize, nobene zanimivosti iz sveta olj in nobenega nasveta glede izbire olja.
Ker pol očitno nekomu ni prav!
Bom pač samo še občasni tihi bralec, Lp
Aless, ne se vznemirjat, Sirius ni verjetno prebral vseh tvoji postov in prispevkov. predlagam pa da ti Sirius pošlje on metabond za tvoj avto in boš naslednjo menjavo testiral še Metabon izdelek in podal mnenje in rezultate Analize, ki pa verjamem, da je opravljena strokovno.
Če je pa bil odvzem opravljen pod istimi pogoji potem so tudi rezultati lahko pravilno berljivi.
Moraš pa biti pripet da sama spusti ročna.
Razširi
drži
![]()
S čim si pa peskal ? Ali si to na roko in sesalec.
Razširi
Jp, pr men je blo dost hujse, ko sm odpru takrat
samo ti si delal sam če se ne motim?
Jaz pa imam avtomatika, najtežjega možno in imam še vedno prve diske in ploščice pri 81.000 km.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Razširi@mazdamanECT ni pravi.
Tu maš pravega
Shell Helix Ultra 5W-30
WWW.SHELL.COM
Fully synthetic motor oil - Shell's most advanced formulation for high-performance engines
Zanimivo, da tega razen Krunota nobeden nima v programu.
Razširi@mazdaman@ja tega k sm že Deeyanu predlagal.
Zdravo iz spletne strani Shela isščem tega kot si ga dejanu dal je to ta? ECT
Shell Helix Ultra ECT 5W-30
A za mazdo 6 2,0 bencin 2008 dam noter Mazdino ali kaj drugega? Do sedaj se je davalo Mazdino olje noter.
Kdo bo pa glavo popravljal? Jaz sem vozil od Cliota nazadnje sem
Reparatura glave motora
pa vem da tudi od RAV4 2,2 diesel tukaj popravljajo, kjer je tega res dosti.
Od česa pa je, od volva ali Mazde?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Moja kosilnica ima 2 cilindra
Sent from my iPhone using Tapatalk
Avto Pelko Medvode mislim, da lahko to uredi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jaz katerega konca šlo pa si?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pri cx7 je pogosto prihajalo do napak z adblue. Ker pa je sistem samostojno dodan k motorju ga avtoelektricarji enostavno odklopijo.
popravilo je ponavadi drago ker crkne kak plovec ali črpalka ali pa kaj druga.
Napisano
Zanimalo me je za Audi A5 Sportback z DSG in 3.0 diesel motorjem letnik 2015
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani