no ?e to je mehanik reku ?e takrat da so zadaj boge pole je ?elezo na ?elezo in je treba menjat,sliko sm dau za si predstavljat kje je ta pleh,na?eloma ?e so plo??ice ok se da malo pobrusit da ne tika
?e ti alternator polne potem poglej mirovni tok, dubi multimeter s kle??ami, daj jih ?ez + kabel, zakleni avto in ?ez 20min ko gre avto ''spat'' bi moglo vle?t max 0.3 mA (0.03A),kar je ve? je neki narobe.
a ma? originalen avtoradijo? ma? kaj dodane elektronike?
Cev za dovod zraka je bila napokana in potem tudi zalepljena. Nova na mazda servisu je 90?..., ?e ima kdo informacijo kje jo dobiti ceneje se priporo?am zanjo.
med voznjo k ti to rata bi mogu gledat pritisk goriva....lahko ti rezervar ne "diha" zaradi slabega odu?ka, al pa je slaba ?rpalka
?e to sm najdu...klapa govori od neke cevke ki naj bi preperela
The issue on my 323 turned out to be a leak in the air intake hose. It had a split half way round on the consatina part. There is an air pressure switch mounted
just after the air box, if vaccuum is lost the ECU will cut the fuel to the engine and cause the sudden loss of power
tisti motor je PSA in turbino lahko menja? samo more? pazit kr ma filter olja za turbino v bloku (v votlem vijaku dovajalne cevke) in tam se nabira svinjarija tako da....mislim da je to krivo da je ?la turbina po dveh letih
Fous zrak?? Kje bi blo to? Sam cudno, ker pol pa dela tko k treba ko vzge
?e je kaka cevka goriva malenkost po?ena vle?e zrak v sistem in ko proba? v?at more? verglat dokler ne spravi vn zra?nih mehur?kov in pole dela.....simptom je ?e tak....si ga dau ?e na kak tester?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
odvisno! ta drage platinum so za 100k km poceni so za 60k km (jst jih kupujem na poobla??enem servisu in mi ponudi take in take)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani