Mam doma letnik 97 BAF, pa se ?e mal ka?e na obrobah zadej in po pragovih, tko da je u planu u kratkem sanirat. Predhodno sem pa vozil BGjke, pa so tut rjavele k hudi?, tko da zdej ne vem kok to?n staro mazduro morm kupt, da ne bo rje?
glej na moji ba ni rje nikjer zhadnji robi so bli menjani kdaj so bli ker se vidi da je z obeh strani barvan so sanirali kdaj so drugje pa zdravo kot riba samo bolje da po 14 letih vun vdari rja ne pa na dveh letih starih sestkah in mores pod garancijo rjo sanirat to ni normalno
dogaja se mi zelo zanimiva zadeva da ko je avto hladen gre lepo menjavat ko pa se ogreje pa se malo zatika ni se glih motece samo mi jasno kaj je narobe sumim na lamelo samo avto normalno vlece nic ne drsi kuplunga
Bobi, ampak v ogledalu se otroka niti slu?ajn ne vid, ker re?mo, ?e je montiran zadi za sovozni?kmu sede?em, pa ?e obrnjen kontra vo?nje (pa? lupinica takozvana), ki je rahlo privzdignjena na predelu glave! Skratka nemogo?e!
to je res nemogoce jaz sem mel od prvega dne avtosedez
Menda imam zadaj (po pripovedovanju lokalnega mehanika) v zavorni ?eljusti "zarustan" zarjavet cilinder?ek,saj priznam da ro?no zelo malo uporabljam in mi sedaj ro?na skoraj ni? ne prime in me zanima na kak?nega in katerega mehanika naj se obrnem.
na f-ki se ga da izklopit samo tako da konektor odklopis ki je pod plastiko spodaj pri sovozniku samo ti bo pol lucka svetla in se vprasanje ce bo voznikov pol deloval naj raje kar zadaj vozi bo bolj varno tudi kot boss pravi na cesto treba gledat ne pa na otroka lahko ga pa malo pokuka v vzratnem ogledalu ponavadi pa tak se oglasijo z jokom ce je kaj narobe pol se pac ustavis nekje ob cesti kje je varno in pogledas zakaj se in kaj rabi tako sem vsaj jaz imel izkusnje saj sem ga v f-ki vozo
?e kaj pomaga- dihtngo sem menjala tudi jaz, stane 15 EUR.
Mene tudi zdaj ?aka tavelik servis, sem pa dobila enga majstra, ki bo ene 300-350 colal skupaj z deli (upam, da dobim vse, kar je treba) in bo potem avto baje tudi spet predel
Preveri ?e razdelilno kapo, cev med zra?nim filtrom in sesalnim kolektorjem in ?e kaj Uporabljam pa Valvoline.
Lp
Kat
absolutno prevelika cena,rajsi pripeli k meni al pa yavaru,pride skoraj pol manj
Dobro jutro, od kje ti ta ideja ?
se podpisem pod to v z5 motor gre najmanj 3.5 l olja z menjanim filtrom olja ker so pa tudi filtri razlicni lahko gre kaki deci vec manj pa sigurno ne sem ga vozil pet let in povem iz prve roke
Eee, glede lu?k bi mel ?e jaz eno vpra?anje: 323fba ?e neki cajta (oz ni delal ko jo je mel ?e foter) ne dela gretje zadnje ?ipe, pa se spomnim fotra da je u?asih zbiju po knofu ko budalo pa je u?asih za?el delat. No mene uglavnem zanima ?e se na armaturki pojavi kaka lu?ka da je gretje zadnje ?ipe vklopljeno?? Ker se mi je danes nekaj zarosilo pa sm neki isto zbijo po knofu pa se mi je zazdel (oz je bil to samo neki fle?) da se je za trenutek pri?gala neka lu?ka na armaturki...
Pred kakim tednom mi je prvi? v treh letih ob v?igu zaverglalo v prazno, kot da ?tarter vrti ampak ne vrti zobnika od motorja. Sli?i se kot v?asi kak?ni stari avti ki ni htel v?gat pa smo rekli (NO PA JE ?EL ?TARTER).
Torej ko zeverglam prvi? mi zaru?i, potem zaverglam ?e drugi? pa v?ge. V?asih pa se mizgodi da moram zaverglat dvakrat al pa trikrat ?ele nato v?ge.
Na ?alost se ga ne da dobit v sloveniji od konkurence! Odgovor pa sem dobil takle: Za japon?ke ni nikjer v sloveniji konkuren?nih delov! tko da nebo druge kot kupit originalnega! na?alost je tako
kako ne na ptuju dobis vse za japonce,ni ke ni,se vedno sn za vsako mazdo v
ni dalec notri menjava pa se ob vsakem velikem servisu,ko se menja zobati remen,spanar,rolce ,ce pa kdo pumpe ne menja pa kljub temu treba opet vse razdret in pumpo menjat in to ponavadi samo par km po servisu izkusnje pa to
Bi znalo bit to, kar sem prej povedal - obro?ki ali tefloni. Ne trdim sicer ni?esar zagotovo, ampak ?e sklepam po povedanem in po tem, kar mi je jasnega o tem motorju, je najbr? lahko samo prevelika obraba. ?e sta blok in ?asija suha.
Z malo truda dobi? tako ma?ino z malo kilometri na ebayju za slabih 300 EUR. Lahko se seveda tudi potrudi? popravit. V vsakem primeru bo? se malo posekiral.
V kolikor bo? imel namen menjat , mi lahko prej sporo?i? ?t. ?asije, da ti pogledam za kompatibilne dele. Obstajata dve varianti 1996 Z5-DE motorja, ker so se vmes deli malo zamenjali. Va?no je samo to, ali je avto izdelan v obdobju od 1994 do avgusta 1996 oz. od avgusta 1996 do 1999. ?e ma? avto iz prve serije, ma?ina iz druge serije ne bo delala, ?e ne bo? menjal tudi ECU in harnessa. Obratno tudi ne gre ...
?e pogleda? skozi luknjo za dolivanje olja, na levi strani vidi? ketno med odmi?nima ali ne? Ketna = 1994-1996.
Teh ma?in se tudi praviloma dobi manj, prej bo? dobil tisto 1996+.
Thumbs up.
to sploh ne drzi vsi motorji od 94-98 so isti z izjemo par konektorjev in prikjuckov na sesalnem kolektorju vse pase in delajo vsi brez menjave ecu itd.letnikov 99 ba mazd sploh ni 98 so zadnje
No jest sm se zdej ta vikend spravu mal to raziskat pa sm neki stvari premeru in sm ugotovu da je vrjetn zani? regulator za pritisk bencinske pumpe ker ima avto ob v?igu pritisk 3.4 bar lahko pa ima samo 3.1 bar in ga verjetno zaliva
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
MAZDA POWER
Povezava za deljenje
Deli na druge strani