Se je kdo s tem ?e sre?al pri prvi generaciji? Zjutraj je ?e hecno v?gal, na poti v slu?bo pa tik pred ciljem (40km) izgubil mo? in ni ?el preko 1700 obratov. Kodo mi vr?e ven p0093.
Predlagam ti da scv ventil nov vzame? in ne rabljen. In pa ko ga bo? menjal, menjaj tudi filter goriva. Meni je crknil scv ker je bil prestar filter nafte in je za?el prepuscat svinjarijo.
Najde? pa ta ventil tudi v avtodoc. Cena originala zna biti bistveno ni?ja kot pri pelku.
Meni original radio odgovarja, imam tudi usb vmesnik gor priklju?en. Sicer ne prikazuje komadov od mp3, kar je vcasih sitno ampak se da tudi brez tega pre?ivet.
Kak?en mesec nazaj sem opazil, da se mi vi?ina pedala za sklopko spreminja glede na zunanjo temperaturo. Je imel ze kdo tak problem in kako se ga je lotil?
Meni je to jasno, pri prejsnji mazdi sem nabasal silikonsko mast not, bremze so delale ko ?us. Tud vsi v tujini te?ijo s silikonsko mastjo in povdarjajo ravno to o ?emer razlaga?.
Meni je pred mesecem ?teknila nova ?eljust. Zaradi narobe nastavljene zajle. Pelko mi je vodila namazal z navadno mastjo, ni hotel niti sli?at da bi jih mazal s silikonsko, da ima slabe izku?nje menda.
Preveri ?e ima? vakum na egr ventilu. Priklopi se na forscan, izbrisi napake, v liveview si nastimaj pide od egr, snemi vakum cevko iz egr ventila in izmeri kolicino vakuma. Ima? cca 2,5 minute ?asa da to poizkusi? preden ugotovi da si ga probal nategnit.
Damj vseeno probaj tudi z drugim akomulatorjem. Mogo?e je za ventilacijo in lu?ke dovolj ta ki je zdaj notri, za zagon racunalnika in motorja pa preslab.
Tudi na servisih niso veleumi kar se diagnostike ti?e.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Led lu?i za dnevno vo?njo?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani