Vbistvu sem bil najprej na Kozmosu pa so rekli, da so podlo?ke hin. Zdaj pa ne vem, ?e so to od?itali iz diagnostike, razdirat verjetno niso ?li. Potem sem ga pa peljal na servis v Medvode pa mi je bilo re?eno, da ?e bi se ?e en ?as vozil s takim motorjem, bi zaribal. Pa je bil redno servisiran pri poobla??encu. Skratka, oddahnil sem si pa za 180?, kar se mi ne zdi veliko, glede na to, da se je menjalo tudi olje in s?istila mre?ica (ki je bila katastrofalna). Je pa zadeva taka; ve?jih simptomov pred tem ni. Avto sicer malo bolj kadi (sivo), potem pa sem prebiral, da je kar iznenada ribnil. Moj ima trenutno 126.000km.
Sicer nisem neki strokovnjak, ampak fergazerja na Mazdi 5 pomoje ni. Teoreti?no bi lahko slaba fedra pri loputah povzro?ila take stvari (ker se nekje zasko?i), ampak dvomim, da ima Mazda 5 ?e gas zajlo. Lahko, da se motim :ne vem:
Ne, BC ?e vedno la?e Sem pa nekaj drugega odkril (?eprav verjetno nisem pionir), kar se mi je dozdevalo ?e takrat, ko sem imel Mondea. Poraba pri 130km/h je ve?ja kot pri 150km/h. Razlika je za okoli 0.6-0.8l na 100km. Zanimivo pri P307 ni bilo tako. Pri 130km/h je imel manj potro?nje. Iz fizikalnega stali??a si to tako razlagam (naj me nekdo popravi, ?e se motim); 150km/h je taka optimalna hitrost za AC, ker je kotalni upor in aerodinami?ni koli?nik kompenziran s kineti?no energijo (te?o) avtomobila in je zato potrebna manj?a gonilna sila kot pri manj?i hitrosti, kjer je kineti?na energija manj?a in se mora avto bolj "vle?t". Isto kot po mestu, ?eprav bi bila primerjava z mestom rahlo pretirana. Podoben primer si predstavljam za vlak. V?asih sem igral Train Simulator (samo zaradi splo?ne razgledanosti, ne zaradi u?itka) in sem ugotovil, da sem pri 60mph potreboval 15% mo?, pri 30mph pa npr. 30% mo? za vleko vagonov.
Ergo: Od zdaj naprej se bom peljal ali 100 ali 150, vmes pa samo, ?e bo sila zaradi drugih
Meni so zadnji? na novo nalo?ili software in mi za?uda BC ka?e prav. Vsaj zdi se mi. Pri AC vo?nji in okoli 130km/h je poraba 6,7l na 100km. Nazadnje, ko sem ?el s takim re?imom vo?nje tankat, sem izmeril isto, ?eprav je BC kazal 6,2l na 100km. Preverim, ko grem naslednji? na pumpo.
Danes sem klical g. Simona v Medvode pa se naro?il na servis. To te?avo sem mu sicer pozabil omeniti, bom pa avto vseeno peljal, ker je treba zamenjat podlo?ke pri ?obah, verjetno kaki filter itd. Pa ga bom prosil, naj ?e to pogleda.
Hvala za odgovor! Te?ko povem, koliko ?asa se mi to dogaja, ker imam avto samo 2.000km in ne vem, kaj se je prej dogajalo z njim oziroma kak?en naj bi bil. Vem samo, da pri nobenem dizlu do sedaj, teh te?av nisem imel (pri bencinarju pa sploh ne). Po ravnini z avtom ?isto normalno speljujem in ni nobenih te?av, ampak v klanec pa nima nobene mo?i, dokler ne zagrabi turbina. Se pravi, da je do 2.000 obratov popolnoma mrtev, ?e pa ?elim speljat pa cvilijo gume, kar spet ni dobro :ne vem: Mogo?e ?e kdo sumi na kako stvar?
Sicer nisem neki totalni analfabet pri speljevanju v hrib, ampak moja Mazda mi vseeno povzro?a sive lase. Sploh si ne upam predstavljat, da bi z njo ostal v kaki koloni na klancu, ker jo raje porinem na odstavni pas in po?akam, da se kolona pomakne naprej. ?e pri blagem naklonu terena (recimo 5° klanec - ne procentni!), je z avtom izredno te?ko speljat, saj kljub vsemu mojemu znanju pri speljevanju v hrib (katerega sem prakticiral ?e na razli?nih avtomobilih), ta ne uboga. Vedno mi crkne vsaj parkrat, preden mi uspe z ogromnim trudom, gasom in cvile?imi gumami speljat. Skratka, obrate moram imeti vsaj tam, kjer za?ne turbina grabit (cca 2000), pa ?e to ni garant, da ne bo crknil. Pred tem pa nima nobene mo?i. Niti za 2 konja ne spravi skupaj Sej vem, da z dizli ni ravno prijetno v hrib vozit, ampak niti z Avensisom Verso niti z Peugeotom 307 nisem imel takih te?av oziroma sploh nisem imel te?av. Pe?o je ?e tu in tam crnil, ?e je bil hladen, sicer pa je vsaki hrib?ek normalno zajahal, ?eprav je imel 30KM manj (po moji subjektivni oceni ?e ve?). Torej, kaj bi lahko bilo? Sklopka, feder ali pa je z temi modeli nasplo?no te?ko speljevati v hrib? Hvala za odgovore
Si lahko izposodim ?e jaz to temo in vpra?am, koliko stane zamenjava podlo?k za ?obe? Danes je bil avto na testerju pri Kozmosu in so rekli, da bo potrebno narediti zamenjavo, ki stane pribli?no 300? Se da kje ceneje, ker sem resni?no brez cvenka. Lahko ?e meni po?ljete ZS za gospoda iz Medvod?
Haha, to si moram zapomnit, ker dostikrat naletim na "peder variante" Moj sicer pri polnem gasu ?e malo bolj kadi, tako da se mora peder varianta potem ukvarjat s preklopom ventilacije na cirkulacijo in iskanjem stikala za meglenke (?eprav jih nekateri uporabljajo tudi pri polnem soncu - da jih opazijo tudi tisti, ki jih sicer ne opazijo). Sej nekateri res vztrajajo na prehitevalnem pasu do konca in znajo v?asih malo najedat, ampak nikomur se ne silim v rit in blesavo stiskam po dolgih lu?eh. Razen dolo?enim, ko sem z motorjem Takrat se pa rad malo iz?ivljam nad takimi, ki drugim blendajo v rit in jim dam za poskusit njihovo zdravilo Don`t mess with the Blackbird
Cajger goriva ne pada enakomerno, kar je nekako klasika. Pri P307 sem bil prav presene?en, da je enakomerno padal. Pri Mondeu je lahko 200km stal na F(ull), potem pa za?el padat proti prvi ?rtici in enakomerno nadaljeval proti E(mpty). Po moji lai?ni presoji, se to dogaja zato, ker ko plovec ti??ijo v posodo z gorivom, mu ne namenijo dodatnega prostor?ka, kamor lahko splava, ko je rezervoar poln. Tako ga pa gorivo ti??i proti "stropu" za njegovo celotno vi?ino oziroma debelino in je vbistvu kar nekaj kilometrov potopljen, namesto ploven. Imam prav?
V?eraj sem spet nalival. 6.0l je kazalo po BC, dejanska je bila 6.7l. Na AC nisem vozil ?ez 130km/h, sem pa imel ?e nekaj stran poti (hrib?ki in dolinice) in pribli?no 4km kolono.
V?eraj sem ?el tankat. BC je kazal 6.8, dejansko pa je bilo 7.8 me?ane vo?nje (po AC pa sem vozil ve?inoma med 130 in 150). Poraba se mi ne zdi pretirana, je pa res, da sem z Mondeom bencinarjem imel isto. Je pa res, da je imel tudi pol manj navora
Heh, ne, ravno obratno. Merilnik je potem za?el "normalno" delovati, prej je pa lagal kot Pinokio Dimenzija je bila dovoljena in so jo kasnej?i modeli imeli ?e serijsko. Sicer pa je pnevmatika 15 col bila komaj kaj vi?ja od 14-ke, zaradi manj?ega preseka oziroma vi?ini stranskega robu.
Tole se mi zdi pa izredno nenavadno, si imel pravilno zamenjane dimenzije, npr. prehod s 185/55/15 na 195/50/15, ali ste kaj drugega improvizirali? Ker v navedenem primeru se razlike sploh ne bi smelo opaziti, je premajhno odstopanje!
Iz 185/65/14 sem ?el na 195/60/15. Pri prvih sem imel jeklena plati??a, pri drugih pa aluminijasta ?ez ?as sem dal nazaj gor 14-ke in spet sem lahko "u?ival" v vo?nji. Se pa strinjam, da je majhno odstopanje in se ne bi smelo poznati na zmogljivostih.
Kaj pa ?e intercooler ne opravlja svoje funkcije, kot bi moral? Sicer sem laik, ampak kolikor mi je znano, zadeva skrbi za ohlajevanje zraka tako, da so krivulje navora in mo?i bolj ali manj enake tekom celega leta (ne glede na vremenske razmere). Se pa baje pri ?ipanih avtomobilih brez IC-ja, vremenske razmere lahko poznajo (npr. P307 HDi s ?ipom). Zdaj, to sem prebral, niso pa moje izku?nje :ne vem:
Pnevmatike imam originalne gor (205/55/16). Nima veze s porabo.
Aha, no, vpra?al sem zato, ker pri meni, ko sem imel bencinarja, se mi je ena dimenzija (prej 185, potem 195) poznala na 0,5 litra + na 100km, pospe?ek je bil pa tudi taki, kot da bi imel avto polno nalo?en. Pnevmatike sem imel normalno nafilane. Je pa res, da dizel je druga pesem.
OK se strinjam da ?e si oblo?en da pije ve?. Ampak da ti pa ?ere kot meni npr. 9,2l brez ni? je pa tudi fuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllll. Sem ?e prav ?iv?en
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam. Manj sivih las bo? dobil, ?e da? tistih 100? pa mir. Oni to?no ve, kako in kaj, ker mu je to vsakodnevna rutina.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani