castrol slx je super...pozimi tudi pri -27 (po merilcu na displayu) nobenih tezav.
Poraba olja je pa minimalna (samo ob visjih temperaturah, dolijem cca 1 liter med servisoma)
Jaz sem ga prej imel v ma?ini 1,5 ccm zdej pa 2.0 pa ne vem ?e se bi mi obnesel. Pri motorju 1,5 se mi je zelo dobro obnesel in ga nisem rabil niti kapljice dolivat na 20.000km
?e je ?e dolgo nisi filal, ti je verjetno notri zmanjkalo plina in takrat ko se klima pri?ge se sli?i kot da bi nekaj po?ilo-zaru?ilo, klima sicer hladi ampak ker se to dogaaj po?asi ( da plin uhaja ) sploh ne opazi?, da klima slab?e hladi. Po moje z le?aji ni ni? narobe, ker bi na semeringih plin ?ist ?el ven pa ti klima sploh ne bi delala.
Samo pejt nej ti zamenjajo plin in olje pa bo vse OK.
pri mazdi 6: to je senzor za airbag od sovoznice, nahaja se pa pod njeno ritjo
(ce ta senzor ne dela, kar se kaze s lucko na armaturi in na sredinski konzoli, nikoli ne ves ce se bo airbag sprozil ali pa ne - kar sovoznici ne privoscim )
Ta senzor bi pa blo dober naredit na stikalo!!! Pa da enkrat dela drugi? pa? ne dela
Sem pa sli?al od kolega, da je to senzor, da ?e kdo sedi na sede?u se airbag spro?i druga?e se ne. Uni?la pa mu ga je njegova kokr pravi? LabiGT sovoznica, ko sovoznica ho?e po?timat kaj na zadnji strani avta se odpne potem pa s koleni stopi na sede? in ga z preve? to?kovnim pritiskom strga. Kokr sem razumel kolega je to mre?a iz ?i?k pod sede?em katera se pretrga. Kako ima to 6-ka narejen ne vem.
Druga?e pa, da se vrnem na prej?njo temo - v MB-ju AC ?erbinek mislim, da se lahko med servisiranjem stranka malo sprehaja po delavnici in vidi kva dogaja ... pa majo enega prijaznega gospoda, ki tam niti vle?e in izgleda obvlada zadeve - sli?i pa na ime g. Darko ... ?e je to komu pomembno - v MB na servis ...
No, ze mam popravljeno okno...in v stilu Game so mi dal pod garancijo sefa servisa (on ma tud Mazdo6)...tko da se enkrat Gama. (podaril sem mu pa flaso ballantinesa)
na koncu placal 0 sit....
zarad takih stvari bi spet kupil mazdo...bravo
In to vse zrihtal ne v enem dnevu v parih urah kokr sem opazil, pa tudi zato je potrebno pohvalit Gamo
Ma sej ne mislim skakat okol avta. nisem pa vedla da imate pogled na delavnico. In seveda sem nezaupljiva za avto vreden 4,5 milj ker je moj in mi ni bil podarjen sem si ga sama zasluzla.
In ne mores primerjat restavracijo in delavnico.
Zato sem pa kupla nov avto da ga ne bo treba na servise vozit razen redne zato pa hocem videt kaj pocnejo z avtom sam videt ne pa razlage.
Mary
se v popolnosti strinjam s tabo, govorimo o veliko denarja in o zasebni stvari
wildcat
Dej malo poglej kaj pi?e?, enkrat pi?e? tako drugi? druga?e. Zdej smo ?e pristali na stekleni ?ipi haaloo!!! Probaj odpeljat svoj avto na servis nekam drugam pa bo? potem mogo?e razumela o ?em govorim.
Prije nekoliko tjedana dogodilo mi se je da kad sam naglo zako?io ili naglo skretao, upalilo mi se je svijetlo za ru?nu ko?nicu(na kontrolnoj plo?i)! I nakon nekog kratkog vremena se je ugaslo!! Ovaj tjedan po?elo mi je stalno svjetliti, te je to trajalo nekolko dana dok nisam provjerio nivo ulja za ko?nice, te po?to je bilo na minimumu nato?io sam ga na maximum! I gle svijetlo se ugasilo!! Dva dana sam se vozio i nije niti malo zasvijetlilo i ju?er opet se upali i sad opet stalno svijetli!!!!
Nivo ulja za ko?nice je dobar, ru?na nije bila stezana ovih dana da se ne zamrzne!!
U ?emu je problem?????
Hvala
Probaj isklju?it dava? nivoa olja pa pogledaj ?e ?e gori lu?. ?e ?e posle :ne vem: elektrika.
Tako delajo tudi v Gami.... so mi pokazali to?no mesto okvare in kose ki so jih zamenjali.... tako da ta praksa kot je Wildika rekla obstaja tudi pri nas.....
LP david
David
Pokazali so ti kaj so zamenjali, ja tvoje originalne dele, ki so bili na tvojem avtu kateri so bili vgrajeni originalno ?e v fabriki, ampak ali so ti pokazali kaj so notri vgradili!!!! in ali si lahko bil v delavnici, ko so ti to delali in kaj misli? zakaj!!
Jaz pa trdim, da glih pri nas ne delajo kot bi morali in ni tako kot v Avstriji!!
Stari del ti je ponujen, ja ker njim olaj?a? odvoz materiala. Pa misli?, da ti ponudijo tudi tisti del, v katerega je potrebno malo dela za vlo?it za popravilo in kje kon?a tak rezervni del???
Kaj mislite katere avtomobile vozilo na servisih in zakaj ali samo zaradi popusta katerega dobijo tam???
Saj to je tudi pri nas stalna praksa. To ni nobena avstrijska pogruntav??ina in ni? novega ali posebnega, temve? spada k osnovam servisne dejavnosti. Vsaj kolikor sem se jaz nau?ila, in kolikor vem je tudi sestavni del ?olanj sprejemnikov. Celo v Sloveniji.
wildcat
?e je pri vas taka stalna praksa kot sem jo jaz prej napisal da velja v Avstriji potem pridem k vam servisirat avto pa ne samo jaz ampak ve?ina Mazda?ev.
Druga?e je praksa tak?na, da pokli?e? po telefonu se naro?i?, pripelje? avto npr. ob 09.00 uri in ti re?ejo da pride? npr. ob 14.00 uri seveda ti vzamejo klju?e in telefonsko seveda, ?e ne bi bili zmo?ni tega narediti. V delavnico kot si tudi ti napisala pa ne dovolite iti, da se ti kaj "ne zgodi!" In da nisi iz kraja kjer je servis si mora? takrat glih vzet dopust in v tistem ?asu dela? brez avta kaj
Da ne govorimo o obratovalnem ?asu, ki je samo med tednom in to samo kve?jemu do 14.00-15.00. Kaj to pomeni, da je firma dobro stoje?a in dela z dobi?kom, to je seveda moje mnenje.
Ne more? ?imfat ?ez mehanike, ?e si isti v odnosu do avta (malo dnarja...)
Pelji avto k mojstru pa te nebo "nategno" pa? bo? pla?al par ?ukov ve? ampak bo avto po?timan kot treba
pa tud poleg bo? menda lahko gledal ?e je profesionalec..
?e pa pelje? k enemu samo da je nareto pa poceni... newem no, your choice!
Sam se z napakami ne obremenjujem ker se je do zdaj izkazala mazda kot zelo zelo zanesljiv avto!
Lahko samo ponovim besede ?e 100 krat izre?ene: Mazda rulz!!!!
BrainLess
Govorim o "uradnih" servisih in o "kao" dobrih mehanikih. Na teh istih servisih prodajajo neoriginalne in originalne dele. Kaj ti misli?, da dobi? vedno noter originalni del za seveda originalno ceno??
Kar se pa ti?e uradnih servisih se je pa meni zgodilo, da Mazda servis v Kr......, ki je kasneje na sre?o propadel oz. so ga zaprli sploh ni imel pooblastila oz. licence za izvajanje servisa!!! in sem ga celo tam vozil par let in ?ele ko sem pri?el k drugemu uradnemu servisu so mi povedali za tistega prej?njega.
Kar se pa ti?e tega, da lahko komu kaj pade se pa lahko uredi tako, da lastnik podpi?e izjavo, da je tam na lastno odgovornost in jaz bi se takoj strinjal. V Avstriji npr. te celo povabijo noter in ti povejo kaj je narobe ti to poka?ejo, ti povejo mo?ne vzroke za to okvaro, te vpra?ajo ali naj to zamenjajo, vzamejo zaprto originalno ?katlo jo odprejo in del zamenjajo.
V?asih se mi zdi, da se lahko trudi? kolikor ?e?, pa vseen ne more? nikoli zadovoljit vsem/popolnoma.
rekla bom takole, enostavno mi ni v?e? da se po nekaterih servisih/mehanikih ocenijo vsi, ostali da se po nekaterih napakah ?imfa po vseh, in iz malenkosti (muhe) naredi tragedija (slon), ?e se pojavi nekaj ve? napak na Mazdi,
wildcat
v katerem servisu dela??
Se strinjam s tabo, da ni potrebno posplo?evati ampak je treba to?no napisati kateri servis in kateri mehanik je dober ali zani?.
vuk, mazda 323
kaj, sta, pa tudi za vse ostale velja, smo ostali brez besed?
Mislim, da nismo dali malo denarja za svoje avtomobile pa tudi ?e so eni ?e starej?i so za nas ?e vedno vredni in slab odnos mehanikov in tudi prodajalcev, kateri ho?ejo na na? ra?un zaslu?iti in nas narediti tudi v?asih norce, da pa? to ne bo ?lo tako! Eni te sploh ve? ne spustijo v bli?ino svojega avta ampak mora? pustiti klju?e in priti po avto kasneje. Kaj se v tem ?asu dogaja z avtom bolje, da ne ve?.
Hvala da obstajajo taki forumi v katerih marsikaj zve?.
Ali ti ta kot ti pravi? tok, tok dela v ritmu z obrati ma?ine ali dela konstantno?
Glede cviljenja jermena pa pogledat ?e je jermen cel, ?e je ga je potrebno za en obrat vijaka zategnt pa ne bo ve? cvilil, ?e pa ?e potem postopek ponoviti.
1. mesto - zlata medalja - maksimalno zaviranje tik preden kolesa blokirajo ali pa se vklopi ABS
2. mesto - srebrna medalja - zaviranje na polno ... ABS se je vklopil
3. mesto - bronasta medalja - zaviranje z blokiranimi kolesi
4. mesto - mrtva?ki prt - sploh ne zavira? oz. v paniki ?e dodatno stisne? gas
To je teorija, praksa se mi zdi je pa ?ist druga?na. V teoriji niso upo?tevane temperature predvsem gume, mrtvi hodi, poskakovanje vozila- delo amortizerjev, spro??anje-napenjanje itd,itd.....
Ja vozniki mazd z ABS-om, kar je res je res!!! ima Fry prav. Zavorna pot je z ABS-om dalj?a!!! Prednost je le vodljivost vozila.Dalj?a zavorna pot pa je zaradi tega, ker ima? med bremzanjem trenutke ko ni zaviranja pa tudi guma se ob zaviranju ne segreje.
Da vam ne povem kako to zgleda na snegu. Avto brez ABS-a se vsaj vkoplje z ABS-om pa kar gre in gre...
Fry
Glede prezgodnjega vklopa ABS-a je odvisno od gum oz. od oprijema cesti??a. Kadar guma za?ne drsati se ABS vklopi, prej ne, kar te pa v?asih lahko tudi opozori, da je cesta spolzka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo uspel dobiti par shem
Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani