Vsekakor navijam za V6 motor, ker nudi ?ist druge u?itke!
Poraba pri 2.0 in 2.5 je pomoje ?ist enaka - odvisna samo od noge. Ker ?e 2.0 je lep motor, 2.5 pa ?e pri takem avtu itak 3x premo?n motor, tak da gre avto sam od sebe. Zato je tudi poraba primerna - ni? kaj velika. Mislim pa, da pri 2.5 ne more imeti urejene homologacije ker tak?nega motorja serijsko ni bilo pri 323F
Res je 100x bolje, da jih sam pri?iga?! Zato pa na cliotih ful crkujejo sprednje H1 lampe (beri mese?no!). ?e bi kdo se spoznal mal na ?trom in vedel kak tok dobiva ?arnica ob pri?iganju avta, bi se sam jokal
Sicer ?e nisem imel prilo?nosti poslu?at doma?i hi-end...ampak se vedno najraje vsedem v svoj avto in poslu?am (za moja u?esa) zelo kvalitetno muzko! Sploh ko zapu??am kak?en bar ali diskoteko ali karkoli podobnega (koncert)...
ne vem... moje mnenje...
Sem pa ?e sli?al ene par "SQ" avtov in morem re?t sam
ne bi pa vedel kako je z glasnostjo izpuha. Ker katalizator dokaj zadu?i zvok pa je zato mogo?e potem sredinjski del bolj preto?en in glasen. Mislim pa da ne bi smel bit problemov.
Bla je mazda 626, 2.5 V6 letnik '92, kolker se pa spomnim (ker sem jst to narazen jemal) je bil pa ta pogled na hladilnik od spredaj. A ti mas samo en prikljucek?!
jst sm naredu swap. Motor je takrat mel 300.000km. Avto sm pa kupu cel za 50k sit. Na motorju sem zamenjal jermene, vodno pumpo itd, pac redn servis. Pa ti morem povedat da sm sam pazu da sem ga vedno res ogrel pa res ohladil in je laufal ZELO lepo, moc je itak nenormalna (sploh feeling je tak ko da bi mel 200 konjev). Tiscal sm ga orng, tut na mestu na blokado, pa nikol nic ni blo. Turbina pa ko nova. Edino olje je scal iz pokrova glave in turbine (ampak nic takega, pac nalijes). Sj ni blo tak hudo...
Ne res... KAPO DOL ZA TA MOTOR!!! Zelo dober swap! Oz. serijska 323 je pa se tolk boljsa!!! Boost gre dvignit iz 0.5 na 0.8 brez menjave racunalnika. Pol ma pomoje ene 170-180KM. Ce menjas racunalnik, ga lahk ofnes na 1.1 - 1.2 bara, motor bo laufal brez problema, edin turbino ti bo nesl kr hitr. Pol pa das eno aftermarket gor pa bo. Aha...pa pred dvigom tlaka mores nujno zamenjat serijski diverter za kovinskega oz. za blow off
Diski so japanparts. Homok. pa je znamke GKN (to je firma ki jih izdeluje...zj sm se spomnu. Poklici gor ce se jih sploh da dobit, ker men je to zrihtu en od znotri) Sam mislim da bi se jih mogl dat drugac tut dobit. Za tvoj avto se tut skor zihr da dobit. Starega sm prnesu pa so mi najdli istga(pasal je od 323 F 1.8 do leta 93 - no tak je mel shranjenega v racunalniku) Sam je biu isti k moj.
Jst sm po homokineti?nega ?ou tule gor v Zre?e k sosedom u bistvu. Kr jih delajo v Unior Atrasu (al neki takega). Cena je bila 7k sit. Cena za istega je bila v trgovini v LJ okol 27k sit. Zraven dobis mast, man?etno pa ne.
Glih sm zele zmontirau nove diske na svoji mx. Cena je bla 12k sit (brez ra?una)...druga?e okol 17k. Plo??ice pa so bile 5k sit... lucasove so bile ponavad okol 7,5k sit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Benzin nalij
mogu sm...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani