Jaz sem ?e ?tudiral da bi za?vajsal eno orodje na podoben princip.... bom videl drugi?, ko bom spet razdrl.. Ideja je vsekakor dobra, Thxjaz sem matico odvil na naslednji na?in...
Vmes med tiste "zobce" na matici sem po konci postavil po doma?e povedano "rolcange", vmes pa sem dal "pajser" ali lako uporabimo tud kak?no kraj?o cev....
Nato je prijatelj dr?al skupaj "rolcange" jaz pa sem po?asi s pomo?jo "pajserja" obra?al matico...
Probal sem to uprizorit na sliki
...mal sme?no ampak, pa? ?e druga?e ni ?lo
....in prav tako sem matico nazaj privil na isti na?in...
Ker pomoje ?e tol?e? po matici se lahko tud zgodi da kaj stere?

Goriva imam manj kot pol tanka,hm, mogo?e bi pa res bilo dobro odpreti tank, bom probal naslednji?, ker sem zdaj ?e sestavil- rabim namre? avto popoldanne zahaklat vstrani, ampak na vrhu kjer je mali a trden rob. pa prej probaj parkrat v kontra smer - za?ravfat udart potem pa nazaj - pa pomaga da odpre? tank - prisitk ven gre, priporo?eno je tudi da ma? manj kot pol tanka not.....nisem prepri?an a lahko pri polnem ven te?e ker je tank zadaj vi?ji se mi zdi

5. odvijemo "veliko" ?rno matico ,jaz sem porabil kar 1h da sem jo dobil dol... pa previdno da ne po?kodujemo ali poteremo kak?ne plasti?ne del?ke
. Dobil sem jo pa dol s posebno "doma?o" pripravo, tako kar z roko ne gre....no vsaj meni ni ?lo, pa sem probal na vse mo?ne na?ine
.
Med tem kako odvijamo matico, bo mehanizem po?asi rivalo navzven, ker je vzmetno narejen (saj boste videli) . Ko stvar odvijemo ?e pazimo na "plovek", ki nam skrbi za prikaz goriva in seveda pazimo da nam tesnilo ne pade v gorivo. Priporo?am da si v avto daste najprej neko posodo v katero, polo?ite cel mehanizem ko ga odvijete, saj je v njem ?e kar nekaj goriva (in da vam avto nebo smrdel ?e cel teden po gorivu
)
Upam da vam bo ?lanek v pomo?!
Pozdrav, mene pa zanima s kak?no napravo si odvil matico? Ker jaz dalje nisem pri?el, ker je na roke enostavno me more?....
Slikco mogo?e?
Thx, Roman
Hm, jaz sem ga dal stru?it strugarju, mi je naredu kovinskega iz medenine, pa ?e dva povrh....
?koda, ?e bi vedel, bi jih naro?il celo serijo, saj je reku, da je problem samo stru?nico nastavit, pol pa samo gasssa in vsak naslednji je cenej?i...Sva se ?e menla, da jih ponudimo par tiso? Mazdi, ker tista plastika ni ?ans da zdr?i....
Pa tudi sama menjava je ?la meni brez te?av, ker je nekje na forumu zlo detaljno opisano, kaj je treba nardit pri menjavi, tko da.. :ne vem:
Veliki servis je okoli 450-500? pri "normalnih" mehanikih, z original deli itd.. Na ?alost Mazda servis nabija cene v nebo, kot da edino oni znajo ?raufat..Pozdravljen.
Ko sem sam kupoval mazdo 6 sem bil najbolj pozoren, ?e je bil narejen servis na 120.000 km. Zakaj, ker je ta servis najve?ji pri mazdi 6 in te stane med 1000 in 1300 eur. ?e ne verjame?, pokli?i na mazda servis in za ?tos upra?aj koliko stane velik servis, pa usedi se prej, ker pride do vrtoglavice ko zve? za ceno.
Lep pozdrav Uro?.


Zato pa jaz nikoli ve? na poobla??eni servis...
Od kod pa je poreklo avta? Slo ali ka?na Italija?
Upam da bo ?e jutri v gara?i nova mazda, 2003 letnik, 170000km, redno servisirana na mazdinem servisu, to so mi potrdili tudi na Cena je pa 5700?
Edina stvar katera me matra na avtu je, da je pri ma?ini ene luknja 5x5cm rascefrane izolacije, ki pride med ma?ino in armaturo. Kot da bi v preteklosti po?ila neka cevka in udarjala ob izolacijo? Lasnik pravi, da je to avto ?e imel ko ga je kupil in da neve kaj je to.

Narejen Veliki servis na M6, vse kar je potrebno menjano+sprednja amortizerja skupaj = 618? od tega delo 152? ostalo je material!
Aja pa ?e karter dol, pa pregled oljne ?rpalke, oz zloglasnega cedila ki pa je bilo ?isto brez kosov bakrenih podlo?k... ,
Seveda pa ne pri poobla??enem servisu, ampak pri privat majstru, n? fu?anja, vse uradno!
Na poobla??enem servisu pa bi bilo x2, zato me tam ne vidijo ve?...
Ok, pol se strinjava, da obstajajo olja, ki so zaradi raznoraznih dodatkov kvalitetnej?a....Kaj pa je bilo potem s tem motorjem? Sori, moj avto ima 160k kilometrov, pa bi rad, da bi jih pre?ivel vsaj ?e enkrat toliko.
Ker bi ga lahko prodali po 3-krat vi?ji ceni? In ker ga konkurenca (recimo) ne bi imela, bi si s takim proizvodom mo?no pove?ali tr?ni dele?, prepoznavnost znamke in zaupanje strank?

Nih?e pa to?no ne ve, kaj so ti dodatki....
BTW Mercedesovi diesel motorji zdr?ijo tudi do 500.000 brez velikih stro?kov, kaj bi dal da bi se moja mazda vsaj pribli?ala.....
Jap, to da velike korporacije ne poznajo bolj?ega mazanja- beri olja, kot ga kupujemo navadni smrtniki, gotovo ne dr?i,saj je ?e v 80-tih letih Mercedes ob testiranju mislim da model E190 na dirkali??u v ?paniji prevozil 100.000km s tremi vozniki ne da bi ugasnil motor!Ob vsem tem navdu?enju si ne morem pomagati, da ne bi ponudil ?e druga?nega tona.
Skepti?en sem do vseh mogo?ih aditivov, ki naredijo ?ude?e in o?ivijo motorje od mrtvega in vse mogo?e druge stvari. ?e bi bile stvari tako preproste, zakaj tega ne delajo velike firme, ki imajo ogromne raziskovalne oddelke in ogromno denarja, hkrati pa bi s svojimi prepri?ljivimi znamkami lahko dosegle ?e neverjetno ve?je koli?ine strank kot mali proizvajalci dodatkov

Zanimivo pri tem pa je, da je samo enkrat menjal olje ob 50.000Km pri pri?ganem motorju...
Za primerjavo: jaz sem v stoenki takrat menjal vsakih 5000km mislim da INA delta5....
Prav gotovo da so imeli oni kaj bolj?ega, kar nam potro?nikom ni dostopno...
Pa povej en razlog, zakaj bi prodajali olje, ki bi imelo interval menjave recimo 50.000 ali 80.000km?!?
Sem vpra?al, pa sem dobil ta odgovor:sicer bi ti tole v razliki par eurov moral biti sposoben nabaviti vsak ki prodaja nadomestne dele za avto.... povpra?aj v lokalnih trgovinah, jaz pa bom kolegu mejl poslal, da vidim, kaj pravi...
LP, Sebo
Pozdravljen!
Sachs amortizerjem trenutno nimamo na zalogi. Lahko pa ponudino odli?ne plinske KYB amortizerje po ceni 68,19 ? za kos.
A mogo?e kdo pozna te amortizerje, pa kaj pomeni da so plinski a so bolj? ko oljni? :ne vem:
Zgleda, da bom moral menjati prednje amortizerje pri 100.000kmhmm... ?e ma? ti iste ? ... verjetno, vsaj koliko sem jaz videl, so ?ifre iste za 2.0D in 2.3i
poglej tule:
http://webcat.zf-trading.com/index.asp?SPR=4
nisem vzel kraj?e...
moji so tile:
p/s: na isti strani si lahko najdete tudi sklopko
Sachs je firma pod okriljem ZF...

...pa sem si sposodil malo arhiva: Zanima pa me, kje lahko nabavim te "novi amortizerji Sachs Super Touring - 59,00 /kom"? KAALman ? :ne vem:
Evo glih kar sem fotra pelu po avto k enem lokalnem serviserju ki ma servis!
Pa sem ga vprasu ce se da nardit pr nemu tavelik servis za mazdo 6 letnik 2004 disel je reku da ni problema!
Pol sem ga pa vprasu za ceno kaka bi bila je reku del je 100? materijal pa tam nekje 250?
in to z vodno pumpo sem ga se posebi vprasu ce jo tut mena! Jaz ne morm verjet kake cene glede na uradni servis!
Potem takem ce bi bili deli tut tam 300? bi bil servis 400?
Vec bom pa lahka povedu kasnej k bom dal k njemu naredit servis! To bo kar u kratkem ker ze mal zamujam glede na kilometre!
Jap, to bo dr?alo, prijatelj je naredu veliki servis pri privat mehaniku xxx z vsemi original deli kupljeni na mazda servisu,pa ?e karter dol snel, o?istil cedilce oljne pumpe in je za vse skupaj dal 480?
?e par km, pa grem tudi jaz na veliki servis k njemu in bom poro?al....
Na Mazdin servis pa nikoli ve? od kar so mi zara?unali olje Mobil1 po 19,50?, to?enega iz soda 200l , ki stane popolnoma isto z dostavo vred 9,80? za liter!
Jeb.? digitalno servisno knjigo, saj avto itak ni ve? v garanciji, pa ne spla?a se ga prodat ker dobi? za njega nekaj drobi?a.....
Najbolj?e je SAE 0W-40....
Kak?ne so lastnosti sinteti?nih olj?
Sinteti?na olja so manj ob?utljiva na spremembe temperatur:
• njihova viskoznost se najmanj spreminja,
• njihova hladna teko?nost je ve?ja,
• pri visokih temperaturah se viskoznost ohranja na vi?jem nivoju.
Sinteti?na motorna olja dalj ?asa obdr?ijo svoje lastnosti. Njihova stabilnost pomeni, da se lahko intervali menjave olja podalj?ajo tudi do 30.000 km, pripomorejo pa tudi k bolj?i ?isto?i motorja, saj imajo lastnosti naravnega detergenta in razpr?evalca.
Kaj je viskoznost motornega olja?
Na viskoznost motornega olja opozarjajo ?tevilke v imenu izdelka. Le-te ka?ejo viskoznost olja, ko je motor ?e hladen in kasneje, ko je vro?. Ve?ja, kot je razlika med tema dvema ?tevilkama, bolj?e je mazivo.
Prva ?tevilka (npr. 5 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni hladno viskoznost - "W" namre? pomeni zima. ?e je ta ?tevilka nizka, je viskoznost nizka, zato je olje bolj teko?e, ko je hladno. Druga ?tevilka (npr. 40 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni vro?o viskoznost. Bolj, ko je ta ?tevilka visoka, bolj je olje viskozno, ko je vro?e.
Viskoznostni indeks, bolje znan kot "stopnja", je ozna?en na sprednji strani plastenke, kot pravilo SAE (Society of Automotive Engineers International - Mednarodno dru?tvo avtomobilskih in?inirjev). Izbrati viskoznostno stopnjo pomeni poiskati najbolj?e razmerje med "nasprotnima kakovostima" maziva, torej dolo?iti odpornost na hladno in toplo.
Bilo bi pa zanimivo vedet realne Km, po moje jih ima x2 mogo?e x3 in so taka popravila recimo"normalna"avto imam ?e 4 leta. Prvi dve leti ?ist ok delal, sedaj pa kar ni konca te?av. Sem klicala Simona, sva dogovorjena da pogleda avto. Tudi on pravi, da je mo?no, da je po?il bat. Koliko nanese tako popravilo. JureS ti ve?, ker vidim, da si obnovil ?e skoraj cel avto:-) A pa ?e zaupa? vanj? Jaz sem na ?ase tolk jezna da bi ga v graben porinla. Zadnji dve leti delam sam ?e za ta k.... avto. Pred kratkim sem menjala diske spredi in zadi plus plo??ice, akumulator, ki je bil menjan ?e takrat kot turbina. Je zdr?al slabi 2 leti. Ja sej vem to je pa? potro?ni material, sam vseeno. Grozi ?e menjava sklopke, ki ima tudi lepo ?tevilko, ko vpra?am za menjavo.

Jaz imam not Mobil SHC Synthese 0w-40, 5l za 53? iz Nem?ije in pa zlatkota, pa mi po 18.000 Km ni porabu NI?, je pa res, da ga ne teram ve? ?ez 200...Pri teh podlo?kah je ?tos ta,da se ti zapacka sito,skozi katerega gre olje.In tudi,?e olje doliva?(ker ti ga konstantno manjka in gre? na uradni servis in ti re?ejo,da je poraba 1 litra olja na 5000 normalna
),ker nimajo pojma o tej zadevi,in posledi?no ti zariba turbina,kar je ?e najmanj,ker mnogo njim v Italiji (in tudi pri nas) je zaribala kar ma?ina.
Zaradi mene ni treba nikomur menjavati ni?,ker nobenega ni? ne silim.
Lahko samo zase povem,da odkar sem menjal podlo?ke in tip olja,mi ni v 8000 km popil avto niti pol dcl. olja.

Zato pa imam jaz "zlatkota" not..vzrok pri meni ni bilo to, saj sem olje redno spremljal, da ga slu?ajno ne bi zmanjkalo, saj se v tem primeru lahko zgodi ?e kaj veliko huj?ega.....
zelo pogost(najpogostej?i) vzrok je, da npr. goni? avto polne ture, nato pa na hitro obstoji? in takoj ugasne? avto->turbina se zelo segreje, ko ugasne? avto je pa ni? ve? ne hladi...
to naredi? parkrat (10x) in turbina je fu?!!! tako je bilo meni povedano...to se je verjetno zgodilo tudi v mojem primeru, samo tega ne morem vedeti, ker imam avto komaj par mesecev...jaz pa tega nisem delal.
?e pa se brez olja vozi? pa mislim, da bi prej kaj drugega zaribalo kot pa turbina...
?e pa ima? prav, pa bo pa moj avto ?e vedno pil olje...meni je pa ta tip rekel, ki sem ?el k njemu glede turbine, da te podlo?ke ne morejo vplivat na to...tak da jaz jih ne bom menjal



Napisano
Mater je skoraj 2/3 filtra zapacanga....To ti je kvalitetna nafta!
po 105kKm!
Zdej pa res vle?e motor ko nor, pa tudi kadi ne ve?..
Priporo?am vsem, da o?istijo ta filter,aja novega se dobi menda smo v kompletu....??? da te kap!
Thx vsem za nasvete, ob priliki :mi pijemoo:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani