Z elm-jem gres lahko samo v elektroniko od motorja, razen pri fiat, lancia in alfa, ki imajo software fiatecuscan in z pomocjo elm327 lahko pregledas cel avto. Za vse ostale avte, pa gres lahko samo v elaktroniko od motorja, ne glede kaksen software uporabljas.
Na mazdi 5 od kolega je ?la po slabem lambdasonda. Avto je letnik 2008 motor pa je 2.0i, na original servisu stane sonda 385 eurov, od konkurence se jo ne dobi ker ima original sonda pet ?ic, tiste od konkurence pa imajo maksimum ?tiri ?ice. Zanima me ?e se da predelati sondo od konkurence da dela na omenjenem avtu ali je treba kupiti original?
Priblizno en kilometer od moje hise je glavna tocilnica nafte in benzina za petrol in omw za celo slovenijo, pred slabim mesecem se jim je blokieala dozirna pumpa, ki me?a biodiesel, namesto dat 8%, je metala notri 28%, zato je v tem ovdobju dosti problemov z filtri pri dieslih. Zaeadi te napake se naredi sluz v filtru in ga zma?i...
Imam enak problem z webastom na moji M6. Mislim, da se je tudi zaklenil, je original z dodatnim timerjem v notranjosti vozila.Kako zadevo odklenem?hvala za pomo? in lp
?e si iz mojih koncev, ti ga lahko jaz priklopim na tester in ti pogledam kaj je narobe...
Predra?un je 4000 ?, ker sem pred mesecem dni ?e naletela v udorno jamo in zvila zadnjo feltno, ki jo bodo tudi zamenjali, pa seveda bodo zamenjali ?e olje in kar bo pri?lo delo... Zanimivo pa je, da sem bila 3.12. na tehni?nem in je ?lo vse skozi b.p.
Najbolj me zanima ali se temu glede na to, da sem kar naprej na servisu res ni dalo izogniti?
Izogniti se je verjetno dalo, ampak so ponavadi pooblasceni servisi nesposobni oziroma je njim v interes da do tega prife, tako da lahko na racun tega zivijo...Po moje je katalizator vredu, tebi je samo dpf zabilo, ce bi bil na tvojem mestu ga bi spraznil ven in preprogramiral elektroniko, da ne dela vec regeneracij in si z 300 evri resila problem za vedno kar se tice dpf-ja. Drugih vecjih problemov, pa tej motorji nimajo...
Kolko se spomnem se vsa voda iz klime zbira pod sredinsko konzolo in je od tam speljana proti sovoznikovi strani. Ce pogledas pod armaturo na sovoznilovi strani bos videl kje gre cev skozi karoserijo na zunanjo stran. Tam odstranis plastio in z ?ico ??isti? odtok.
najdi nekoga ki ima lon?ke in jih priklopi na povratke od ?ob, pa bo? glede na koli?ino goriva ugotovil katera ?oba ne deluje pravilno...vsaj pri meni je pomagalo...
Jaz imam univerzalni tester od delphi-ja in dela brez problema na starih sestkah. Ce pa isces kaj profesionalnega moras vzet kitajsko kopijo originalnega testerja ki te pride okrog 400 eur. Ali pa elm327, ki stane okrog 15 eur samo z njim lahlo pogledas samo napake v motorju.
Ce rabis tester samo za resit napako me lahko kontaktiras, sem vsak vikend v LJ.
ja ti danny pravi? katalizator stran ok sam to je ?e ne vem kera verzija kaj narest in jst se morm odlo?t med tolk variant sm mislu da dam in kat.ven in dpf pa preprogramerat avto sam pol pa eni pravjo da kadi 100 na uro na ne govorim kaj bi blo na tehni?nem
Katalizator pusti notri, dpf vrzi ven in ce ti v racunalniku izklopijo regeneracijo ti avto ne bo nic kadil...kae se tice tehnicnega pa bos sol skozi...preverjeno!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Z elm-jem gres lahko samo v elektroniko od motorja, razen pri fiat, lancia in alfa, ki imajo software fiatecuscan in z pomocjo elm327 lahko pregledas cel avto. Za vse ostale avte, pa gres lahko samo v elaktroniko od motorja, ne glede kaksen software uporabljas.
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani