Druga? sm imel pa tud js fedre z -40 pa se mi je ?e vseen zdel mal visok.
Papirji za 8.5 najbr? so, edin ET13 zna bit pa res mal zakompliciran.Enkrat sm nek prebral da naj bi T?V organizacija dopu??ala le do ET15, ker se z raz?irjanjem osi dosti bolj obremenjuje podvozje in le?aje. Ne vem pa ?e to 100% dr?i, bi blo vseen mal za prebrskat do katerega najni?jega ETja obstajajo.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
S tr?anjem je avto ubistvu ?e bolj neudoben, ampak je pa zato dost bol stabilen v ovinkih, hkrati pa konkretno zman?a? mo?nost, da bi na kak?ni luknji ali ostrem ovinku toliko nagnil avto, da bi se rob blatnika podrgnu ob gumo al pa jo celo prerezu.
Kar se nastavljivga podvozja ti?e so pa te v-maxx xxtremi eni cenej?ih coiloverjev, ki majo papirje in so hkrati nastavljivi po vi?ini in trdoti. In tud s temi, si blizu tiste ?tevilke ki sm jo napisu..500 gewinde, pa kakih 80-100 monta?a in nastavitev, pol pa neki malga ?e homologacija in si hitr na 600-700?.
?e je zlo omejen budget bojo tud h&r fedri ok, ti lahko na privat javim kako lahko ?e kak?en cm ni?ine pridobi?
Js osebno se mal spogledujem s KWji, ampak zgolj spogledujem dokler ni ???
A je kdo ?e priklopili stranske oran?ne lu?ke v odbija?ih kot svetijo na ameri?kih? So kabli ?e potegnjeni ali je treba vle?ti od lu?i? Sem gledal noter skozi luknjo in ni bilo ni? za videti.
Js sm imel na svoji kak?no leto, ampak sm vsake 2 mesca menjal ?arnice, potem se mi pa ni dal ve? in sm raj vn pobral. Je pa tako imel ?e jures pred mano, tko da lahko on pove ?e je to ?e original al je on kako predelal..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Najprej obvezno zavihat robove blatnikov, pol menjat fedre + tr?at amortizerje (cenej?a opcija, cca 400-500?) ali nastavljivo podvozje po vi?ini IN trdoti ala gewinde (700-1000?+), potem najdt gume ki ne smejo bit preve? ?iroke (malo raziskovanja po netu,cca pol leta ), na konc pa ?e optika, da pride tekalna povr?ina gume pod blatnik (po zakonu more bit pod blatnikom cela tekalna povr?ina vsaj 30? pred in vsaj 50? za vsako osjo)
Pa seveda morjo papirji in same dimenzije felten ?timat-T?V, ABE ali ECE. Tuki se sicer da znajdt, da si kje sposodi? feltne, ki so istih dimenzij in imajo papirje, samo tolk da spravi? ?ez homologacijo, potem da? pa svoje gor. V homologacijo se vpi?ejo samo dimenzije in nobene znamke ali modela plati??a, ampak vseen ne odgovarjam za kak?ne kazenske posledice takega po?etja.
Tko k sm reku, neki dela je
V mojem primeru je trajal kak?en let, da se je vse kon?al tko kot je treba, s tem da so me trikrat zavrnil na homologaciji ?eprav je vse ?timal, potem sm pa optiko do konca dal podret in je le ?lo za mi?jega, rezultat pa je slede?.
Najnovej?e fotke sicer nimam, je pa po novem ?e kak?en centi ni?ji
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tud 8.5 ET13 bo ?lo, sicer z neki dela ampak bo. Mam js ?e eno colo ve?je feltne in ?iroke 9 z ET15, pa sem ravno na meji. V najslab?em primeru pa ?e obrobe ?ez, se dobijo tud samolepilne in ne rabi? ni? lukenj vrtat v blatnik.
Je pa pametno najprej po?tudirat kako bo? papirno ?ez homologacijo spravil preden za?ne? s tem, ?e ne bojo sam problemi vsaki? ko te bo pogledu
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Obnova je bla 400? za 1 set, ker sm dal dodatno robove spoliral. (?e se prov spomnim je blo nekak tko: 20? ravnanje, 20? popravilo prask/obnova roba, 25? barvanje, 20? poliranje roba + DDV in nanese blizu 100?/komad)
Kr dost ubistvu, ampak se je spla?al, ker sm jih dobu ugodno, novih se pa v SLO ne da kupit in nasploh so redkost v teh dimenzijah.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tester te?ko da bo kaj pokazal. ?e ma? mo?nost od kakega drugega miatarja si sposodit cin?pulo, probaj to. Sposodit pa zato, ker je cena kr konkretna..
Kak?en % mo?nosti bi pa lahko tudi nekaj z bencinom bilo.Mogo?e pumpa, filter al pa kak?ne smeti v tanku.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Jap, ima immobilizer, tako da te pride izdelava kopije klju?a cca 50-60?. Sem pred kratkim ?elel dat naredit kopijo klju?a za tastarga Puntota l.95 in ima tud ?e immobilizer, kar me je tolk presenetlo, da sm si kr premislu
To kar si prilimu bi najbr? delal, ampak treba pazt da je masa tega blank klju?a dost velka za mazdo.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?al nimam linka, so mi pri Avtoelektriki Vojnik v LJ prodal in zmontiral. Ponavad ima skor vsak ve?ji avtoelektri?ar zalogo tega in sam pove? kaj bi, potem pa vidi kaj ti lahko ponudi.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Sm zamenjat dal,ker je sprejemni enoti neki dogajal pa se je sam od sebe zaklepu in odklepu
Zdj je nanovo narjena in?talacija z drugim sistemom in dela v nulo, se pa da tud ?e ni centralnga,sam komplet sistem z motor?ki mor? najdt. Z monta?o vred ra?uni na 100-150?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
To se dogaja ko prevozi? veliko km? Za moje pojme je to ?ist normalno, ko ugasne? avto, ker pride do ve?jih temperaturnih razlik pri auspuhu (vro?a cev), v stiku s hladnim zrakom. ?e bi imel rostfrei cevi, bi ?e pri zunanji temperaturi 15-20?C sli?al, da nekaj potiho poka..vsaj js to opazim pri svojih karjolah
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tko kot so napisal, 2.0 bi moral zado??at za neko 'normalno' vo?njo, sploh pa kratke relacije ne bi ble preve? zdrave za dizla, pa tud poraba ne bi pri?la do izraza.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Smo ?e nekajkrat ugotovil, da bosta te?ko dva imela enako porabo, ker je zlo odvisno od relacij, na?ina vo?nje in ?asa kdaj se kdo vozi. Razpon je pa? od prazne ceste in vo?nje s konstantno hitrostjo (idealni pogoji), do prometne konice in stalnega pospe?evanja ter zaviranja.(najslab?i pogoji za porabo)
Med obojim je lahko razlika ogromna, sm ?e imel oboje dizla in bencinarja M6, tko da mi analiza porabe ni tuja.
Imam pa na sumu vseveda, da je malo natjunal svojo
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Pozabil v?er napisat, da sm bil pri njemu in vpra?al. Sicer je ?e odgovoril na mail, ?e bo pa ?e koga zanimal pa ?e tuki javim, da je komplet menjava z vsem kar je potrebno ?e zraven (bru?enje glave, olje, antifriz..) 250?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Kaj to?no pa bi? a ni blo re?eno, da i??e? nekaj za zamenjat to slamco?
Zdej, ?e ti je sam do izgleda gre? lahko skor do katergakol auspuh mojstra in ti na?vasa samo lep?i/ve?ji nastavek. To bi blo cca 50-100? se mi zdi, ?e bi pa tud zvok in performance rd, sm pa neki ?e napisu na to temo. Lahko si pa tud tole prebere?, ko sm sam isku za svojo:
Ob?asno se je tud men to dogajal, ko je bil pa avto enkrat dvignjen pri mehaniku sm mal razmigal kabel, ki gre na konektor za ta senzor na menjalniku in je od takrat vse ok.
To je blo k?n let nazaj in mi je ob?asno zarad tega tud CEL pri?gal, ko sm pa premigal kabel pa je zadeva zginla, tko da bi znal bit kej s kontakti.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tuki je ena novej?a serija H&R, ki zni?ajo za 40.
http://www.avto.net/_PRINT/ad.asp?ID=2937082
Druga? sm imel pa tud js fedre z -40 pa se mi je ?e vseen zdel mal visok.
Papirji za 8.5 najbr? so, edin ET13 zna bit pa res mal zakompliciran.Enkrat sm nek prebral da naj bi T?V organizacija dopu??ala le do ET15, ker se z raz?irjanjem osi dosti bolj obremenjuje podvozje in le?aje. Ne vem pa ?e to 100% dr?i, bi blo vseen mal za prebrskat do katerega najni?jega ETja obstajajo.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani