sem, zdaj je tretji notr. lih danes menjal. nevem kje naj se enega dobim sploh
A tretji ti dela?
Lej rabljen 'frtajler' je qrac, ker sam lahko ?aka? kdaj bo crknil. Po tolikih letih in km-jih so vsi pri koncu.
Re?itev je al nov (na ebay.de je 214? s po?tnino) al pa zunanja tuljava in zunanji v?ig (cca 100? in par ur dela). Jaz imam ?e en rabljen frtajler zame, ampak sem si dal raje zunanji v?ig, ker baje da pol ne crkne ve?.
Ti se kr heci sam kakor zdele LPG dra?ijo kmal ne bo ve? sme?no
?e kupuje? nov avto je res vpra?anje kaj se spla?a
recimo Mazda 6 2,5 benz + LPG 170KM pride cca 500? ve? kot diesel 2,2 163KM - s tem denarjem se glih pokrije razlika v dra?jih servisih za diesla do 120.000km.
Po dana?njih cenah goriv na petrolu pride stro?ek na 120.000km
za 2,5 + LPG
po uradnih podatkih je me?ana poraba 8,5l/100km. Poraba LPG, ja je vsaj ?e pol litra ve? + minimalno ?e pol litra bencina na 100km.
Stro?ek je torej 8490? za LPG + 760? za benz = 9250?
2,2 diesel ima porabo 5,4l/100km kar pomeni stro?ek 7880?
Tole kar sem napisal ni kreganje ampak le kot informacija oziroma goli stro?kovni obra?un.
?e dela? veliko km in bi rad ?paral ne potrebuje? 2.5 motor (2.0, 1.8, ?ist dovolj...vsaj meni)
Razlika v porabi med navornikom in bencinarjem je pol cca 2L (?e nisem zasledil, da bi kdo napisal, da ima s 6ko povp. porabo 5,4L). Potem se tvoj ra?un obrne v prid LPG. In bistvena razlika je 'tveganje' drage okvare. Tu se navorniku lahko ra?unica ?ist z*ebe.
?e kupuje? nov avto je navornik ?ist OK, saj ima garancijo, pa tale forum (potem velja tudi moj zgornji hec)...?e pa kupuje? rabljenega s cca 120-150kkm pa nikoli ne bi kupil navornika - prerizi?na nalo?ba!
Moja draga je naredila v 6. letih 160kkm BP z navornikom. Ampak zdajle kupit tak avto...
P.S. se strinjam, da to ni kreganje ampak izmenjava mi?ljen, ?emur je forum tudi namenjen...poleg malo heca seveda sam da ni osebnih zamer...
Pripravlam se na novi projekt moje mazde mx3 1.8 v6 in sicer me zanima ?e gdo ve ali pa?e armatura od mx3 letnika 94 v mx3 letnik 92?? in ?e koliko je to delo zakomplicirano??
Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.
Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.
Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu.
Meni je pred ve? kot dvemi leti LPG majster rekel, da imajo nove mazde klasi?ne ventile zaradi ve?je zanesljivosti. Pri LPG-ju so ve?je temeperaturne razlike, (materijal se ve? razteza/kr?i), zato je potrebno '?telanje' ventilov na cca 50-70kkm. Baje, da to zna vsak, ki je ?raufal fi?ke, yuge, ... in ima slabo uro cajta
ja oznaka je prava sam dobit hudi?a........... sm ?eu na avto odpad upra?at ki se bavi samo z japonci pa ni mel ni?........ pa baje da pa?e tut od xedos9-ke v? tut gor.... je to res??
Lej, ?e si pogledal na frtjaler in gor pi?e TOT57071 potem pa?e vsak s to oznako! Te so imeli Xedos, 626, MX-6, MX-3, Ford Probe vsi zgodnih letnikov (cca 91-94).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
P.S. vrni ta frtajer nazaj avto, ki dela pa probaj v?at, ?e ?e dela.
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani