Skoči na vsebino
Katero olje?
Napisano

Vsako olje z pravimi specifikacijami je dobro in ne bo ma?ini ni?. Sej niso Mazdini motorji nek nasin izdelek, da potrebujejo to?no tako olje, kot oni predpi?ejo. Se pravi, ?e bi mazda priporo?ala toyo gume, bi bile samo te prave in nobene druge.Vedno,ko ti nekdo nekaj turi na silo, se jaz tega izogibam.Imam opravka z dobavitelji in vem, kako to poteka in kje je bit vsega skupaj.

Verjetno res (ceprav primerjava z gumami ni ravno na mestu). Ampak zaradi vse fame okoli tega kako je Mazda olje slabse kakovosti se bo nasel nekdo, ki bo dal v motor neko bolj "ugledno" olje napacnih specifikacij in naredil konkretno skodo DPF sistemu in/ali motorju. Kot je bilo receno zgoraj je za povprecnega uporabnika najbolje, ce ne eksperimentira. Se je pa tezko upreti v casu nestetih dr. Googlov.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Izbri?i T in to sm dajal zdej notr,.. sam nevem al bi mogo?e kak Motul vseeno dal notri neke grozne razlike v ceni :/

Kaj pa vem. Mojo skromno mnenje je, da je bilo delovanje motorja in ostalih pomoznih sistemom optimizirano na original Mazda olje (po starem Dexelio). Iz tega stalisca bi lahko z menjavo proizvajalca naredil vec skode kot koristi.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Ja res :D

 

Jaz imam zdej marca servis in kolebam al dat notr francosko olje od Mazde(beri dexelia/total) ali kaj drugega :)

Predlagam dexTelio

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sem ?e enkrat izra?unal pot .. v obe smeri 2 x 26 km/delovni dan. Je to ?e kaj bolj v prid dieslu? Res pa je, da od teh 26 km v eno smer pribli?no 8 v koloni in po mestu.

 

Kar je v resnici pomembno je, da ima? dovolj kilometrine, da zaklju?i? cikel regeneracije. To pomeni, da se avto ogreje na delovno temperaturo in da v nekem trenutku dose?e? ve? kot 2000 rpm (verjetno ?e kak?en drugi pogoj). Ko dose?e? omenjene pogoje, potrebuje? ?e cca. 15 km. Po mojem mnenju 26 km v eno smer verjetno zadostuje (je pa to neka mejna vrednost). 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

sem nov na tem forumu, pred tremi tedni kupil Mazdo 6 CD175 letnih 2015/12 - prevo?enih 125.000 km. Po prebiranju tega foruma glede te?av z diesel motorji me zanima, ali obstaja kak?en recept, da s tem te?avam (previsok nivo olja in posledi?no nujna menjava, zama?itev filtra,...) v celoti izogne?? Dnevno prevozim 2 x 18 km, od tega vsaj 5 km v po?asni koloni.

 

Je relacija 18 km dovolj za tak avto?

 

Eni pravijo, da mora? vsaj med regeneracijo vozit nad 1800 obratov, ?e je res, koliko ?asa?

 

Kaj pa ?e si ?e po pol minute od za?etka regeneracije na cilju? 

 

Je kak?no pravilo, kdaj se regeneracija obi?ajno pri?ne (npr. po 10, 15,... minutah vo?nje)?

 

Jo lahko spro?i? sam ko ve?, da bo pot trajala vsaj 20 minut?

 

Kateri dra?ji redni servis ?akajo avto do 300.000 km? Jih bo dosegel?

 

 

lp Janez

 

Mogo?e ?e tole. Eden izmed pogojev za spro?itev regeneracije je tudi ta, da dose?e? obrate nad 2000 rpm. Ko dose?e? te obrate (skupaj z nekaterimi ostalimi pogoji - ogret motor, dovolj goriva, ...) se regeneracija pri?ne. Po mojih izku?njah je neka minimalna razdalja, da dokon?a? en cikel 20 - 30 km (pozimi malo ve?, poleti malo manj), sama regeneracija pa terja cca. 15 km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Olje ni slabo...niti ne vem kako dobro, je povpre?no. je pa veliko bolj?ih olj... tako, kot je veliko bolj?ega pohi?tvo kot od ikee in bolj?ih trgovin kot je hofer. No, nekateri kupujejo to, druginpa? bolj?e. Stvar okusa.

To, kaj predpisujejo dolo?ene znamke vozil je zgolj reklama(beri-mi vam poceni olje, vi nam reklamo),tako,kot potekajo pa? te zadeve povsod v biznisu. :)

?e po tem se vidi, kak biznis te?e, ko ho?e? prinesti svoje olje na servis, ti zara?unajo dra?je delo za samo menjavo olja.

Sam sem zelo alergi?en na take reklamne poteze in se izogibam tega, kar nekdo zelo priporo?a in propagira.

Izjeme so res top znamke vozil, ki priporo?ajo res samo vrhunsko olje. In glej ga zlomka, nih?e ne priporo?a dextelia olja.Nima mazda tako specialnih motorjev, da bi morala imeti "specialno" olje.

 

Dexelio izdeluje Total specifi?no za Mazdo in zato ni za pri?akovati, da bi jo priporo?al kak?en drug proizvajalec.

 

Total pa ima sklenjena partnerstva (poleg z Mazdo) tudi z:

 Nissan, Infiniti, Datsun, Renault, Dacia, Kia Motors, Citr?en, Peugeot, Honda, Acura, Aston Martin, DS, Sany in Tata Motors.

 

Aston Martin se mi zdi precej top znamka :zvizga:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Poglej si malo, kako testirajo posamezna olja(hladna olja spustijo po cevki po klan?ini, katero olje pride prej "na cilj", nato olje segrejejo na 200?C,ga shranijo 24 ur v hladilniku in vajo ponovijo.

Najbolj?a olja(pennzoil, amsoil, mobil1, royal purple), - ve?ino teh olj uporabljajo na dirkah, ne spremenijo skoraj popolnoma ni? strukture (po kuhanju imajo popolnoma enake karakteristike).

Resda malo spremenijo barvo, nikakor pa nobeno vrhunsko olje ne po?rni oziroma ne smrdi po za?ganem, kot smrdi Dextelia.

Mimogrede, Dextelie niti ne omenjajo nikjer v takih resnih testih.

Ce se ne motim se ime Dextelia ne uporablja ze vrsto let. Na embalazi pise Mazda original oil. Gre pa za proizvajalca Total, ki kolikor vem dela maziva tudi za Renault. Renault v moto sportu pa vseeno nekaj pomeni. Kar si opisal je test viskoznosti olja, ki pa se zdalec ni edina pomembna lastnost. Tukaj je npr. se sposobnost adsorbcije (ne absorbcije) trdnih delcev. Nenazdanje verjetno tudi Mazdi ni v interesu, da bi vsa ta leta promovirali "crap" olja. Dopuscam moznost, da obstajajo malenkostne razlike v kvaliteti, ampak ne napihovat stvari do skrajnosti. Obstajajo tudi jasno definirani standardi za kvaliteto maziv, ki se jih morajo veliki igralci (kar Total je) tudi drzati, sicer bi zelo hitro izgubili kredibilnost in posel.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Od kod tebi to prepri?anje, da je Dexelia zani?? Pri meni je bila od za?etka do konca (11 let 275.000km) notri pa z motorjem ni bilo nobenih sitnosti.

 

Meni se zdi, da je to neka fama, ki se vle?e ?e vseskozi po forumu. Tisti, ki trdijo, da je nekaj bolj?e oz. slab?e, naj postre?ejo z ustrezno argumentacijo (laboratorijski testi in podobno) namesto, da podajajo neke lai?ne ugotovitve (barva, vonj, itn.), ki ne pijejo vode (oz. olja :D).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano

Zdravo, po v?erja?ni dolgi vo?ni (cca 250 km), je danes zjutraj pri -5 st. C, akumulator pokazal 12,18V...misi?, da bi moral menjat? (i-stop je celo delal...)

 

hvala in lp Luka

12,18 V kaze, da je akumulator na cca. 50%. V splosnem je visok padec napetosti posledica iztrosenega akumulatorja ali "parazitske" porabe el. toka (lahko v primeru naknadne vgradnje dodatne opreme). Najbolj zanesljivo je, ce das testirati akumulator na servis, kjer ti lahko izvedejo stresni test akumulatorja (meri se padec napetosti cca. 30s pri polni obremenitvi) in preverijo morebiten parazitski odjem.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Jaz ne verjamem da bi obd pokuril toliko-50A, da po parih dneh avto ne kresne, da zmanka toliko mo?i da ne zavergla!....

 

Mislim, da ne gre za to da OBD tro?i veliko energije, ampak da Mazda zazna aktiven OBD in posledi?no preide v "diagnostic mode" kar ohranja budne nekatere podsisteme (npr. ECU), ki pa pomembno tro?ijo energijo. Taka je vsaj moja teorija in nenazadnje izku?nja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 topla ne v?ge.
Napisano

Acu...je star cca 3-4 mesece!!  :/ 

Ja...."na?el" sem morebitnega porabnika....OBDll  "nastavek" za prenos podatkov na fon.-preko modrega zoba...., kateri je bil 24/7 v?tekan.

Ali bi lahko bil ta OBDll kricec??

Sedaj sem za iztaknil.  (samo, saj ko iztakne? klju?....bi moralo ves ?trom izklopit!??)

Bom pa tudi pomeril z multimetrom.....(upam da bom znal-nisem ?tromar)  :D  "na kaj moram nastavit M-meter"?

Acu sem testiral...z neko mo?no ?arilno "notko" (100A)  za 20 sekund   in dela BP!  Oz napetost je padla samo na 11V....med delovanjem...nato nazaj na 12,18V.

 

Hvala!

Jaz sem imel OBD priklju?eno kamero in mi je ?ez vikend izpraznila akumulator. Kamera se je sicer samodejno izklopila, ko se je avto ugasnil, vendar se mi zdi, da Mazda zazna priklop na OBD in preide v "diagnostic mode" kjer se dolo?eni podsistemi (ECU?) ne izklopijo in ti nato izpraznijo akumulator.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano

Kater obd tester imate to da lahko rocno vnasate pide? App. predvidevam da je torque. Je potrebna original (placljiva) verzija. Trenutno imam klasicen OBD (elm 327) k samo bere in brise napake.

 

Pide se vna?a ro?no v aplikaciji (Torque), ki je relativno poceni (pod 10 EUR). Jaz imam aplikacijo na telefonu, ki se preko bluetootha pove?e na poceni OBD in v realnem ?asu ka?e parametre.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano

Po moje bo bolj potrebno odpreti denarnico kot "o?ivljati" odslu?eni akomulator.Sedaj prihaja zima, ve?krat bo tudi pod 10?C ali pa celo okoli 5 in vsituacija bo vedno slab?a. Ravno, ko se bo? odpravljal na smu?anje ali bog ne daj na samem smu?i??u zna totalno odpovedati. Kje bo? v nekem zakotnem kraju na?el pravi akomulator?

To je potro?ni materijal in ga je najbolje menjat. Tej akomulatorji naj bi zdr?ali 3-4 leta in to je to.

Za za?etek je potrebno izmeriti napetost akumulatorja zjutraj (pod pogojem, da je bil dan prej avto v pogonu vsaj pol ure). ?e ka?e 12,3 V (cca. 50 %) ali ve?, menjava ?e ni potrebna. Gre za drage akumulatorje in sam ne bi hitel z menjavo. ?ivljenjska doba pa je odvisna od razli?nih dejavnikov (npr. pogostost in trajanje vo?nje) in lahko precej variira.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano

Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?

Kolikor vidim gre za AGM akumulator, tako da je dolivanje teko?ine tukaj vpra?ljivo. Ravno tako je verjetno dobro imeti polnilec za AGM akumulatorje. Po odklopu iz akumulatorja ne bo potrebno nobenega posebnega nastavljanja za normalno delovanje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.

Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej

 

Kolikor sem uspel prebrati je zgornja meja 50 mA pri ugasnjenem avtu. Kar je ve? kot to, gre za "parazitskega porabnika el. toka", npr. kratek stik.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Update:

V?eraj sem testiral porabo toka pri ugasnjenem avtu in je bila okoli 2 mA konstantno. Nato sem pri?gal kamero in prakti?no ni bilo zaznanega ve?jega odjema toka, zato sem se odlo?il, da jo ponovno pustim ?ez no? (sicer ugasnjeno, ampak priklopljeno na OBD). Napetost na akumulatorju je padla iz 12.4 V (zaradi merjenja toka, ve?kratne vzpostavitve kontakta in 3X zagona s takoj?njo ugasnitvijo sem ?e preko dneva izpraznil akumulator iz 12,7 V na 12,4 V). Preko no?i mi je tok padel iz 12,4 V na 12,2 V!

 

?e povzamem:

Zadnji teden sem preverjal vsakodnevno (zjutraj pred zagonom) napetost akumulatorja in je bila konstantno okoli 12,6 V, kar je super.

Preko no?i mi je zaradi OBD-kamera povezave napetost padla za 0,2 V, kar nakazuje na pomemben odjem toka.

Sama OBD kamera tro?i minimalni tok, ?e posebej, ko je ugasnjena in ne more biti razlog za drasti?en upad napetosti.

Sklepam, da priklju?ek kamere na OBD onemogo?a nekemu avt. podsistemu, da gre v spanje in mi konkretno tro?i tok.

Zadnjega sklepa ne morem testirati, ker moram avto v?gati in ugasniti (skupaj s priklju?eno kamero) brez, da izklopim akumulator (sku?al sem pri?gati avto z aktivnim multimetrom, ampak je prevelik tok in so se kabli od multimetra segreli :blink:  :zvizga: ).

 

Edina re?itev po mojem mnenju:

Navadna vezava kamere na eno izmed varovalk (kar naredi ve?ina).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Porabo v mirovanju lahko zmeri? z multimetrom, sname? minus klemo na akum, in da? vmes med minus kablom in minusom od akuja multimeter narihtan na merjenje amperov, tako vidi? kolk ti pobira ?troma.

Vendar ko vzame? kontakt poraba ?ez ?as pade, ker se razni moduli avta izklopijo po nekaj ?asa.

 

Glede porabe na OBDju, je mo?no da kamerca pobira ?trom, ?e se ne izklopi.

Je pa tako kot je Uklopko povedal, da ?e nima? vkloplenega kontakta, dobi? na OBD vti?nici samo napajanje, diagnostike ne more? aktivirat brez kontakta.

 

Jst sem na svoji M6 meril porabo v mirovanju (z v?tekanim OBDLink vmesnikom) in je bila 49mA.

Samo OBDLink porabi v mirovanju (sleep mode) 2mA. Ko pa je aktiven za diagnostiko pa 62mA.

 

Ravno danes sem nabavil multimeter  :jupiii: in bom ob prvem lep?em vremenu testiral. A mogo?e kdo ve ali je problem, ?e avto odklopim iz akumulatorja (vpisovanje kak?nih varnostnih kod pri ponovnem priklopu, spomin MZD connecta ali podobno)?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

sam ima OBD priklopljen neprekinoma  in sem pa tja otroc pustijo pri?gano kak?no stropno lu?ko (ni LED) pa zutraj v?ge normalno, tako da  obd je definitivno premali porabnik da bi spraznil cel akomulator.

Najbolje da sname? - klemo dol  pa vmes Amper meter in pomerit ?e je , koliko je porabe. Seveda ?e ima? opcijsko lahko tudi s tokovnimi kle??ami pomeri?-oz se zapelji do enega avtoelektri?arja , ali kakega servisa pa naj pomerijo. 

 

najprej to potem pa naprej.

 

lp

uro?

 

Nekje sem sicer zasledil, da aktiven OBD priklop onemogo?a, da bi ?el ECU v "sleep mode", kar naj bi vodilo v izpraznitev akumulatorja. Po drugi teoriji lahko priklop na OBD prisili avto da gre v "diagnostic mode", kar bojda tro?i elektriko. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Pozdravljeni,

 

konec oktobra sem in?taliral avtokamero DMX14803 DMAX DashCam OBD. Kamera se napaja preko OBD-ja ter obenem bele?i tudi hitrost in ostale parametre (na video posnetek). Danes zjutraj (ko je miroval celi vikend) mi avto ni hotel v?gati - izpraznjena baterija. Pregled akumulatorja naj bi pokazal, da je akumulator ?e popolnoma dober, vendar naj bi ga "nekaj" izpraznilo.

 

Sedaj me zanima ali bi lahko to bila OBD kamera. Malo mi je sicer nenavadno, saj se kamera samodejno ugasne, ko se motor ustavi. Niti nimam aktiven "parking monitor". Akumulator je sicer star skoraj 4 leta.

 

Kak?na ideja, kako bi lahko meril elektri?no porabo energije, medtem, ko je avto v mirovanju?

 

lp

Andrej

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cena servisa
Napisano

Sem poklical za redni servis in se zmeniva za datum. Ko pa omenim, da bom prinesel svoje poceni olje pa takoj v luft...da potem ne velja garancija, da lahko zariba ma?ina, da on ne bo odgovarjal... "Po?akaj, ?lovek. Kupil sem original dextelio extra super duper dpf filter +". On pa "Ja, samo vseeno, ni originalno.To moramo zapisati v zapisnik".

"Seveda je original, samo za ceno 7? za liter napram va?im 20+? za liter.

" Ja,potemtakem vam moram zara?unati 15% ve? za delo".

??? - ker kaj? , a ga je te?je napolniti, ne razumem tega stavka.

Iz tega se to?no vidi, da jim je to z oljem glavni zaslu?ek pri rednem servisu.

Pri Interclassu mi niso nikoli komplicirali glede olja. Vedno zelo korektni.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Kaj pa razni golfi II, pa mercedesi iz 80-ih,pa predpotopni delavski kombiji, pa na?e mazde 6 brez dpf filtra. Kdo bo pa to spravil s cest? Ena mazda 6 skyactiv brez dpf filtra je ?e vedno laboratorij za zgoraj omenjene "delavne" stroje.

Sem vpra?al kolega, ki dela na tehni?nem, kdaj bodo to za?eli kontrolirati. Rekel je, da kot prvo stanejo te ma?ine za kontrolirati full, kot drugo ni nekega velikega interesa za to kontrolirati. V naslednjih desetih letih naj ne bi ?e bilo tega pri nas.

Potrebna sta samo en ali dva odmevna medijska prispevka (ali direktiva EU) in se bo zakonodaja hitro spremenila, dr?avo ne bo zanimalo koliko morajo privatna podjetja za opravljanje tehni?nih pregledov pla?ati za opremo. ?lo bo nekako v tej smeri: stari avtomobili bodo pla?evali konkretno ekolo?ko takso, tisti z odstranjenim DPF pa bodo tehni?no neustrezni. V ekolo?ko osve??enih dr?avah nikomur ne pade na pamet, da bi odstranil DPF, pri nas je ekolo?ka miselnost ?e na na?elni ravni in velja dokler posameznika ne udari po ?epu (potem ne razmi?lja ve? o okolju in zdravju).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cena servisa
Napisano

Pozdravljeni,

 

prosim za nasvet, Mazda CX5, eno leto stara...prvi servis 18 000 km, menjava olja, filltrov, cena okoli 240 ?...naredila novih 14 000 km, pa ?e sveti lu?ka za servis...so mi rekli, da olje ni ve? viskozno, ter, da je to normalno za 30 000..Zopet menjava olja, ter filtrov, novih 240 ?....Ampak vse to je ?e bilo menjano pri prvem servisu ??? A na servisu sami nastavijo, da lu?ka zasveti ? Je mo?no, da ne zdr?i olje in filtri 20 000 , kot pri vseh drugih avtih?

 

Hvala vam, 

 

Glede na to, da je standard pri nekaterih znamkah 30.000 km (celo 50.000 km), se mi zdi nesprejemljivo delati servise pod 20.000 km pri CX5 in za to pla?evati tak?ne zneske. Pri moji ?estki nikoli ne naredim manj kot 20.000 na servisni interval. Sodobna olja bi morala zdr?ati vsaj 20.000 km in je argument s spremembo viskoznosti po 14.000 km precej na majavih tleh, razen, ?e je minilo ?e eno leto od zadnjega servisa. Kot je bilo omenjeno zgoraj, si lahko uporabnik sam nastavi servisni interval na "fixed".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ne potegne kot bi moral
Napisano

Satje od dpfja sem zbil ven. Je blo povno rjavega pepela med rezami crnega popolnoma ni?. Mi je kr ?al da ga nism dal strajnarju spucat samo. Edino z nivojem olja bo pa mir.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

 

Ali je mogo?e ?e kdo dal pri Strajnarju ?istit DPF? Strajnar priporo?a preventivno ?i??enje na 80.000 - 100.000 km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ne potegne kot bi moral
Napisano

Forscan lite 5? je aplikacija z demo se pa ce je adapter ok. Jz sm za telefon adapter kupu iz usb C na usb navaden, tko d mam prek kabla na telefon povezan deluje super. Drgac ce je za kj vec pugledat pa raj prek kompa pugledam.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

OK, hvala.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.