Skoči na vsebino
Zginja antifriz
Napisano (urejeno)

To so bili problemi ze pred tvojim nakupom... Vprasanje kaj se je delalo s tem avtom, ker to pac ni normalno.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 GTA 2008 - (zelo) visoka poraba olja - servis
Napisano (urejeno)

1.8 in 2.0 pijejo olje. Jaz sem delal generalko na gen 1 in je bilo takrat okol 600€ ce se ne motim.

Brusenje glave, novi batni obrocki, novi tefloni in novo tesnilo. Vse skupaj z delom vred. Kaksne so pa cene sedaj pa nevem. Generalko sem delal, ko je imela mazda 190.000 km prevozenih. Spila je pa 1l olja na 5.000 km. Ko sem jo prodal 5 let kasneje je imela 340.000 km in je popila tocno toliko olja, kot ga je popila po narejeni generalki. Sepravi 0,5-0,6l na 20.000 km.

Na en servisni interval (20.000 km) je olje prislo iz max. na malo nad min. Sepravi dobrih 0,5l porabe olja, kar je cisto normalno. 

Uradni servis se mi zdi, da je takrat zelel imeti 1.700 €

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Ko sem par let nazaj pisal, da je bencinar dosti boljša izbira in da je z njim dosti manj stroškov ste me debelo gledali in sem bil čuden. Ni problemov z dpfji, šobami, ketnami, zabitimi siti, turbinami itd.. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Airbag lučka
Napisano (urejeno)

Seveda se, da dobiti rabljen original modul iz ebaya. Prvo napisi kaj je za en avto in pa ker modul.

 

Vrjetno je govora o tem modulu za mazda 6 druga generacija ?
 

WWW.EBAY.DE

Tolle Angebote bei eBay für +GDK4-57-K30. Sicher einkaufen.

 

 

Kataloška številka:  GDK457K30

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Imam isto komplet ate (autodoc) pa si lahko v prejšnjem posti pogledaš kako mi je plošcico pobralo zaradi zaštekane čeljusti pa se disk ni niti malo skrivil. Feltna je bila na otip vroča in ne topla. Pravtako je disk zaradi prevelike vročine spremenil barvo in je sedaj vijoličast. Zamenjal ploščice in piči dalje. Naj še omenim, da sem imel že kar nekajkrat probleme z zaštekano čeljustjo in se ni nikdar disk skrivil oz. da bi karkoli treslo ob zaviranju. 

 

IMG_20221118_153640.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano (urejeno)

Jest ga vedno perem tako in sicer prvo obvezno predpranje - snowfoam (posebi pistola oz. nastavek), ter nato ročno pranje z two bucket medoto. Vmesni postopki so seveda iron x za feltne in leteco rjo ter sredstvo proti mrcesu. Po potrebi uporabim tudi glino oz. clay bar in 1x do 2x na leto se ga povoska.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čiščenje kolektorjev
Napisano (urejeno)

Ne ga biksat bini.

 

Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.