Sem dobil info, da so jo pregledali na servisu in ugotovili točno to kar si napisal - na sredini lopute bi naj odpadel zatič oz. del njega in poškodoval sredino turbinskega polnilnika. Gre pa za malo turbino. Zakaj je počil, ne vem. Snetje cevi na intercoolerju naj ne bi bil vzrok. Kolk sem razumel je loputa na svojem mestu, ampak so vidne poškodbe v notranjosti turbine zaradi tega odlomljenega zatiča. Potrebna menjava turbine, katera nova je po kat. št. čez 2500 eur. Zaenkrat še preverjam nekatere opcije glede menjave/obnove turbine, tudi menjave avta staro za staro/novo. Sporočim kaj in kako bomo rešili. Mogoče še komu z istimi težavami kdaj pomaga. Hvala vsem.
Kontaktiraj Miha Strmec, za ta dnar boš dobil 3 turbine.
100% senzor. Eu imajo vsi frekvenco 433MHz. Programira se pa ob menjavi enega vse ponovno eni imajo celo z lokacijo, torej na testerju označi prvo desno gumo npr in gre do nje da tester zazna lokacijo in tako dalje..
To je tudi mene zmedlo. Kot sem napisal, je ventilator še zmeraj hladil hladilnik, ko sem ugasnil avto. Ko sem probal avto ponovno zagnati ko je bil še vroč, so se luči vklopile, motor pa je samo dvakrat kliknil (nekako ck ck).
Obstaja verjetnost, da so se krtačke ob nakladanju na rampo ponovno nalegle na alternator?
Je sploh komu na šestki pri 220k km že žviznil alternator?
Uporabljaš start/stop ali ga izklopiš ko vklopiš avto?
@Brane po dodatnem opisu se nagibam k tvoji diagnozi alternator.
In pa glede tesnila; ali se lahko dobi že izdelano tesnilo? Ali to ne obstaja? Sem obrnil že pol interneta na glavo, pa ne najdem konkretnih infos oz. delov da bi jih naročil. Silikon se mi ne zdi posrečena rešitev, le-ta se namreč med montažo izrine navzven? Zaradi tega in lažje montaže bi se raje odločil za klasičnu dihtungo če obstaja.
Mi lahko kdo pomaga z linki za naročanje filtra in tesnila? Hvala!
Sestavna risba ki si jo delil je motor ne menjalnik. Ročni menjalnik nima filtra.
Olje redline ki si ga delil je za menjalnik. Zakaj pa rabis tesnilo? Malo si se zgubil, motor je eno menjalnik pa drugo. Vsako ima svoje olje. Rocni menjalnik ima samo izpustni vijak in nivojni, ni filtra in ni tesnilne mase olje za rocni je redline mtl. Ce pa imas avto z avtomatskim menjalnikom pa imas filter, olje mazda fz, tesnilo ali tesnilno maso.
Pri Zimmermann ploščicah pa ne zasledim informacije, ali so za električno zavoro ali ne (pri ATE gre za 2 različna modela, en je za električno zavoro, drug za ročno))???
Nabavljam zadnje ploščice za M6 in M3 (za na še prve originalne Mazda diske), pa zavorno tekočino. Spremljam cene in pred kratkim so na Autodoc močno navili cene, danes pa oglašujejo 35% popust. Klasična trgovska fora.
@scania bo vedel, ali je tekočina ATE TYP 200 OK (privlači me daljši čas menjave)? Katero alternativo bi vzel namesto nedobavljivih ATE zadnjih ploščic za M3? Za spredaj že imam nabavljene ATE.
Zavorno bi vzel 2000 vendar bi jo vseeno menjaval na 2 leti. Ce ni ate bi vzel zimmermanove.
Zavorno tekočino menjujeo redki, drugače pa kar veliko število servisov samo potegne staro zavorno tekočino iz posodice in nalije novo.
@Brane je lepo napisal da se pri tem postopku lahko poskodujejo gumice, drzi. Uporabljajo se pa lahko namenska orodja in sicer z vakumom da vlecejo zavorno tekocino na posameznem odzracevalniku ali pa tlacno tako da na posodici naredi tlak in tisci zavorno tekocino venpreko odzracevalnika.
Zanima me še menjava zavorne tekočine. Koliko jo gre v M6 in M3, obe letnik 2018? Na koliko časa jo menjate (v navodilih je na 2 leti oz. vsak 2. servis)? Koliko je dela z menjavo oz. kako se to naredi?
Gledam tole ... po podatkih proizvajalca naj bi se menjala celo vsako leto.
Dot 3 bi se naj menjavala vsako leto, dot4 na dve leti in dot 5 na 3 leta. Jaz jo menjujem na dve leti (dot4), porabim pa liter tekočine.
Postopek: morata bit dva, eden v avtu stiska zavoro drugi na zavorah odpira odzracevalnik. Torej tisti v avtu drzi zavoro, drugi zunaj odpre odzracevalnik, tekocina zacne tect in tistemu v avtu pedala pada pocasi do konca, potem tisti zunaj zapre odzracevalnik, drug v avtu lahko sele takrat ko je odzracevalnik zaprt spet stiskat zavoro, v nasprotnem sistemu bi v sistem preko odzracevalnik vstopil zrak in imas problem. Postopek ponavljas par krat da zacne tect zavorna tekocina lepe barve. Ko koncas na vseh stirih kolesih, se moras enakako naredit na cilindru menjalnika.
Prosim za priporočilo, kje v MB in okolici naredi optiko. Na zadnjem tehničnem pregledu mi je mojster svetoval, naj naredim, notranje robove baje pobira.
Pa glede na to, da bom letos menjal tudi oba kompleta gum je verjetno res smiselno.
Sem se z dr. Pelkom malo pogovarjal o dizlih (ta je moj prvi) in debata nanese na strošek preventivne obnove visokotlačne črpalke, je Simon rekel je to ponavadi strošek okrog 300€, odvisno od tipa in stanja vozila.
To se mi ne zdi nek velik strošek, če pomislim kakšne zverinske stroške potegne za sabo, če se pokvari visokotlačna črpalka. Marsikatero starejše vozilo takoj ekonomska totalka.
Kakšne so vaše izkušnje s to zadevo in kako gledate na preventivno obnovo?
LP! Borut oz. Zmaj
Glede mazde nimam izkušenj, na mercedesu sem pa jo obnavljal na 150000km, dobil pa se je prav kit tesnil takrat je stal 52€ in ene 3 ure časa sem porabil.
Mogoče komu pride prav, mogoče je že bilo napisano, ampak vseeno napišem. Danes se mi je prvič od kar imam mazdo zgodila zamrznitev infotaiment zaslona. Prikazal se je samo začetni zaslon brez ure, samo pet ikonic in to je to. Probam avto vgasnit vzgat nic, probam sd kartico navi ven, nic. No potem sem resetiral infotaiment tako da drzis istocasno gumb za glasnot, navi gumb in gumb za nazaj 10sekund. Zadeva deluje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je en vijak za izpust in drugi za nivo in dolivanje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani