Ali bi se tezave pojavljale tudi pri prestavljanju v druge prestave, ce bi nagajala sklopka?
Pri meni je problem res samo iz 1 v 2, vse drugo gre lepo in tekoce. Sploh pa zdej po menjavi olja, ceprav se zdej tudi lazje prestavlja v 2. prestavo!
Pozdravljeni Forumasi! Bil pred 14 dnevi na pregledu v Avstriji, kjer so mi rekli da je po servisnem intevalu treba menjati olje v menjalniku ter svecke pri 100 000 km. Poleg tega pa sem moral narediti se redni servis.
No vse to je bilo korektno in dobro opravljeno v Mazda BTC ter po ugodni ceni!
Sledece kar sem opazil je, da se prestavlja rahlo lepse iz 1 v 2. Sicer se mi je ze zgodilo da je enkrat zaskrtalo, ampak sem imel obcutek da se prevec preslabo hotel prestavit. Enkrat se je moji zeni, tako da olje ni povsem odpravilo napake! Se pa res prestavja lepse v vse prestave, tudi v prvo, ampak skrtanje se ni odstranilo!
Zdej grem naprej z Avstrijskim servisom v dogovor glede menjalnika, kako in kaj?
Ker imam doloceno garancijo od mazda prodajalca, placam samo 50 % vrednost rezernega dela, drugo prevzame servis, me zanima koliko pride recimo Sinhron, oz celotni menjalnik? Ima mogoce kdo kaksno predstavo?
Da si lahk okvirno predstavljam ceno , ter da me nebi hotel okoli prinesti
Ali bi pasale na mojo mazurino tud? Me moti malo da mi ne razprsi lepo curka, pa se voznikova stran je delno zamasena? Sm pri sodelavcu vidu kak mu na pasatu lepo razpsi :S
Moja, mazda 6 diesel,1.generacija,136 konjev,320 Nm navora, ve?inoma mesto,1,5 km v eno smer,1,5 km domov, poraba 6,4 litr.
?e se vozim ?e kaj po regionalki pade na 6. Res je,hvalabogu, da nima DPF.Ravno zato se ne morem odlo?iti za nabavo nove;
benzinarka me ne prepri?a, diesel kao ni za po mestu. :ne vem:
Ne da me to moti, ampak a se ni smiselno z kolesom zapelat teh 1,5 km ? Men se zdi to zelo skoda, da moras avto priziga za 1 km ter poraba bencina, onesnezevanje okolja..pa se neki za sebe nardis ce gres z kolesom
Bomo vidli ce je kaj prinesla menjava olja..pri meni zaskrta samo ce na hitro prestavim..ker pa zadnje case zelo pazim pac prestavljam zelo pocasi..gre pa res tezje iz 1 v 2 :/
Ich hatte das gleich Problem bei dem gleichen KFZ !
Habe die 100.000 km Inspektion machen lassen und anschliessend Probleme bei einlegen in den 2ten Gang gehabt. So als w?rde man die Kupplung nicht treten. Habe bei Mazda angerufen und bei einer anderen Autowerkstatt. Habe dann folgendes ?l einf?llen lassen :
Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 mit der API Norm : GL 4+
Anschliessen war alles wie vorher !!! Ohne Probleme !!!!
Sem pri sebi malo opazoval kako je zdaj z prestavami in ugotovil slednje:
1. Vseeno je ali je mrzel ali topel
2. Ko speljem, se malo lazje prestavi v 2 ce sem na zelo nizkih obratih, tja do 1500
3. Ne skrta vedno , amapak ko hocem na hitro prestaviti v drugo ( kot da ne pritisnem sklopke do konca, ceprav jo)
4. Prestavljam kot Tovarnjakar iz prve v drugo ali kot 80 letni dedek..in me ze malo moti / ker moram res pocasi prestavit da ne skrta, z tem pa padejo tudi obrat
5. iz tretje v drugo gre zelo lahko, nisem pa se sprobal iz 2 v prvo pod malo vecjimi obrati.
Ali ima kdo kaksno informacijo koliko stane menjava sinhrona oz popravila ce le ta ovira prestavljanje, ali se enostavno menja celi menjalnik!
No to sem nasel na angleskem forumu, pa bi mogoce znalo kaj pmagat..ampak glede na to da imamo vsi skoraj identicen problem oziroma pripombo, mislim da ni problem v sihronu...sklepam, sicer nisem iz te stroke zato ne morem trdit!
Glede menjave olja nebi znal povedat, bom pa vsekakor na naslednjem rednem servisu ( marec 2017) opozoril na menjalnik! Moja je 2010 letnik, bencinar ter seveda rocni menjalnik!
Meni se tudi pogosto zgodi,da ko prestavim iz prve prestave v drugo,da malce za?krta. Pa imam ob?utek,da se to pogosteje dogaja, ?e speljujem in zavijam levo?? (npr s stranske ceste na glavno).
Imam pa Mazdo 6, letnik 2009.
Tudi meni se to zgodi, pa ne vem a je to normalno..ampak res samo iz 1 v 2, iz 3 v 2 gre normalno!
Ok, kon?no sem do?akal nove komponente in moj Bose spet ?pila, tako kot mora ?e povzamem mojo raziskavo, je vzrok okvare pregretje LDO, ki na svojih izhodih ne daje ve? napetosti 1.25V in 3.3V za napajanje DSP. Posledi?no se za?ne ?udno obna?at tudi DSP, ki v kon?ni fazi odpove. Po zamenjavi teh dveh komponent zadeva spet deluje Velikokrat omenjeni kondenzatorji (v ve?ini primerov) niso krivi.
lp
A to je ta cip za DSP : DSPB56374 ..ne vem kateri pa je LDO, ce ti ni odvec..predvidevam da je stabilizator ST2L05-3300, nisem pa preprican.
Sicer pri meni Bose se deluje brez problemov, ampak nikoli ne ves
Isti problem kot pri vseh, ampak razlika v kondenzatorjih ki so vgrajeni. Baje da so specialni kondenazatorji na tem ojacevalcu ki zdrzijo cirka 1000h, kar je po izracunu nanaselo cirka na 5-6 let.
Mogoce kdo proba in zadeva deluje, upam da sem lahko kaj pomagal.
Kompatiblini kondenazorji naj bi bili tudi : Panasonic FC Alu Kondensator, Elko radial 2200?F, ?20% / 25 V dc ( Panasonic-EEUFC1E222S)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali se to dogaja pri obeh verzijah dizelske izvedbe, 150 in 175 konjske?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani