Se enkrat ne odstranjuje se celjusti, na celjusti je 'pokrov' en vijak, se ga dvigne zamenja , porine notri batke, zapre in zasravfa....
Vsaj na moji je blo tako....5 min na gumo.
Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. Kapi?
Na amortizer??? Ti rabis samo 1 vijak na celjusti odvit thats it, pa ja nisi snemal celjusti dol?
Ne bo dr?alo. Da lahko ?eljust odkloni? oz nagne? ven (potem ko si odvil tisti imbus), je treba odviti nosilec zavorne cevi, ki je pritrjena na amortizer. V nasprotnem primeru je cev prekratka in ni ?ans da ?eljust umakne?. Lahko pa odvije? nipl na ?eljusti a potem je treba prezra?it tega pa ne znam in se ne bom igral.
Evo menjal sem plo??ice, na desnem kolesu brez te?av, an levem se je pa zapletlo. Nisem mogel odviti vijaka, ki dr?i zavorno "lajtngo" na amortizer. Ok zadevo bom ?e nekak re?il (matr ma ta avto kratke cevi).
Skrbi pa me, da sedaj avto trese (majke mi, da prej ni tresel). Mo?nosti: sem kej narobe skup dal, kar pa mo?no dvomim, al pa trese ker so nove plo??ice pa? ravne, diski pa ni? ve?.
Jaz tudi nisem imel se nikoli nekih problemov z Mazdami... Imam pa vedno redno vzdrzevane... in z znano zgodovino...
Sedanja sestica je itak se "skoraj nova" ... z 98.000 km in 4 leti ne grbi ... Prejnsja sestica je ob prodaji bila stara 5,5 let, prevozil pa sem okoli 175.000 km ... Se prej je bila Mazda Xedos 6 2.0 V6 ... ki se se danes vozi (letnik se mi zdi, da je bila 1993 ali 1994) ... In z nobeno od teh nisem imel nekih omembe vrednih problemov ...
Probleme pa imajo pomoje predvsem tisti, ki z avtom delajo kot "svinja z mehom"... ali pa je tako delal predhodni lastnik ... Ali pa taki, ki obiscejo serviserja sele takrat, ko se avto ustavi in zacne delat probleme... Takrat je marikdaj ze prepozno
?e s tem cilja? name si v zmoti. Vsak nenavaden zvok nesem mehaniku takoj pokazat in servisi so vsi redni. Ampak verjamem, da si govoril na splo?no
Mazda pa?? Nebi rekel. Imam 213 realnih tkm pa ene zadeve ni blo iz tega spiska pri moji 6ki :-) je pa ta ?rna ena in ista, ki se pojavlja na teh dveh temah. ?koda, da so taki nateguni, v akcijo pa jih zjebat!
ima? pa? sre?o. Eni je nimamo in smo menjali ?e precej zadev. Za marsikatero so mi pod nos metali da je ta in ta napaka rakrana teh avtov. Mal veliko je teh ran. A ni? hudega. Bo ?e.
ne tega nisem bral, sem se omelij zgolj na tisto kar je bilo tle direkt napisan. ?e za?ne? enkrt slediti linkom, je pol treba cel forum prebrat pa se mi ponavad ne da :
Brez zamere vsi skupaj, ampak kolikor sem do sedaj jaz na svojem kamikazu zamenjal enih pizdarij sem zelo blizu tem kar pi?e nezadovoljen kupec pri porscheju. Mo?no dvomim, da lahko karkoli obesi? na porsche servis. Edino, kar je morda poudarjam morda ?udno, je oljna pumpa in pa bru?enje glave, vse ostalo sem dal ?e ?ez (razen safe moda) pa ima avto realnih 120.000km. tko da.... ne vem ?emu huda kri. MAZDA pa?.
mene zanima ?e kdo ve zakaj mi ko predvajam musko preko usb-ja (xcarlink) ne delajo levi zvo?niki ?e dam not navaden cd al pa poslu?am navadn radio mi pa delajo!
to ne more biti drugega kot kak?en stik. "Predrmaj" ?e enkrt vse stike..... ?e ima? ?estko, bo ?al malo razdiranja, a ni druge......
Mislim, da je to ta famozna matica vakumskega sistema zavor, ki ima luft, kar je kolega pravilno ugotovil,preberi poste na to temo...
Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.
Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.
Pojavlja se mi rahlo ro?ljanje v predelu motorja, to?no ne znam locirat. Kolega trdi, da je to vakum za servo zavore in da je to normalen zvok. Meni pa se zdi, da tega prej nisem sli?al, samo zadnje par dni. Se pa pojavi okoli 1700 do 2000 vrtljajev in pod obremenitvijo (klanec gor) ni sli?no. Vo?nja navzdlo ali neobremenjen npr ?e pa spusti? da se avto sam ordola, potem pa ro?lja.
danes me je zmotil senzor zunanje temperature, ki se ni premaknil iz 20 stpinje, ?eprav jih je bilo po moji oceni vsaj 36. Avto je stal na soncu celi dan, ko sem se usedel vanj in odpeljal cca 15 km je komaj zlezel na 25 stopinj, pa ?e to ?ele ko sem ga vmes 2x ugasnil.
Je crknil kak senzor zunanje temperature? ?e je, je ta morda povezan ?e s kakim ECU-jem in mi sedaj dela napa?no me?anico goriva?
drugo: lu?ke za zadnje pasove se malo hecajo. Enkrat so zelene enkrat rde?e, v?asih se kar med vo?njo spremeni, ?eprav zadaj ni nikogar. Imam morda nevidnega sopotnika, ki se privezuje in odvezuje vsake toliko?
Mojo smo odprli prej?nji teden in je bilo notri vse kot novo. letnik 2007 FL, 120 KM CD DPF. NI mi jasno kaj pri nekaterih ?re te podlo?ke, a pri meni so bile kot nove. Vseeno smo jih menjali, ker nove so bojda updejtane in naj jih nebi ?rlo.
komplet velik servis z MES-om okrog 500?! Olje pa lohk mas s sabo!Dexelio! ?e rabi? povej!10?liter!
?e pri nas kupi? neoriginalne dele, te pride okrog 450? minimalno!
preveri!
l.p.
aja glede diskov!
najceneje dobi? ponaredke pri Peru?u v Dravogradu za 350?, za isti denar ti jih v Avstriji ?e zamenjajo!!
PREVERJENO!
l.p
enkrat 550, drugi? 640....... No danes sem od njih dobil ponudbo, pa ne bom delu ?tale na netu in jo lepil tukaj gor, ampak cena je 980?. tko da folk, prosim, nehajte nabijat ker zadeve so preverljive.
Tale Mihael1 malo nabija za Esterajherje, ?e mene vpra?ate. Ko pa mu spusti? ZS, pa ne odgovarja. tko da pomojem je neka cheap reklama za take k bi ?li u Esterajh, pol pa bli tiho in pla?ali. Dokler me ne prepri?a v nasprotno, bom tega mnenja. Tko da mu ne nasedajte.
Odtrgan del plo??ice morda. Podri pa poglej. Nekje je razlog. Samo da pogleda? mora? vzet kolo dol, pa en vijak od ?eljusti potem pa jo zasu?e? navzven in ti pade vse narazen. Samo zapomni si kako je vkup zlo?eno ,da ne bo potem te?ava sestavit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. Kapi?
LP,
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani