Tudi jaz delam relativno kratke relacije in kak?nih problemov ni zaznati. Pred cx5 sem vozil same benzince in prav zaradi ?navora? sem se tokrat odlo?il za dizla. Od 1500 obratov naprej ?e vle?e! Sicer pri ni?jih obratih je ?utiti turbo luknjo, pri vi?jih tega pa ni. Glavnem kombinacija navora iz konjev vle?e odli?no . Kar se ti?e porabe pa prvo leto je bila povpre?na letna poraba 7.1L/100, zdaj pa jo malo bolj stiskam in je cca. 7.2 do 7.3L/100km kar pa se mi zdi, da ni pretirana, ?e primerjamo na njeno te?o, awd in mo?jo.
Ker sem avanturist se zelo rad zapeljem tudi izven asfalta in awd opravlja dobro svojo funkcijo in ?e so dobre gume tudi v vi?jem snegu ni nobenih te?av. Lih 75cm zamet mi ni uspelo prebiti, ma sem se brez problema skopal ven. Tudi po blatni poti za vleko drv je ?lo ok. Po fanj razritih makadamskih poteh (tudi ve?je luknje in kanali) pa sploh ni nobenih te?av. Glavnem gre. Edino je potrebno paziti, da ne kje nasede?, ker verjetno bi polomil plasti?ne pokrove oz. za??ito podvozja.
?e moja izku?nja. Preko neta sem naro?il dodatna alu plati??a in pri dobavi je bil en paket potol?en. Pa? takrat nisem bil pozoren in na koncu se je izkazalo, da noter je bila zelo zvita in potol?ena alu. feltna. Zaradi x y... razlogov pa reklamacije mi niso hoteli priznali . Ful cul reklama za to betego.
Potem pa sem se obrnil na firmo v Kamniku in za cca. 20? + ddv, so mi plati??e lepo poravnali. Zdaj lepo te?e in popravila sploh ni videti.
Ne potrebuje? nobenega adapter kabla. Kot je YavarYe napisal, pred konektorjem precvikaj ?i?ke in jih pravilno pove?i ter zacini. Prej ko pove?e? da? vmes bu?irke (oz. samoskr?ne spojke).
hmmm... relacijsko dejansko ni prihranka oziroma ni razlike med Skyactive motorjem in predhodnikom, kar sva z Juresom na primerjalnem testu tudi dejansko sprobala
mestno vo?njo pa nisva testirala ampak tam bi pa znalo bii zaradi i-Stop in i-Eloop systemov nekaj prihranka.
verjetno se kaj dosti na tem podro?ju ne da ve? storiti brez uporabe hibridnih sistemov ampak to je pa ?e druga zgodba...
Edina razlika, ki sem jo opazil je ta, da Skyactiv cx-5 CD175 povpre?no porabi dober liter manj kot cx-7 CD173
Zakaj prepogosta? Sej jo vozi? po mestu. Jaz sem ve?ino na AC in relaciji pa sem nekje na 160-200km za regeneracijo. Ja ko je bil pa avto nov se je pa regeneracija izvajala nekej med 220-250km. Tako, da po mojem je pri tebi podobno in ko bo? ?el na eno relacijo bo? verjetno nekje na teh kilometrih kot sem trenutno sam.
Pri moji cx sem opazil, da je zdaj regeneracija pri 180 km in traja 18 km. Imam pa v? al manj AC od 130-170km/h.
Moje so tudi take in sprednje na notranji ter zunanji strani so obrabljene. Sem pa jih pri cca. 12k km zamenjal/obrnil spredi/zadi. Mislim, da to ni kriva optika ampak kvaliteta gume.
Zdaj imam gor Dunlop SP WinterSport 4D in me prav zanima, ?e jih bo tako pobralo.
Ti priporo?am, da raje poskusi dobil enga rtv majstra, mogo?e je samo kak?en hladen spoj za pocinit alpa prebit kak?en kondenzator... Mu da? par ? in bo stvar ?pilala
ojoj, magari bi tukaj napisal moj post... Pri meni dela vse ok...
?e to sem prej pozabil napisati. Pri meni se zapomni, kaj je predvajal preden sem ugasnil avto. Ko ga ponovno v?gem (avto/radio) za?ne predvajati ravno tam, ko prej.
Stikalo je v klju?avnici, vsaj mislim...akumulator odklopi vsaj eno minuto, nastavitve od radia pa sr bodo na ?alost izgubile
Ni ?lo. Zgleda, da je izhod skurjen.
No, ena dobra lastnost je, da je med maso in + vodnikom 12V vedno prisotna, negativni vodnik - pa je speljan preko tega krmilnika (ki je zdaj skurjen).
Vse kar je na avtu elektrike, razen motorja in abs sistema je vezano na skupno centralo "body computer". Kot si zgoraj napisal ta modul meri obremenitev na izhodu, ti si z led trakom to obremenitev presegel in ti je centrala blokirala izhod. Podobno se je zgodilo kolegu na A3-ju ko je menjal ?arnice za osvetlitev registrske tablice, pa smo problem re?ili tako da smo stikalo od lu?i par krat pri?gali in ugasnili. Provaj zapret in odpret prtlja?nik par krat zaporedoma, da se stikalo spro?i. Mogo?e lahko re?i? problem tudi tako da za nekaj ?asa izklopi? akumulator, da se bo centrala resetirala. ?e vseto ne bo delovalo, ostane ?e samo tester kot re?itev...
Ja, se se mi je zdelo, da je bil izhod preobremenjen.
Ok, bom prabal ?e z odklopom akumulatorja. Koliko ?asa lahko pustim brez napetosti, se bojim, da bom resetiral ?e kake druge nastavitve?
preveri originalno ?arnico ?e je slu?ajno pregorela, med vezavo na led diode pa je ponavadi potrebna vezava upora.
Ne, vse je ok. LED trak je narejen za direktni priklop na 12V.
Na enih ameri?kih forumih sem na?el, da je problem v obremenitvi izhodnega modula za ?arnico. Ta modul je narejen za zelo majhne obremenitve (po mojem max. 5W, oz. samo za original ?arnico) jaz pa sem priklopil ene 3 W ve?. Mislim, da je ?el v P.M.
V prtlja?niku sem prilimal led trak in priklopil na obstoje?o lu?ko v prtlja?niku. Pazljivo povezal in rezultat je, da ne gori led in ne original lu?ka. Preveril sem tudi vse varovalke in nobena ni skurjena. ?e pa pogledam napajanje na lu?ki je cca. 9v, kaj je premalo.
Je komu kaj znano?
Nekaj sem poguglu in na?el, da ta lu?ka ima nek nadzorni sistem?!
Jaz sem prej imel astro benz 1.6 16V 101 konj l2002 pa mi je na avtocesti pila pri hitrosti 130km/h z tempomatom 6.7L/100km. Povpre?je AC/mesto/pode?elje pa je bilo od 7,2 do 7,8.
Meni se zdi, da tvoja m3 kak liter preve? je ?ejna...
Hmmm v bistvu mi to govori vodja servisa, serviser je moj kolega in ga poznam ze veliko let zato mu tudi zaupam a verjetno ima malo besede on pri tem. Bom poskusil na drugem servisu, hvala za mnenja. Aja...a se splaca doplacat tistih 480? in podaljsat garancijo iz 3 na 5 let?
Lp Primoz
A si bil mogo?e v Kromberku? Meni je tisti vodja betege tako antipati?en.... Ko je meni razkazoval cx7 in potem ?e cx5 sem imel ob?utek, da je primu boga za jajca.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?io!
Moja mazdica je 175 awd z ro?nim menjalnikom.
Tudi jaz delam relativno kratke relacije in kak?nih problemov ni zaznati. Pred cx5 sem vozil same benzince in prav zaradi ?navora? sem se tokrat odlo?il za dizla. Od 1500 obratov naprej ?e vle?e! Sicer pri ni?jih obratih je ?utiti turbo luknjo, pri vi?jih tega pa ni. Glavnem kombinacija navora iz konjev vle?e odli?no . Kar se ti?e porabe pa prvo leto je bila povpre?na letna poraba 7.1L/100, zdaj pa jo malo bolj stiskam in je cca. 7.2 do 7.3L/100km kar pa se mi zdi, da ni pretirana, ?e primerjamo na njeno te?o, awd in mo?jo.
Ker sem avanturist se zelo rad zapeljem tudi izven asfalta in awd opravlja dobro svojo funkcijo in ?e so dobre gume tudi v vi?jem snegu ni nobenih te?av. Lih 75cm zamet mi ni uspelo prebiti, ma sem se brez problema skopal ven. Tudi po blatni poti za vleko drv je ?lo ok. Po fanj razritih makadamskih poteh (tudi ve?je luknje in kanali) pa sploh ni nobenih te?av. Glavnem gre. Edino je potrebno paziti, da ne kje nasede?, ker verjetno bi polomil plasti?ne pokrove oz. za??ito podvozja.
Glavnem sem zadovoljen!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani