Če bo kdo kdaj bral to temo in se enako spraševal ROKE STRAN OD Skyactive 2.2 do letnika 2016.
Imel sem 2013 2.2. 175km in po 2x komplet remontu masine sem bi najbolj srecen ko sem se ga znebil, pa je bil redno servisiran na uradnem servisu in na papirju zgledal brezhiben.
Obup od obupa
To že vsi vemo, da so tej prvi letniki 2013 bili problematični.
Moram se tako pospeške preverit.. Ker ko je on "stegnil" na tisto hitrost sem lahko jaz tiščal koliko sem hoto pa nisem imel za burek... Sicer ima 6KM več ampak vseeno.
Razmišljam da bi lahko bil npr zafilan sesalni kolektor..
Tvoja, z avtomatskim menjalnikom, pa če je še dpf dokaj zabit (po regeneracijah vsakih 150 killmetrov je nedvomno ) ima tvoja na valjih največ 150 konjičev. In nič več. Preverjeno na valjih.
Torej sem se dalje testiral... Z kolegom ki ima passata 190KM 4Motion in DSG (moja mazda je le fwd) sva sla na AC in merila povprečno porabo po AC na določenih hitrostih.. Ko sma bila na hitrosti X sva dala na tempomat in vozila cca 15km en za drugim. AC pretežno prazna. Pred tem sva rezervoarje napolnila na koncu testov pa spet.. Jaz sem na koncu natankal 34% več goriva. Poraba pri določenih hitrostih v priponki.
Med testom sem gledal da ni prišlo do regeneracije. Če bi dodal v porabo še to... Pol tak polom.
Tole sem poslal na mazda servis.. Boja motorjev ne gre primerjat in je vse ok. What?
Ps. Regeneracija DPF se dogaja na cca 150km...povprecje v dobi avtomobila je 200km.. Vozen je veliko dolge relacije.. Z 4 mescih preko 20k km.
Za Mazdo dizla čisto normalna poraba.
Dobro vemo, da Mazdini dizli glih niso neki šparovčki. 😉
Nisi pa napisal, ali imaš 150 KM /ročni menjalnik ali 175HP /avtomatski.
Bom vprašal kar tukaj. Na Avtoplus Koper so mi menjali levo roko na Mazdi 3 2014. In naredili optiko. Tako, da je volan v levo, ko vozim naravnost. Pridem naslednjič, ker so mi menjali sprednje diske in ploščice in povem, da je volan postrani. Naredijo optiko (na papirju so vse vrednosti zelene - ok), volan spet postrani v levo. Zdaj ne razumem, ali to optiko dela kakšen škiljo in ne zna najprej postavit volana v centralno lego in se nato lotit štelanja, ali je kakšen vajenec...
Kje naj na obali naredim optiko, da bo to narejeno tako, kot mora biti - volan centralno, avto vozi naravnost? Mislim, da so minili časi yugov in stoenk, kjer je bil volan postrani standard.
Hvala!
Bejži proč od teh šalabajzerjev. Jaz sem naredil optiko na amzs na Serminu.
Izredno zadovoljen👍
Če si član amzs dobiš nek popust.
Samo še moraš prej na javit in ti določijo točen termin.
Mogoče komu pride prav, mogoče je že bilo napisano, ampak vseeno napišem. Danes se mi je prvič od kar imam mazdo zgodila zamrznitev infotaiment zaslona. Prikazal se je samo začetni zaslon brez ure, samo pet ikonic in to je to. Probam avto vgasnit vzgat nic, probam sd kartico navi ven, nic. No potem sem resetiral infotaiment tako da drzis istocasno gumb za glasnot, navi gumb in gumb za nazaj 10sekund. Zadeva deluje.
Hvala za informacijo. Sicer se mi ni še zgodilo, ampak nikoli ne veš, kdaj bo.
Jaz bom tudi letos zamenjal zadnje. Pa ne zato, ker tresejo ampak, ker so grde, zaruznjene. Spredaj sem dal lani Textar in so res fenomenalne. Pa še lepo pobarvane in niso nikoli zaruznjene. 😊
Ni za na forum. 😉 Samo res ne vem, koji k.. c jim ni jasno? Lepo in jasno sem jim napisal že prvič, da lahko zaradi mene to barako v BTC - ju takoj zaprejo. In oni meni, da če sem se kaj mogoče pomotil??! Da naj zopet izpolnim anketo. 😡
Boss, naredi eno anketo, kaj si vozniki mazd mislijo o uradnih mazda servisih. 😊 O cenah, nategovanju folka, neresnosti... bo kar zanimiv pogled na rezultate, če bere kdo od ljudi na vrhu Mazda Slovenija - Mazda forum. 😊
Samo, bo pa potrebno odgovarjati po resnici ne pa kot zadnjikrat pri ogledalih...ali pa vpisovati raznih smešnic, kot pri porabi.
pred 54 minutami je FuManchu napisal:
900€ za menjavo zavor? 🤣
Dokler bo narod hodil in plačeval bodo lupili na suho lepo...
Za ta denar(900€) si lahko omisliš osebnega, najboljšega mehanika iz Japonske, da te pouči, da boš znal sam zamenjati diske+ploščice. 😄😄
Se bom kar tule priključil, torej čas je za menjavo diskov in ploščic na moji 3ki 2.0 2016 letnik. Do zdaj sem vse servisiral pri Selmarju v Celju, za tole pa sem dobil predračun 900e + še redni servis bi zraven naredil in smo krepko čez 1000. Ima kdo predlog kam drugam it v okolici Celja, opcijsko tudi v Mariboru?
Menjava diskov+ploščic =900€??
Jest, kakšen komentar glede cen na uradnih servisih in lupljenja ljudi? 🤔
Nasvet, pojdi k bilokateremu popoldancu in boš šel skozi za manj kot pol te cene. 😉
Če se komu da, naj naredi lepljivek torej katere so "forumske ploščice" in "forumski diski" in kaj je treba kupiti, da pride komplet in za kateri letnik in model
"lepljivek"??... se vidi, da smo out z izrazi oziroma, da se bližamo penziji. 😊
No.. nisem vedel… ker napisano ni… potem pa je to druga situacija… in prav je, da napises tudi, za kateri servis je slo… Alex ita udriha po vseh pooblascencih, pa sem preprican, da ni bil bil pri vseh … Ampak bolj zato, da kaj napise… …
Mene cudi, da si sploh se kupil Mazdo, ko je vse tako slabo… Oz. da si jo kupil pri nas in ne pri lahih
Mazda je super, to bom vedno trdil, uradni servisi so polom. S par izjemami, ki pa izgleda, da bodo še tej šli počasi po slabem. Kar se servisov tiče mazda caplja daleč za drugimi. 😉
In kaj je tu tako cudnega? Pac to ni Mazda rezervni del... ampak verjetno vsak to nabavlja, kjer pac nabavlja...
To samo še enkrat več dokazuje šalabajzerski odnos nekaterih uradnih servisov. Takim bi morala mazda servise odvzeti, ker mečejo katastrofalno slabo luč na znamko mazda. Sicer pa tudi matična hiša mazda.si. ni dosti boljša. 😉
Sumim na vulkanizerja, ja. Meni se je doma nastavek samo obrnil potem.
Če ni na pištolo zategoval mi...
Uglavnem ne maram več teh vijakov. Sem preveč sivih las dobil
Pri nas na obali kar pogosto kak avto pristane na klocnah. Pred leti so tudi mojemu nečaku sezuli audija TT (19" gume). Takrat je imel stroške okoli 1400€.
Kako vam uspe jih uničiti? Jaz jih uporabljam od kar pomnim, na stari mazdi sem jih imel od leta 2006 do prodaje, sedaj jih imam na obeh, na 6-ki in tudi na cx30. Najbrž so krivi vulkanizerji, ki jih zategujejo z nenormalnimi navori.🤔 Na srečo sam večinoma menjavami gume doma, le, ko kupim nove grem grem k vulkanizerjem.
Tako, da če menjamo gume max. 2x na leto je to v desetih letih 20 odvijačenj in prav toliko privijačenj. Morajo biti res slabe kvalitete tej varnostni vijaki (ali ključ),da se uničijo. Sam kupim vedno najboljše, kar imajo. Zato vedno uporabljajte moment ključ.
Pri demontaži platišče se mi je namreč uničil nastavek vijačenje varnostnih matic.
Gre za originalme Mazdine varnostne matice. Vozli je Mazda 6 letnik 2016.
Po klicu na Mazdin servis sem bil ekspresno odpravlej z odgovorom, da mi ne morejo pomagat, ker so vsi nastavki drugačni in je potrebno kupiti nove, seveda pa je potrebno tudi obstoječe (vse 4) pred tem tudi odšraufat.
Glede na njihov (ekspress) nasvet mi ne prostane drugega kot, da mi to vulkanizer nekako uredi...pa vendar...sem se vseeno odličil tukaj malo povprašati, saj je bilo na konkretnem servisu do sedaj še vedno nekaj drugače kot je bilo prvič rečeno (v generalu, pa z avtom nisem imel težav, razen menjave sprednjih amortizerjev v sklopu garancije).
Ali obstaja opcija nakupa enakega nastavka, ali ima mogoče kdo podoben/enak nastavek "za sposodit" (se pripeljem mimo) ali karkoli drugega?
Hvala za pomoč.
Lep pozdrav
Žiga
Čudni. Jaz sem vedno, ko sem kupil varnostne vijake, dobil zdraven kodo,s katero ti lahko priskrbijo nov kluč, če starega izgubiš/poškoduješ. Zopet šalabajzerdko obnašanje servisa. 😕
V takem primeru bi pa " mogoče" tudi moj avto videl pralnico.....😉👍
Moj še vedno ne. 😊 Mi je gušt oprati avto ko vem, da je narejeno prav. 😊
Sva bila z Gelipterjem prav zgrožena, kako je bila barva na ženini cx3, ki sva jo spolirala, polna precej globokih hologramov. Na sprednji havbi še posebaj. Sva jih morala s tremi različnimi polirnimi pastami polirat, da sva jih spravila vem. To se lepo vidi na soncu in na temnejših barvah še posebno dobro.
Še bolj žalostno je to da obstojajo take a.pralnice....
V bistvu bi morali te avtomatske avtopralnice inšpektorji pregledati vsak teden, kako izgledajo te krtače, ki tako uničujejo lak. Če bi ugotovili, da je ujetega preveč drobnega peska v njih, bi jih morali zapreti. In jim dati rok, da jih zamenjajo z novimi, ki manj uničujejo lak.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To že vsi vemo, da so tej prvi letniki 2013 bili problematični.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani