Malo sem prebral po forumu in se mi zdi da bi bil 75Ah dovolj pa se cena mi je bolj vsec od 90-95-100Ah. Vem pa da ma mazda neke cudne dimezije in tudi to igra vlogo...
Danes zjutraj mi avto ni hotel v?gati. Pri prvem v?igu se ni zgodilo prakti?no ni?, pri drugem pa je za?el spu??at ?udne zvoke pri kontaktu in kazalci so vijugali sem in tja. Avto imam 4 leta in v tem ?asu se mi je dvakrat izpraznil akumulator (pozabil ugasniti lu?i). Mislite da je to to in je ?as za menjavo? Katerega kupit in kje? imam m6 l.2004 sport benz
Poizkusi z Mobil 1 10w-40 ali pa kak?en Shell Helix. Dexelie in Castrola se probaj izogibati. Niso ravno dobra olja za te motorje pa tudi na splo?no niso ne vem kaj.
Uf zamesu ja, mobil super 2000 mam pa sm ful zadovoljen napram dexelii.
Pele je kr fer glede cen, sicer mi je roko za bv menjal ampak mu oprostim:) ce mi bo hitro pravilno diagnosticiral tole tresenje v prostem teku mu dam pa se za pir zraven po izpiskih sodec pa ima z racunom celo cenejse ure kot brez?
leto kasneje, menjava termostata, ki sem ga sam prinesel:30eur, redni servis delo+olje(filtre sem imel svoje):50eur, menjava sprednje leve roke in delo: 60eur, popravilo zadnjega pokanja:20eur in hladilna tekocina: 15eur =175eur
letos pa sem mu vse prinesel sam, kar se kar splaca (ker se dele lahko najde tudi vec kot pol ceneje) ce se potrudi pri delu
vidim da imam celotno zadnjo os skoraj novo (diski, 1 ploscico, celjusti, 1 cilinder...)
Hvala za nasvete. Upam da je normalno za 12 let star avto, drugace pa itak ne mislim investirati 300eur za tako malenkost(zaenkrat) A imas homologiran xenon kit? nimam voltmetra, tako da bo tale iz aliexpressa pel
To je pomoje navadn, da medtem ko drzis stikalo za sipe, da se zmanjsa svetilnosti luci oz. se pac samo opazi kako malenkost pade napetost, ker si pac prizgal drug porabnik (utripa oz. zmiga ne) . Pri meni je isto ze od kar imam avto pa sem ga pomeril s tisto igracko k jo vtaknes v 12V pa je napetost tam okoli 13.8-14.0 V. Prejsni akumulator mi je zdrzal 8 let in imam trenutno notri novega ze dve leti in mi je to delalo tudi ko je bil nov. Moram pa zej probat, da vidim ce isto dela na xenon kitu . V leru imam pa 750 obratov in vcasih malenkost zaniha, vendar to zaradi LPGja . Bom pa ob priliki pomeril koliksna je napetost v leru in nato koliko je napetost medtem, ko drzim stikalo za sipe. Da vidimo koliko je odstopanja . Drgac ce tako pogledas se meni zelo hitro dvigajo/spuscajo sipe v primerjavi z drugo generacijo sestk.
Mene teli obrati se zmer zaje#avajo v leru. Pelko mi je zamenjal LMM s svojim in je zadeva se vedno enaka. Cca 675 obr/min, loputo mi je baje tudi spucal..So pa ti problemi prisotni ze kaksno leto ce ne vec. Najbrz bom zrihtal spomladi upam da odkrije kaj je problem, ker ze precej najeda Ko pritiskam gumbe za dvig stekel se mi zmanjsa svetilnost luci, kdo ve kaj bi bilo lahko to?
Mene je prislo okoli 300eur, moram na racun pogledat pa javim kaj je bilo menjano. Od oka; redni servis plus svecke plus menjava ploscic ce se prav spomnim in se nekaj drobnarij...
Pri Avto Pelko d.o.o. bi naneslo cca. 100 ? cekinov, sicer pa ti ne more ?kodovat, ?e ga vpra?a?, ker ?e ne druzga bo dodatna informacija, ki bo seveda brezpla?na.
Je konstanten zvok brnenja oziroma skozi spu??a zvok delovanja. Prvo sem mislil da je nekaj na izpuhu, pa sem peljal k mehaniku, ki je pravi da je ?rpalka na koncu in da lahko se ustavi avto vsaki ?as.
Bom poklical tegale mehanika Pelko in povpra?al kaj se da storiti.
A naj bi avtooptiki postavil tudi diagnozo glede podvozja ali ti v vsakem primeru naredi, samo da svoj dnar pokasira? avto mi vlece v desno pa nevem kje naj zacnem
Ojoj,jaz pa sem se ravno hotel zmenit,za menjavo bremz pri njem. Verjetno kaj pomaga,?e svetim zraven? Bom pa Pelka prosil naj on naredi,da bo za ziher.
Jaz sem tudi stal zraven pa je sele v drugo pomagalo:) jaz ti svetujem da mu reces da na koncu vsaj preveri delo svojega praktikanta. Ze od zacetka sem imel obcutek da vzame vsak avto potem pa ima guzvo in se nima casa posvetiti avtu v nulo. Ce ti bo on zrihtal material se pa nimas kaj bati
Prejsnji teden sem pri pelku menjal zadnje celjusti, ker mi ni prijela rocna. Delo je opravil nek mladec, ki je pri njemu (vajenec?) Menjava celjusti, stelanje rocne in zracenje bremze je precej osnovno popravilo a zgleda ne v njegovi delavnici.
Na tehnicnem mi je odpadel feder celjusti, bremza pa je prijela cisto na dnu ker ni bilo dobro prezraceno, tako da sem se moral spet odpeljati k njemu v medvode in se enkrat na tehnicnega. Nevem ali je bilo slabse narejeno zato ker sem prinesel svoj material ampak vsekakor bi lahko preveril delo svojega vajenca.
Ko sem avto pripeljal nazaj, je spet vse zrihtal mladenic, ki je poleg zacetne salabajzerije posmiral se zadnje zice
Zadnje case me je Pele parkrat razocaral, kaksne so vase izkusnje?pa pustimo tiste, ki ste njegovi prijatelji
Kam dam lahko obnovit zadnje zavorne ?eljusti in pribli?na cena? Bli?a se servis in kolebam med novimi ali obnovljenimi:) a kdo ve zakaj je npr. v nem?ijo treba poslati stare ?eljusti v anglijo pa ne? pri nas pa je cena itak pretirana, kot za ve?ino stvari zanima me ?e na kaj moram biti pozoren pri nakupu - premer in debelina diska, ?e kaj? kako lahko to ugotovim sam brez da se vozim do Peleta, ali ce kdo ve debelino in premer originalnih diskov za mazdo 6 1.8 sport TE l 2004
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem klical in ga nimajo, gre pa za tale akumulator
https://www.euroton.si/avtodeli/akumulator-70ah-d-630a-blue-dynamic-varta-261x175x220-533090-70ah-za-japonska-vozila-p-716064.aspx
zgleda so res iz zlata teli akumulatorji
Povezava za deljenje
Deli na druge strani