Merim olje. Ka?e malo nad polovico. Suvereno dolijem liter. ?ez ?as spet merim,pa ka?e nad maximum, torej ?ist do vrha merilnega dela oziroma vsaj 3mm nad maximum ?rto. A ga malo iz?rpam?
Jaz se vsak dan furam 100km z bencinko, 2.0i. Je sicer starej?i letnik,2006 ampak nad motorjem, porabo sploh in motornimi zmogljivostmi nimam pripomb. Pa tudi ne ko je avto full poln s kramo, deco, ?eno itd...klimo in se gre na morje ali podobno. lp
Tak...po ?tudiranju literature in posvetu z nekaj znanci sem se pa le malce bolj natan?no zazrl v ma?ino (sej vem, bolj?e bi blo to ?e prej nardit )
Prva stvar ko sem jo opazil je bla, da je manjkala ena izmed zaponk, ki dr?ita dol pokrov nad zra?nim filtrom. Pa sem za foro ?e malo bolj privzdignil pokrov in se je vse skup le ?e bolj stopnjevalo, ?e bolj je vibriralo in ?e bolj bobnelo. Na sre?o sem zaponko na?el spodaj pod filtrom, tako da sem ?e enkrat pregledal pokrov filtra in da sta obe zaponki na svojem mestu. Po nekaj 100 kilometrih se je vibriranje umirilo in tudi motor je za?el spet mirno presti...nebi si mislil da samo kje kaka mala sprememba v teh senzorjih lahko povzro?i tako razliko...
Drga? pa servis je bil samo filtrov pa olja (180k), tak da zgleda pa? niso tiste sponke dali gor oz. je dol padla.
Edino ni mi ?e ?isto jasno, ?e je suha kapaciteta oljnega tanka 5,5L oziroma ?e se zamenja 5L olja pri menjavi olja in filtra, zakaj so mi potem zamenjali samo slabe 4L...
Klju?a sta navadna, daljinca. Utripa ko avto zaklenem in grem iz njega oz dokler ne dam kontakta in kresnem. Takrat neha in ne utripa med vo?njo. Se pa katalog bolj nana?a na 2006 http://www.mazdausa.com/MusaWeb/pdf/manuals/2006Mazda6OM.pdf model in pravi:
Arming
The system is armed when the ignition
switch is turned from the ON to the ACC
position.
The security indicator light in the
instrument panel flashes every 2 seconds
until the system is disarmed.
Disarming
The system is disarmed when the ignition
switch is turned to the ON position with
the correct ignition key.
The security indicator light illuminates for
about 3 seconds and goes out
Menda je prav da to utripa dokler ga ne pri?gem. ?e bi utripala po ?tartu ali med vo?njo je potem neki narobe.
?va?ta, verjetno se je kaj popravilo samo po sebi glede na to da ta lu?ka prej sploh ni utripala...
?ena mi je nekaj mrdala pa skakala ven in not iz avta pa je za?ela utripati lu?ka za krajo in sedaj hudi? na vgasne. V knjigi tako pi?e:
Lu?ka bo za?ela utripati v intervalih po 2 sekundi, ko je stikalo za v?ig je od polo?aja na ACC polo?aj in naprava za imobilizacijo se aktivira. Ugasne, ko bo na voljo stikalo za v?ig s pravega klju?a za v?ig v polo?aju ON. Tako je naprava za imobilizacijo onemogo?ena, lu?ka zasveti za 3 sekunde in nato ugasne.
Danes malo kontroliral teko?ine in v zavornem olju imam neko umazanijo. Na pogled izgleda kot plesen ali nekaj takega. Pa ?e ta pokrov?ek posode zavornega olja se full nikak ne zapre. Kar neki preskakuje in se vrti. A bi mr S.P. vedo kaj o takih re?eh? lp. Hvala.
Malo nas obve??aj kako se bo servis odvijal in kak?na je re?itev... Nas je klele kar nekaj, ki imamo elektri?ni servo in lahko je samo vpra?anje ?asa kdaj bo kdo od ostalih naletel na to. Se mi pa zdi stra?no neresno od MAzde, da tole ne prizna kot serijsko napako (na tem forumu je bil v preteklosti nekdo z istim problemom), ker zadeva je dejansko lahko smrtno nevarne - mnogo bolj kot raznorazni tepihi, ki se baje podsvalkajo pod pedal za bremzo (Toyota).
Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Merim olje. Ka?e malo nad polovico. Suvereno dolijem liter. ?ez ?as spet merim,pa ka?e nad maximum, torej ?ist do vrha merilnega dela oziroma vsaj 3mm nad maximum ?rto. A ga malo iz?rpam?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani