vceri se mi je, lih ko sem zapustil LJ, prizgala (utripajajoca) DPF lucka...kar pomeni, da je cas za servis
no potem po 900km voznje se je ugasnila, vseeno pa bo cas za servis ko pridem nazaj..prevozenih pa bo ca. 63.000km (kar je 22.000km od zadnjega servisa 14.05.2012)
Glede na tvoj na?in uporabe avtomobila, je malo ?udno(ali pa rudi ne), da ti se je na?gala lu?ka. Obstaja mo?nost, da se ti bo v bodo?e pogosteje na?igala. DPF pa tudi FAP motijo negorljive vsebine v gorivu, ki se ob regeneraciji ne morejo o?istiti. V nekvalitetnem gorivu jih je seveda ve?. Za to se postopoma v DPF nabira vse ve? teh vsedlin, ki jih je potrebno mehano?no o?isti. Na internetu se omenja izpiranje v neki teko?ini, ki pa naj bi stalo 400?. Moje izku?nje s FAP so, da se da pri za?etnih te?avah filter enostavno sprati. Sedaj pa ko se mi je ?tevec obrnil preko 230.000 km bo pa treba ?e kako ?istilno sredstvo uporabiti. Posku?al bom z acetonom in mogo?e ?e z kako razbla?eno kislino. O?itno samo izpiranje ni dovolj, ker gre za prcej dolge kanale majhnega premera pa vapo ne more o?istiti vseh kanalov.
Glede merjena temperatur FAP pa bi le ta dala zgolj podatek kdaj poteka regeneracija, kar se da opazovati tudi po merjenju porabe goriva. ?e bi imeli ?e temperaturo FAP bi to bil zgolj ?e en podatek o poteku regeneracije, ki bi samo delno vplival na te?ave z DPF, saj bi nam sugeriral, da ne ugasnemo motorja med regeneracijo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Danes sem sem bil na Bezlaj turbo servisu (Zgornje Pirni?e 124A). Dobil sem zelo pozitiven vtis o kakovosti obnove turbin. Obvlada tudi "japonce". ?e ima kdo te?ave s turbino, mu jo komot lahko zaupa. Gre za korektno obnovo turbine z zamenjavo dotrajalih delov, balansiranjem in testiranjem delovanja. Ker je bilo do sedaj nekaj te?av s turbinami Mazd in vpra?anj, kje se jih da popraviti, sem se odlo?il, da podam informacijo o njem na forum. ?e kontaktni tel. 041 413 955.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pretekli vikend je bilo na Balatonu veliko slavlje. Slavljenec se upihnil 20 sve?ko. V tem ?asu se je iz Amerikanca prelevil v Evropejca in dosegel zavidanja vreden razvoj. Vendar se ta po tolikem ?asu ne ustavlja. Po Novem letu prihajajo na trg novi proizvodi, ki vsebujejo najnovej?e dose?ke na podro?ju mazalne tehnologije, kar pomeni ve? kot vsebujejo "veliki". Zaklju?ni del slavlja se je za?el z 8 minutnem ognjemetu v ?ast slavljencu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sklepam, da si zamenjal sklopko vztrajnika pa ne. Dvomasni vztrajnik je prevzel amortizacijsko funkcijo, ki so jo v?asih imele vzmeti na disku sklopke. Postopoma se obrabijo vzmeti, ki so sedaj v vztrajniku in od to to tresenje. Pred kratkim sem prebral na netu, da je nekje na primorskem mo?akar, ki to obnavlja dvomasne vztrajnike, kar je bistveno ceneje kot menjava z novim. Pogooglaj malo in mogo?e najde? cenej?o re?itev od zamenjave z novim.
Majstr Simon je ugotovil, da imam ?e kar obrabljen vztrajnik (najprej sem mislu da je ?e potisni le?aj v sklopki, kar bi bilo precej ?udno po le 16.000km od menjave celotne sklopke, pa s tem da ne speljujem dirka?ko, na?eloma).
Ta domnevna obrabljenost vztrajnika se ka?e ?e v tem, da zjutraj ko speljujem iz gara?e v rahel klan?ek, pa ?e ?elim na "?tandgasu" speljat ven, mi konkretno potrese, potem pa je treba malo obratov nabit, npr. na 2.000, da se brez tresenja odpreljem tistih par metrov nazaj in v nekaj stopinjsko rampo (izvoz iz gara?e).
Poleg tega se mi ?e v?asih poka?e to pri prestavljanju, npr. da dam pri 60kmh iz 4. v 3.prestavo in malo potrese ko zagrabi 3., podobno ko dajem iz 3. v 2. pri npr. 50kmh. To se dogaja le ob?asno, ker nekatere prestavljanja po opisanem sistemu, pa potekajo popolnoma brez tresenja in vibracij. Sme?na zadeva. No nekoliko manj sme?na je cena vztrajnika. Ta se giblje okrog 400? zlatnikov.
Zdej me zanima, kako ?im dlje ohranit vztrajnik vsaj v tak?nem stanju kot je sedaj (na bolj?e verjamem, da brez menjave ne bo ?lo, logi?no).
Fajn se mejte ?e naprej!
B.
Pozdravljen!
Sklepam, da si zamenjal sklopko vztrajnika pa ne. Dvomasni vztrajnik je prevzel amortizacijsko funkcijo, ki so jo v?asih imele vzmeti na disku sklopke. Postopoma se obrabijo vzmeti, ki so sedaj v vztrajniku in od to to tresenje. Pred kratkim sem prebral na netu, da je nekje na primorskem mo?akar, ki to obnavlja dvomasne vztrajnike, kar je bistveno ceneje kot menjava z novim. Pogooglaj malo in mogo?e najde? cenej?o re?itev od zamenjave z novim.
Lp
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nekje sem prebral, da imamo isto turbino not v 6-kah kot Por?e ?ejen.Ne vem, ali je to res.
Na svetu ni veliko kvalitetnih proizvajalcev turbin. V EU sta najbolj znana Garrett and BorgWarner. V ZDA pa Honeywell and BorgWarner. Po imenih dejansko vse di?i po ameri?kih lastnikih. Glede ?ajena in mazde je mo?no, da imata oba turbine istih proizvajalcev. Ne gre pa za iste turbine in tudi ne za isti kakovostni razred.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
@Sirius, mislim da tolik?nega vpliva ne bi smel met noben aditiv, da se mi preko 20-kmjev ogreva na delovno, ?e bi to dejansko povzro?il aditiv, potem ga raj?i niti ne bi noter dajal, ker "delovna" je za?eljena ?imprej, vsaj kar se mene ti?e.
Navedene te?ave dale? presegajo delovanje aditiva, ki vpliva na nekoliko po?asnej?e segrevanje motorja. Poleti se lahko zgodi, da se v mestni vo?nji, ko je veliko mirovanja v prometu, vklaplajnje ventilatorja veliko redkej?e. Vse drugo, kar si navedel pa so simptomi te?av, ki smo jih zgoraj opisali. Torej obi??i Simona in postavita pravo diagnozo. ?imprej tem bolje. Na ma?ini ima? ti ?e en hladilnik, ki nekoliko zmanj?uje segrevanje hladilne teko?ine, to je plinski uprjalnik, ki se greje s hladilno, vendar je pri normalnem delovanju termostatskega ventila ta vpliv zanemarljiv.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Preveri termostat. Odmontiraj ga in ga v lon?ku z vodo segrevalj do vretja. Tako vidi?, ?e bimetal deluje ozioma, ?e odpira.
Glede nato, da si navedel, da doliva? hladilno, se je lahko zgodilo, da je teko?ine toliko zmanjkalo, da je pumpa potegnila malo zraka in se ta sedaj nahaja v glavi motorja, kjer pod obremenitavami motorja malo zavre. To da se po?asneje segreva je lahko posledica aditiva, ki nekoliko upo?asnjuje segrevanje motorja. ?e pa je to segrevanje zelo po?asno, je najverjetneje poledica blokiranjega termostata v odprtem polo?aju.
V najslab?em slu?aju je termostat + tesnilo glave.
Tudi to, da ti se navzdol, brez gasa motor ohladi, je znak blokiranega termostata v odprtem polo?aju.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
to je avto ki sem ga kupil v avtohi?i mi niso ni? rekli da bi bilo kaj z njin marobe vendar danes se mi je tudi alarem spro?il avto je bil v gara?i ??? ali je to elektrika ali kaj jaz ne vem pa slu?ajno ?e je elektrika koliko bi slat popraviu????
Predlagam, da se ?imprej oglasi? pri prodajalcu in zahteva?, da se dogovorite o popravilu. Dejansko gre za skrite napake (mogo?e selo namerno prikrite), ki jih prodajalec mora priznati. Tista finta videno-kupljeno za take primere ne velja. Trgovec ti je dol?an pri prodaji povedati za vse napake na avtomobilu in te bi morale biti zapisane v pogodbi. ?e si se strinjal z nakupom avtomobila s takimi napakami.
to sem na?el na nekem forumu, ker mi se ne da brskati po OZ.
Obligacijski zakon
462. ?len - Skrite napake
?e se potem, ko je kupec prevzel stvar, poka?e, da ima stvar kak?no napako, ki je z obi?ajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogo?e opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, ?teto od dneve, ko je napako Opazil.
II Pravice kupca
468. ?len
Kupec, ki je o napaki pravo?asno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izro?i drugo stvar brez napake,
2. zahteva zni?anje kupnine,
3. odstopi od pogodbe-kupnine
V vsakem izmed teh primerov ima kupec zahtevati povrnitev ?kode!!!
Sta navedena ?e dva ?lena in sicer U?inki razvezane pogodbe (111. ?len) in pa Odstop od pogodbe (470. ?len).
Za skrite napake velja 6 mese?no obdobje, ko lahko reklamira? stvar pri prodajalcu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zivjo, jas imam problem z mazdo, ki sem jo vceraj kupil. Avto je letnik 2004 diesel 2.0, vozil sem se priblizno 20 min ko sem prisel do parkirisca sem hotel ugasniti avto, obrnil sem kljuc ampak motor je se vedno laufal. prosim ce mi lahko kdo pove kaj je narobe :S
Hvala
Ne vem pod kak?nimi pogoji si avto kupil, vendar v tem slu?aju gre za skrito napako, ki se je dogaajala tudi prej?njemu lastniku. Zahtevaj, da se to odpravi na njegove stro?ke. Saj verjetno ne gre za kaj velikega, ampak kljub temu. Gre za nekotektnost prodajalca.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
By Jen Davis, eHow Contributor | updated May 29, 2011
The exhaust gas recirculation (EGR) valve in a car or truck is part of the vehicle's emissions control system. The EGR valve controls nitrous oxide emissions by pushing some of the emissions back into the engine. Over time, EGR valves can malfunction due to carbon buildup and other issues with the engine, especially if the vehicle has problems with its fuel mixture. A linear EGR valve is different from a regular EGR valve because it uses a computer to control pressure rather than a vacuum.
1. Rough Idle
o When the linear EGR valve does not close properly, too much exhaust enters the intake and causes the vehicle to run poorly at an idle. The extra air in the intake affects the vehicle's fuel mixture and will cause it to run lean, meaning it is getting too much air and not enough fuel. If the condition is severe enough, the car may also stall out at an idle or misfire under operation.
Starting Problems
o You may have a difficult time starting your car or truck if the linear EGR valve does not close fully. These starting problems are caused because of the loss of pressure in the intake manifold. A vehicle's intake must have the correct amount of pressure in order to start properly.
o
Knocking or Pinging
o If the exhaust port on the linear EGR valve becomes blocked with carbon, your vehicle may develop what is called a spark knock. This is a knocking or pinging noise that occurs when fuel periodically explodes inside the engine instead of burning smoothly. It will most commonly be heard when the vehicle is under a heavy work load, such as towing a trailer.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Obstaja mo?nost, da ima? zapacan DPF filter, ki na AC (torej pod obremenitvami) zadu?i motor, ker je zmanj?an pretok izpu?nih plinov skozi DPF. Ra?unalnik registrira to kot napako in aktivira rezervni program.
Ne poznam toliko tega sistema, toda verjetno se da filter odmontirati in ga o?istiti. DPF lovi saje in ko se nabere dolo?ena koli?ina, se spro?i regeneracija. V sajah se postopoma nabirajo tudi delci, ki z regeneracijo ne morejo zgoreti. Postopoma se nabirajo in ma?ijo filter. Ko ta postane neprehoden, ali dovolj omejeno prehoden ne pomaga nobena regeneracija. Jaz imam izku?nje s FAP sistemom (PSA avtomobili), pri katerem se filter enostavno odmontita in spere. Kako se odstranijo te usedline iz DPF pa bo verjetno vedel kako mojster (ala Simon omenjen zgoraj). Najverjetneje se ga da sprati, vendar bo najbolje, da ti o tem pove kdo, ki ima s tem tipom filtra izku?nje.
Tisti serviser(j)i, ki pa modrujejo o sabem gorivo so dale? od poznavalcev. Delno imajo prav, da je vrok za to slabo gorivo, vendar ne tako, kot oni razlagajo. V dizlu je preve? ?vepla in to dela DPF te?ave, ampak izklju?no na dolgi rok.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
vrag je vzel ?alo, plo??ice sem menjal, in za?elo je ?e bolj trest, diagnoza torej, da pri slabih 130k km rabim nove diske, ?eprav stari ?e niti po?teno obrabljeni niso...
na plano z idejami, kaj je najbolj?e nabavit...
Pravi?, da niso hudo obrabljeni. Daj jih kak?nemu strugarju, da jih poravna, ?e je dovolj "mesa". Druga?e pa je 130.000km kar lepa doba za diske. Seveda lahko zdr?ijo tudi dlje, lahko pa tudi manj. Vse je odvisno od na?ina vo?nje in skladja trdote diska ter plo??ic.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
...res pa bi si tudi ?elel morda kako bolj?e olje, da bi bil menjalnik bolj teko? in "mehak"... kak?en nasvet, podobna izku?nja?
hvala!!
Za bolj?e delovanje menjalnika ne rabi? spremembo proizvajalca menjalni?kega olja. Veliko bolj?o re?itev najde? TU.
Glede zvoka pri menjavi brzin pa je najverjetnej?i vzrok v ?e navedenem potisnem le?aju. ?al pa je najbolje, da vozi? dokler traja sklopka, ali pa sam le?aj. Ponavadi zdr?i dokler traja sklopka, ker ti se zaradi njega ne spla?a menjati sklopke, le odmisliti mora? tisto metalno ro?ljanje pri pretikanju.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mimogre ali sem se nau?il lep?e ?altati ali pa se menjalnik res lep?e ?alta.
Mislim, da ti ga je Bond preuredil v varianto GT, potrebuje pa kar nekaj ?asa, da se efekt pozna.
Tudi moj menjalnik se je pri 180.000 km za?el delati ve?jega Francoza, kot dejansko je (po sistemu kova?eva kobila je ponavadi bosa) in je nerado ?el v drugo pa ga je GT ponovno spravil v red tako, da se ne zatika ve?, niti ko je dokaj hladno.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zdaj sicer ne poznam tega dodatka, ne vem ali se dolije olju ali gorivu, ampak kaj se ti?e porabe olja ima ta motor narejene prav posebej luknje v komoro skozi katere vbrizgava olje iz karterja direktno na rotorje!
Bom ju3 fotkal in pripopal sliko!
Potem je pa stvar druga?na. Gre za vrsto mazanja, kot pri dvotaktnih motorjih kjer olje prihaja v komoro izgorevanja potom goriva. Tu imamo doziranje direktno v "cilinder" preko rotorja, kar v bistvu pomeni dokaj podobno situacijo. Del olja, ki se odvaja iz karterja na rotorje ima najverjetneje enosmerno pot. Od tod poraba olja, ki jo pa ni mogo?e zmanj?ati. Zato pride v po?tev druga varianta aditiava, ki se dobro obnese v dvotaktnih motorjih. Ta pa je varianta C, ki ima visoko temperaturno obstojnost. Namre? zelo va?no je, da aditiv(pa tudi olje) ne povzro?a smolastih ostankov pri zgorevanju, ki bi se usedali na povr?ine tesnil in notranjosti komore izgorevanja. Adtiv deluje tako, da se kemi?no ve?e na torne povr?ine, jih zgladi in utrdi. Posledi?no zmanj?uje trenje in izbolj?a pogoje za delovanje olja, ki skorajda popolno odvaja torne povr?ine s tankim oljnim filmom. Pomembno je, da aditiv deluje zgolj na zaklju?ni sloj molekul in se ne nalaga na ?e za??itene povr?ine. Torej ni nevarnosti zmanj?evanja toleranc med rotorji in "cilindri".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Naj bi bile iz nekak?nega "modelarskega gusa" ampak to je samo mnenje enega starejsega gospoda, ki je to lahko ocenil iz doma?ih poizkusov, za bol?e podrobnosti bi mogel dat v analizo, kar pa se ne spla?a, ker ?e bi malo po?ekiral po netu je ziher nekje napisano!
?e dolgo ?asa razmi?ljam, ali bi aditiv Gold pomagal pri vanklih. Namre? eden od glavnih problemov vankla so prav ta tesnila, ki igrajo vlogo batnih obro?kov. Zaradi njih je vaknel nagnjen k porabi olja, kar pomeni, da tesnjenje ni najbolj optimalno. Moj zaklju?ek je, da bi gold prav gotovo izbolj?al tesnjenje in tudi nekoliko zmanj?al segrevanje motorja, s tem pa tudi porabo olja in v kon?nem bi bila posledica pove?ana ?ivljenjska doba motorja.
Kako bi deloval?
Prvo s kemi?no reakcijo izbolj?a zaklju?ni molekularni sloj na tesnilih in povr?inah notranjosti izgorevalne komore.
Drugo z dodatnim slojem mikro-kerami?nega filma, ki se v te povr?ine v?ge, dodatno zmanj?a obrabo ob precej bolj?em tesnjenju v sled veliko ve?je gladkosti.
Kon?ni rezultat bi bil: bolj?e delovanje motorja ob zaznavni manj?i porabi goriva in olja ter pove?ana ?ivljenjska doba samega motorja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mogo?e so bati pri motorjih s tovarni?ko nastavljenimi mo?mi razli?ni, oziroma so v vsakem motorju prilagojeni mo?i (zgolj predpostavka). S pove?anjem mo?i so bati bolj obremenjeni, ?e posebej pri voznikih s ?portno nogo na gasu. Poleg tega so dizli ob?utljivi v ?asu, ko motor ?e ni ogret na delovno temperaturo, kar lahko zna?a kar nekaj km poti. Veliko stvari lahko vpliva na po?kodbo bata, od pregrevanja pa do mo?ne napake v materialu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Power funkcija je verjetno nekaj kot overdrive, kar pomeni, da menjalnik pretika na zgornji meni obratov.
Hold pa je namenjena temu, da menjalnik ne pretika navzgor, ali navzdol. To pride v po?tev pri vo?nji po klancu navzdol, da lahko zavira? z motorjem, ali pa pri vo?nji v hrib, ko je pretikanje nekje na meji, da ga prestavi v vi?jo brzino, ki pa ne zadostuje, oziroma bi motor s te?avo pospe?eval.
Na internetu pravijo, da je mana tega polo?aja, da se ne izklju?i avtomatsko, ko pohodi? plin do konca.
Tako je bilo re?eno na starej?ih menjalnikih, ali je to tako tudi na tvojem pa je potrebno preizkusiti.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede merjena temperatur FAP pa bi le ta dala zgolj podatek kdaj poteka regeneracija, kar se da opazovati tudi po merjenju porabe goriva. ?e bi imeli ?e temperaturo FAP bi to bil zgolj ?e en podatek o poteku regeneracije, ki bi samo delno vplival na te?ave z DPF, saj bi nam sugeriral, da ne ugasnemo motorja med regeneracijo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani