V?eraj namastil pa ni ni? bolj?e. Po natan?nem pregledu na dvigalu za optiko se je ugotovilo da poka v volanski letvi, zra?nosti pa ni nobene, tako da optika se je nastavila glede letve pa "ne diraj lava dok spava". Zanimivo pa je da za?ne pokati k je avto zagret, danes zjutraj, ko je bilo mrzlo, niti enkrat ni po?ilo. Ka?e da je servo olje ze bolj bogo, ko se segreje za?ne pokat, sicer pa barva deluje ?e kr uredu smrdi pa po za?ganem. Bom zamenju olje in poro?al.
Lp
@mihael1: vse pi?e v prvem postu na dveh linkih.
ja meni je isto v Avstriji na servisu priporo?il menjavo olja za volan, glede mojega vpra?anja o mazanju letve, mi je pa skoraj isto odgovoril "ne diraj dok ide"
Premikanje volana sm probu, delovalo je za cca.10km (ve?krat napisano na angle?kem forumu, dokon?no se re?i z novim mazanjem z "super grease"), tak da zdej grem kar naprej po PDFju. Zanima me samo katero mast naj uporabim.... Vsi predlogi dobrodo?li.
Lp
Pozdravljeni!
Tudi meni poka v volanu pa sem menjal amortizerje pa gumice na amortizerjih pa isto!
Premikanje volana not ven res pomaga vendar le za nekaj 10 km potem pa isto!
Zra?nosti nima ni? vendar poka pa kar naprej!se mi zdi da zej ko sem menjal gume se ?e bolj ?uti!
A LAHKO KDO DEFINIRA NAPAKO?TO?NO RE?E, TO SEM MENJAL, PA JE!?kje naj bi z mastjo nama?em???
Ja to se dogaja, ?e je mraz in je treba vozit na vi?jih obratih, da avto normalno vle?e. Zdej a je to kaka za??ita pred priganjanjem hladnega motorja la je kej druzga ne bi ?pekuliral samo kot je meni znano se to ve? ali manj dogaja vsem diesel Mazdam .
Ali je mote?e? Hmm, kakor kdaj samo jaz imam ?e filing kdaj bo rabil ve? obratov za spravt isti navor iz sebe tako, da me niti ne preseneti ve?.
Pa? meni se to dogaja le obcasno zato mi je malo ?udno da bi imel za??ito kak?no not!
potem ?e bi jo imel, bi vedno delovalo isto, tko pa enkrat dela povsem normalno drugi? pa zataji.
Sem ga v?eri mel na testerju na servisu pa poka?e vse OK!!niti ene napake ne poka?e ali pa karkoli!
Kot bi bil nov in to pri 200.000 prevo?enimi km.
Mogo?e pa res ni kaj hudega in ga le mraz malo matra
Majstori, turbina NE dela na ?alter, dela lahko vedno samo ne daj dovolj pritiska, ni nujno da je to, lahko je samo kako tipalo za tempraturo ki po?ilja napa?ne podatke in potem ra?unalnik ne deuje optimalno, ker ima napa?ne podatke, lahko ne dela pedalo za gas, lahko ne dela elektri?na loputa, lahko pa je samo problem v kak?ni cevki.
?e se ne kadi modro pol ni panike za turbino.
ne, kadi se ne ni? pa tudi druga?e laufa normalno!
pa? danes naprimer zjutri sem se namenil prehitevat pa ni blo nobenga odziva motorja, vrtljaji so bli skor na 5 pa ni? kaj posebnega, naenkrat pa je eksplodirala.??
a tester poka?e napako, ?e bi ga ravno tedaj mel priklopljenega???
nisem prepri?an, ampak a ni to normalno - preventivno?? Mraz je strup....
ja to bi ?e blo mogo?e ampak tej bi vedno blo isto pri hladnem motorju, tak pa enkrat dela normalno ko je hladna in topla drugi? jo je pa treba ogret pa ?e potem jo mor? kar pritiskat da se vklopi!??
Ko je motor hladen mi ob?asno turbina ne dela, dokler se motor ne segreje na delovno temperaturo!
Kaj bi lahko bil mo?en vzrok?
Kak?en konektor mogo?e ali pa kaj na elektroniki? Sama turbina, ?e bi odpovedala potem bi za vselej in ne enkrat dela, pa spet ne, pa spet...??? :ne vem:
O?itno so vsi ostali zadovolni s ?erbineku ..al pa no?ejo izdat komu vozijo svoje mazde ?raufat
V vednost!
jaz mojo mazdo 6 vozim v Avstrijo na servis!
mehani?na ura je res za cca. 20% dra?ja kot pri nas, pa DEFINITIVNO PRI?PARA? PRI DELIH!!!ORIGINALNIH!!
Zate tam na MB strani bo zagotovo najbli?ji servis v AUT mazda HUGO (mislim da sem prav napisal)pa prej?nji lastnik moje mazde jo je vseskozi tja vozil tk da.... v razmislek na?im MAZDA servisom!
Ne verjemi BC-ju in raje spremljaj kazal?ek za gorivo. Jaz sem namre? obstal na AC, pa je BC kazal ?e za 111km dosega.
Tole ni normalno niti pod razno, edino ?e si se ves ?as vozil v gu?vah po mestu. Bi rekel, da ti je crknil kak?en senzor pretoka zraka ali pa je kje kaka cevka po?ila in so informacije napa?ne pa dozira prebogato me?anico nafte in zraka.
A se ti zadaj mo?neje ?rno kadi kot je po navadi, ko je bila poraba normalna?
Ej ni? se ne kadi zadaj, pa ni? ob?utit kak?no te?avo da bi bla! vse laufa normalno! :ne vem:
Ena izmed mo?nosti je, da je odpovedala kaka izmed sond glede DPF in je avto vseskozi v tem re?imu 'pucanja' filtra. To bi bla ena od mo?nosti.
Bo pa ?e kdo drug kako drugo mo?nost povedal.
A ti sveti kaka lu?ka?
aja avto je 2003l in nima DPF filtra, lu?ka ne sveti nobena, pa gre tudi normalno! skratka vse je OK, samo porabo mi ka?e vseskozi tam med 9 in 10-imi litri pa tudi po prevo?enih kilometrih se ful opazi (cca. samo 650 km z enim tankom, prej dobrih 800 km). Pa vozim samo na dalj?e relacije!
nekaj krat sem obiskal stran poraba.com in se ?udil porabi omenjenega modela, namre? jaz imam enakega, pa mi na ra?unalniku pi?e 7.3, nekaj krat sem tudi ra?unal in je bila kar natan?na. Opravljam samo relacijsko vo?njo gorica-ljubljana( tempomat na 130), zato se mi zdi poraba previsoka.. na porabi pi?ejo o povpre?ni porabi 6,3-6,8...
v ?em bi lahko bil problem?
mazda 6, 2007, 120 DPF
tisti liter preve? dajo nizke temperature pa zima!se posebej ce imas vgrajen webasto (kar ga sigurno imas glede na letnik in opremo)!
meni kuri med 6,8 in 7,2 tudi relacijska vo?nja! poleti pa res tam 6,3 - 6,5 najve?!
pa imam tudi CD 120 konjsko !
ni panike sploh! ko ti bo 1x kazala poraba 9 al pa ?e ve?, pol pa je malo za skrbeti!
ce volan namotam v eno ali drugo stran ter se peljem naprej ali nazaj ropota
je pa res da je na nasih koncih cesta bolj slaba in sem enkrat zapelal v malo vecjo luknjo in je mozno da mi je ta luknja poskodovala lezaj
mihael kako bi pa to preveril da je kriv nosilec, ker zdej je pa ze toliko moznosti da ne vem kje gledat
lp
ej dva morta bit da vidi?!pa? malo se mor? spoznat no, da vidi? kako motor sedi na nosilcu in kako se obna?a!predvsem ko speljes se vidi!ne vem kako ti naj razlo?im!pa? pelji se do servisa (Mazda) pa sem prepri?an, da ti bodo brezpla?no svetovali oz.pogledali.
ali zglob, ali nosilec, ali le?aj vse je pa? tam okrog 180-200?!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani